SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Lębork oferta pracy Uni- Bis Group spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Praca w dziale handlowym
Data publikacji: 2016-09-05
Lokalizacja: Lębork (pomorskie)
Pracodawca: Uni- Bis Group spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Osiedle Leśne 1A, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Praca w dziale handlowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lębork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lębork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: Uni- Bis Group spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Adres pracodawcy:
Osiedle Leśne 1A, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: lęborski
Gmina pracodawcy: Lębork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lębork
Ulica pracodawcy: Osiedle Leśne
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 05.09.2016
Oferta pracy ważna do: 04.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Giby (podlaskie)
Kontrola nad ważnością dokumentów związanych z transportem, Rozliczanie usług świadczonych przez firmy zewnętrzne (przeglądy pojazdów, wymiana części), Rozliczanie i kontrola zużycia paliwa oraz stanów liczników samochodów ciężarowych Obsługa systemów monitorującychObsługa programu 4trans Analiza spójności danych z kartami czasu pracy
SILVA SP. Z O.O. MIELEC - 2018-02-14 - Strzelce Opolskie (opolskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zamówień, ofertowanie, pozyskiwanie klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami firmy,
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Piekary Śląskie (śląskie)
praca na stanowisku do spraw procesów i systemów w dziale zarządzania łańcuchem dostawpraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali F
QIAGEN Business Services Sp. z o.o. - 2018-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji dokumentów księgowych w jednostce, prowadzenie rozrachunków w księgach rachunkowych, uzgadnianie terminowości płatności, wystawianie not odsetkowych, wezwań do zapłaty, prowadzenie rejestrów, zestawnień w oparciu o dokumenty księgowe, wykonywanie czynności kancelaryjnych; dodatkowe informacje pod adresem strony:http://bursa5.lublin.eu/strona-glowna/701/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-referent.html
Bursa Szkolna nr 5 - 2018-04-18 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, wydawanie świadectw, zaświadczeń potwierdzających fakt zatrudnienia, sporządzanie umów odpowiedzialności materialnej i zakresu obowiązków dla pracowników. wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu komputerowego,sporządzanie sprawozdań do GUS.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2016-10-05 - Tychy (śląskie)
obsługa klienta w zakresie zdrowego odżywiania
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa maszyny
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Ciebłowice Małe (łódzkie)
Zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w biurze; zapoznanie się z dokumentacją kadrową, aktami osobowymi; samodzielna próba komplementowania akt, zapoznanie się z zasadami dotyczącymi ewidencji czasu pracy i rozliczaniu czasu pracy; zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy; tworzenie dokumentów dotyczących umów, świadczeń pracy; tworzenie raportów, zestawień kadrowych, zapoznanie się z programem kadrowym.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Dolsk (zachodniopomorskie)
- pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług transportowych i spedycyjnych -prowadzenie analiz rynku pod względem potencjalnych możliwości rozwoju handlowego - współpraca z zespołem spedycji-przygotowywanie ofert handlowych i kompleksowa analiza potrzeb klientów - kształtowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami- planowanie działań sprzedażowych, ich wdrażanie oraz konsekwentna weryfikacja rezultatów- monitorowanie i analiza danych rynkowych, a także zmian i trendów dotyczących branży TSL.wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, skuteczne działanie, organizacja czasu pracy, komunikatywność, bardzo wysokie kompetencje interpersonalne i sprzedażowe, prawo jazdy kat. b, raportowanie wyników pracy, nastawienie na realizację celów sprzedażowych, doświadczenie w branży transportowej mile widzianePraca na okres próbny : 3 miesiące z możliwością przedłużenia
PAWBOL-LOGISTYKA ŁUCZAK-KUDZIA SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie rekrutacji; rozmowy wstępne z kandydatami do pracy; szkolenia. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2016-09-20 - Piaski (wielkopolskie)
POMOCNIK MONTERA INSTALACJI SANITARNYCH
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Dębica (podkarpackie)
Monitorowanie stanów magazynowych określonych grup towarów, planowanie zapasów, sporządzanie zamówień zakupowych, koordynacja i nadzór procesu realizacji wysłanych zamówień, monitorowanie bazy kart towarowych, wprowadzanie niezbędnych korekt i uzupełnień oraz nowych pozycji, opracowanie planu zapotrzebowania w odniesieniu do poszczególnych pozycji asortymentu, bezpośredni kontakt z dostawcami.
K.T. MOTORS S.C. - 2017-02-17 - Kielce (świętokrzyskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- gromadzenie dokumentacji o dostarczanych surowcach,- opracowywanie instrukcji kontroli,- opracowywanie/tłumaczenie dokumentów jakościowych,- nadzór urządzeń kontrolno-pomiarowych,- opracowywanie dokumentacji jakościowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Zgierz (łódzkie)
praca na stanowisku kadrowo płacowym
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Chrzanów (małopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Pleszew (wielkopolskie)
obsługa klienta na terenie kraju
Oliwkowski Robert "LABER GROUP" - 2016-07-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-08-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
udziała w targach branżowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,, przygotowywanie ofert handlowych i marketingowych
PARTNER SYSTEMS SP. Z O.O. - 2016-06-21 - Człuchów (pomorskie)
- Monitorowanie możliwości finansowania wydarzeń realizowanych przez Bibliotekę ze źródeł zewnętrznych. Pozyskiwanie dodatkowych funduszy - przygotowywanie wniosków, monitorowanie realizacji zadań, rozliczanie projektów. Włączanie się w działania związane z promocją i marketingiem instytucji. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych. Wymagana znajomość uwarunkowań prawnych dotyczących instytucji kultury, wiedza na temat podstawowych zasad fundraisingu, sponsoringu. Wymagana znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-254-60-98) w godz.: 8:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) mbp.katowice.pl
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W KATOWICACH - 2018-02-28 - Katowice (śląskie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zleceń ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa sklepu internetowego oraz stacjonarnewgo, sprzedaż, obrabianie transakcji, wystawianie przedmiotów w e-sklepie i allegro, kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Lutynia (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe (kierunek bez znaczenia), doświadczenie bez znaczeniaZakres obowiązków: pomocnik na produkcji
PPUH "BARANIECKI" Baraniecki Krzysztof - 2018-09-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Realizacje zakupów i idostaw, obsługa dokumentów handlowych, analiza i bieżąca ocena stanów magazynowych.
Zakłady Odzieżowe Wybrzeże Gdynia - 2016-06-21 - Gdynia (pomorskie)
1.Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa. 7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku: Specjalista ds administracyjnych. 8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownikow MPŚ; praca w godz. 7.30-15.30; szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-06 - Słupsk (pomorskie)
Główne obowiązki:- Praca na Punkcie Info Galerii Handlowej - Ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- Prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- Wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńOferujemy:- Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko- Rozwój swoich umiejętności interpersonalnych- Praca w centrum Bydgoszczy- Elastyczny grafik dopasowany do własnych potrzebGodziny pracy: 9-21 oraz w wybrane weekendy
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, zusowskich w ramach WRPO oraz PRO
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Poznań (wielkopolskie)
poszukiwanie klientów na terenie Niemiec i Austrii, budowanie bazy danych klientów, współpraca z działem handlowym, prowadzenie blogów i portali firmowych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)