SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO/SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - STAŻYSTA Gdynia oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO/SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - STAŻYSTA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: • organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
Data publikacji: 2018-02-01
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie zostanie ustalone indywidualnie podczas rozmowy z pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO/SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
• wysoko rozwinięte kompetencje społeczne; • samodzielność w działaniu.
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
• wykształcenie wyższe i co najmniej rok stażu w zakresie organizacji szkoleń (w przypadku specjalisty ds. rozwoju zawodowego); wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie oraz co najmniej rok ogólnego stażu pracy (w przypadku specjalisty ds. rozwoju zawodowego-stażysty);
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Centrum Kariery Gdynia
Adres pracodawcy:
ul. Śląska 51, 81-304 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: ul. Śląska
Numer budynku pracodawcy: 51
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Centrum Kariery Gdynia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.02.2018
Data dodania oferty pracy: 30.01.2018
Oferta pracy ważna do: 09.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-wprowadzenie w systemie danych uzyskiwanych z zamówień,rejestracji i innych dokumentów-wprowadzenie do systemu danych z dokumentacji finansowej-korekta i aktualizowanie w systemie danych osobowych klientów-współpraca z innymi działami i zagranicznymi oddziałami firmy-weryfikacja dokumentów pod względem kompletności i poprawności danych-usprawnienie procesu przepływu dokumentów i informacji wewnątrz działu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Zabierzów (małopolskie)
Sprzedaż i zakup pojazdów.Realizacją planów zakupu i sprzedaży. Ścisłazależna współpraca z innymi oddziałami firmy podejmowanie lokalnych iogólnokrajowych działań marketingowych Kształtowanie pozytywnegowizerunku firmy i rozwoju, przestrzeganie standardów firmy Orientowanie wsię w trendach rynkowych, wyznaczanie nowych celów, które zapewniąrozwój spółki Pełne raportowanie wyników oraz sprawozdawczość działańhandlowcy Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ dokumentacjihandlowej i księgowej Aktywna współpraca w zespole, praca w tgodz. 9-17
Eko-Rent Sp. z o.o - 2015-11-30 - Opole (opolskie)
Sporzadzanie zapytań ofertowych i odpowiedzi na zapytania ofertowe. Wystawianie poleceń sprzedaży i faktur sprzedażowych. Kontrola prawidłowego stosowania stawek w fakturach kosztowych i sprzedażowych. Sporzadzanie miesięcznych raportów z wykonywanych uslug, wystawienie, rozliczanie, awizacja i przekazywanie faktur do firm spedycyjnych. Sporzadzanie i aktualizacja instrukcji przewozowych dla wysyłek klientów.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sprzedaż jako przedstawiciel handlowy, sprzedaż internetowa, marketing.
Hurtownia Kinga Tomasz Banach - 2016-10-13 - Zamość (lubelskie)
Przygotowywanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych, prace i obowiązki z zakresu zamówień publicznych, wykonywanie prac biurowych, kontakt z klientami.WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie, 6 m-cy doświadczenia, znajomość przepisów dot. zamówień publicznych, procedur przetargowych.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: szkoleniapodk (at) gmail.com
RAJOS CONSULTING RAFAŁ STELMASIK - 2018-01-12 - Radymno (podkarpackie)
WYSZUKIWANIE ŁADUNKU, KONTAKT Z KLIENTAMI, WYSTAWIANIE ZLECEŃ
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, obsługa magazynu
"PASSA" Paulina Kubsik-Szymańska - 2017-08-31 - Głogów (dolnośląskie)
Analiza oraz raportowanie powierzonych zadań, aktualizacja, wprowadzanie danych dotyczących transportów, obsługa telefoniczna, uzupełnianie statystyk sprzedażowych, analiza dokumentów wpływających do działu sprzedaży, wycena zamówień
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2017-07-21 - Zambrów (podlaskie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży, działania handlowe mające na celu pozyskiwanie nowych klientów, realizacja zamówień sprzedaży, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz opieka nad nimi, zapewnienie ciągłości dostaw do produkcji poprzez zakup materiałów i komponentów, nadzór nad terminowością i jakością dostaw, negocjowanie warunków handlowych z dostawcami, kreowanie nowych rozwiązań w celu poprawy efektywności stosowanych procesów, współpraca z planistą produkcji, analiza i raportowanie.
