SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. ŁOTEWSKI) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. ŁOTEWSKI) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-09-13
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. ŁOTEWSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: łotewski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące; biegła znajomość języka łotewskiego; doświadczenie w sprzedaży będzie mile widziane; motywacja do rozwoju właśnie w tym obszarze; wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów; odpowiedzialność za powierzone działania; entuzjazm, dobre nastawienie. Zakres obowiązków: kontakt z klientami z rynku łotewskiego oraz sprzedaż produktów; promowanie produktów; dbanie o relację z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; elastyczny czas pracy (możliwość dopasowania godzin pracy do własnych możliwości); premiowanie dobrych wyników; system szkoleń; pracę w atrakcyjnej części Warszawy; możliwość używania na co dzień języków obcych; przyjazną atmosferę pracy; możliwość awansu. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/EE/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 13.09.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Kłodzko (dolnośląskie)
j.w.
PERFECT WAY Katarzyna Wojciechowska-Nowak - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, kontrolowanie aktualnosci obowiązkowych badań lekarskich, przygotowanie dok. związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, inne zlecone czynności
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - SKUBARCZEWO - 2017-07-21 - Skubarczewo (wielkopolskie)
Planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w spółce, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktó z klientami, współpraca z klientami i handlowcami, nadzór nad personelem sklepu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Leśna (dolnośląskie)
##zakres##
Agro Synteza Sp. z o.o Sp. komandytowa - 2016-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
M. in. sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, sporządzanie wniosków do PFRON i OHP; prowadzenie dokumentacji pracowniczych i akt osobowych; kontakt z urzędami administracji publicznej, obsługa klientów biura
"BILANS" Biuro Rachunkowe ANNA MIĄSKOWSKA - 2017-04-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
j.w
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się z pracą nad dokumentacją wydziału. Zdobycie wiedzy w zakresie funkcjonowania jednostki administracji morskiej. Opracowywanie / redagowanie i tłumaczenie materiałów w języku angielskim.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2017-02-08 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Głogów (dolnośląskie)
Wynagrodzenie do uzgodnienia. Planowanie i koordynowanie działań marketingowych. tworzenie oraz nadzorowanie kampanii reklamowej "Adventure Team". Analiza aktualnych działań marketingowych w branży oświetleniowej. Współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi marketingowej inwestycji. Współpraca z czasopismami w zakresie koncepcji reklam oraz wspólnych akcji promocyjnych. Koordynacja prac grafików i agencji reklamowych. Marketing internetowy - regularna obsługa stron internetowych, bieżące wpisy na portalach społecznościowych. Tworzenie prezentacji, koncepcji materiałów reklamowych.
LIRA Sp. z o.o. - 2015-12-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prace budowlane i instalacyjne, obsługa maszyn budowlanych
kontakt przez OHP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, obsługa klienta
"NANGA" PRZEMYSŁAW FIGURA - 2016-10-25 - Złotów (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe; znajomość obsługi komputera; dobra znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: sporządzanie i obliczanie ofert przetargowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MEDAN ANDRZEJ HĘDRZAK - 2018-03-22 - Gliwice (śląskie)
kompleksowa obsługa klienta biznesowego (Europa Południowa), występowanie jaki pierwszy punkt kontaktu z klientem, tworzenie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych, bezpośredni kontakt z klientem w celu identyfikacji problemu oraz kontakt/ współpraca z różnymi działami firmy w celu jego rozwiązania ( kompleksowe zarzadzanie problemem), szukanie rozwiązań najodpowiedniejszych dla klienta, zgodnych z wymaganiami firmy, tworzenie miesięcznych podsumowań i raportów dla klientów, wspieranie klienta w czasie realizacji programów, w które jest zaangażowany, osiąganie kluczowych wskaźników efektywności
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Kraków (małopolskie)
organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych w ramach branży automatycznej; współpraca przy opracowywaniu planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno - ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi sprawowanie nadzoru nad firmami usługowymi w branży AKP w zakresie zgodnym z umowami wykonywania powierzonych obowiązków; współpraca przy tworzeniu planów budżetowych dla podległych instalacji technologicznych oraz kontrolowanie i analizowanie ich bieżącej efektywności; sporządzanie założeń do modernizacji oraz projektów nowych urządzeń i instalacji AKP; dozorowanie stanu technicznego urządzeń i sieci elektroenergetycznych; analiza zdarzeń awaryjnych maszyn i urządzeń elektrycznych oraz proponowanie zmian dążących do ich maksymalnego ograniczenia; nadzorowanie i prowadzenie rozruchów systemów, układów i aparatury przekazywanych do eksploatacji w ramach realizacji inwestycji; wynagrodzenie od 1850zł
SODA POLSKA CIECH SPÓŁKA Z O. O. - 2016-07-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
współpraca z managerem działu w zakresie przygotowywania i składania ofert przetargowych, monitorowanie baz danych o przetargach, przygotowywanie dokumentacji oraz udział w realizacji projektów, aktywne monitorowanie postępowań przetargowych, współpraca z Klientami w trakcie realizacji umów, telefoniczny kontakt z klientami
