SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ Gdańsk oferta pracy SINUTRONIC Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Wynagrodzenie: do 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Promocja firmy za granicą. Budowanie siatki sprzedaży za granicą. Wyjazd na zagraniczne targiKorespondecja oraz komunikacja telefoniczna, mailowa z zagranicznymi kontrahentami.
Data publikacji: 2017-05-12
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: SINUTRONIC Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-119 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Promocja firmy za granicą. Budowanie siatki sprzedaży za granicą. Wyjazd na zagraniczne targiKorespondecja oraz komunikacja telefoniczna, mailowa z zagranicznymi kontrahentami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3000 zł netto + prowizja w okresie próbnym, do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Marketing
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe mile widziane kierunki marketing lub handel zagraniczny. Mile widziana znajomość techniki medycznej. Dobra znajomość języka angielskiego, dyspozycyjność, otwartość, wysoka kultura osobista, Predyspozycje i łatwość nawiazywania kontaktów z klientem, mile widziana znajomość drugiego języka obcego na poziomie podstawowym. Miejsce pracy: Gdańsk - Siedlce. Kontakt: CV wysłać na adres e-mail: leszek.t.mazur (at) sinutronic.eu
Nazwa pracodawcy: SINUTRONIC Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Asesora 86, 80-119 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail: leszek.t.mazur (at) sinutronic.eu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Asesora
Numer budynku pracodawcy: 86
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 12.05.2017
Oferta pracy ważna do: 12.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta detalicznego-dobór płytek i wyposażenia łazienek według potrzeb klienta oraz wykonywanie projektu i aranżacji łazienek/program CAD-DECOR/
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2018-07-26 - Skawina (małopolskie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego oraz krajowego, w tym przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie, koordynowanie zamówień oraz odpowiadanie na inne zapytania klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientem w procesie przygotowywania ofert i realizacji zamówień. Bieżący kontakt z innymi działami firmy dla realizacji powierzonych zadań
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2017-03-20 - Łapy (podlaskie)
Bieżąca współpraca z Zarządem/Dyrekcją, Kompleksowa obsługa biura, Wsparcie działań marketingowych, Mile widziany student/ka studiów zaocznych lub dziennych;
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Września (wielkopolskie)
obsługa reklam w internecie
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Gdynia (pomorskie)
obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych klientów
PETRA-BUD Zakład Wydobycia i Przerobu Granitu - 2016-02-11 - Kostrza (dolnośląskie)
Sprzedaż internetowa produktów firmy.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Wiechlice (lubuskie)
Zakres obowiązków:1. Opracowywanie opinii do Protokołów Stanu Technicznego sprzętu polowego służby żywnościowej.2. Prowadzenie, aktualizowanie i weryfikacja bazy Jednolitych Indeksów Materiałowych (JIM) w zakresie sprzętu służby żywnościowej.3. Planowanie napraw sprzętu służby żywnościowej w ramach przydzielonych środków finansowych.4. Opracowywanie wniosków i korekt do Centralnych Planów Rzeczowych. 5. Prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie finansowym LBPP.6. Opracowywanie planów przekazywania sprzętu służby żywnościowej do Agencji Mienia Wojskowego.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania wszystkich osób pracujących na rzecz Spółki, sporzadzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;sporzadzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2019-01-09 - Żyrardów (mazowieckie)
OPRACOWANIE DOKUMENTACJI APLIKACYJNEJ W CELU POZYSKANIA DOTACJI ZE ŚRODKÓ UNIJNYCH W RAMACH PROGRAMÓW KRAJOWYCH I REGIONALNYCH
UNIFUND SP. Z O.O. - 2015-12-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
wprowadzanie danych do programu produkcyjnego, nadzór nad przepływem dokumentów produkcyjnych - STAŻ DLA OSOBY DO 30 ROKU ŻYCIA
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Żychlin (łódzkie)
Zapoznanie się z pracą rejestracji, prowadzenie czynności sprawozdawczych.Wymagania: wykształcenie wyższe.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Racibórz (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Radom (mazowieckie)
działalność marketingowa, prezentacja sprzetu, obsługa reklamacji
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2015-12-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów.. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż art. spożywczych i ogólnoprzemysłowych, profesjonalna obsługa klienta, praca w godz. 7-15 i 15-21
DINAR Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Zawiercie (śląskie)
• Administrowanie zamówieniami i kontaktami z klientami• Zarządzanie planem załadunków• Współpraca z planistą produkcji• Kontakt z firmą transportową• Współpraca z magazynem wewnętrznym i zewnętrznym• Branie udziału w inwentaryzacjach
kontakt przez OHP - 2018-05-10 - Niepołomice (małopolskie)
Biegła znajomość obsługi komputera, samodzielnośc, praca przy komputerze,prowadzenie korespondencji, kontakt z pracodawcami i klientami.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z zawodemmile widziane doświadczenie zawodowe i znajomość języków obcych
bar& restaurant "Oaza" "Weranda Cafe" Marzena Żelazek - 2018-04-03 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie ofert handlowych, podpisywanie umów wstępnych na import gotoewych galanterii skórzanych tj. portfele, paski, torebki, budowanie wizerunku firmy, prowadzenie negocjacji handlowych z partnerami z Chin i Indii
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa i naprawa taboru kolejowego
CTL KOLZAP SP.Z O.O. - 2016-11-14 - Puławy (lubelskie)
Obsługa klienta, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Język niemiecki - biegły, język angielski - mile widziany.
