SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA K/M (J. HISZPAŃSKI) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA K/M (J. HISZPAŃSKI)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-10-13
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA K/M (J. HISZPAŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie; znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C1; komunikatywność, poprawność i płynność językowa; profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem; swobodne posługiwanie się komputerem; sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru. Zakres obowiąz-ków: kompleksowa obsługa klientów w języku hiszpańskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji; administrowanie logi-styczną obsługą zamówień; dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wyna-grodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; elastyczne godziny pracy (możli-wość pacy w niepełnym wymiarze godzin); lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu); pakiet szkoleń; ścieżkę rozwoju w strukturach firmy; dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy); możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/H/2016.
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 13.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w Jarosławiu.Prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy. Prowadzenie i organizacja biura. Planowanie i organizacja wyjazdów i opiekunek do Niemiec. Prowadzenie kursów języka niemieckiego.Wymagane wykształcenie średnie, biegła znajomość komputera, komunikatywność, elastyczność, kreatywność, znajomość języka niemieckiego i ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, archiwizacja dokumentów, rejestrowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Dorabianie oraz modyfikowanie materiałów na potrzeby projektu graficznego, przygotowywanie grafiki dla grafika komputerowego DTP, projektowanie elementów graficznych z zastosowaniem programu do tworzenia grafiki.
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Skórcz (pomorskie)
Współpraca w zakresie opracowywania dokumentacji planistycznej, sporządzanie analiz, sprawozdań i informacji z zakresu działalności jednostek. Opracowywanie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań.
kontakt przez OHP - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)
tworzenie marketingu medialnego firmy, współpraca z klientami
GLORIO PIOTR KOWALCZYK - 2017-06-23 - Modlikowice (dolnośląskie)
księgowanie wyciągów bankowych, księgowanie faktur kosztowych, beżąca windykacja należności;księgowanie dokumentów magazynowych;prowadzenie ewidencja środków trwałych
Eltrans Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Chorzów (śląskie)
Sporządzanie umów z kontrahentami, kontrole realizacji umów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łęczyca (dolnośląskie)
Specjalista do spraw kadr- PROWADZENIE DOKUMANTACJI PRACOWNICZEJ I OBSŁUGI BIURA
CHOJNICKI GABRIEL P.P.U.H. "EGZOPOL" - 2018-04-18 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków (czynności) na stanowisku pracy:1) Zakup i zaopatrywanie zakładu w potrzebne produkty, materiały, usługi zgodnie z zamówieniami i zapotrzebowaniami z innych komórek;2) Znajomość bieżących potrzeb danego zakładu;3) Wyszukiwanie potencjalnych dostawców, negocjowanie warunków handlowych z potencjalnymi kontrahentami;4) Analiza cen, warunków dostaw;5) Opracowywanie planu zakupów;6) Nadzór nad transportem zamówionych materiałów oraz transportem wysyłanych towarów do klientów;7) Magazynowanie towarów i gospodarowanie zgromadzonymi zapasami;8) Tworzenie zapotrzebowań zgodnie z zakresem uruchamianych zleceń oraz zapotrzebowań bieżących na potrzeby funkcjonowania swojego działu;9) Współpraca z osobami kierującymi innymi obszarami;10)Wykonywanie innych poleceń przełożonego- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane - pracodawca zapewnia przyuczenie. Wymagana znajomoć języka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu zaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.mehl (at) porebamt.com
WAMAG-WAŁBRZYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Katowice (śląskie)
Administracja i obsługa strony internetowej, analiza rynku w zakresie marketingu internetowego i mobilnego, znajomość narzędzi marketingowych. Praca na cały etat od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16. Wynagrodzenie 3200 + premia.
GERDA Sp. z o. o. - 2016-08-03 - Sokołów (mazowieckie)
produkcja szkła, obsługiwanie urządzeń do nanoszenia na szkło powlok refleksyjnych do hartowania szkła i laminowania oraz produkcji szyb zespolonych; nadzorowanie procesu formowania szkła regulowania i utrzymywanie właściwych parametrów technologicznych według wskazań przyrządów kontrolno-pomiarowych
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie psychoterapii indywidualnej i grupowej, prowadzenie zajęć psychedukacyjnych, wykonywanie diagnostyki uzależnień
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Puls" w Braniewie - 2017-10-19 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sekratariatu - administracja. Obsługa agentów. Obsługa klientów - sprzedaż ubezpieczeń, przyjmowanie rozliczeń, wniosków itp.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Pruszków (mazowieckie)
obsługa kontrahentów w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień, rozliczanie stanów magazynowych, przygotowanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie postępowania administracyjnego , uczestniczenie w kontrolach sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Żagań (lubuskie)
Obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, ewidencjonowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Sieradz (łódzkie)
Bardzo dobra znajomość j Angielskiego w mowie i piśmie Bardzo dobra znajomość obsługi KomputeraPrawo jazdy kat B Terminowośćsolidność
kontakt przez OHP - 2018-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zabiegi pielęgnacyjne twarzy, ciała i paznokci
"BEAUTY BAR" ANNA BACHUL - 2016-08-29 - Maków Podhalański (małopolskie)
obsługa urządzeń piekarniczych, godz. pracy 6.00-14.00
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż usług izolacyjnych
PPHU "Andy" Izolacje Tekstylne Maciaszek Andrzej - 2017-09-13 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Drobne prace konserwacyjno-naprawczo-instalacyjne w budynkach użytkowanych przez Centrum tzw. złota rączka (np. wymiana żarówek, świetlówek, naprawa kontaktów, wymiana uszczelek, baterii umywalkowych, zaworów w instalacji wod.-kan., naprawa spłuczek toaletowych, drobne naprawy mebli biurowych i drzwi itp. prace), dostarczanie korespondencji na terenie miasta, wykonywanie prostych prac biurowych związanych z przygotowaniem korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sekretariatu
GIMNAZJUM NR 1 IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA - 2017-03-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-03-20 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Obsługa sklepu internetowego, obrobka zdjęć.
Dywanopol- Polska Import Export Hurt Detal - 2017-06-27 - Nysa (opolskie)
Przygotowywanie pfert handlowych, negocjowanie warunków pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Narol (podkarpackie)
Koordynowanie i nadzorowanie sprzedaży, kreowanie strategii marketingowej. Praca na umowę o pracę w godz. 8.30-16.30 w Kołobrzegu, praca w soboty.
Firma Handlowo-Usługowa Adam Prajwocki (EURO GIPS) - 2017-07-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji;pozyskiwanie nowych klientów;utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi;analizowanie wyników sprzedaży;tworzenie ofert handlowych;negocjowanie umów i warunków handlowych;realizowanie planów sprzedażowych;reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych;proponowanie działań usprawniających sprzedaż;sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Bobrowniki (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczeń rocznych, zgłaszanie do ZUS, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja dokumentów
GLOBAL SP. Z O.O. - 2017-02-20 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)