SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ Pruszków oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa sekratariatu - administracja. Obsługa agentów. Obsługa klientów - sprzedaż ubezpieczeń, przyjmowanie rozliczeń, wniosków itp.

Data publikacji: 2017-08-22

Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa sekratariatu - administracja. Obsługa agentów. Obsługa klientów - sprzedaż ubezpieczeń, przyjmowanie rozliczeń, wniosków itp.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017

Data zakończenia pracy: 01.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: wyższe. Staż pracy: brak. Uprawnienia, umiejętności: brak. Znajomość języków obcych: angielski - poziom średniozaawansowany.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Adres pracodawcy:
Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: pruszkowski

Gmina pracodawcy: Pruszków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pruszków

Ulica pracodawcy: Drzymały

Numer budynku pracodawcy: 30

Profil działalności pracodawcy:
pośrednictwo finansowe związane z ubezpieczeniami

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.08.2017

Data dodania oferty pracy: 21.08.2017

Oferta pracy ważna do: 20.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA OFERTAMI SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

MOŻLIWOŚĆ PRACY W DOMU PRZEZ INTERNET.Dodawanie i aktualizacja ofert produktowych na portalach sprzedażowych.
Michał Ludowicz Mediopress - 2016-06-07 - Krzywiń (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - do 1 900 PLN

Koordynacja prac, pozyskiwanie nowych klientów, fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH, KIEROWNIK PROJEKTU - od 2 000 PLN

tworzenie i nadzorowanie procesów handlowych; przygotowywanie, prezentowaniei nadzorowanie ofert handlowych dla kielnta; doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów i obsługa klienta na poszczególnych etapach procesu sprzedaży i realizacji projektu; rozwijanie relacji współpracy z nowymi oraz dotychczasowymi klientami; kierowanie i nadzorowanie kompleksową realizacja projektów; kierowanie i zarządzanie zespołem ludzi w zakresie prowadzonych projektów; wspieranie działań marketingowo-handlowych
Zakłady Urządzeń Kotłowych Stąporków S.A - 2015-11-25 - Stąporków (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ, PEDAGOG - 1 017,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Żary (lubuskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI - " REF -30" - do 2 050 PLN

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI - PRACA LABORATORYJNA
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedaży produktów, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Zduńska Wola (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - od 14 PLN

Obsługa Klienta (również mailowa i telefoniczne) , informacje o ofercie, sprzedaż biletów i towarów, przyjmowanie rezerwacji.praca w okresie od końca kwietnia do 30 września 2018r. - wynagrodzenie 14 zł brutto/godz.
Żegluga Ostródzko-Elbląska Sp. z o. o. - 2018-03-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ W MIEJSCU ICH ZAMIESZKANIA - od 10 PLN

Pomoc osobie starszej lub niepełnosprawnej w podstawowych czynnościach: sprzątanie gotowanie, robienie zakupów, umawianie wizyt lekarskich, załatwianie spraw urzędowych.
TOMASZ MAZUR "SERWIS KADR" - 2016-08-18 - Lubań (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - 2 100 - 2 600 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów
SIRIO-POL-spółka z.o.o. - 2018-02-21 - Besko (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z J. ANGIELSKIM - do 2 344,5 PLN

Wykształcenie średnie ogólne lub techniczne; min. 3 m-ce doświadczenia zawodowego w aktywnej sprzedaży; biegła znajomość j. angielskiego; samodzielne zarządzanie czasem pracy; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczas obsługiwanych agencji reklamowych i drukarni; przygotowywanie ofert handlowych na materiały reklamowe; negocjowanie warunków współpracy; współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY I P.POŻ - od 1 800 PLN

Samodzielne prowadzenie wszelkich spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w dużym zakładzie produkcyjnym z branży budowlanej (szkolenia pracowników, rejestr wypadków, prowadzenie kontroli warunków pracy, udział w spotkaniach służb tj.: Sanepid, PIP, Straż Pożarna itp., przydział odzieży roboczej pracownikom etc.) Praca w wymiarze 1/2 etatu.
Comfort S.A. - 2016-02-16 - Rakowice Małe (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH - 2 100 - 4 200 PLN

Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA OD WYKOŃCZEŃ - 11,56 - 20 PLN

Prace wykończeniowe: tynki, gładzie, zabudowy GK, montaż paneli, montaż płytek, skręcanie mebli, malowanie.Miejsce pracy: Zabrze, Katowice.Godziny pracy: 8.00 - 16.00, 22.00 - 6.00.
ADRIAN POLTIER Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego POL-BUD - 2016-09-15 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 500 - 4 000 PLN

sprzedaż produktów i usług firmy -współpraca i utrzymanie kontaktówhandlowych z już istniejącymi klientami -opracowywanie oferttechniczno-handlowych,m praca w godz 8-16
Progress Julia Trzebuniak - 2016-06-20 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (DOFINANSOWANIE) - od 1 850 PLN

sprzedaż produktów firmowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 000 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków, aktywna sprzedaż usług, przygotowywanie programów imprez.
Ośrodek Wczasowo-Rekreacyjny JAZ S.c. Węgierska Górka - 2017-06-01 - Węgierska Górka (śląskie)

SPECJALISTA DS.ROZLICZEŃ Z J.ANGIELSKIM - 2 500 - 2 900 PLN

Kalkulacja podatku wg danych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zHolandii w holenderskim programie księgowym. Obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Holandii. Praca w godz.8-16.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 000 PLN

obsługa klienta, projektowanie kuchni
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Głogów (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGORDZENIA, NAGRÓD I SKŁADEK ZUS DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA - od 2 000 PLN

Przewóz towarów. Prowadzenie rozmów handlowych. Budowanie bazy klientów. Realizownie planów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Jabłonna (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR, PŁAC I ZUS - do 1 850 PLN

OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC.MIEJSCE PRACY: WROCŁAW KONTAKT KANDYDATÓW Z PRACODAWCĄ: (071) 358 02 70oFERTA W SALI: E
„FCG” FISCAL CONSULTING GROUP WALDEMAR BRYSZ - 2016-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC - od 3 070 PLN

Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób zarejestrowanych w tutejszym urzędzie.GIEŁDA PRACY:16.07.2018 r. godz. 10.00
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Krapkowice (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 850 PLN

REALIZACJA POLITYKI KADROWEJ, ZATRUDNIANIE PRACOWNIKÓW, DOKUMENTACJA KADROWA
"ARTO-PLUS" PUH S.C - 2016-04-26 - Nowogard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 3 100 PLN

Sprzedaż oferty i obsługa gości. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
PPUH "DEKOM" Sp. z o.o. (Sanatorium "Bałtyk") - 2016-01-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 1 017,4 PLN

Rozmowy z klientami i pozyskiwanie nowych,pisanie faktur.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Elizówka (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 4 000 PLN

prowadzenie dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością numer ewidencyjny 14844 - 2017-11-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)

GŁÓWNY ANALITYK (LEAD ANALYST) - od 10 833 PLN

Praca na stanowisku Główny Analityk (Lead Analyst) wymagana znajomości języka angielskiego w celu kontaktowania się z angielskojęzycznymi klientami spółki, oraz jej potencjalnymi pracownikami. Osoba zatrudniona na stanowisku Główny Analityk (Lead Analyst):- pomoc w opracowaniu szczegółowych planów biznesowych, wymagań i specyfikacji,- asystowanie przy powstawaniu projektów-analiza ryzyka-pomoc w sporządzaniu analiz finansowych, planowanie projektów, usprawnianie procesów
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ(NR 4426) - od 2 500 PLN

- koordynacja zadań jakościowych dotyczących produktu i linii produkcyjnej- opracowywanie i kontrola wskaźników jakosci- prowadzenie ewidencji statusów reklamacji
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat