SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY Zamość oferta pracy Hurtownia Kinga Tomasz Banach
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż jako przedstawiciel handlowy, sprzedaż internetowa, marketing.
Data publikacji: 2016-10-13
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Hurtownia Kinga Tomasz Banach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spadek 18 A, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż jako przedstawiciel handlowy, sprzedaż internetowa, marketing.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Data zakończenia pracy: 02.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność prowadzenie sprzedaży internetowej
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie w handlu i reklamie.
Nazwa pracodawcy: Hurtownia Kinga Tomasz Banach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Spadek 18 A, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Spadek
Numer budynku pracodawcy: 18 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.10.2016
Data dodania oferty pracy: 12.10.2016
Oferta pracy ważna do: 11.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno-remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji i technicznych wykonywania i odbiory zadań konserwacyjno-remontowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-04-26 - Nowa Dęba (podkarpackie)
kontrola jakości i realizacji zleconych zadań dla działu obsługi klienta, dbanie o ciągły wzrost kompetencji prowadzonego zespołu.Dbanie o jakość obsługi klientów działu Support
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Rzeszów (podkarpackie)
PRACA Z KLIENTAMI POSZUKUJĄCYMI ORAZ WŁAŚCICIELAMI NIERUCHOMOŚCI,-ZAJMOWANIE SIĘ POZYSKIWANIEM KLIENTÓW, DORADZTWEM W ZAKRESIE CENY, PRZYGOTOWYWANIE OFERTY HANDLOWEJ I PREZENTOWANIEM NIERUCHOMOŚCI,-POMOC W NEGOCJACJACH HANDLOWYCH POMIĘDZY STRONAMI,-PRZYGOTOWANIE OBSŁUGI PRAWNEJ TRANSAKCJI NIERUCHOMOŚCI Z RYNKU WTÓRNEGO I PIERWOTNEGO
FSK DEVELOPMENT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Rzeszów (podkarpackie)
- wymiana opon zimowych,- wymiana opon letnich,- wyważanie kół stalowych,- wyważanie kół alufelg,- klejenie opon,- kontrola wywarzania kół,- kompletowanie elementów i podzespołów po montażu,- posługiwanie się katalogami części zamawianych, - kontrolowanie jakości wykonywanej pracy,- prowadzenie dokumentacji podczas napraw.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Wola Koszucka (wielkopolskie)
1) Telefoniczna i internetowa obsługa kontaktów inicjowanych przez dotychczasowych i potencjalnych partnerów handlowych, 2) Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemów informatycznych firmy, 3) Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy partnerami handlowymi a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca-dh (at) vidis.pl
VIDIS S.A. - 2017-05-26 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Realizacja celów sprzedażowych.
SPOŁEM PSS W GRAJEWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Grajewo (podlaskie)
Praktyczna umiejętność obsługi platerów CNC, docinanie formatek do dalszej obróbki, praktyczna wiedza z zakresu termoformowania metodą rozdmuchu, umiejętność czytania dokumentacji technicznej i technologicznej, umiejętność i wiedza potrzebna przy dostosowaniu istniejących form do nowej dokumentacji technicznej i technologicznej. Wymagania: wykształcenie min. średnie, udokumentowana wiedza nt charakterystyki obróbki tworzyw sztucznych, doświadczenie na podobnym stanowisku, praktyczne umiejętności budowania i ustawiania oprzyrządowania do termicznej obróbki tworzyw sztucznych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe " Plexi System" s.c. - 2016-08-04 - Nowy Dwór Wejherowski (pomorskie)
Do obowiązków osób na tym stanowisku należeć będzie:• Praca przy sporządzaniu ofert technicznych w zakresie budowy, modernizacji lub remontów obiektów budowlanych oraz ciągów technologicznych w branży konstrukcyjno-budowlanej i maszynowej,• Sporządzanie kosztorysów ofertowych i wycen składników cenotwórczych,• Pozyskiwanie ofert handlowych od poddostawców i podwykonawców,• Wsparcie techniczne i handlowe w zakresie przygotowywanych ofert handlowych i przetargowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub mechanicznym, znajomość zagadnień z zakresu robót budowlanych, materiałów konstrukcyjnych, zdolność analitycznego myślenia, mile widziana znajomość obsługi programów do kosztorysowania, mile widziana znajomość zagadnień związanych z górnictwem i przeróbką mechaniczną kopalin, mile widziana znajomość j. angielskiego. Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość Word i Excell. Wysoko rozwinięty poziom komunikacji interpersonalnej. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik biura i obsługa klienta; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-17
Biuro Podróży Euro-Relax - 2016-06-20 - Słupsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Praca nad publikacjami firmowymi(opracowywanie ulotek, folderów reklamowych), prowadzenie firmowych stron internetowych, publikacja reklam prasowych, uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach klientów, dokumentacja wydarzeń promocyjnych, inne zadania realizowanhe w dziale marketingu.
