SPECJALISTA DS. SPRZEDA呕Y Chojna oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDA呕Y
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: pomoc przy zamawianiu towar贸w, pomoc przy metkowaniu towar贸w
Data publikacji: 2018-06-01
Lokalizacja: Chojna (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Chojna, powiat: gryfi艅ski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
pomoc przy zamawianiu towar贸w, pomoc przy metkowaniu towar贸w
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDA呕Y
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Chojna
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: zachodniopomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: gryfi艅ski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 11.06.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gryfinie
Adres pracodawcy:
艁u偶ycka 55, 74-100 Gryfino, powiat: gryfi艅ski, woj: zachodniopomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: gryfi艅ski
Gmina pracodawcy: Gryfino
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Gryfino
Ulica pracodawcy: 艁u偶ycka
Numer budynku pracodawcy: 55
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gryfinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.06.2018
Data dodania oferty pracy: 30.05.2018
Oferta pracy wa偶na do: 22.06.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 04.05.2018
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
Nadz贸r nad w艂a艣ciwym przebiegiem obs艂ugi pojazd贸w klient贸w odmomentu wjechania samochodu poprzez przegl膮d i/lub napraw臋 domomentu zako艅czenia naprawy pojazdu (wg zalece艅 producenta pojazd贸w)- realizacja procesu serwisu samochod贸w zasad i procedur firmy, a wszczeg贸lno艣ci: - w艂a艣ciwe diagnozowanie usterek w poje藕dzie - jako艣膰,terminowo艣膰 i efektywno艣膰 napraw pojazd贸w - koordynacja naprawpojazd贸w zgodnie z zaleceniami producenta pojazd贸w - w艂a艣ciweorganizowanie czasu przegl膮d贸w i/lub napraw - zarz膮dzanie prac膮mechanik贸w celem uzyskania po偶膮danych wska藕nik贸w efektywno艣ciwykorzystania warsztatu i jako艣ci dostarczanych us艂ug - dba艂o艣膰 o jako艣膰,wynik i czysto艣膰 przegl膮d贸w i napraw zlecanych przez klient贸w serwisu -przeprowadzanie wewn臋trznych bada艅 jako艣ci napraw, praca w godz. 7-15/12-20
Warsaw Truck Center sp. z o.o. - 2016-05-09 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga klient贸w obiektowych i zam贸wie艅 publicznych, doradztwo techniczne, wykonywanie rozkroj贸w produkcyjnych, praca w godzinach od 8:00 do 16:00
PARTNER-ALMA Stach, Kr贸l Sp.j. Limanowa - 2017-04-04 - Limanowa (ma艂opolskie)
obs艂uga klienta
Centrala Handlu Zagranicz."INTER-AIM" Sp.z o.o. - 2017-02-22 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- ustalanie okoliczno艣ci i przyczyny wypadk贸w przy pracy oraz chor贸b zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu okre艣lenia 艣rodk贸w i wniosk贸w profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy i s艂u偶by w celu zapewnienia przestrzegania warunk贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy w Oddziale; udzia艂 w przekazywaniu do u偶ytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiekt贸w, budynk贸w i urz膮dze艅 oraz w czynno艣ciach odbiorczych po wykonaniu rob贸t budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunk贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozda艅 i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepis贸w bezpiecze艅stwa i higieny pracy w celu przekazania dla Pa艅stwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddzia艂u; informowanie Komendanta Oddzia艂u o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych i przedstawianie wniosk贸w dotycz膮cych sposobu usuni臋cia tych zagro偶e艅 w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewn臋trznych zarz膮dze艅, regulamin贸w, instrukcji, plan贸w modernizacji obiekt贸w i pomieszcze艅 w celu koordynacji pracy w zakresie zgodno艣ci z przepisami BHP; udzia艂 w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowi膮zku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkole艅, udzielanie instrukta偶y z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracownik贸w w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepis贸w w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomi臋dzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja cia艂a; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzenia biurowe; mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰 drzwi.Wykszta艂cenie: wy偶sze z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezb臋dne: znajomo艣膰 przepis贸w prawnych z zakresu BHP (np. rozporz膮dzenie w sprawie og贸lnych przepis贸w BHP) i umiej臋tno艣膰 ich stosowania w praktyce; umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, umiej臋tno艣膰 dzia艂ania w sytuacjach stresowych; umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia; rozwi膮zywania problem贸w; komunikatywno艣膰; umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera; posiadanie 1 roku do艣wiadczenia zawodowego w pracy w s艂u偶bie bhp; pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych zako艅czonych wydaniem po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego, uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok do艣wiadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
