SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Września oferta pracy PIEKARNIA BIAŁY KRUK Sylwia i Paweł Dańko s.c.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: 1 850 - 1 950 PLN

Zakres obowiązków: - kompletacja towaru zgodnie ze złożonymi zamówieniami - sporządzanie raportów kasowych (rozliczanie kierowców) - wypisywanie dokumentów - dowodów dostaw i zwrotów na dzień kolejny - sporządzanie grafiku produkcji - planowanie zapotrzebowania surowcowego jak i wyrobów gotowych - dbanie o ład i porządek na terenie zakładu

Data publikacji: 2016-04-25

Lokalizacja: Września (wielkopolskie)

Pracodawca: PIEKARNIA BIAŁY KRUK Sylwia i Paweł Dańko s.c.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kolejowa 10, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- kompletacja towaru zgodnie ze złożonymi zamówieniami - sporządzanie raportów kasowych (rozliczanie kierowców) - wypisywanie dokumentów - dowodów dostaw i zwrotów na dzień kolejny - sporządzanie grafiku produkcji - planowanie zapotrzebowania surowcowego jak i wyrobów gotowych - dbanie o ład i porządek na terenie zakładu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 1 950 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Września

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrzesiński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Września

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 1 950 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
UWAGA !! godziny pracy 02.00-10.00 , Wymagania : wykształcenie min. średnie ekonomiczne

Nazwa pracodawcy: PIEKARNIA BIAŁY KRUK Sylwia i Paweł Dańko s.c.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni

Adres pracodawcy:
Kolejowa 10, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV +list motywacyjny prosimy przesyłać elektronicznie na adres piekarniabialykruk (at) op.pl lub osobiście w siedzibie firmy w godzinach 10.00-13.00 po uprzednim kontakcie telefonicznym

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 10.00-13.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: wrzesiński

Gmina pracodawcy: Września

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Września

Ulica pracodawcy: Kolejowa

Numer budynku pracodawcy: 10

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 25.04.2016

Oferta pracy ważna do: 30.04.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

PRACE BIUROWE I OFERTOWANIE
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Jakubowo Lubińskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

kontakt z klientem, sprzedaż detaliczna i bezpośrednia, wypisywanie faktur, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Poznań (wielkopolskie)

OCZYSZCZACZ CHEMICZNY - od 2 600 PLN

Czyszczenie kabin, ram i podzespołów samochodów ciężarowych
JELCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO (NR 0653) - 3 500 - 4 000 PLN

- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

Przygotowywanie i realizacja dostaw towarów. Współpraca z dostawcami i odbiorcami. Raportowanie dot. przebiegu realizacji zamówień. Załadunek i rozładunek towaru w magazynie. Ewidencjonowanie stanu magazynowego.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Mirosław (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNO- BUDOWLANYCH - 2 100 - 4 000 PLN

BIEŻĄCA OBSŁUGA WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH I ZASOBÓW TBS Z ZAKRESU SPRAW TECHNICZNO-BUDOWLANYCH, OPRACOWYWANIE PLANÓW REMONTOWYCH, NADZÓR NA PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ PROWADZONYCH SPRAW, CZYNNY UDZIAŁ W PRZEGLĄDACH SERWISOWYCH, TECHNICZNYCH, BUDOWLANYCH, PRZYGOTOWYWANIE KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH, WSPÓŁUDZIAŁ W DZIAŁANIACH INSPEKCYJNO-KONTROLNYCH W ZAKRESIE ZGODNOŚCI WYKONYWANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH, OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ REKLAMACJI/AWARII.
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-06-08 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 15 PLN

Pozyskiwanie osób narodowości ukraińskiej do pracy w Polsce, nawiązywanie kontaktów z osobami lub firmami zajmującymi się rekrutacją pracowników oraz formalnościami wizowymi na terenie Ukrainy, pomoc w legalizacji pobytu i pracy obcokrajowców w Polsce, bieżąca realizacja projektów rekrutacyjnych, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy, tłumaczenia symultaniczne i konsekultywne np. szkoleń bhp i wzorów obowiązujących w spółce druków.
"PROFIS GROUP" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-04-23 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA TECHNICZNY - 2 500 - 2 800 PLN

Przygotowanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, utrzymanie dobrych relacji z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów (wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne) reprezentowanie firm na zewnątrz
Przedsiębiorstwo Montażowe KOTŁOMONTAŻ Sp. z o. o. - 2016-12-06 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

- prowadzenie sprzedaży internetowej, obsługa aukcji oraz kampanii, obsługa strony internetowej oraz marketing internetowy
Firma Handlowa "DAWIKA" Dariusz Suwalski - 2016-04-25 - Koteże (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH - do 2 400 PLN

