SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Stanowisko: SPECJALISTA

Wynagrodzenie: do 2 700 PLN

Zakres obowiązków: a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.

Data publikacji: 2017-07-18

Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) wykształcenie średnie lub wyższe,c) staż pracy przy wykształceniu średnim min. 5 lat, a przy wyższym 4 lata,d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,f) nieposzlakowana opinia.2. Wymagania dodatkowe:a) doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,b) znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych,c) umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,d) umiejętność obsługi komputera, e) predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 31 lipca 2017 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4

Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 31 lipca 2017 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: gdański

Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 18.07.2017

Oferta pracy ważna do: 31.07.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - STAŻ FP - UZUPEŁNIENIE (WIECHLICE) - 997,4 PLN

obsługa sekretariatu, łaczenie rozmów, odbieranie i wysyłanie korespondencji, obsługa interesantów, prowadzenie rzeczowego wykazu akt, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wiechlice (lubuskie)

SPECJALISTA - od 2 100 PLN

Cel stanowiska: realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną oraz gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji. ZADANIA PODSTAWOWE:1) przeprowadzanie przeglądów obiektów budowlanych;2) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne przeglądów;3) oraz konserwacji urządzeń i instalacji;4) inicjowanie opracowania planu inwestycji i planu remontowego stosownie do przyznanego limitu;5) inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie inwestycji i remontów;6) koordynowanie, inicjowanie, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane;7) koordynowanie, inicjowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;8) koordynowanie robót budowlanych realizowanych na terenie jednostki;9) koordynowanie, inicjowanie i dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowlanych;10) inicjowanie opracowanie planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki;11) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzania konserwacji budynków, budowli i wyposażenia;12) koordynowanie i inicjowanie usuwanie awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia;13) inicjowanie utrzymania w stałej sprawności technicznej urządzeń stacji uzdatniania wody basenowej;14) koordynowanie i inicjowanie prowadzenia przeglądów, konserwacji instalacji i urządzeń zainstalowanych w budynkach i budowlach oraz sieci;15) rozliczanie prac remontowych realizowanych przez rzemieślników;16) inicjowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;18) sprawowanie nadzoru nad realizacją usług związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-03-28 - Legionowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 997,4 PLN

zadania:projektowanie i wyklejanie reklam: montaż reklam, okejanie samochodów, i innych pojazdówwycinanie i wyklejanie reklam świetlnych, projektowanie, montaż szyb reklamowych, ubrań gadżetówOferta stażowa realizowana w ramach projektu EFS PO WER -30
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 500 PLN

Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHPoraz ochrony środowiska, szkolenie pracowników z zakresu BHP, współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz przygotowywanie wymaganych prawem raportów ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, obsługa sekretariatu.
IBES Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

STARSZY PROGRAMISTA / ANALITYK - od 11 500 PLN

• Rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu.• Nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną.• Współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi, oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów.• Pomoc w tworzeniu dokumentacji technicznej systemów.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA OBSŁUGI POJAZDÓW FLOTOWYCH KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH - RASZYN - od 1 900 PLN

praca stacjonarna przy obsłudze mechaniczno-elektrycznej floty samochodów wschodnich klientów zagranicznych, wyceny, kosztorysy, wykonanie usług, obsługa administracyjna klienta, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-18
ARSCAR ADAM STĘPIEŃ - 2016-03-09 - Raszyn (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Zgdonie z programem stażu. Oferta skierowana dla osób bezrobotnych powyżej 30-go roku życia z ustalonym II profilem pomocy.(RPO)
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Bielsko-Biała (śląskie)

HANDLOWIEC - od 2 300 PLN

pozyskiwanie nowych klientów. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
TACHO-DIAGRAM Paweł Cieślak - 2017-01-27 - Pruszków (mazowieckie)

SPECJALISTA TECHNICZNY - od 20 000 PLN

Kontrolowanie jakosci kodu i złożoność w zakresie danej specjalności, przegląd kodu i projektów w całym obszarze specjalności, dogłębna analiza domeny biznesu, odpowiedzialność za bardziej złożone obszary domeny biznesu, wykonywanie kompleksowych POC oraz dalszych rekomendacji, porady dla deweloperów.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. INŻYNIERII OPROGRAMOWANIA - od 10 000 PLN

Programowanie. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Kościuszki 29 (siedziba firmy) i według zleceń Pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

sprzedaż produktów bankowych nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientem
BANK PKO S.A. I o/Kluczbork - 2018-02-14 - Kluczbork (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 4 220 - 5 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy, naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby Zus |Gus, PFRON, przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń dla pracowników, uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK DZIAŁU OGRÓD - od 2 000 PLN

wymagane znajomość branży ogrodniczej i umiejętność obsługi komputera, obsługa klientawynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa
"SOMERO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (Bricomarche) - 2017-05-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Sprzedaż przetworów zbożowo - mącznych. Poszukiwanie nowych odbiorców. Kontakt tel. 41 366 42 24
Zakłady Zbożowo Młynarskie-PZZ-w Kielcach - 2016-10-20 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DZIAŁU INFORMATYCZNEGO - od 3 000 PLN

Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod względem sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane: wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 505 171 895 / 95 755 32 51 Marcin Tołoczko. Adres e-mail: marcin.toloczko (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Sulęcin (lubuskie)

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA (S,30+) - 997,4 PLN

Obsługa klienta, przyjmowanie oraz układanie towaru, obsługa programu do fakturowania Program " FIT Faktura", przygotowywanie ofert dla klientów, zamawianie kuriera oraz wysyłanie towaru do klientów, wprowadzanie towaru do arkusza Excel
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 1 850 PLN

Organizacja i planowanie transportu w ruchu międzynarodowym, optymalizacja kosztów, kontakt z magazynami załadunkowymi oraz przewoźnikami, obsługa systemu zarządzania transportem monitorowanie statusu zamówień i rozwiązywanie bieżących problemów
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WEGA A SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

szkolenie z zakresu BHP i PPOŻ, zapoznanie ze struktura organizacyjną zakładu, prowadzenie prac związanych ze sprzedażą wytrworzonych produktów i usług zgodnie z wytycznymi dyrekcji, oferowanie produktów frmy, doradztwo klientom, kontakty z potencjalnymi klientami, przygotowywanie ofert, , planowanie i przeprowadzanie działań marketingowych, planowanie ilościowo-wartościowe sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Łuków (lubelskie)

SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Mława (mazowieckie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO KSIĘGOWYM - od 4 300 PLN

- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych d o sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów portugalskoęzycznym- wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny- przygotowywanie faktur dla klientówmiejsce pracy - Łódź oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 350 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

SPRZĄTACZKA - od 850 PLN

sprzątanie
M.M. Kraszewscy spółka jawna - 2017-05-26 - Szepietowo-Janówka (podlaskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 13 PLN

Sprzedaż imprez turystycznych w Aquaparku w Redzie. Do wynagrodzenia doliczana jest premia od sprzedaży. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie min. 1 rok, znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego, znajomość systemu rezerwacyjnego MerlinX mile widziana.
ARS TOUR Joanna Ziemann - 2017-06-02 - Reda (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 500 PLN

-identyfikacja potencjalnych odbiorców produktów i usług-badanie i prowadzenie (gromadzenie) informacji rynkowych- organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży
MAR-SPAW Sp. zo.o. - 2018-01-24 - Tryńcza (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 2 800 PLN

•Przeprowadzanie kontroli oraz współpraca z kierownictwem firmy w celu poprawy warunków pracy,•Przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP, •Prowadzenie szkoleń wstępnych,•Realizowanie zadań związanych z zapobieganiem zagrożeniom – monitorowanie oraz raportowanie zdarzeń niebezpiecznych,•Współudział w opracowywaniu wewnętrznych instrukcji oraz procedur,•Sporządzanie dokumentacji oraz prowadzenie postępowań powypadkowych,•Realizowanie zadań związanych z systemem OHSAS 18001.
Zamet Industry Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2018-07-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)