SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM
Wynagrodzenie: od 7 300 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa nowych zapytań napływających do firmy i obsługa bieżących kontraktów współpraca z partnerami firmy, przygotowanie dokumentacji z wykonania kontraktu.
Data publikacji: 2020-02-26
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa nowych zapytań napływających do firmy i obsługa bieżących kontraktów współpraca z partnerami firmy, przygotowanie dokumentacji z wykonania kontraktu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Data zakończenia pracy: 31.03.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2 lata doświadczenia w firmie z branży paliwowej. Znajomość polskiego rynku energetycznego i paliwowego.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 26.02.2020
Oferta pracy ważna do: 10.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2020
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3157a6ca836b15abfb425b37d232412d
Podobne oferty pracy
Praca na linii produkcyjnejZapewnienie terminowej i wydajnej realizacji zleceń produkcyjnych,Realizacja założeń jakościowych w zgodzie z polityką jakościową,Obsługa maszyn produkcyjnychPraca w systemie jednozmianowym
"Tradycja" Fabryka Okien, Piotr Pis i Wspólnicy s.j. - 2016-05-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Pławno (zachodniopomorskie)
prowadzenie teczek personalnych, prowadzenie kartoteki urlopowej,sporządzanie i prowadzenie deklaracji miesięcznych PEFRON, wystawianie świadectw pracy, naliczanie wynagrodzeń w systemie miesięcznym i akordowym, sporzadzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS i US; praca w godzinach 07.00-15.00
PPHU CERAMIKA ARTYSTYCZNA "WIZA" SP. Z O. O - 2020-03-13 - Parowa (dolnośląskie)
Specjalista do spraw kadr
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa - 2018-12-04 - Białystok (podlaskie)
Obsługa klientaRozliczanie magazynu
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2017-01-05 - Ługi (pomorskie)
samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z potencjalnymi kandydatami, codzienny kontakt z pracownikami z Ukrainy, Mołdawii, Gruzji itp. w języku ukrainskim lub rosyiskim
Workasistpoland Sp. z o. o. - 2020-03-02 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2018-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
GoodMills Polska Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Duża Cerkwica (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie działalnością obiektu hotelarsko-gastronomicznego, organizacja i koordynacja wszelkich organizowanych imprez. Zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów. Tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy, opracowywanie oraz realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej, monitorowanie działań konkurencji. Stałe monitorowanie uzyskiwanych wyników.
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-03-03 - Lublin (lubelskie)
Wymagania: Wykształcenie wyższe, biegła znajomość obsługi komputera, niekaralność, umiejętność organizacji pracy na stanowisku, operatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, kreatywność, wysoka kultura osobista, mile widziany staż pracy (zatrudnienie) w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania programów rynku pracy.Do zadań podstawowych będzie należeć:1. Opracowywanie programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy (FP) oraz środków unijnych.2. Ocenianie efektów programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków FP oraz unijnych.3. Realizacja ww. programów i projektów zgodnie z opracowanym harmonogramem i zakresem działań.CV wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać w terminie do 4.07.2016r.na adres e-mail: kancelaria (at) pup-rybnik.pl
Powiatowy Urząd Pracy Rybnik - 2016-06-30 - Rybnik (śląskie)
znajomość norm HACCP
Kozyra Stanisław Przedsiębiorstwo Wielobranżowe"ESKA" - 2020-02-11 - Nowa Osada (lubelskie)
Obsługa oraz pozyskiwanie klientów Rosyjskojęzycznych, wysyłanie próbek, negocjacje handlowe, obliczenia projektów zagranicznych w programie typu CAD.
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Bosutów (małopolskie)
- kompletacja towaru zgodnie ze złożonymi zamówieniami - sporządzanie raportów kasowych (rozliczanie kierowców) - wypisywanie dokumentów - dowodów dostaw i zwrotów na dzień kolejny - sporządzanie grafiku produkcji - planowanie zapotrzebowania surowcowego jak i wyrobów gotowych - dbanie o ład i porządek na terenie zakładu
PIEKARNIA BIAŁY KRUK Sylwia i Paweł Dańko s.c. - 2016-04-25 - Września (wielkopolskie)
sprzedaż usług informatycznych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo techniczne w zakresie zastosowań metod wykonania robót budowlanych
MB Młodawski s.c., Paweł Młodawski, Piotr Iwański - 2017-11-23 - Ksawerów (łódzkie)
Pomoc przy nadzorze nad oprogramowaniem maszyn i urządzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych w nowopowstałym zakladzie NGK Ceramics Polska w Dąbrowie Górniczej, instalowanie aktualizacji oprogramowania, sporządzanie raportów dla japońskich przełozonych, szkolenie poslich pracowników, utrzymanie kontaktu ze specjalistami w Japonii.