PALGETRANS Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Wykroty (dolnośląskie)
-sporządzanie dokumentacji sprzedażowej-sporządzanie dokumentacji wysyłkowej-nadzór nad procesami realizacji zamówień klientów -prowadzenie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami-sporządzanie ofert handlowych-obsługę obecnych klientów firmy i potrzymywanie relacji z nimi-rozbudowa rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Astop spj - 2017-07-20 - Białystok (podlaskie)
Specjalista zastosowań informatyki
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Lesko (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie wyższe bardzo dobra znajomość pakietu Ms Officeznajomość języka angielskiego - od poziomu B2 znajomość dodatkowych języków będzie atutem prawo jazdy kat Bgotowość do wyjazdów służbowych umiejętność analitycznego myśleniakomunikatywnośćzaradność umiejętność pracy pod presją czasu;Analiza potencjalnych dostawców towarów i usług, weryfikacja i aktualizacja bazy dostawców,sporządzanie raportów miesięcznych,negocjacje z potencjalnymi kontrahentami,prace administracyjno-biurowe
LUBAWA SA - 2015-11-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu,obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i innych.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe "DEALER" Janina Borowicz - 2016-04-28 - Przemyśl (podkarpackie)
Jazda samochodem Renault Magnum z naczepą niskopodwoziową do przewozu konstrukcji gabarytowych. Praca na terenie całej Polski. Trasy 2-4 dni.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY "W.M.T" STANISŁAW ŚWIĄCIK - 2016-09-21 - Częstochowa (śląskie)
Dopilnowanie czystości w obiekcie. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16, 12-20, 20-6 w Dźwirzynie, również w weekendy. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie.
Grand Baltic Sp. z o.o. (Havet Hotel Resort & Spa) - 2017-07-03 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów• Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktów Banku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Bank BPH - 2016-07-22 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad praca magazynu, optymalne i terminowe przygotowanie komponentów potrzebnych do realizacji zamówienia, terminowe i zgodne z planem dostarczenie komponentów na produkcję, współpraca z działaem planowania produkcji, operacyjne zarządzanie zespołem podległych pracowników.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-03-01 - Nowa Sól (lubuskie)
zapraszamy wszystkich chętnych kandydatów: studentów i absolwentów, mile widziane doświadczenie, znajomość podstaw e-marketingu i informatyki, biegła obsługa komputera i Internetu ,nastawienie na długookresowy wynik sprzedaży, umiejętność aktywnej sprzedaży i obsługi klientów, dyscyplina w planowaniu i wykonywaniu pracy;opieka nad klientem biznesowym, bieżący kontakt z bazą klientów, administrowanie bazą danych wsparcie sprzedaży, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Staż w firmie MEGATREM.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
murowanie ścian nośnych, działowych itp. wykonywanie tynków różnymi metodami
Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna - 2017-08-29 - Tarnów (małopolskie)
Praca w językach obcych (angielski i hebrajski): obsługa faktur i płatności, kontrola zwrotów kosztów, windykacja należności od klientów z różnych europejskich krajów, wprowadzanie europejskiej polityki finansowej, zapewnianie pełnej zgodności sald kont w tym kont wewnętrznych, aktywne działania związane z procesem rozpoznawania przychodów, odpowiedzialność za analizę kont i dotrzymywanie wyznaczonych terminów oraz wyznaczonych norm, przygotowywanie corocznych sprawozdań finansowych oraz aneksów i prawno-finansowych dokumentów, obsługa rezerw na wierzytelności nieściągalne oraz procesu odpisów, wsparcie działań audytowych
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-06-02 - Kraków (małopolskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)
prowadzenie, archiwizacja dokumentacji, wsparcie działu kadr i rekrutacji,tworzenie raportów.
DUOTEAM 24 SP. Z O.O. SP. K. - 2018-02-14 - Świdnica (dolnośląskie)
Praca w terenie
OPAK Leopold Pączka Spółka Jawna - 2016-04-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i stwierdzenia chorób zawodowych- doradztwo w zakresie przepisów i zasad BHP- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących BHP- prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie BHP
"Kwiecińscy" Ośrodek Szkolenia Biuro Usług BHP i P.POŻ - 2017-02-06 - Pępowo (wielkopolskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Miejsce zatrudnienia: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy Gdańsk, ul.Uphagena 27 Wymagania wobec kandydatów:- wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,- znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych oraz znajomość przepisów prawa w tym zakresie, - samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- niezbędne czynne prawo jazdy kategorii B; Główne obowiązki:- prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- realizacja zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi; Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- ciekawą i rozwijającą pracę; Wymagane dokumenty:- CV,- list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz przebieg pracy zawodowej; Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.05.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45 albo za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres.Na kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Proces rekrutacji na wskazane stanowisko będzie etapowy. W pierwszym etapie odbędzie się weryfikacja nadesłanych dokumentów pod względem formalnym, dokumenty zawierające braki formalne zostaną odrzucone, a osoby, które przejdą pozytywnie wstępną weryfikację zostaną zaproszone na test sprawdzający ich wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną.W kolejnym etapie z kandydatami, którzy uzyskali najwyższe wyniki w teście oraz najlepiej zaprezentowali się podczas rozmowy przeprowadzona zostanie ostateczna rozmowa kwalifikacyjna z udziałem Wojewódzkiego Komendanta OHP oraz komisji doradczej. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 118, z póżn. zm.2) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. logistyki i zamówień publicznych przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji.Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)