SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR - 1673 Sobótka oferta pracy ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA ZOO W SOBÓTCE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR - 1673
Wynagrodzenie: od 3 900 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie płac i zasiłków, prowadzenie akt osobowych.
Data publikacji: 2017-11-13
Lokalizacja: Sobótka (dolnośląskie)
Pracodawca: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA ZOO W SOBÓTCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 4, 55-050 Sobótka, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie płac i zasiłków, prowadzenie akt osobowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR - 1673
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sobótka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sobótka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie kierunkowe, staż pracy minimum 3 lata na wskazanym stanowisku, znajomość programu "Optima"
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA ZOO W SOBÓTCE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Warszawska 4, 55-050 Sobótka, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wrocławski
Gmina pracodawcy: Sobótka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sobótka
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 13.11.2017
Oferta pracy ważna do: 13.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż usług i produktów operatora sieci Plus. Praca na pełen etat od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9-21
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
produkcja szyldów, kasetonów, wyrobów z plexi
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Ciemne (mazowieckie)
1. Obsługa i koordynacja umów zawartych z dostawcą amerykańskim w programie Foreign Military Sales (FMS).2. Współpraca z instytucjami krajowymi i zagranicznymi w sprawach dotyczących realizacji umów FMS.3. Udział w wytwarzaniu dokumentów niezbędnych do realizacji czynności celno-spedycyjnych.4. Organizacja i udział w spotkaniach podsumowujących poszczególne etapy realizacji umów FMS (PMR Project Management Review).5. Opracowywanie wystąpień oraz tłumaczeń w języku angielskim.Wynagrodzenie brutto: 2.853 zł + premia regulaminowa 25%.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Naprawa infrastruktury technicznej oraz utrzymanie urządzeń własności PKP TELKOL sp. z o.o.2. Naprawa infrastruktury technicznej urządzeń obcych alokowanych i dostarczanych do naprawy na terenie Regionu Utrzymania w ramach zawartych umów utrzymaniowych z innymi użytkownikami 3. Usuwanie usterek i awarii powstałych na obszarze działania brygady specjalistycznej
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
- pakowanie produktów gotowych i półproduktów,- zabezpieczanie wyrobów do transportu,- układanie produktów zgodnie z zamówieniem,- pakowanie i komplementacja towarów,- proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Zduny (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
GRUPA CONTACTHOUSE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, zarządzanie stroną internetową (grafika, pozycjonowanie), wsparcie marketingowe sprzedaży.
BOUWMAN GASTRO INSTAL Spółka z o.o. - 2018-02-06 - Żmigród (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji zarybieniowej, transport materiału zarybieniowego, obsługa zawodów wędkarskich
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Radom (mazowieckie)
WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI ZAJMUJĄCYMI SIĘ MONTAŻEM SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ - TELEWIZJI DOZOROWEJ, SYSTEMÓW ALARMOWYCH. POMOC W DOBORZE I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ.SPORZĄDZANIE OFERT I POMOC TECHNICZNA DLA INSTALATORÓW.PRACA NA SYSTEMIE XL COMARCH.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Branża spożywcza. Pozyskiwanie klientów do sieci, opieka nad klientami na powierzonym terenie, wdrażanie akcji promocyjnych i marketingowych. Miejsce pracy: Łódź i region łódzki. Wymagane wykształcenie minimum średnie, 2 lata doświadczenia oraz prawo jazdy kat. B. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne lub osobiste.
LD HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Łódź (łódzkie)
zakup tkanin i monitorowanie statusów zamówień, współpraca z dostawcami oraz ich monitoring, negocjacje handlowe, rozliczanie tkanin
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Radom (mazowieckie)
Obsługa klienta na stoiskach, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Zgierz (łódzkie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-05-04 - Pilzno (podkarpackie)
PROWADZENIE SZKOLEŃ TEORETYCZNYCH I PRAKTYCZNYCH NA URZĄDZENIACH TRANSPORU BLISKIEGO (wózki widłowe, HDS-y, podnośniki koszowe)
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Konin (wielkopolskie)
administracja, podstawy księgowości
PIAST CARGO TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-22 - Żory (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
ECONOVA Artur Guryn - 2016-01-18 - Zgierz (łódzkie)
Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, hydrologii, rolnictwa, geografii, chemii, informatyki; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z ochroną środowiska lub gospodarką wodną; udział w realizacja min. 3 prac/ projektów związanych z powyższą tematyką lub z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej, w ramach których wykorzystywano narzędzia GIS do analiz przestrzennych opisywanych zjawisk; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym; znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania GIS, np. ArcGIS, QGIS; Zakres obowiązków: udział w projekcie: "Opracowanie i przetestowanie wielowymiarowego, dynamicznego modelu obliczania ładunków zanieczyszczeń odprowadzanych rzekami do Morza Bałtyckiego" realizowanego na zlecenie Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Gliwice (śląskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych na danym obszarze, budowa efektywnych i długotrwałych relacji biznesowych z klientami i kontrahentami, pozyskiwanie zleceń, budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca jednozmianowa w nienormowanych godzinach na terenie województwa śląskiego i małopolskiego.
PPHU "Armet-B" Marek Czuj - 2016-04-12 - Kobiernice (śląskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-03-10 - Opole (opolskie)
przyjmowanie zleceń od klientów, prowadzenie ewidencji, organizacja i monitoring transportu
EKOMBUD spółka jawna M. Skowronek, T. Gazda - 2016-06-13 - Bochnia (małopolskie)
- przygotowanie, promocja oraz aktywna sprzedaż oferty turystycznej- pozyskiwanie klientów- nadzór nad przebiegiem realizowanych imprez- pozyskiwanie, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami- organizacja imprez w ramach przejazdów Śmigielskiej Kolejki Wąskotorowej
Zakład Gospodarki Komulanej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Śmiglu - 2018-02-12 - Śmigiel (wielkopolskie)
Wykonywanie poleceń przełożonego w zakresie sprzątania pomieszczeń, mycia posadzek, mycia okien oraz przeszkleń.
Best Clean Sabina Dudek, Rafał Dudek S.C. - 2017-11-14 - Nędza (śląskie)
Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów, tworzenie i dokumentowanie scenariuszy testowych, automatyzacja testów w tym pisanie skryptów i testów automatycznych, tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym, rozwiązywanie problemów wykrytych w aplikacjach/systemach, pomoc w przygotowaniu dokumentacji technicznej, wsparcie działu Internal IT w codziennych obowiązkach.Miejsce pracy: Wrocław, ul. GwieździstaPraca w godzinach 9-17sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowca kat."C"
Firma Usługowa SOKÓŁ II s.c. Helena Kucharek Mariusz Sokół - 2016-01-13 - Myszków (śląskie)
przygotowywanie pizzy
Pizzzeria "Mexicana" Bartosz Sęp - 2017-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa sekratariatu - administracja. Obsługa agentów. Obsługa klientów - sprzedaż ubezpieczeń, przyjmowanie rozliczeń, wniosków itp.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Pruszków (mazowieckie)