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
analiza umów/kontraktów z kontrahentami zagranicznymi (głównie Ukraina także Rosja), utrzymywanie/nawiązywanie kontraktów z kontrahentami zagranicznymi (głównie Ukraina także Rosja), analiza i weryfikacja dokumentów przychodzących od kontrahentów (głównie Ukraina także Rosja) przygotowywanie dokumentów, inne.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości spółki, w tym m.in.: Księgowanie dokumentów kosztowych, sprzedażowych, księgowanie wyciągów bankowych, Prowadzenie ewidencji środków trwałych, Przygotowywanie kwartalnych oraz rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami Przygotowywanie deklaracji podatkowych, weryfikacja rejestrów Vat, Przygotowywanie raportów dla instytucji zewnętrznych – GUS, NBP, Kontakt z kontrahentami oraz instytucjami zewnętrznymi – banki, urzędy, Księgowanie list płac, Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych. Miejsce pracy: ul. Współpracy 1, 55-040 Biskupice PodgórnePraca w godzinach od 7-15, termin umowy: 33 miesiace . Kontakt z pracodawcą: m.wota (at) dongseo-display.plOferta w sali: E
DONGSEO DISPLAY POLAND SP. Z O.O. - 2020-07-20 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej: warminsko-mazurska.ohp.pl , w zakładce: Praca w WK OHPTermin składania dokumentów do 20.01.2020Godziny pracy:7.45-15.45
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie - 2020-01-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-09-01 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie sekretariatu firmy, współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym, realizacja zadań Zarządu, organizacja bieżącego funkcjonowania części administracyjnej firmy, współdziałanie w zakresie marketingu, inne prace zlecone
Farm-MPartner Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
SPRZEDAŻ TELEFONICZNA USŁUG FIRMY "PLUS'
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Obsługa sprzedaży internetowej poprzez platformę Allegro, obsługa klienta telefonicznego. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
PHU "FOCUS" SŁAWOMIR CZAJKOWSKI - 2015-12-29 - Piła (wielkopolskie)
tworzenie i realizacja akcji promocyjnych,uczestnictwo w targach, realizacja prezentacji multymedialnych, dbanie o ekspoaycję Alles w sklepach firmowych i partnerskich.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Głowno (łódzkie)
- Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentacji - Weryfikowanie danych w systemie z danymi zawartymi na dokumentach w języku niemieckim- Prowadzenie skutecznej komunikacji z klientami
WNS Global Services (UK) LIMITED (SP. Z O.O.) Oddział w Polsce - 2019-01-28 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klienta, dbanie o wizerunek sklepu.
DEMETER Marzena Borowik-Serowik - 2019-08-16 - Grajewo (podlaskie)
Poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej
West-East Trading Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Małkowice (podkarpackie)
Prace pielęgnacyjne (m.in.: grabienie, odchwaszczanie, sadzenie itp.) Praca w pozycji wymuszonej na otwartej przestrzeni w zmiennych warunkach atmosferycznych. Dyspozycyjność w godz.: 6-14, około 168 lub więcej godzin miesięcznie. Oferta dostępna w sali B, D. Kontakt z pracodawcą: osobisty lub tel.: tel. 71 348 54 92, 603 822 155.
P.P.U.H. EKO-TERRA Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Wrocław (dolnośląskie)
- Wiecej informacji na stronie: www.sum.edu.pl --> BIP -- > Oferty pracy w SUM.- Obsługa formalno-administracyjna procesu inwestycyjnego po stronie inwestora, w tym kontakty z Organami Administracji Państwowej i Nadzoru Budowlanego. Weryfikacja dokumentacji technicznej. Bieżąca współpraca z Projektantami, Wykonawcami Robót, Inspektorami Nadzoru. Prowadzenie procesów inwestycyjnych przydzielonych do realizacji zadań w pełnym zakresie (przekazanie placów budów, kontrola postępu prac, uczestnictwo w odbiorze prac, rozliczenie zadania). Przygotowywanie programów funkcjonalno-użytkowych, kosztorysów.- Wynagrodzenie: 4000 - 5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Następna umowa na czas określony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne budowlane lub pokrewne. Wymagane minimum 3 letnie doświadczenie przy przygotowywaniu, koordynacji i w uczestnictwie w projektach inwestycyjnych. Wymagana umiejętność sporządzania programów funkcjonalno-użytkowych dla planowanych prac budowlanych i projektowych, praktyczna znajomość Ustawy Prawo Budowlane i Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz procedur administracyjnych, obsługa pakietu MS Office, programów kosztorysowych NORMA i ZUZIA, programu projektowego Auto-Cad (w podstawowym zakresie).
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2019-01-25 - Katowice (śląskie)
Adekwatne do stanowiska
Konsorcjum Polskich Biur Podróży Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)