SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. WĘGIERSKI) WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. WĘGIERSKI) WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M

Wynagrodzenie: od 5 000 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2017-11-15

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. WĘGIERSKI) WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.11.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące; znajomość języka węgierskiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego; kontakt z klientami z rynku węgierskiego oraz sprzedaż produktów; promowanie produktów; dbanie o relację z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań; możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego, który dobrze znasz; elastyczne godziny pracy; pracę stacjonarną w biurze w Warszawie lub home office; możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/HU/2017

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 15.11.2017

Oferta pracy ważna do: 30.11.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 15.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

- pozyskiwanie nowych klientów - realizacja planów sprzedażowych - negocjowanie umów oraz ich przygotowywanie - obsługa klientów - telemarketing
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Jarosław (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Telefoniczna sprzedaż szkoleń.Umowa zlecenie w okresie próbnym przez okres od 1 do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę.Praca w godzinach 7.30 - 15.30.
ADCONSULTING J.LUBSKA, M.PODZIMSKA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-05-08 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW/KUPIEC - od 2 600 PLN

Kreowanie polityki zakupowej w zarządzanej grupie asortymentowej, egocjowanie warunków zakupu w ramach przyjętej polityki, poszukiwanie nowych towarów i dostawców na rynku, utrzymywanie właściwych stanów magazynowych w powierzonym segmencie (składanie zamówień do dostawców, analiza stanów i rotacji towarów na magazynie), zarządzanie kartotekami towarowymi, weryfikacja cen sprzedaży, nadzorowanie sprzedaży towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie, udzielanie informacji i porad technicznych Klientom i pracownikom firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiedzialne stanowisko, możliwość podnoszenia kwalifikacji (m.in. poprzez udział w szkoleniach), stabilne warunki zatrudnienia, przyjazną atmosferę pracy, niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy).
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI ODPADAMI - od 2 500 PLN

•PROWADZENIE DOKUMENTACJI Z ZAKRESU GOSPODARKI ODPADOWEJ (SUROWCE WTÓRNE - TWORZYWA SZTUCZNE)- WYSTAWIANIE KART PRZEKAZANIA ODPADÓW (KPO)- PROWADZENIE EWIDENCJI KPO (WŁASNYCH I OBCYCH)- PROWADZENIE KART EWIDENCJI ODPADÓW (KEO)- EWIDENCJA PRZETWARZANIA ODPADÓW (PPO)- WYSTAWIANIE, PRZYJMOWANIE WNIOSKÓW O POTWIERDZENIE RECYKLINGU/ODZYSKU- WYSTAWIANIE DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO RECYKLING/ODZYSK•UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z PARTNERAMI•PRZYGOTOWANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z EKSPORTEM ODPADÓW (SUROWCÓW WTÓRNYCH)
POL-SERVICE Majcher Jacek - 2017-02-13 - Rzeszów (podkarpackie)

OPERATOR LINII PRODUKCYJNEJ - od 16,43 PLN

Obsługa maszyn produkcyjnych, pakowanie gotowych produktów, prace porządkowe, układanie i przyjmowanie towarów, selekcjonowanie gotowych elementów na palety i półki, praca stojąca, dźwiganie towarów powyżej 20 kg.
2A LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 2 SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-11 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI FLOTY - od 2 000 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Przedsiębiorstwo OCHMAN Adam Ochmann - 2016-02-03 - Ligota (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. REJESTRACJI SAMOCHODÓW. - od 3 100 PLN

Rejestracja pojazdów klienta, obsługa floty aut klienta.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Unin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - do 2 800 PLN

Wykształcenie: min. średnie; doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; znajomość zagadnień dot. handlu art. spożywczymi, obsługa komputerowego programu do prowadzenia sprzedaży w sklepach, mile widziana obsługa PC Market; zakres obowiązków: obsługa programu komputerowego do prowadzenia sprzedaży art. spożywczych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W GLIWICACH - 2017-11-03 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - do 2 350 PLN

- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 2 000 PLN

- obsługa programu Optima,- wysawianie faktur,- dbanie i odpowiednie stany magazynowe,- kontakt z kontrahentami,- przyjmowanie zamówwień,- zlecanie zmówień do przewozu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe "MONROL" Spółka z o. o. - 2017-08-25 - Mońki (podlaskie)

KOSMETYCZKA - od 1 800 PLN

refundacja kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Białogard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS.HANDLU ZAGRANICZNEGO - od 4 920 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Zwoleń (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 2 200 PLN

kompetencje handlowe, badanie potrzeb rynku, umiejętność negocjacji handlowej, rozwijanie sprzedaży, umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem, poszukiwanie nowych klientów, kontakty mailowe i telefoniczne z klientem,
NOTTO Sp.zo.o. Sp. komandytowa - 2017-05-15 - Ryczywół (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

rekrutacja pracowników z krajów wszchodnich dla polskich pracodawców, kierowanie zespołem pracowników
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe - Świtaj Artur - 2016-11-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA UBEZPIECZENIOWY - 1 750 - 5 000 PLN

SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ INDYWIDUALNYCH I GRUPOWYCH. OBSŁUGA KLIENTA
PZU ŻYCIE S.A - 2015-11-30 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - do 5 800 PLN

Procesowanie zamówień w systemie SAP, kontakt z pracownikami oraz zewnętrznymi dostawcami, koordynowanie procesu dostarczania towaru do jednostki ABB, współpraca z działem finansowym
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 2 000 PLN

Zatrudnianie pracowników
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Doruchów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS MAGAZYNU - od 2 800 PLN

Klasyfikowanie elementów tht i smd, przygotowanie element na montaż, liczenie elementów po produkcji, pilnowanie prawidłowych stanów magazynowych
PRINTOR SP. Z O.O - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI + ST PO WER - 997,4 PLN

- wyszukiwanie ofert nieruchomości,- przygot. ofert nieruchomości,- kontakty z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 344 PLN

Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-03-17 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DS BUDOWLANYCH - 2 700 - 3 500 PLN

Planowanie wydatków na utrzymanie i remonty budynków i budowli, ocenianie stanu technicznego budynków i budowli na podstawie analizy wyników protokołów przeglądów okresowych, prowadzenie dokumentacji technicznej budynków i budowli oraz książki obiektu budowlanego, kontrolowanie i organizowanie przeglądów okresowych obiektów zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa budowlanego, moniterowanie usterek ujętych w protokołach przeglądów technicznych , uzgodnianie i opiniowanie dokumentacji remontów i inwestycji obiektów, branie udziału w pracach komisji oceniających stan techniczny obiektów i przekazywanie pomieszczeń pod wynajem.
PKP SZYBKA KOLEJ MIEJSKA W TRÓJMIEŚCIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 100 PLN

PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW ZGŁOSZENIOWYCH I ROZLICZENIOWYCH ZUS, PROCESY PŁACOWE I ICH ANALIZA;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ KP I AKTÓW WYKONAWCZYCH, USTAWA SUS I INNE USTAWY DOTYCZĄCE ZATRUDNIANIA I ROZLICZANIA PRACOWNIKÓW, 3-LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE;praca - szczecin-ul. milczańskapełen etat - 2.100 zł brutto + premia,możliwość pracy w niepełnym etacie,czas pracy elastyczny,KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONOICZNY 691282881 LUB CV PRZESŁAC NA E-MAIL: edyta (at) post.pl
ENM ACCOUNTING BIURO RACHUNKOWE Edyta Możdżyńska - 2018-01-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK DZIAŁU ŚWIEŻEGO - od 1 850 PLN

wypełnianie planu produkcji, eksponowanie towaru, przygotowywanie stoiska do otwarcia, zamknięcia, obsługiwanie klienta
CARREFOUR POLSKA Sp. z o.o. I Oddział w Warszawie - 2016-04-29 - Głogów (dolnośląskie)


Wybierz powiat