SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Wejherowo oferta pracy P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.

Data publikacji: 2018-06-07

Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)

Pracodawca: P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Budowlanych 6B, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.06.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu Excel

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość j. angielskiego i/lub j. niemieckiego w stopniu dobrym

Nazwa pracodawcy:
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Adres pracodawcy:
Budowlanych 6B, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, kontakt z pracodawcą telefoniczny, przez e-mail.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: wejherowski

Gmina pracodawcy: Wejherowo

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wejherowo

Ulica pracodawcy: Budowlanych

Numer budynku pracodawcy: 6B

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 07.06.2018

Oferta pracy ważna do: 06.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

prowadzenie rozmów handlowych, obsługa klienta, przyjmowanie zamówień od klientów, wprowadzanie zamówień do systemu, analiza potrzeb klientów, organizacja spotkań z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Dębowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 800 - 3 500 PLN

Zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych zgodnie z rozporządzeniem, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowników i zwolnień lekarskich, przygotowywanie danych do listy płac i udział w sporządzaniu listy płac, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i umów o dzieło, wystawianie stosownych zaświadczeń dla Pracowników i Zleceniobiorców firmy, weryfikowanie i aktualizowanie danych dotyczących badań lekarskich i szkoleń BHP,sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS i deklaracji PIT-11 do US, przygotowywanie deklaracjiGUS, PFRON, zapewnienie właściwego obiegu informacji dokumentacji kadrowo-płacowej, współpraca z pozostałymi pracownikami działu personalnego, działem księgowości oraz z innymi działami firmy.
Aquaforest sp. z o.o. sp. k. - 2017-07-14 - Brzesko (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 300 - 3 500 PLN

- Obsługa klientów automatowych.- Wynagrodzenie: 2300 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy. Praca zmianowa. Kasyno czynne całą dobę. Praca również we wszystkie dni wolne od pracy. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych w stopniu podstawowym. Kontakt e-mail: KSKAT02.Pit (at) zprsa.pl
ZJEDNOCZONE PRZEDSIĘBIORSTWA ROZRYWKOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-27 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 600 PLN

Odpowiada za kompleksową obsługę procesu sprzedaży przez Internet; Pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe, Zamawianie towarów od dostawców z Chin i dbałość o bieżące zaopatrzenie.Praca w Krakowie oraz wyjazdy służbowe na terenie kraju i za granicę.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH - 1 850 - 2 770 PLN

Wykształcenie średnie/ wyższe techniczne, kierunek: energetyka, chemia; 3 lata doświadczenia zawodowego; średniozaawansowany stopień znajomości j. angielskiego; łatwość nawiązywania kontaktów; bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office; umiejętność podejmowania decyzji; asertywność; odporność na stres; wymagana znajomość systemu sprzedażowego Subiekt GT; telefoniczna obsługa klienta; ścisła współpraca z działem technicznym i magazynem; koordynowanie zamówień klienta oraz dostaw; przygotowywanie i kompletowanie dokumentów sprzedaży; kontrola dokumentów wysyłkowych; przygotowywanie korespondencji, pism; archiwizacja dokumentów; przygotowywanie ofert; przyjmowanie gości firmy; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, Bojkowska
"eTERMO-INWEST" M.KURKIEWICZ-KLĘK, P.PURZYŃSKI, G.KLĘK SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-08 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH - od 2 800 PLN

- Kompleksowa obsługa oddziału firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym: sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej. Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc.). Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie. Administracyjne wsparcie działów firmy. Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu. Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp). Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy oddziałami firmy i ich komórkami organizacyjnymi.- Firma oferuje: możliwość dalszego rozwoju zawodowego, pracę w międzynarodowym środowisku, umowa o pracę, pełny etat.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość :a) języka angielskiegob) bardzo dobra znajomość: Excel, World wymóg koniecznyc) znajomość oprogramowania Adobe Reader Professionald) obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności:*Organizacja czasu pracy; Koordynacji powierzonych zadań, Kreatywnego i konstruktywnego myślenia, Szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy, Zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów, *Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi, *Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie*Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)

SPAWACZ METODĄ MAG 135 - od 2 000 PLN

spawanie elektrodą topliwą w osłonie gazów, przygotowywanie powierzchni, elementów i części do spawania, zgrzewwania, lutowania i przecinania
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Biała Podlaska (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODAROWANIA ODPADAMI - od 2 000 PLN

