SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Żabno oferta pracy "SMYKOLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: kontakty handlowe i reklamowe z odbiorcami ukraińskimi i z obszaru Unii Europejskiej do tych celów jest potrzebna biegła znajomośc języka ukraińskiego i angielskiego
Data publikacji: 2016-11-09
Lokalizacja: Żabno (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: "SMYKOLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:88-300 Żabno 53, powiat: mogileński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakty handlowe i reklamowe z odbiorcami ukraińskimi i z obszaru Unii Europejskiej do tych celów jest potrzebna biegła znajomośc języka ukraińskiego i angielskiego
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: umowa zlecenie
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żabno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mogileński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mogilno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2017
Data zakończenia pracy: 14.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), handlowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
oferta złożona w celu uzyskania informacji starosty
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
"SMYKOLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie
Adres pracodawcy:
Obr. Mogilna 1, 88-300 Mogilno, powiat: mogileński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: mogileński
Gmina pracodawcy: Mogilno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mogilno
Ulica pracodawcy: Obr. Mogilna
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa
Nazwisko osoby zgłaszającej: Waldemar Skrzypczak
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.11.2016
Data dodania oferty pracy: 09.11.2016
Oferta pracy ważna do: 30.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie konsultacji dot. rozwoju oferty kulturalnej i edukacyjnej miasta. Koordynacja działań związanych z działalnością wydawniczą. Pozyskiwanie, realizacja oraz rozliczanie merytoryczne zewnętrznych źródeł finansowania.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Malbork (pomorskie)
m.in. szkolenie BHP- obsługa komputera- obsługa portali edukacyjnych- obsługa sklepu internetowego- obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zwardoń (śląskie)
odpowiedzialność za posprzedażową obslugę klienta, głównie zagranicznego, opracowywanie analiz i raportów na potrzeby zespołu, udział w uzgadnianiu i wdrażaniu nowych produktów i procedur
KARES ŚWIĘTOCHOWSCY Sp. j. - 2016-05-20 - Węgrów (mazowieckie)
refundacja części kosztów poniesionych na wynagrodzenia do 30. roku życia
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Łowicz (łódzkie)
Pozyskiwanie kontrahentow i prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie ofert handlowych tłumaczeń.
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2016-12-27 - Dęblin (lubelskie)
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu likwidacji szkód, sporządzanie pism; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-16
Centrum Dochodzenia Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
zarządzanie zespołem, współpraca z business partnerem, planowanie budżetu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez sieć, profesjonalna telefoniczna obsługa klientów, realizacja indywidualnych celów i planów sprzedażowych.
Firma Handlowo-Usługowa "BEATUS" Tomasz Górka - 2017-01-30 - Brzesko (małopolskie)
kierowca C+E
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Kościerzyna (pomorskie)
Zapewnienie kompleksowej realizacji zamówień, wprowadzanie danych dot.klientów do systemu, koordynowanie procesu wysyłki, obsługa posprzedażowa klientów, przygotowanie raportów i zestawień. Praca w godz. 8-16. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-9 oraz 13-15.
Curver Poland Sp. z o.o - 2016-05-05 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
-nadzorowanie i naprawa form wtryskowych -wykonywanie napraw mających na celu utrzymywanie form wtryskowych w ruchu-czyszczenie form wtryskowych po demontażu-prowadzenie ewidencji form wtryskowych i kart eksploatacji form,-wykonywanie prac ślusarskich zgodnie z dokumentacją -wsparcie produkcji w zakresie: mechaniki oraz utrzymania w ruchu maszyn-nadzór i prowadzenie dokumentacji ISO z zakresu utrzymanie ruchu i sprzętu kontrolno-pomiarowego-wykonywanie form wtryskowych zgodnie z dokumentacją -wykonywanie zadań zgodnie z planem,-utrzymywanie w należytej czystości powierzonej do obsługi maszyn i jej otoczenia .