艢l膮ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej z siedzib膮 w Raciborzu - 2018-01-24 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydzia艂u Budownictwa. Specjalista podlega bezpo艣rednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizacj臋 powierzonych zada艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod wzgl臋dem zgodno艣ci z zam贸wieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do w艂a艣ciwych przepis贸w;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizacj臋 zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosk贸w zg艂aszanych przez inspektor贸w nadzoru na protoko艂ach konieczno艣ci, o uzupe艂nienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitra偶owych b膮d藕 wynik艂ych z kontroli r贸偶nych organ贸w;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepis贸w BHP i s艂u偶by, przepis贸w bezpiecze艅stwa po偶arowego oraz ochrony 艣rodowiska w zakresie pe艂nionych zada艅 i obowi膮zk贸w;8) utrzymanie we w艂a艣ciwym stanie powierzonego mienia.Do obowi膮zk贸w specjalisty nale偶y:1) znajomo艣膰 i przestrzeganie przepis贸w prawa zwi膮zanych z realizowanym zakresem czynno艣ci;2) zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 projektow膮 oraz systematyczne i bezzw艂oczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udzia艂 w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektant贸w ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materia艂贸w formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunk贸w zabudowy;5) przygotowywanie materia艂贸w formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budow臋;6) zdawanie do ODBW, po zako艅czeniu zada艅 remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udzia艂 w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze post臋powanie zale偶ne od przydatno艣ci opracowa艅;9) sprawdzania na bie偶膮co ewidencji rozliczeniowej zada艅 projektowych;10) wysy艂ania interwencji do wykonawc贸w dokumentacji projektowej i ich organ贸w za艂o偶ycielskich w przypadku op贸藕nie艅 w realizacji, z艂ej jako艣ci prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i prze艂o偶onych wy偶szego szczebla;12) Bie偶膮ca aktualizacja ZKZ wg nast臋puj膮cych etap贸w realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wyst膮pieniu rob贸t dodatkowych;d) po zako艅czeniu i rozliczeniu zadania;13) w艂a艣ciwe post臋powanie z dokumentacj膮 stanowi膮c膮 materia艂yarchiwalne i dokumentacj膮 niearchiwaln膮 zgodnie ustaw膮 z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) wyst臋powania o udost臋pnienie przez w艂a艣ciwe kom贸rki wewn臋trzne informacji niezb臋dnych dla terminowej realizacji przydzielonych zada艅;2) kontaktowania si臋 z u偶ytkownikami oraz w艂a艣ciwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezb臋dnych uzgodnie艅, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdze艅 zwi膮zanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcj臋.Specjalista wsp贸艂uczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowa艅 projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materia艂贸w wyj艣ciowych i propozycji doplanowania bud偶etu na rok nast臋pny w zakresie zada艅inwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok nast臋pny przy wsp贸艂pracyz u偶ytkownikami;4) zlecaniu nadzor贸w autorskich i zawieranych um贸w na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiar贸w geodezyjnych lub wt贸rnik贸w plan贸w sytuacyjno-wysoko艣ciowych do cel贸w projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji 艣rodowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunk贸w technicznych dostawy wody, ciep艂a, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia 艣ciek贸w od dostawc贸w dla realizowanych inwestycji i remont贸w,8) zlecaniu do biur projekt贸w lub innych wyspecjalizowanych firm bada艅 geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raport贸w oddzia艂ywania na 艣rodowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2017-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
monta偶 szaf sterowniczych
STEPSYSTEMS SP. Z O.O. - 2016-04-12 - Radom (mazowieckie)
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora; przygotowywanie zestawie艅, sprawozda艅, prezentacji, raport贸w i analiz na potrzeby dyrektora; organizowanie i obs艂ugiwanie spotka艅 i konferencji; organizowanie podr贸偶y s艂u偶bowych dyrektora; sporz膮dzanie projekt贸w pism i przygotowywanie korespondencji wychodz膮cej tak偶e w j臋zyku angielskim, zapewnianie obiegu dokument贸w zgodnego z procedurami i dekretacj膮; przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodz膮cej;
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Otwock (mazowieckie)
obs艂uga klienta, kontakt telefoniczny z klientami, sprzeda偶 polis
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Bia艂a Piska (warmi艅sko-mazurskie)
kompleksowa obs艂uga bie偶膮cych zam贸wie艅,wspomaganie obs艂ugi posprzeda偶owej,budowanie i utrzymanie dobrych relacji z klientem poprzez kontakt telefoniczny,zapewnienie profesjonalnej obs艂ugi klienta poprzez informowanie o aktualnej ofercie,promocjach,zmianach,przygotowanie raport贸w,analiz,prowadzenie rejestr贸w wewn臋trznych dzia艂u,archiwizacja dokument贸w sprzda偶owych
Niczuk Metall-pl S.J. - 2016-07-25 - Gutkowo (warmi艅sko-mazurskie)
sprzeda偶 urz膮dze艅 do druku reklam, prowadzenie akcji marketingowych drog膮 elektroniczn膮 i telefoniczna, nad贸r nad klientami aktywnymi
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Chorz贸w (艣l膮skie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Jelenia G贸ra (dolno艣l膮skie)
zgodnie z ustaw膮 o OZSS, standardy opiniowania; szczeg贸艂owe informacje, dotyczace procedury konkursowej znajduja sie pod adresem http://so.torun.pl/100, ogloszenia-o-pracy.html;wymagania: kwalifikacje formalne zg. z ustaw膮 o OZSS DZUrz. poz. 1418 z 2015r, umiej臋tno艣ci: diagnoza psychologiczna, sporzadzanie opinii
S膭D OKR臉GOWY TORU艃 - 2016-05-02 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne pozyskiwanie pracownik贸w, samodzielne prowadzenie rekrutacji
Dreman Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Krapkowice (opolskie)
Prowadzenie i koordynacja dokumentacji ISO dla Pionu Badawczo-Rozwojowego, t艂umaczenie dokumentacji technicznej i opis贸w technicznych urz膮dze艅
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
jw.
Andrzej Jab艂onowski Cukiernia U Jab艂onowskich - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
profesjonalna obs艂uga klienta( kontakt bezpo艣redni, telefoniczny i mailowy), skuteczna sprzeda偶 imprez turystycznych i fachowe doradztwo miejsce pracy: Bieru艅
Dorota Jacyniak Biuro Podr贸偶y GOOD LUCK NZOZ Centrum Stomatologiczne CERAMIX Centrum Kosmetyczne LIMONKA - 2017-02-01 - Bieru艅 (艣l膮skie)
ZAM脫WIENIA MATERIA艁脫W NA BUDOWY ZGODNIE ZE ZLECENIAMI. UZGADNIANIE Z NADZORUJ膭CYMI BUDOW臉 HARMONOGRAM脫W DOSTAW MATERIA艁脫W. PROWADZENIE EWIDENCJI ZAM脫WIE艃 I KONTROLA OTRZYMYWANYCH FAKTUR. WYNAJEM SPRZ臉TU NA BUDOWY I KONTROLA JEGO ZWROTU. PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI PODWYKONAWCZEJ. PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH PRACOWNIK脫W (NALICZANIE URLOP脫W, KIEROWANIE NA BADANIA LEKARSKIE, SZKOLENIA BHP ITP. OBS艁UGA KORESPONDENCJI E-MAIL FIRMOWEJ POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Skierniewice (艂贸dzkie)
Zabudowy samochod贸w ci臋偶arowych.
HYDROFAST Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Bia艂ystok (podlaskie)
- Prowadzenie i organizacja biura oddzia艂u. Zapewnienie poprawnego przep艂ywu informacji mi臋dzy oddzia艂em a central膮 firmy. Obs艂uga korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej.- Wynagrodzenie: 2100 z艂/brutto + 400 z艂 brutto premii. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykszta艂cenie minimum 艣rednie. Wymagane 1 rok w administracji. Dyspozycyjno艣膰, rzetelno艣膰 i zaangazowanie. Orzeczenie o stopniu niepe艂nosprawno艣ci. Kontakt telefoniczny (32-201-15-14) w godzinach: 8:00-15:00 lub e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
SEBAN SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-04-03 - Katowice (艣l膮skie)
Prowadzenie szkole艅 wprowadzaj膮cych kadr臋 w zagadnienia pracy z osobami z autyzmem, aktywny udzia艂 w tworzeniu narz臋dzi do pracy z osobami z autyzmem, s艂u偶膮cych wypracowaniu modelu wsparcia dla os贸b pracuj膮cych z osobami niepe艂nosprawnymi, weryfikacja program贸w szkoleniowych prowadzonych dla kadry, prowadzenie konsultacji i poradnictwa dla kadry w zakresie wykonywania zada艅, szczeg贸lnie w sytuacjach trudnych wynikaj膮cych z pracy z osobami z autyzmem, wypracowanie, wraz z zespolem, modelu wsparcia os贸b z autyzmem w plac贸wkach dziennych, koordynowanie prac merytorycznych zwi膮zanych z testowaniem i doskonaleniem modelu wsparcia dla os贸b z autyzmem, opracowanie i zredagowanie dokumentu zestawiaj膮cego s艂abe i mocne strony wypracowywanego modelu, wskazuj膮cego problemy, zagro偶enia, korzy艣ci oraz szanse z realizacji modelu wsparcia os贸b z autyzmem.