WPROWAZDANIE DO SYSTEMU INF. DOT. WYWOZU RODZAJÓW ODPADÓW, ANALIZA WYWIEZIONYCH RODZAJÓW ODPADÓW, SPRAWDZANIE WYWOZU ODPADÓW DO GMINY, PROWADZEIE KART EWIDENCJI ODPADÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-OCHRONA ŚRODOWISKA, OBSŁUGA KOMPUTERA-PAKIET MS OFFICE, PRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL TOMASZ FRANECKI - 2017-01-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - 241 (PRACA W WEEKENDY) - od 15 PLN

codzienna kontrola produktu gotowego, sporządzanie dziennych raportów, praca według ściśle okreslonych procedur tylko w weekendy !!!
TAMA POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 2 100 PLN

organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz
kontakt przez OHP - 2018-02-06 - Kościerzyna (pomorskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - 1991 - od 1 750 PLN

nadzór nad taborem, ubezpieczenia pojazdów, pilnowanie terminów przegląów, gospodarka kontami paliwowymi
EUROTRANS - Wądołowski Stanisław Wądołowski - 2015-12-03 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - 3 000 - 4 000 PLN

NADZÓR NAD PROCEDURAMI KONTROLI DOSTARCZONYCH SPÓŁCE MATERIAŁÓW,KONTROLOWANIE JAKOŚCI DOSTAW MATERIAŁÓW,PÓŁWYROBÓW I CZĘŚCI KOOPERACYJNYCH,DOKONYWANIE KONTROLI W PROCESIE PRODUKCYJNYM INSPEKCJI POPRZEZ STAŁĄ OCENĘ JAKOŚCI PRACY BEZPOŚREDNICH WYKONAWCÓW, ,PRZEPROWADZANIEW WYRYWKOWYCH KONTROLI OPERACJI,SYSTEMATYCZNE OKRESOWE BADANIA WADLIWOŚCI W PROCESIE TECHNOLOGICZNYM,SPRAWOWANIE NADZORU NAD PRAWIDŁOWOŚCIĄ I EFEKTYWNOŚCIĄ KONTROLI, DOKONYWANIE ODBIORU JAKOŚCIOWEGO WYROBÓW WG OBOWIĄZUJĄCYCH DLA NICH WYMAGAŃ JAKOŚCIOWYCH ORAZ PRZEPROWADZENIE KONTROLI GOTOWYCH ELEMENTÓW I ICH SKŁADOWANIA I PRZYGOTOWANIA DO EKSPLOATACJI, PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH NARZĘDZI I PRZYRZĄDÓW KONTROLNO-POMIAROWYCH I BADAWCZYCH ORAZ DOKONYWANIE ODBIORÓW NOWYCH, ODBIORY TECHNICZNE U KOOPERANTÓW, INICJOWANIE REKLAMACJI DO DOSTAWCÓW,INICJOWANIE REKLAMACJI WEWNĘTRZNYCH, KONSULTOWANIE Z KLIENTAMI WYMAGAŃ JAKOŚCIOWYCH, POMIARY I SPRAWDZENIA WSPOMAGAJĄCE W TOKU PRODUKCJI NIE STANOWIĄCE ELEMENTU ODBIORU OPERACJI
KOFAMA Koźle S.A. - 2016-01-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

OGRODNIK TERENÓW ZIELENI - od 13 PLN

sadzenie drzew i krzewów, odchwaszczanie rabat, grabienie liści, prace porządkowe na terenach zielonych
LUBTECH SERWIS LUBERA WOJCIECH - 2017-04-06 - Lubin (dolnośląskie)

POMOCNIK MECHANIKA - od 2 000 PLN

wg stanowiska
Przewóz Osób Marcin Witkowski - 2017-02-20 - Darłowo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY, FP REFDO30LAT,PROFIL POMOCY II, - od 1 850 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży, RefDo30lat, profil pomocy II, pozyskiwanie klientów, obsługa bieżących klientów, prowadzenie dokumentacji, jedna zmiana, umowa na czas określony,
LUCART - 2016-03-09 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 4 000 PLN

Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2017-10-10 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW - STAŻYSTA W DZIALE RYNKU PRACY - od 1 850 PLN