Interplastik Sp. z o.o. - 2018-02-02 - Świdwin (zachodniopomorskie)
-początkowo umowa zlecenie max. na 3 miesiące z możliwością skrócenia do 2 m-cy lub 1 m-cakolejna umowa o pracę
POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie, wyższe, pref. rachunkowość, ekonomia; doświadczenie zawodowe mile widziane; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie; mile widziana znajomość programu Symfonia (handel-magazyn); zakres obowiązków: wystawianie faktur krajowych i zagranicznych, PZ, WZ, współpraca z innymi komórkami w zakresie rozliczania faktur, magazynów, ustalanie na bieżąco stanów magazynowych, przyjmowanie i realizacja zamówień; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BARIL COATINGS POLSKA TTK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-09 - Gliwice (śląskie)
Opracowywanie specyfikacji przetargowych, wysyłanie ofert handlowych, obsługa programów faktura i magazyn, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych. Wymagania: wykształcenie średnie z maturą lub wyższe, znajomość języka angielskiego, znajomość programów Word, Excel, prawo jazdy kat B.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Orle (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
NADZÓR NAD REALIZACJĄ PROJEKTÓW W OPARCIU O HARMONOGRAM I DOKUMENTACJĘ; PRZYGOTOWYWANIE OFERT DO PRZETARGÓW PUBLICZNYCH; ANALIZA DOKUMENTACJI PRZETARGOWYCH; PRZYGOTOWYWANIE ORAZ MONITOROWANIE HARMONOGRAMÓW PROJEKTÓW;WYMAGANIA:WYKSZYAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE/WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PRAWA BUDOWLANEGO I PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ PROCEDUR ADMINISTRACYJNYCH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIAPRACA -8-16, WYNAGRODZENIE OD 2.000 ZŁ BRUTTO DO UZGODNIENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ OSOBISTY-SZCZECIN, UL. KORZENIOWSKIEGO 2, TELEFONICZNY 500066 074 LUB CV NA E-MAIL: irybarczyk (at) bpk.home.pl
BIURO PROJEKTOWO-KONSULTINGOWE ,,BPK'' SP. Z O.O. - 2017-05-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Piaseczno (mazowieckie)
Specjalista ds. rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
sporządzanie dokuemntów zgodnie z procedurami eksportowymi, utrzymywanie kontaktu z klientami i dostawcami - budowanie trwałych relacji, przygotowywanie ofert i zapytań ofertowych, prowadzenie korespondencji z kontrahentami zagranicznymi, ogranizacja transportu krajowego i zagranicznego
Geo-Poland Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Poznań (wielkopolskie)
wykształcenie wyższe lub średniemile widziane doświadczenie w pracy w dziale zaopatrzeniaznajomośc obsługi programów komputerowych i magazynowychbardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmiedodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego i branży metalowejSkładanie zapytań ofertowych i zamówień na materiały, przyjmowanie i wydawanie materiałów - ewidencja przychodów i rozchodów magazynowych w systemie komputerowym, gospodarka materiałami produkcyjnymi, przygotowanie ekspedycji wysyłkowych wyrobów gotowych, produktów i usług, sprawozdawczość magazynowa, tłumaczenie pism i emaili1 zmianawynagrodzenie: 2500 zł brutto
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE ZAP - MECHANIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Koło (wielkopolskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: Realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór. Planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych. Współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.). Prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale. - Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Umowa na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: od 7:30 do 15:30.Kandydat ubiegający się o pracę:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 4) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania,7) posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji pracy oraz efektywnej pracy w zespole oraz umiejętność pracy wielozadaniowej, 9) posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej,10) posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego, 11) posiadać uprawnienie do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, 12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych. Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie okresowych zestawień parametrów pracyukładu technologicznego oraz przygotowywanie analiz techniczno-ekonomicznych w oparciu o dane z monitoringu ZEC, ewidencjonowanie i rozliczanie procesów technologicznych, uczestnictwo w realizacji zadań z zakresu ochrony środowiska, w badaniach laboratoryjnych ZEC i inne
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Wołomin (mazowieckie)
kompleksowe prowadzenie akt, sporządzanie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem, obsługa korespondencji (odbieranie poczty i odpowiedzi na pisma wysyłanie)
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Tuchów (małopolskie)
Wykonywanie połączeń wychodzących w celu pozyskiwania nowych klientów, sprzedaż środków czystości/dezynfekcyjnych/kosmetyków.
SEPTI-MED - 2015-12-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
opieka wychowawcza nad młodzieżą szkolną w świetlicy.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Praszka (opolskie)