SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA-J. CZESKI/SŁOWACKI (WARSZAWA/ZDALNIE) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA-J. CZESKI/SŁOWACKI (WARSZAWA/ZDALNIE)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-06-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA-J. CZESKI/SŁOWACKI (WARSZAWA/ZDALNIE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: słowacki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: czeski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Ogólny zakres obowiązków: Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta (język czeski/słowacki) Miejsce pracy: Warszawa Nr ref. SP/CZ/S/2017 Opis stanowiska: Kontakt telefoniczny z klientami indywidualnymi z bazy danych w języku: czeskim lub słowackim; Opracowywanie strategii sprzedaży i tworzenie modelu dosprzedaży produktów; Diagnoza indywidualnych potrzeb klientów; Obsługa wewnętrznego systemu, aplikacji i baz danych; Kształtowanie dobrego wizerunku organizacji oraz dbałość o pozytywne relacje biznesowe. Wymagania: Znajomość języka czeskiego lub słowackiego na poziomie C1-warunek konieczny Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; Doskonała organizacja czasu własnej pracy; Samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; Motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania; Oferta obejmuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); System szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; Nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań; Elastyczne godziny pracy Możliwość pracy stacjonarnej w biurze w Warszawie lub pracy zdalnej w systemie home office Możliwość wsparcia przy relokacji Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPCZ/S/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.06.2017
Data dodania oferty pracy: 21.06.2017
Oferta pracy ważna do: 05.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA RYNKU ARABSKO- JĘZYCZNYM
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Przyłęk (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Pobiedziska (wielkopolskie)
naprawa modułów zasilających, lutowanie, pomiary elektryczne
"ERP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, tworzenie ofert, reprezentowanie firmy.CV można skladać w biurze firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Łosice (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE WEDŁUG TRADYCYJNYCH RECEPTUR POTRAW KUCHNI ARABSKIEJ, INDYJSKIEJ I BENGALSKIEJ, CZYTANIE RECEPTUR, UKŁADANIE MENU, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ ZAGRANICĘ, DBANIE O PORZĄDEK I HIGIENĘ W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Nadarzyn (mazowieckie)
Rozwój handlu zagranicznego oraz poszukiwanie nowych rynków zagranicznych, utrzymywanie kontaktów z aktualnymi kontrahentami, przygotowywanie ofert handlowych, bieżąca kontrola realizacji kontraktów zagranicznych, sporządzanie dokumentów niezbędnych w eksporcie, praktyczna realizacja gospodarczych procedów celnych, współpraca z pośrednikami na rynkach zagranicznych, udzielanie bieżących informacji o planowanych dostawach i przybliżonych terminach ETA do właściwych działów wraz z odpowiednią dokumentacją, nadzór i czuwanie nad zgodnością otrzymywanych oraz wystawianych dokumentów handlowych, dbanie o wizerunek i dobre imię Firmy, uczestnictwo w tworzeniu projektów na rynku zagranicznym oraz w targach i wystawach międzynarodowych, promocja importu i eksportu, współpraca z Urzędami, Bankami oraz firmami ubezpieczeniowymi, odbywanie podróży służbowych, udział w projektach wspierających rozwój zawodowy i osobisty oraz udział w kontraktacji, przygotowywanie, monitorowanie oraz kontrola budżetów, sporządzanie analiz ekonomicznych i kosztowych, raportów finansowych oraz prognoz, rozliczanie oraz raportowanie swoich działań, prowadzenie korespondencji z klientami zagranicznymi, realizacja planów sprzedaży, współpraca z innymi działami w zakresie analiz i kontrolingu, wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd lub bezpośredniego Przełożonego.
WÓJCIK FASHION SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykonywanie czynności spawalniczych zgodnie z dziennikiem spawania, dokonywanie samokontroli po spawaniu, dbanie o powierzone urządzenia spawalnicze oraz sprzęt pomocniczy
KOFAMA KOŹLE S.A. - 2017-07-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu,sporządzanie raportów,negocjowanie kontraktów związanych z inwestycjami,udział w audytach,koordynowanie pracy między działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych, prowadzenie dokumentacji technicznej
Nestle Polska S.A. - 2016-02-09 - Namysłów (opolskie)
Prowadzenie szkoleń specjalistycznych z zakresu pożarnictwa i ratownictwa, zajęcia teoretyczne i praktyczne, nadzór nad sprawnością techniczną sprzętu pożarniczego, udział w przedsięwzięciach szkoły specjalistów pożarnictwa.
13. Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2017-08-08 - Grupa (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy (kompletowanie dokumentów, umowy o pracę, zmiany warunków umowy o pracę, prowadzenie teczek akt osobowych, świadectwa pracy, ewidencji, statystyki i informacji o zatrudnionych pracownikach).Nadzór i kontrola przestrzegania Regulaminu Pracy: prowadzenie kart ewidencji czasu pracy, kartotek urlopowych, absencji chorobowych i innych nieobecności wynikających z przepisów Kodeksu Pracy. Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS oraz SIO.
PRZEDSZKOLE NR 48 "MORSKA PRZYGODA" - 2018-01-12 - Gdynia (pomorskie)
ewidencjonowanie towarów, przepakowywanie towarów, sortowanie towarów, skanowanie i wprowadzanie danych do komputera (Praca: Świebodzin)
ACCURAT Doradztwo Personalne Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Świebodzin (lubuskie)
prowadzenie biura w ośrodku wypoczynkowym, drobna księgowość, sprawy kadrowe, rozliczenia punktów gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Pogorzelica (zachodniopomorskie)
analiza dokumentacji i wymagań technuicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, przygotowanie wycen wg standardów wewnątrz zakładowych, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawcówbranzowych analiza ofert dostawców i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych
Smulders Polska Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Osoba zarejestrowana w PUP z II Profilem Pomocy
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zabrze (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
sprzedaż stolarki PCV I AL, pozyskiwanie nowych klientów
P.H.U BORAM Bogumił Sidorowicz IMPORT-EXPORT - 2017-01-26 - Adamówka (podkarpackie)
PRACA PRZY KOMPUTERZE; TRAWEL PALN
CCC TEAM - 2016-05-05 - Polkowice (dolnośląskie)
Wymagania pracodawcy: znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie- warunek konieczny, doświadczenie w obsłudze klienta, prowadzenie negocjacji, sporządzanie ofert, dobra znajomość pakiety MS Office, wysokie zdolności organizacyjne. Zakres obowiązków: prowadzenie działań sprzedażowych wśród posiadanych klientów zagranicznych i pozyskiwanie nowych. Budowanie i rozwijanie relacji biznesowych, realizacja planów sprzedaży, przygotowanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy z klientami
TALEX Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-01-08 - Borzytuchom (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Implementacja zasad ofertowania firmy w narzędziu NPT dla klientów firmy , Zapewnienie celów zyskowności zgodnie z polityką firmy, Współpraca z zespołami sprzedażowymi w celu przygotowania oferty, Tworzenie analizy biznesowej oraz estymacji zysku w celu przygotowania briefingu dla decydentów, Tworzenie zestawień i porównań cenowych , Proponowanie alternatywnych wycen oraz mechanizmów dyskontowania, Przygotowanie danych związanych z wyceną do celów analitycznych, W celu wsparcia ofer z całego świata, specjalista ofertowania będzie musiał pracować na zmianach .[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : 15.03.2017 - 9.05.2019
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Słupca (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-12 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
jw.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)
naliczanie płac i zasiłków, prowadzenie akt osobowych.
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA ZOO W SOBÓTCE - 2017-11-13 - Sobótka (dolnośląskie)
-telefoniczna sprzedaż do klientów gastronomicznych, -analiza potrzeb Klientów i oferowanie produktów, -aktywe pozyskiwanie zamówień i otrzymywanie trwałych relacji z Klientami, -monitorowanie zatowarowania Klientów, -realizacja targetów sprzedażowych
IGLOTEX KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Krzeszowice (małopolskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników, obsługa sekretariatu
Pogotowie Opiekuńcze w Stoczku Łukowskim - 2016-06-22 - Stoczek Łukowski (lubelskie)
przygotowywanie samochodu do jazdy, przewożenie ładunku, czynności kontrolne, mycie i czyszczenie pojazdu
AUTO-MAR Marcin Kubik - 2017-05-26 - Mielec (podkarpackie)
(Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże)-analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrarzanie w Polsce-Projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji.Ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe.Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Zabierzów (małopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: min. średnie, zakres obowiązków: administrowanie systemów informatycznych tj. aktualizacje, konserwacje, porządkowanie, naprawy, prowadzenie stron internetowych i portali społecznościowych, obsługa urządzeń i sprzętu biurowego; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Gliwice (śląskie)