SPECJALISTA DS. TURYSTYKI Będzin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaz wycieczek, organizacja pracy biura
Data publikacji: 2017-06-13
Lokalizacja: Będzin (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Będzin, powiat: będziński, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: sprzedaz wycieczek, organizacja pracy biura
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik obsługi turystycznej*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne.skierowanie z PUP w Będznieoferta skierowana dla osób -30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Będzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Będzin
Ulica pracodawcy: Ignacego Krasickiego
Numer budynku pracodawcy: 17A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik obsługi turystycznej*
Data dodania oferty pracy: 13.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- SAVOIR Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. należąca do Savoir Group, działająca na terenie całego kraju, wspierająca firmy zagraniczne jak i krajowe w zakresie rekrutacji stałych oraz pracy tymczasowej poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Rekrutacji. Miejsce pracy: Katowice. Region: śląskie.- Opis stanowiska: Rekrutacja pracowników tymczasowych na stanowiska niższego szczebla, Budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów, Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, Bieżąca obsługa klienta i realizacja planu zatrudnienia, Budowanie dobrych i długoterminowych relacji z klientem, Nadzorowanie zmian i koordynacja zlecenia, Terminowa i prawidłowa obsługa zleceń rekrutacyjnych przyjmowanych od klientów.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, System premiowy powiązany z wynikami pracy, Możliwość awansu, Pracę w zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie, Prywatną opiekę medyczną. - Wynagrodzenie: od 2350 do 2775 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane minimum roczne doświadczenie zawodowe w rekrutacji i selekcji pracowników. Wymagana znajomość podstawowych zagadnień Prawa Pracy. Samodzielność i nastawienie na cel. Bardzo dobra organizacja pracy. Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point). Szeroka wiedza na temat metod i procesów rekrutacyjnych. Dodatkowym atutem będzie: Miejsce zamieszkania Katowice, Doświadczenie w obsłudze klienta, Prawo jazdy kategorii B.
SAVOIR AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-wprowadzenie w systemie danych uzyskiwanych z zamówień,rejestracji i innych dokumentów-wprowadzenie do systemu danych z dokumentacji finansowej-korekta i aktualizowanie w systemie danych osobowych klientów-współpraca z innymi działami i zagranicznymi oddziałami firmy-weryfikacja dokumentów pod względem kompletności i poprawności danych-usprawnienie procesu przepływu dokumentów i informacji wewnątrz działu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Zabierzów (małopolskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)
-Obsł. sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne,- Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej,- Nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Opracowywanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Wstawianie opisanego produktu do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiekszajacych efektywność sprzedaży inline,- Realizowanie zamówień i przygotowanie produktow do wysyłki,- Obsł. klientów w formule: tel. i e-mailowej,- Zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Łódź (łódzkie)
Dostawy towarów do klientów samochodem dostawczym. Prowadzenie dokumentacji sprzedaży (hurtowania kwiatów).
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Glinianka (mazowieckie)
wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych
PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE "USTROŃ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-09 - Ustroń (śląskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy, praca na terenie Sosnowca (praca zdalna)
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Sosnowiec (śląskie)
Koordynowanie szkoleń specjalistycznych dla pielęgniarek i położnych. Praca od poniedziałku do soboty w godzinach 8-16
LIMED Kształcenie Ustawiczne Dorosłych - 2016-04-28 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
obsługa aukcji internetowych, przywożenie i wysyłka towarów
EUFORIA Izabela Rurarz - 2016-01-15 - Gubin (lubuskie)
Sporządzanie zgłoszeń celnych, deklaracji akcyzowych, deklaracji intrastat oraz dokumentów przewozowych, zarządzanie dokumentacją celną i przewozową, współpraca z Urzędem Celno-Skarbowym
CAT POLSKA sp. z o.o. - 2017-03-17 - Rogowiec (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
• Realizacja założonego planu sprzedaży na terenie Niemiec• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych od klientów.• Pozyskiwanie nowych klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańFirma oferuje:- pracę w prestiżowej firmie biotechnologicznej,- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę + system prowizyjny,- możliwość awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,- niezbędne narzędzia pracy,- atrakcyjny pakiet wynagradzania.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-02-28 - Rokocin (pomorskie)
pozyskiwanie środków unijnychpisanie wniosków o dofinansowaniezarządzanie projektami
kontakt przez OHP - 2016-03-15 - Cieszyn (śląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / -Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS.- Wynagrodzenie: 2600-3300 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od lipca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
opracowywanie treści i opisów na stronach internetowych, nadzór nad stronami
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Rakowiska (lubelskie)
prowadzenie działu kadr i plac
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)
1.Dobór i wybór produktów do zakupu na podstawie przedstawionych potrzeb izasad.2.Znajdywanie odpowiednich dostawców.3.Negocjacja cen.4.Upewnianie się co do terminowości dostaw, kontrola terminowości.5.Pomoc w interpretacji tendencji na rynku i przewidywanie przyszłejsprzedaży6.Podtrzymywanie relacji ze sprzedawcami I poszukiwanie (gdy to wskazane)nowych dostawców.7.Nabywanie odpowiednich materiałów w najniższej możliwej cenie i wodpowiednich ilościach.8.Przygotowywanie zamówień i określanie zapotrzebowania na towar.9.Monitorowanie przewozu w celu zapewnienia terminowych dostaw Irozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z brakiem terminowości.
SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-11 - Trzebiszyn (opolskie)
Kompleksowa obsługa klientów, pracowników kontraktowych i stałych firmy, odpowiedzialnosć za kontakt nz menadżerami i wsparcie w obszarze Contractors Payroll, obsługa i wsparcie ponad 8000 pracowników tymczasowych i kontraktowych, bliska współpraca z posostałymi zespołami w celu sprawnej obsługi klientów, budowanie pozytywnych relacji ze współpracownikami oraz klientami zewnętrznymi, przestrzeganie przepisów regulujących zasady i formy wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji i ststystyki wynagrodzeń oraz kontrola ich poziomu i struktury
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Kraków (małopolskie)
poznanie struktury ubezpieczeniowej, obsługa klienta, przedsprzedażowa analiza potrzeb klienta, wybór rodzaju ubezpieczenia i złożenie oferty, gromadzenie dokumentów niezbędnych do zawarcia ubezpieczenia, wystawianie wniosków i polis przy pomocy urządzeń elektronicznych w biurze;
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji związanej ze sprzedażą
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Bieruń (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac. Stanowisko samodzielne. Praca w INTERMARCHE w Kętach.
DRONERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Kęty (małopolskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. pracowniczych- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach RPO ( 50+) lub niepełnosprawnościami. Wymagania: wykształcenie średnie mile widziane wyższe, obsługa komputera, komunikatywność, odpowiedzialność.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Bieżąca archiwizacja stron www, zarządanie mediami społecznościowymi, wdrażanie strategii marketingowej, prezentacje usług spółki, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Lublin (lubelskie)
Kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem w celu informowania o stanie jego zamówienia, kontakt w j. polskim i j. angielskim, sporządzanie dokumentacji z prowadzonych rozmów, dbanie o porządek w dokumentach firmy, zbieranie informacji niezbędnych do sporządzenia wyceny, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, bezpośredni kontakt z klientem, uzupełnianie strony internetowej (tekstem oraz zdjęciami), kontrola działania strony internetowej. Wymagania: wykształcenie średnie, biegła znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną rozmowę, doświadczenie w prowadzeniu strony internetowej np. bloga, rzetelność, uczciwość, komunikatywność, umiejętnośc szybkiego uczenia się.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Reda (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Kluszkowce (małopolskie)
wpisywianie faktur do dokmu.magazynu, obsługa klienta
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2017-12-08 - Ługi (pomorskie)
Nadzór i kontrola inwestycji i remontów prowadzonych przez Sąd Okręgowy w Lublinie. Inicjowanie przedsięwzięć mających na celu utrzymanie odpowiedniego poziomu i poprawę stanu technicznego obiektów budowlanych, sieci, instalacji i urządzeń funkcjonujących w budynkach i na terenie nieruchomości podległych Sądowi Okręgowemu. Opracowywanie projektów planów rocznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądów oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądu. Opracowywanie projektów planów perspektywicznych w zakresie działania Oddziału, a w szczególności w zakresie remontów obiektów sądu oraz przedsięwzięć mających na celu poprawę warunków funkcjonowania sądu. Analizowanie stanu bazy lokalowej sądów pod kątem spełnienia norm ustalanych przez jednostki nadrzędne i ilości etatów w celu zapewnienia optymalnych warunków realizacji zadań. Przedstawianie wniosków i propozycji w tym zakresie. Kompleksowe załatwienie spraw w zakresie prowadzonych procesów inwestycyjnych i remontowych.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-05-17 - Lublin (lubelskie)