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2017-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
- tworzenie / prowadzenie bazy danych klientów anglojęzycznych- przygotowanie ofert usług dla klientów anglojęzycznych- przygotowanie i samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych- przeprowadzanie wstępnych negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Łódź (łódzkie)
Obsługa kasy fiskalnej, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, obsługa klientów, dbanie o ekspozycję w sklepie
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Niegowa (śląskie)
Miejsce pracy: Elektrownia Brzezie, Prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich iszkoleń BHP, przydziału ubrań roboczych oraz środków ochronyindywidualnej. - Sporządzanie dokumentacji powypadkowej. -Opracowywanie ryzyka zawodowego. - Opracowywanie dokumentów zzakresu BHP wymaganych przez zleceniodawcę/klienta. -Monitorowanie Projektu pod względem BHP. Monitorowanieprzestrzegania zapisów ZSZ dotyczących BHP. - Przygotowywanieinstrukcji BHP maszyn, urządzeń, procesów, stanowiskowych. -Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych BHP. - Realizacja innychzadań określonych w rozporządzeniu o służbie BHP oraz zleconychprzez kierownik,praca od godz.6-14,14-22
BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto - 2016-06-08 - Brzezie (opolskie)
- Obsługa kasy fiskalnej. Przyjmowanie kasy, sporządzanie raportów kasowych. Obsługa pracowników i interesantów, obsługa faksu, telefonów. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego. Prowadzenie archiwum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-18:00 (ruchomy czas pracy). Wymagania: wykształcenie średnie lub wyzsze ekonomiczne o specjalności rachunkowość. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość zasad rachunkowości, znajomość przepisów dotyczących prowadzenia kasy fiskalnej. Znajomość przepisów związanych z prawem archiwalnym. Bardzo dobra obsługa komputera i kasy fiskalnej. Umiejętność współpracy z ludźmi. Skrupulatność, dokładność. Dodatkowe umiejętności: znajomość programu Symfonia FK, umiejętność dekretacji dokumentów księgowych. Dokumenty składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem " specjalista ds. rachunkowo-administracyjnych", e-mail lub listem poleconym.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2017-11-09 - Katowice (śląskie)
•KREOWANIE RYNKU CZYNNIKÓW CHŁODNICZYCH W PODLEGŁYM OBSZARZE (RZESZÓW, LUBLIN I OKOLICE)•MONITOROWANIE RYNKU I ODPOWIEDNIE REAGOWANIE NA JEGO ZMIANY•BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁEJ RELACJI ZE STRATEGICZNYMI KLIENTAMI; WSPARCIE MERYTORYCZNE PARTNERÓW BIZNESOWYCH•REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH U OBSŁUGIWANYCH KLIENTÓW ORAZ PRACA NAD ROZWOJEM SPRZEDAŻY U OBECNYCH I POTENCJALNYCH KLIENTÓW; •RELACYJNA I SKUTECZNA WSPÓŁPRACA Z ODDZIAŁAMI; •PRZYGOTOWYWANIE, RAPORTOWANIE I PREZENTACJA WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH•REALIZACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZWIĘKSZAJĄCYCH SPRZEDAŻ•UDZIAŁ W TARGACH BRANŻOWYCH•BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY
SCHIESSL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
PRZYGOTOWYWANIE SUCHARÓW HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW DO SUCHARÓW HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY SUCHARÓW HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)
Opis stanowiska:identyfikowanie oczekiwań biznesowych i merytorycznych klientaprzeprowadzanie analizy założeń projektowych oraz przygotowywanie stosownych modeli i projektów procesów biznesowych udział w tworzeniu dokumentacji projektowej i powykonawczejprzygotowywanie koncepcji biznesowej nowych rozwiązańudział w przygotowywaniu ofert rozwiązań informatycznych dla klientówprezentowanie klientom proponowanych rozwiązań systemów informatycznych
Bazy i Systemy Bankowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bydgoszczy - 2017-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Skórzewo (wielkopolskie)
Wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych, organizacja transportu i wysyłek wyrobów gotowych. Godz. pracy 8-16. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16.
M&S Okna i Drzwi Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Słupsk (pomorskie)
STAZ W firmie EUROWORKER Sp. zo. o.Program stażu do zapoznania w pokoju 35
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość programu Office, dobra organizacja pracy. Do obowiązków pracownika należało będzie miedzy innymi: doskonała organizacja biura oraz dokumentacji, umawianie i organizowanie spotkań, kosztorysowanie ofert handlowych, obsługa korespondencji marketingowej, obsługa sklepu internetowego, obsługa serwisu ogłoszeniowego, koordynacja pracy pracowników, wystawianie faktur, organizowanie wszelkiego rodzaju potrzebnych tematów, sprawy bieżące.
BEST CLEAN S. I R. DUDEK S.C. - 2018-08-28 - Rybnik (śląskie)
ścisła współpraca z kierownictwem firmy w zakresie koordynacji projektów rekrutacyjnych; opieka nad obcojęzyczneymi pracownikami; zawieranie umow o pracę; przeprowadzanie badań lekarskich; rekrutacja pracowników; pozostałe prace związane z administracją pracowników; praca na terenie całego kraju;
Crew Training sp. z o.o. - 2017-03-02 - Opole (opolskie)
Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych z programów strukturalnych, pozyskiwanie nowych klientów, sponsorów, organizacja zajęć, zawodów itp.Oferta konursowa, szczegółowe informacje: http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/upload/specjalista%20ds.%20promocji.pdf
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-08-03 - Gorzyce (śląskie)