SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 6579) Bydgoszcz oferta pracy SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 6579)
Wynagrodzenie: od 9 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- Praca na Punkcie Info Galerii Handlowej - Ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- Prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- Wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńOferujemy:- Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko- Rozwój swoich umiejętności interpersonalnych- Praca w centrum Bydgoszczy- Elastyczny grafik dopasowany do własnych potrzebGodziny pracy: 9-21 oraz w wybrane weekendy
Data publikacji: 2016-09-12
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 39, 85-097 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- Praca na Punkcie Info Galerii Handlowej - Ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- Prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- Wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńOferujemy:- Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko- Rozwój swoich umiejętności interpersonalnych- Praca w centrum Bydgoszczy- Elastyczny grafik dopasowany do własnych potrzebGodziny pracy: 9-21 oraz w wybrane weekendy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 9 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Stawka: 9.00 zł netto/h, dla osób uczących się 9.50 zł netto/h
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 6579)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: opiekun klienta
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 9 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Podstawy obsługi komputera i Internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
eksploracji zasobów Internetu wraz z obsługą poczty elektronicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,- Dobra organizacja czasu pracy- Bardzo dobra obsługa MS Office i urządzeń biurowych- Komunikatywna znajomość języka angielskiego ( mile widziana )
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kraszewskiego 1, 85-401 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt tel. 695-824-932 lub e-mail: dz.bydgoszcz (at) solidsecurity.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Kraszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data dodania oferty pracy: 12.09.2016
Oferta pracy ważna do: 20.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
organizowanie i doskanalenie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prace posadzkarskie
A.O. SPECTRUM Sp. z o.o. - Sp. komandytowa - 2017-05-08 - Grajewo (podlaskie)
1.Prowadzenie nadzoru poprzez system kamer wideo, kontrola wjazdu na teren Spółki dostawców, pracowników i innych osób według posiadanych zezwoleń i uprawnień2.Prowadzenie Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów w tym pomiary w zakresie ilości i jakości wwożonych odpadów oraz ewidencjonowanie kart przekazania odpadów, 3.Prowadzenie i obsługa ewidencji ścieków wwożonych wozami asenizacyjnymi, 4.Prowadzenie zakładowej stacji paliw (przyjmowanie dostaw paliw i jego dystrybucja do floty samochodowej i maszynowej Spółki) 5.Prowadzenie ewidencji floty samochodowej i maszynowej Spółki w tym nadzór nad terminami przeglądów, napraw gwarancyjnych, ubezpieczeń itp. 6.Prowadzenie gospodarki magazynowej w zakresie odzieży roboczej i środków czystości
Spółka Wodno-Ściekowa Swarzewo - 2018-06-18 - Swarzewo (pomorskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych:Umowy o pracę, zlecenia, teczki osobowe, świadectwa pracy, badania okresowe, itp., wystawianie zaświadczeń, rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych.Ewidencja czasu pracy (listy obecności, uzgadnianie absencji itp.), kartoteka osobowa. Przygotowywanie kart pracy dla Biura Rachunkowego w celu naliczania wynagrodzeń, przygotowywanie danych do PFRON (dane o zatrudnieniu, terminy wypłat itp.)Fundusz socjalny (ustalanie z biurem rachunkowym odpisów na ZFSŚ, rozliczanie "wczasów pod gruszom" itp., udzielanie i rozliczanie pożyczek pracowniczych).Pozostałe rozliczenia z pracownikami.Zagadnienia finansowo - księgowe:Przygotowywanie poleceń przelewów zapłat, wynagrodzeń itp. (bankowość elektroniczna), rejestr faktur zakupowych, prowadzenie kasy gotówkowej w PLN i EUR (raporty kasowe), obsługa kasy fiskalnej, nanoszenie materiałów na kartoteki towarowe, udział w zespole inwentaryzacji (kwartalnie).Pozostałe: Bieżąca współpraca z biurem rachunkowym w zakresie kadr i płac, inne czynności związane z zajmowanym stanowiskiem, prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji.Sprawozdania statystyczne do GUS (P-02, G-02b, P-01, G-02b).Proponowane wynagrodzenie 3200 zł - 4500 zł w zależności od oceny kompetencji.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
- Pozyskiwanie klientów, nadzór nad przebiegiem transportu. rozliczanie wyników. Praca w siedzibie firmy. Pracodawca zapewnia zwrot kosztów dojazdu.- Wynagrodzenie: 7073,01 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Znajomość j. angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie biegła. Kontakt telefoniczny (603-081-158) w godzinach: 08:00-16:00 lub e-mail: marta (at) sts-logistic.com.pl
STS INTERNATIONAL LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Rzuchów (śląskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, odpowiedzialność za realizowanie budżetu sprzedaży, przygotowanie kalkulacji, opracowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnej relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2016-04-01 - Poznań (wielkopolskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-11-02 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sklepów internetowych, obsługa klientów na portalach aukcyjnych, paczkowanie towaru i ich wysyłka, zamawianie towaru w hurtowniach internetowych. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Brzesko (małopolskie)
Organizacja i przyjęcie dostaw oraz transferów.
Organizacja i kompletacja zgodnie z planem dostaw do klientów.