AGROSIMEX SP.Z.O.O - 2015-12-09 - Goliany (mazowieckie)
Weryfikacja dokumentów magazynowo-księgowych w dziale przygotowania produkcji opakowań, przygotowanie projektów graficznych, kalkulacja zużycia surowca, weryfikacja zakupów
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Konopki (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy; ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich; prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności; wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika; przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczyciel; sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO); sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa.
Zespół Szkół Nr 1 - 2018-02-07 - Sopot (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i osobowych.Wymagane min.2 letnie doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych.
Agent Ubezpieczeniowy Marcin Kołodziejczyk - 2015-12-23 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Kontrola jakości półproduktów i produktów końcowych, na wszystkich etapach procesu produkcyjnego, tj. od momentu wejścia towaru na magazyn, poprzez kontrolę zestawów spakowanych, kończąc na kontroli wyjściowej towaru przygotowanego do wysyłkiBieżące analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych wyrobów w celu ich ciągłego doskonaleniaKompleksowe prowadzenie reklamacji jakościowych zgłaszanych przez KlientówProwadzenie analizy brakowościZatwierdzanie wyrobów/materiałów do produkcjiPrzygotowywanie i zarządzanie dokumentacją jakościowąOpracowywanie analiz ryzyka (FMEA)Prowadzenie audytów wewnętrznych oraz działań korygującychWsparcie w nadzorowaniu zdolności produkcyjnych maszynWystawianie świadectw jakościowych dla wyrobów gotowychNadzorowanie zdolności narzędzi i przyrządów pomiarowychWdrażanie działań korygujących w razie koniecznościWspieranie Działu Produkcji oraz Magazynu w ciągłym dążeniu do poprawy jakości.Wspieranie działu handlowego w zakresie jakości
M I K SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-24 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
jw.
PPHU TRANSIMPEX PIOTR JAŚKIEWICZ - 2016-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
PRETORIUS Sp. z.o.o. w Kielcach - 2016-04-22 - Kielce (świętokrzyskie)
- wspieranie roznych procesow finansowych takich jak planowanie i prognozowanie finansowe, zamkniecie roczne, kwartalne oraz miesieczne- przygotowanie analizy finansowej celem sugestii oraz rekomendacji dla kadry zarzadzajacej- wsparcie analityczne wybiegajace poza scisle okreslone standardy raportowania
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Zabierzów (małopolskie)
chęci do pracy,osoba do przyuczenia
Krystyna Marynowska - 2017-04-24 - Odolanów (wielkopolskie)
Pomoc w prowadzeniu domu, gotowanie, sprzątanie, pranie, opieka nad zielenią.
Maria Batko-Bicz Przedsiebiorstwo Usługowo Handlowe ARIKA I - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba odpowiedzialna będzie za: Kreowanie i skuteczne wdrażanie strategii sprzedaży i promocji Realizacja planów sprzedażowych i marketingowych Poszukiwanie nowych, skutecznych rozwiązań w zakresie planowania i organizacji promocji Tworzenie i wdrażanie polityki cenowej oraz optymalizacjawykorzystania usług dostępnych w hotelu Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie i utrzymanie relacji Analiza rynku usług konkurencji Monitoring i analiza oczekiwań klientów, śledzenie najnowszych trendówrynkowych Tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku Sanatorium Monitoring internetu, nadzór nad stronami www, social media oraz zarządzanieopiniami
BIAVITA POLSKA Sp. z o.o./Sanatorium Budowlani - 2016-08-25 - Augustów (podlaskie)
Organizacja i planowanie transportu w ruchu międzynarodowym, optymalizacja kosztów, kontakt z magazynami załadunkowymi oraz przewoźnikami, obsługa systemu zarządzania transportem monitorowanie statusu zamówień i rozwiązywanie bieżących problemów
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WEGA A SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Kalisz (wielkopolskie)
Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami. Współpraca z zagranicznymi kontrahentami.
BISS GROUP SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
PRACE POMOCNICZE
CM CENTRUM MEBLARSKIE PIOTR WĄSOWICZ - 2017-01-12 - Dębica (podkarpackie)
Obsług aklienta oraz utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami, kompletowanie zamówień, ofertowanie, fakturowanie, logistyka, koordynowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Gdańsk (pomorskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie faktur sprzedaży, dekretowanie i księgowanie faktur,prowadzenie magazynu materiałów, wysyłka faktur, opracowywanie kartdrogowych kierowców,
TRANZYT Jan Nowak Sp. Jawna - 2018-05-14 - Opole (opolskie)