Wykształcenie wyższe licencjackie; doświadczenie zawodowe 2-3 lata; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego lub hiszpańskiego; znajomość prawa pracy; doświadczenie w rekrutacji, praktyczna wiedza z zakresu procesów, metod i narzędzi HR; zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji i selekcji, bliska współpraca z siedzibą w Hiszpanii, pełna realizacja i standaryzacja wszystkich procesów BHP, bliska współpraca ze wszystkimi departamentami funkcji doradczej - wspomaganie menadżerów w zrozumieniu i realizacji polityki i procedur panujących w firmie, monitorowanie odejść pracowników; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice; (umowa na zastępstwo)
MARCOTRAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Pyskowice (śląskie)

KONSERWATOR OBIEKTU - od 14 PLN

naprawa urządzeń w obiekcie, czynnności porządkowe na obiekcie
DALEO Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS ZAKUPÓW ZAOPATRZENIA I LOGISTYKI - od 2 500 PLN

- kontrola i nadzór nad stanami materiałów do produkcji oraz poziomu ich zużycia- planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów- monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji- kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrznymi
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2016-07-04 - Karwie (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 000 PLN

sporządzanie deklaracji PFRON, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie umów dla pracowników oraz prowadzenie akt osobowych , sporządzanie raportów kadrowych, mile widziana znajomość przepisów odnośnie zatrudniania cudzoziemców
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ROLMAG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-12 - Opalenie (pomorskie)

Specjalista ds. SEO - -

Media Expert Optymalizacja stron i treści pod kątem SEO;
Monitoring rynku i analiza działań SEO konkurencji;
Kreowanie i wdrażanie link building’u;
Analiza słów kluczowych i poszukiwanie nowych możliwości;
Rekomendacja usprawnień i nowych rozwiązań;
Analiza efektów podejmowanych działań i raportowanie
Media Expert - 2015-10-01 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKÓW Z KLIENTEM - od 13,7 PLN

praca w call center (możliwa praca we własnym domu - pracodawca wyposaża pracownika w niezbędny sprzęt)
BADIMAX MARCIN BADOŃ - 2018-01-24 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 850 PLN

Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Grodków (opolskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI - PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: pomoc w rozwiązywaniu problemów na linii produkcyjnej, współtworzenie raportów itp.; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice strefa
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gliwice (śląskie)

Specjalista ds. reklamacji - -

Media Expert terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
przestrzeganie standardów i procedur,
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-04-12 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Z JĘZYKIEM JAPOŃSKIM - od 2 800 PLN

- procesowanie zamówień przy użyciu systemów zakupowych- wspieranie użytkowników procesów i systemów zakupowych ( np. towrzenie dostawców)- automatyzacja i usprawnianie procesu zakupów operacyjnych- tworzenie raportów zgodności oraz rekomendowanie sposobów pomiaru w celu polepszenia wskaźników / stóp zgodności w języku japońskim- kontakt z klientami - telefoniczny oraz drogą mailwoą - w języku japońskim.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PEFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8AR• prowadzenie ewidencji księgowej firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, • monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowo-podatkowymi aspektami działalności firmy, • terminowe przygotowanie, kontrola deklaracji podatkowych (CIT, VAT), • przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych, • przygotowanie analizSala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. o.o. - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI - od 2 500 PLN

Prowadzenie spraw związanych z obsługą nieruchomości, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i planów inwestycji i remontów, sprawowanie nadzoru nad pracą firm zewnętrznych. Wymagane: wykształcenie min. średnie (techniczne), znajomość MS Office, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, doświadczenie zawodowe w zarządzaniu nieruchomościami, prawo jazdy kat. B. Praca - Wędrzyn. Tel.: 693 083 631 Elżbieta Smyk. Adres e-mail: hr (at) kwatera.nieruchomości.pl
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Wędrzyn (lubuskie)

SPECJALISTA DS.MEDIÓW INTERAKTYWNYCH - od 2 000 PLN

1. Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń2. obsługa korespondecji i telefonu,3. sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostepne kanały sprzedaży,4. Negocjacje z wszelskimi podwykonawcami usług,5. utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientem6. realizacja prac różnych i koordynowanie spraw powierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji,7. wyszukiwanie zewnętrznych partnerów i sponsorów oraz zngażowanie ich we współtworzenie i organizację wydarzeń8. organizacja wydarzeń: opracowanie i monitoring budzetu, nadzór nad harmonogramem, negocjowanie i egzekwowanie umów z partnerami, rozliczanie i formalna dokumentacja,9. obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Płochocin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I PŁAC - od 2 600 PLN

1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

bezpośrednia obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń, obsługa posprzedażowa,przeliczanie składek, składanie ofert ubezpieczeń majątkowych i życiowych
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe M. Zasada Człuchów - 2017-05-04 - Człuchów (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PŁACOWO-KADROWEJ - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, obsługa komputera, program księgowy, MS Office, min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Ogólny zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, obsługa kadrowa.
KANCELARIA BIEGŁEGO REWIDENTA MIROSŁAW PLUTA KATARZYNA PLUTA SPÓŁKA CYWILNA - 2015-12-08 - Lublin (lubelskie)


Wybierz powiat