Udział w przygotowywaniu dokumentacji wniosku o dofinansowanie realizacji projektów. Weryfikacja kwalifikowalności uczestników projektów w ramach realizowanego naboru. Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektów oraz dokumentacji działań podejmowanych w projektach w zakresie realizowanych w nim usług i instrumentów rynku pracy. Stosowanie przyjaznego języka podczas realizacji zadań w projektach oraz przestrzeganie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami,5.Przestrzeganie właściwych polityk i zasad wspólnotowych, w tym polityki równości szans i koncepcji zrównoważonego rozwoju w ramach projektów.Prowadzenie bieżącego monitoringu realizowanych zadań w projektach oraz stopnia osiągnięcia założonych wskaźników produktu oraz rezultatu projektów. Udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań sporządzanych w poszczególnych komórkach organizacyjnych tut. urzędu, niezbędnych do opracowywania sprawozdawczości m.in. w ramach SL 2014. Bieżący monitoring realizowanych projektów oraz odpowiedzialność za ich prawidłową realizację, ze szczególnym uwzględnieniem realizowanych usług i instrumentów rynku pracy. Współpraca z komórkami Urzędu merytoryczne odpowiedzialnymi za realizację zadań w ramach realizowanych projektów. Opracowywanie dodatkowych sprawozdań, materiałów oraz informacji niezbędnych przy realizacji projektów. Promocja realizowanych projektów oraz informowanie otoczenia o źródłach ich finansowania. Przestrzeganie właściwego oznaczania, przechowywania dokumentacji projektów. Sumienne wykonywanie innych poleceń służbowych i zadań przekazywanych przez przełożonych. Doskonalenie wiedzy oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach wykonywanych zadań. Należyte i zgodne z prawem wykonywanie zadań należących do zajmowanego stanowiska. Gruntowna znajomość obowiązujących na stanowisku przepisów. Działanie wnikliwe, szybkie i bezstronne. Przestrzeganie zasad bhp i p.poż.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-03-09 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 200 PLN

Nadzór nad prawidłowycm i terminowym przepływem informacji oraz dokumentow, obśługa sekretariatu: organizacja spotkań, obsługa korespondencji, połączeń telefonicznych itp. bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne różnych działów spółki, współpraca z dostawcami usług dla biura (sp. kurierski, wyposażenia itp.) dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek biura.
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2017-09-01 - Zawadzkie (opolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I REKLAMY - od 1 000 PLN

- Opracowanie działań promocyjnych i reklamowych dla poszczególnych grup sprzedażowych. Analiza podejmowanych działań reklamowych. Prowadzenie badań rynku pod kątem oferty produktowej. Praca w Katowicach w miejscu zamieszkania przy komputerze.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-11:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Mile widziana obsługa komputera. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-670-20-14) lub e-mail: rekrutacja (at) cil.org.pl-
CENTRUM INICJATYW LOKALNYCH - 2017-06-14 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU ZAGRANICZNEGO - od 3 200 PLN

- zdobywanie nowych rynków zbytu,- przyjmowanie zamówień od klientów oraz potwierdzanie terminu realizacji,- przekazywanie zamówień od klientów do realizacji przez produkcję oraz prowadzenie bieżących stanów ich realizacji,- przygotowanie dokumentów związanych z wysłaniem towaru na zasadach wewnątrz wspólnotowej Dostawy Towaru lub Exportu,- prowadzenie dokumentacji dotyczącej bieżącej współpracy w zakresie ofert handlowych, raportów ze spotkań,- monitorowanie stanu należności klientów eksportowych,- rozpatrywanie i nadzorowanie ewentualnych reklamacji klienta
DEFTRANS SP. Z O. O. - 2017-07-05 - Milicz (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Specjalista ds. sprzedaży
Kronospan HPL Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI - od 2 500 PLN

planowanie i koordynowanie produkcji, tworzenie i realizacja planów produkcyjnych, nadzór nad produkcją wyrobów zgodnie z planami
WH TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Prabuty (pomorskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 8 PLN

- rozbrajanie palet- naprawa palet EURO- prace porządkowe związane z gospodarką odpadami (głównie odpadami opakowaniowymi)
kontakt przez OHP - 2016-11-09 - Tarnów (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 1 850 PLN

Pomoc w obsłudze maszyn, przygotowanie surowca i zasilanie maszyn surowcem, nadzór nad praca maszyny, zdejmowanie wyrobu gotowego z maszyny, oznakowanie i pakowanie wyrobu
kontakt przez PUP - 2016-07-23 - Częstochowa (śląskie)