Wsp贸lnota Nadziei Fundacja - 2015-12-08 - Wi臋ckowice (ma艂opolskie)
naliczanie, sporz膮dzanie i dekretacja list p艂ac dla pracownik贸w; naliczanie sk艂adek ZUS i zaliczek podatkudochodowego od os贸b fizycznych (sporz膮dzanie co miesi臋cznych raport贸w rozliczeniowych ZUS, sporz膮dzanie deklaracji PIT-4, PIT-11 itp.); obliczanie stawek godzinowych na podstawie kart pracy, rozliczaniekoszt贸w wynagrodze艅; prowadzenie spraw kadrowych: ewidencja urlop贸w, zwolnie艅 lekarskich, zg艂osze艅 do ZUS; sprawozdawczo艣膰 wewn臋trzna; kontrola stanu nale偶no艣ci i zobowi膮za艅, kontrola kompletno艣ci i rzetelno艣cidokument贸w; ksi臋gowanie wyci膮g贸w bankowych i przygotowywanie raport贸w i analiz;
Firma REKPROM Reklama Promocja M. Bohuszewicz - Witkowski - 2017-02-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca w dziale handlowym, kontakt z odbiorcami zagranicznymi
FENIKS Zak艂ad Produkcji Mebli Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Wolny Dw贸r (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klient贸w oraz utrzymywanie profesjonalnych i d艂ugofalowych relacji z ju偶 istniej膮cymi, realizacja plan贸w sprzeda偶owych, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zam贸wie艅 od Klient贸w, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, wsp贸艂praca z kontrahentem zagranicznym. Pracodawca oferuje umow臋 o prac臋 w stabilnej firmie, wyposa偶enie: telefon, komputer, ubezpieczenie pracownicze (grupowe).
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2018-06-22 - Rusiec (艂贸dzkie)
Koordynacja obiegu dokument贸w finansowych oraz przygotowywanie rozlicze艅,Sporz膮dzanie raport贸w, analiz (praca na danych finansowych), przygotowywanie profesjonalnych prezentacji,Obs艂uga klienta,Kompleksowa organizacja pracy biura,Bardzo dobra, praktyczna znajomo艣膰 j臋zyka ukrai艅skiego w mowie i pi艣mie kt贸ra b臋dzie wykorzystywana w pracy.
SERVICE PLUS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-03-24 - Kartuzy (pomorskie)
PRACE ZWI膭ZANE Z R脫呕NYMI ETAPAMI BUDOWY SIECI WODNO-KANALIZACYJNYCH KONTAKT Z PRACODAWC膭: TEL 512562856
CESTAR ANDRZEJ CEBULA JERZY STARSKI SP脫艁KA JAWNA - 2017-03-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
spawanie ogrodze艅 oraz proste prace 艣lusarskie i szlifierskie na produkcji
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Z艂awie艣 Ma艂a (kujawsko-pomorskie)
Obs艂uga klienta, aktywna sprzeda偶 produkt贸w, porz膮dkowanie i segregacja dokument贸w.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Lublin (lubelskie)
Aktywna sprzeda偶 produkt贸w i us艂ug finansowych, realizowanie za艂o偶onych plan贸w sprzeda偶owych, pozyskiwanie nowych cz艂onk贸w Kasy, wsp贸艂udzia艂 w organizowaniu dzia艂a艅 marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 9-17.00, od pn do pt. Umowa o prac臋 na okres pr贸bny 3 m-cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia.
SP脫艁DZIELCZA KASA OSZCZE臉DNO艢CIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-25 - Czechowice-Dziedzice (艣l膮skie)
m.in.:prowadzenie akt osobowych, postepowa艅 administracyjnych w sprawach osobowych, ewidencji etatowej i kadrowej (sporz膮dzanie raport贸w), prowadzenie ewidencji urlop贸w i zwolnie艅 i inne.
KOMENDA POLICJI - 2015-12-18 - 艁臋czna (lubelskie)
Sporz膮dzanie, aktualizacja oraz kontrola dokumentacji systemowej; nadz贸r nad funkcjonowaniem systemu jako艣ci ISO/HACCP/BRC (dokumentacja wewn臋trzna, procedury, instrukcje); prowadzenie szkole艅 z zakresu system贸w jako艣ciowych dla pracownik贸w sp贸艂ki; nadzorowanie harmonogramu i przeprowadzanie audyt贸w wewnetrznych; udzia艂 w audytach certyfikuj膮cych i audytach klient贸w; zbieranie danych i raportowanie wska藕nik贸w jako艣ciowych. Praca w godzinach 8-16
"SENTREX" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-12-16 - Gogolin (opolskie)