Planowanie harmonogramu dostaw.
Zarządzanie zespołem kierowców.
Kontakt z klientem indywidualnym.
Optymalizacja procesów Home Delivery.
Sporządzanie raportów i zestawień.
Dbanie o realizację założonych wskaźników kosztowych i wydajnościowych.
Kontrola przestrzegania obowiązujących procedur.
Media Expert - 2015-12-22 - Będzin (śląskie)
Kompleksowa obsługa spraw pracowniczych, prowadzenie rekrutacji, rozliczanie czasu pracy.
"TERMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Czaple (pomorskie)
Pomoc w stylizacji klienta, wykonywaniu makijażu, upinaniu włosów. Doradztwo klientom w zakresie doboru kosmetyków.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Zamość (lubelskie)
Porządkowanie, dekretowanie dokumentów księgowych oraz wprowadzanie do systemów księgowych.
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Piła (wielkopolskie)
OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO SPRZEDAŻ POPRZEZ SERWISY AUKCYJNE WPROWADZANIE TOWARÓW DO SKLEPU , OBRÓBKA ZDJĘĆ PRZYGOTOWANIE PRODUKTÓW DO WYSYŁKI
Firma Handlowo Usługowa DEKORTEX Barbara Kuźma - 2017-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentów transportowych dla kierowców. Kontakt i współpraca z przewoźnikami. Dokonywanie awizacji w miejscach rozładunku. Przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej dla Klienta (wz. etc) przygotowywanie zestawiań dotyczących kosztów transportu. Negocjowanie cen transportu. Wyjaśnianie rozbieżności pomiędzy dokumentami a dostawą do Klienta. Praca w godz. 7-15, 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-21 - Słupsk (pomorskie)
jw
Biuro Rachunkowe "Ebor" Ewa Borkowska - 2018-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż i fachowe doradztwo w salonie, sporządzanie ofert, umów, pilnowanie terminów. Utrzymanie stałych kontaktów z klientami. Obsługa klienta zgodnie ze standardami pracy w naszej firmie. Obsługa systemu sprzedażowego. Dbanie o wygląd i porządek w salonie.
PAGEN - 2016-04-15 - Kraków (małopolskie)
aktywna sprzedaż produktów banku, bieżąca obsługa klienta, minimum 6 miesięcy w bankowości, biegła obsługa komputera, wykształcenie średnia
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-03-21 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE KORESPONDENCJI, TELEFONICZNA OBSŁUGA FIRMY, OBSŁUGA GOŚCI FIRMY, REJESTRACJA I WYSYŁKA DOKUMENTÓW, OBSŁUGA RECEPCJI, PRZYGOTOWYWANIE I OBSŁUGA SAL KONFERENCYJNYCH, UDZIAŁ W OBSŁUDZE INNYCH PROCESÓW ADMINISTRACYJNYCH
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Pruszków (mazowieckie)
Kontakt z klientem biznesowym, telefoniczna sprzedaż produktów i usług marketingowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
• aktywne poszukiwanie nowych Klientów • negocjacje handlowe • tworzenie ofert handlowych • realizacja celów sprzedażowych • raportowanie i bieżąca analiza prowadzonych działań handlowych
Prosave.pl - 2018-03-09 - Żary (lubuskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, magazynowych, toalet i korytarzy
ZADBANY DOM PROFESJONALNE USLUGI CZYSZCZENIA MARCIN TOKARSKI - 2018-03-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: pomoc w rozwiązywaniu problemów na linii produkcyjnej, współtworzenie raportów itp.; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice strefa
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie umów ubezpieczeniowych, zabezpieczenie gwarancji jej realności, ocena jakości ochrony ubezpieczeń, analiza kosztów ubezpieczeniowych, prowadzenie marketingu ubezpieczeniowego, prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów, likwidacja szkód.
TECH-PROJECT Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-01-12 - Jarosław (podkarpackie)
nadzór nad realizacją zamówień od wschodnich kontrahentów-głównie ukraińskich, kontrola rozliczeń finansowych kontraktów , weryfukacja zgodności wysyłek z kontraktami
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu instytutu, przygotowywanie dokumentacji, prowadzenie ewidencji prac dyplomowych, obsługa systemów informatycznych, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Częstochowa (śląskie)
udział w organizowaniu systemu ochrony kompleksów, udział w składzie komisji nadzorujących realizacjędań w zakresie budowy, udział w pracach zespołu ds. analizy zagrożeń
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2018-04-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: - bardzo dobra znajomość języka angielskiego, - praktyczna znajomość pakietu MS Office, - wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki), - perfekcyjna organizacja pracy i umiejętność priorytetyzowania zadań, - komunikatywność, zaangażowanie, skrupulatność, - chęć rozwoju i otwartość na nowe rozwiązania. Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - pracę w młodym, dynamicznym zespole, - możliwość wykorzystania i doskonalenia znajomości j
Lars Laj - 2016-04-11 - Dobra (zachodniopomorskie)
Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników w ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PFRON, Urząd Skarbowy i GUS, praca z programem RESET 2 i PŁATNIK, sporadyczna obsługa zajęć komorniczych.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2017-08-17 - Andrychów (małopolskie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,– KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)