Zakład Produkcyjno-Handlowy " Pinus II" Artur Nagier Ulanów - 2018-01-18 - Ulanów (podkarpackie)
zarządzanie gospodarką materiałową, zamawianie towarów w kraju i zagranicą, pilnowanie terminowości dostaw, pozyskanie nowych dostawców, negocjacje cenowe
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Oborniki (wielkopolskie)
Przygotowanie i bieżąca koordynacja zadań związanych z obiegiem dokumentów finansowych, kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym przygotowywanych przez referenta ds. finansów oraz sprawdzenie czy dokument został wystawiony w sposób technicznie prawidłowy i zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, czy operacja gospodarcza została poddana kontroli merytorycznej oraz czy dowód wpłaty jest wolny od błędów rachunkowych, składanie i wypełnianie wniosków o płatność projektu, przygotowywanie zmian w harmonogramie finansowym projektu, przygotowywanie pod względem finansowym formularzy zmian projektowych, przygotowanie sprawozdań finansowych projektu, składanie raportów do kierownika projektu, wykonywanie innych poleceń zleconych przez kierownika projektu.Praca o charakterze biurowym będzie świadczona w siedzibie Biura Projektu w Bursie Szkolnej przy ulicy Ogrodowej 7, w wymiarze 3/8 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.), praca przy komputerze do 3 godzin dziennie.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Praca biurowa. Sporządzanie dokumentacji w związku z postępowaniami o decyzje zgodne z przepisami prawa ochrony środowiska. Prowadzenie bieżącej dokumentacji i jej analiza. Kontakt z jednostkami administracji publicznej oraz klientami.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
1)Kompletowanie faktur i rachunków obcych, sprawdzenie pod względem formalno – rachunkowy oraz opisanie ich.2)Dekretacja dokumentów zgodnie z paragrafami klasyfikacji budżetowej, 3)Wyodrębnienie i klasyfikacja wydatków strukturalnych, 4)Sporządzanie kalkulacji kosztów związanych z wynajmem sal gimnastycznych, holu, sal dydaktycznych i bufetu, opracowywanie planu wydatków rzeczowych i wynagrodzeń nauczycieli, administracji i obsługi w ramach programu PABS, 5)Pobieranie i rozliczanie zaliczek w kasie ZOJM na bieżące potrzeby szkoły, 6)Rozliczanie wydatków opłacanych kartą płatniczą.7)Bieżący kontakt z pracownikami ZOJM w zakresie obsługi finansowo-księgowej placówki, 8)Dostarczanie dokumentów do księgowości i działu płac ZOJM.9)Kompletowanie dokumentów dotyczących płac.Kontakt e-mail: gm40wroc (at) poczta.fm.Oferta w sali E.
Gimnazjum nr 40 im. Noblistów Polskich - 2016-09-29 - Wrocław (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych, w tym: opracowywanie projektów dokumentacji regulujących ochronę informacji niejawnych, zapewnienie ochrony systemów informacji w których są przetwarzane informacje niejawne, prowadzenie kontroli o ochronie informacji niejawnych, prowadzenie zwykłych i kontrolnych postępowań sprawdzających
Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze - 2018-01-02 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, przyjmowanie zgłoszeń, tworzenie dokumentacji, wsparcie w organizacji ewaluacji szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Lublin (lubelskie)