SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W WARSZAWIE LUB ZDALNIE (J.RUMUŃSKI) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W WARSZAWIE LUB ZDALNIE (J.RUMUŃSKI) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-02-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy(1500-2500 zł netto) Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); System szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; Nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań; Możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego, Możliwość wsparcia przy relokacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W WARSZAWIE LUB ZDALNIE (J.RUMUŃSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rumuński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, Biegła znajomość języka rumuńskiego w mowie i piśmie, w przypadku braku znajomości języka polskiego wymagana jest znajomość języka angielskiego, wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu pracy własnej, samodzielność i nastawienie na realizację celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków:: Bieżąca obsługa klientów obcojęzycznych, kontakt z klientami obcojęzycznymi oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. Elastyczne godziny pracy, prac stacjonarna w biurze w Warszawie lub home office. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/RO/2018
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cvv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 06.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie ofert, rozliczanie wykonanych robót itp.
DROMAK Spółka z O.O. - 2015-12-08 - Poręby (łódzkie)
nadzorowanie funkcjonowania systemu zarządzania jakością w firmie, przeprowazdanie audytów, prowadzenie dokumentacji, współpraca z klientami, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
MERCUR TRADE SP. Z O.O.SP.KOMANDYTOWO-AKCYJNA WARSZAWA - 2017-02-07 - Staniszcze Małe (opolskie)
Naliczanie płac oraz innych składników wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego. Prowadzenie całości rozliczeń i sporządzanie deklaracji US, ZUS, GUS i PEFRON.
"SILA POLAND"Sp.zo.o. w Częstochowie - 2017-02-13 - Częstochowa (śląskie)
sprzedaż materiałów budowlanych, wystawianie faktur VAT,przygotowanie ofert dla klienta i zamówień, wydawanie i wystawianie dokumentów magazynowych
EKO-ELBUD Gólczyński sp. z o.o. - 2017-03-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprzedaż i obsługa klienta w zakresie sprzedaży, przygotowywanie ofert, udział w targach i innych imprezach marketingowych
YACHT POL ANNA KOTLICKA - 2016-10-31 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Dostawa pieczywa do punktów sklepowych, pełen etat lub 1/2 etatu.
Piekarnia Rogal s.c. - 2017-11-20 - Głuchołazy (opolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
- obsługa klientów- pozyskiwanie nowych klientów- współpraca z kontrahentami z Białorusi- wyjazdy służbowe ( Polska, Białoruś, Ukraina )
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
analiza rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystengo wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Dynów (podkarpackie)
- wdrażanie systemów sprawozdawczych, - organizacja i kierowanie projektami, - przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w biurze, przygotowywanie zamówień do wysyłki, wystawianie faktur, listów przewozowych. Bieżąca korespondecja z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Marki (mazowieckie)
-wprowadzanie usług na rynki wschodnie,-prowadzenie negocjacji ze wschodnimi partnerami,-prowadzenie kampanii reklamowych,odpowiedzialność za obecność w social media,-monitorowanie aktywności konkurencji,-planowanie i realizcja działań budujących wizerunek serwisów prowadzonych przez firmę
INFEO Marcin Marek Gryszko - 2016-09-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostańwspółtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL.- Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac.- Miejsce pracy : Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony 2 lata.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: hr (at) farmacol.com.pl
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds, technicznych, prace manualne związane z elektryką/elektroniką, montaż urządzeń elektronicznych, konfiguracja.
"EKO-MOTO " Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Częstochowa (śląskie)
Weryfikacja zawieranych umów leasingowych, monitorowanie bieżącego stanu należności kontrahentów.
MIKROTECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-16 - Krosno (podkarpackie)
- załadunek i rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Rymanów (podkarpackie)
Przyjmowanie zamówień, obsługa komputera oraz programów do fakturowania. Wymagane: wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat . B, umiejętność pracy z ludźmi, obsługa komputera, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel. 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: biuro (at) m-blach.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2017-09-20 - Krzeszyce (lubuskie)
Przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych, codzienny kontakt z klientem obcojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta - przyjmowanie zamówień klienta, przyjmowanie oraz obsługa rezerwacji, odbieranie telefonów oraz odpisywanie na e-maile od klientów zagranicznych, przygotowywanie materiałów marketingowych dla klienta rosyjskiego
BAR PRZYSTAŃ Kaniewscy & Juszczakiewicz Spółka Cywilna - 2016-09-21 - Sopot (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie artykułów i treści marketingowych, opracowywanie materiałów marketingowych, zarządzanie social media oraz stroną internetową w zakresie content marketingu. Pomoc w organizacji branżowych eventów i konferencji.
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Brzesko (małopolskie)
- planowanie i weryfikacja tras- optymalizacja tras- realizacja dostaw w ustalonych godzinach awizacji- weryfikacja pracy przewoźników- weryfikacja kart drogowych- weryfikacja FV transportowych- monitoring dostaw towaru- monitoring temperatur- sumienne, dokładne i terminowe wykonywanie zadań- organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłową realizację zadań
MADEJ WRÓBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Ruda Śląska (śląskie)
Odpowiedzialny będziesz m.in. za:
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-01-12 - Sanok (podkarpackie)
obsługa kadrowo-płacowa klientów biura
Abak S.A. - 2017-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Efektywne wykonywanie procesu księgowego dla danego kraju Wykonywanie bieżących operacji księgowo-finansowych zgodnie z celami firmy Działanie jako specjalista i osoba kontaktowa dla procesu księgowości i systemu komputerowego, który go wspieraAktywne dzielenie się wiedzą i informacjami z innymi członkami zespołuWspieranie i coaching kolegów w realizacji celów strategicznych z jednoczesnym zapewnieniem najwyższej obsługi klientaProaktywność w realizacji oczekiwań klientówZapewnienie, że wykonywana praca jest zgodna z procedurami Electrolux Pomoc w rozwiązywaniu problemów i inicjowanie usprawnień Uczestnictwo w cyklicznych spotkaniach działowych i ogólno-firmowych Bycie przykładem dla pracowników, kształtowanie odpowiedniej kultury pracy Rozwój własnych kompetencji zawodowych, aby zapewnić najwyższą jakość pracy w Centrum Wykonywanie innych zadań związanych z pracą, zlecanych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kraków (małopolskie)
-sprzedaż w sklepie stacjonarnym, -przedstawiciel handlowy- jazda samochodem
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Rożnowa (małopolskie)
- Kompleksowa obsługa klienta indywidualnego.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe przynajmniej dwa lata w biurze podróży na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi systemów rezerwacyjnych (Merlin, Amadeus itp.). Wymagana znajomość geografii świata oraz zagadnień turystyki zagranicznej. Wymagana dokładność w realizacji obowiązków. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 32-781-32-26) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Andrzeja 23, 40-061 Katowice) lub e-mail: todos (at) todos.com.pl
1. ADAM POCHYLCZUK TODOS TRAVEL 2. ADAM POCHYLCZUK TODOS RENT CAR - 2016-04-05 - Katowice (śląskie)
Brak danych
TRANS EXPERT spółka cywilna - 2015-12-10 - Łochowo (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)