SPECJALISTA DS. RYNKÓW WSCHODNICH Chełm oferta pracy HULANICKI - BEDNAREK SPÓŁKA Sp. z o.o


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. RYNKÓW WSCHODNICH

Wynagrodzenie: do 6 450 PLN

Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż na rynkach wschodnich, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi

Data publikacji: 2016-07-29

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: HULANICKI - BEDNAREK SPÓŁKA Sp. z o.o

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wyszyńskiego 2B, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
aktywna sprzedaż na rynkach wschodnich, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 6 450 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RYNKÓW WSCHODNICH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 6 450 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.08.2016

Nazwa pracodawcy: HULANICKI - BEDNAREK SPÓŁKA Sp. z o.o

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Wyszyńskiego 2B, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Wyszyńskiego

Numer budynku pracodawcy: 2B

Profil działalności pracodawcy: produkcja elementów elektronicznych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 29.07.2016

Oferta pracy ważna do: 12.08.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 1 850 - 5 000 PLN

Wykształcenie średnie; komunikatywność; obsługa i pozyskiwanie klientów; możliwość dopasowania godzin; umowa zlecenie; miejsce pracy Gliwice;
MT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-14 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY 1/2 ETATU - PRACA W SKLEPIE KOSZYKARSKIM W TORUNIU (NR 0829) - 1 053,18 - 1 483,62 PLN

obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-03-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 1 850 PLN

Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów zgodnie ze standardami firmy. Przygotowywanie ofert. Obsługa klientów indywidualnych i grupowych, doradztwo przy zakupie wyjazdów turystycznych, budowanie długoterminowych relacji z klientem. Przygotowanie, obsługa i koordynacja organizowanych imprez turystycznych. Przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz obsługa poczty elektronicznej. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Oferta dostępna również dla studentów studiów zaocznych.
STUDENT TRAVEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 057,97 PLN

obsługa systemy symfonia ERP pod kątem handlowym oraz administracyjnym, konserwacja narzędzi oraz instalacji i konfiguracja kom.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 400 - 2 600 PLN

Sprzedaż paneli ogrodzeniowych na rynku krajowym
WIRELAND Spółka z o.o. - 2017-04-05 - Bytów (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 13,7 PLN

planowanie i ralizacja procesu rekrutacji, samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska, poszukiwanie pracowników z rynku wschodniego, kontakt z osobami ze wschodu
DREMAN Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLINGU W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - 2 100 - 2 500 PLN

kontroling, analiza kosztów, rozliczenia i wycena procedur z NFZ
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie - 2017-09-18 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

kontakty handlowe i reklamowe z odbiorcami ukraińskimi i z obszaru Unii Europejskiej do tych celów jest potrzebna biegła znajomośc języka ukraińskiego i angielskiego
"SMYKOLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Żabno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I PŁAC - od 2 600 PLN

1) Prowadzenie na podst dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU - 2 400 - 3 000 PLN

kontakt z klientem i profesjonalna obsługa, organizacja realizowanych kontraktów, przygotowanie dokumentacji, profesjonalna obsługa klientów, uczestnictwo w targach zagranicznych
BIOCONCEPT-GARDENIA Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Kańczuga (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 000 PLN

- Praca przy komputerze, wprowadzanie danych sprzedażowych do programów, kontakt ze sklepami prowadzonymi przez pracodawcę w całej Polsce. Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - jednak nie jest to warunek konieczny. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2017-04-20 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 15 PLN

kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku dotyczące sprzedaży indyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO MASZYN ROLNICZYCH - od 3 000 PLN

- organizacja aktywnej sprzedaży- tworzenie i składanie ofert handlowych- dobór i typowanie części zamiennych- pozyskiwanie nowych klientów- utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych
GRAVIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-13 - Lipnik (świętokrzyskie)

OPERATOR MASZYN - od 2 184 PLN

Nadzorowanie produkcji torebek papierowych, prawidłowe użytkowanie maszyn
Stenqvist Poland Sp. z o.o - 2016-07-20 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 2 000 PLN

prace związane z logistyką i obrotem towarów, kontrola stanów magazynowych, przyjmowanie i wydawanie towarów
Protektor BHP Michał Szpanowski - 2017-02-14 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

obsługa klienta w punkcie obsługii. Obsługa telefoniczna firm.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Gniezno (wielkopolskie)

OPERATOR SPYCHARKI - od 18 PLN

- Prace ziemne na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: od 18 zł/brutto/godzina. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na stanowisku operatora spycharki. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-17 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

- obsługa klienta w recepcji- utrzymanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA [O.KDR. 110-1102-154/16] - od 3 000 PLN

- Zarządzenie Nr 87/2016 z dnia 18 listopada 2016r. Prezesa Sądu Okręgowegow Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-154/16, w I Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach.- Ilość wolnych stanowisk: 1,0 (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 20 grudnia 2016r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.02.2017r.).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-12-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW NOWYCH - od 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie średnie bądż wyższe o kierunku : handel, sprzedaż, obsługa klienta, motoryzacja, wymagane minimum 3 - letnie doświadczenie na podobnym stanowsku. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: praca (at) madmobil.pl.
MAD-MOBIL SPÓŁKA JAWNA D. OSZEK, M. GAWAŁEK, A. OSZEK - 2017-01-19 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 1 017,4 PLN

w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Sejny (podlaskie)

LISTONOSZ Z SAMOCHODEM - od 2 450 PLN

doręczanie korespondencji i przekazów, prowadzenie drobnej sprzedaży, obsługa klienta, przygot. dokumentów
Poczta Polska SA Ośrodek PKL w Szczecinie - 2018-03-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA SYSTEMEM INFORMATYCZNYM I ANALIZY STATYSTYCZNEJ - od 3 000 PLN

BUDOWA: nadzór nad prowadzeniem systemu informatycznego do sprzedaży produktów w krajach Europy, a w szczególności na Ukrainie, a także w Rosji.Sprzedaż urządzeń do ćwiczeń fizycznych
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Blizne Jasińskiego (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 500 PLN

Kontakty z kluczowymi kontrahentami wietnamskimi w centrum handlowym w Warszawie, prowadzenie pojazdu dostawczego.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI PRODUKCJI - od 3 350 PLN

dbanie o utrzymanie optymalnej struktury i poziomu zapasów, planowanie prac zakupów, kontrola organizacji eksportu towarów, analizowanie podrobów nabytych w ubojni do dalszego przetwarzania, w celu ustalania standardów i wymagań z zakresie jakości, sporządzanie raportów produkcyjnych i zamówień
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 700 - 3 500 PLN

1. Przyjmowanie zamówień, 2. Sprzedaż, obsługa dokumentów sprzedaży, 3. Obsługa aukcji Allegro,4. Wdrażanie nowych pomysłów.
Extreme Ride - Andrzej Szczypiński - 2018-02-06 - Łęczyca (łódzkie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - od 13 PLN

Opieka nad osobami starszymi
"FUNDACJA DOM Z SERCEM" - 2017-09-05 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTEM (Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO) - od 3 000 PLN

- Obsługa telefoniczna i mail'owa klienta zagranicznego,- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy: Cieplewo- Kontakt: telefoniczny 58-682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
KUBUŚ - 2017-09-27 - Cieplewo (pomorskie)