SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH Wólka Kosowska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH
Wynagrodzenie: od 15 PLN
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
Data publikacji: 2018-01-30
Lokalizacja: Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: System wynagrodzeń-godzinowy
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wólka Kosowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2018
Data zakończenia pracy: 12.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: chiński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 01.02.2018
Oferta pracy ważna do: 13.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca przy produkcji elementów do regałów i ekspozytorów reklamowych.
ATS Display Sp. z o. o. - 2018-02-07 - Wiązowna (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE OFERT SPRZEDAŻOWYCH, WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI W ZAKRESIE REALIZACJI SPRZEDAŻY. PRACA BIUROWA NA MIEJSCU W FIRMIE
WELET EUROPA SP. Z O.O. - 2017-01-26 - Maszewo (zachodniopomorskie)
BECZKOWÓZ. Uprawnienia na przewóz rzeczy nie są wymagane. Wymagania: doświadczenie. Praca na terenie gminy Wejherowo.
Zakład Handlowo Usługowy "WIK" Ludwik Gruba - 2017-03-03 - Kębłowo (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsluga kadrowa pracowników, znajomość Kodeksu Pracy i karty nauczyciela.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
sprawdzanie realizacji ustawienia danych planistycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kwidzyn (pomorskie)
- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura (odbieranie poczty, maili, telefonów, skanowanie dokumentów). Współpraca oraz stały kontakt z filiami z całej Europy. Wspieranie klienta polskiego w sprawach delegacji odbywających się na terenie Francji : kontakt z klientem, zarządzanie dokumentami dot. delegacji, wspieranie klienta w przypadku kontroli (sporządzanie wyjaśnień, zbieranie dokumentów, itp.). Redagowanie wniosków, sprawdzanie / wypełnianie formularzy dot. delegacji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmiePraca w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Bardzo dobre warunki i narzędzia pracy; Atrakcyjne wynagrodzenie.- Wynagrodzenie: 2775 do 3490 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność i dokładność. Motywacja do pracy. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (warunek konieczny). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
- przygotowywanie dokumentów kadrowych, - sporządzanie listy płac, - sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS i US, - prowadzenie akt osobowych,
Cech Rzemiosł Różnych w Mrągowie - Związek Pracodawców - 2016-07-20 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
kontakty handlowe z ukraińskimi kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, kontrola rozliczeń;
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Pabianice (łódzkie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych; prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów; prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji; prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową; weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami; przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji; współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych; gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych; współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami; prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych; przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane; archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych; obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego; na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne lub architektura. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lat pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagane umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
przetwarzanie, modelowanie i analiza danych
Brand for you Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
CENTRUM USŁUG TURYSTYCZNYCH SPÓŁKA CYWILNA - 2017-01-13 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, sporządzanie dokumentów
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-04-06 - Piaseczno (mazowieckie)
planowanie zabezpieczenia logistycznego funkcjonowania systemów teleinformatycznych; opracowywanie dokumentacji planistycznej, ewidencyjnej, sprawozdawczej; realizacja procesów planowania potrzeb rzeczowo-finansowych
Region Wsparcia Teleinformatycznego - 2017-09-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg progamu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Zawiercie (śląskie)
Kontakt i współpraca z dostawcami zagranicznymi, prowadzenie negocjacji handlowych, organizacja transportu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe WACMAC Wacław Bar - 2018-04-16 - Sietesz (podkarpackie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
Zarządzanie infrastrukturą informatyczną w spółce,Archiwizacja i zabezpieczenie danych, działania związane z ochroną antywirusową,Instalowanie, konfigurowanie oraz aktualizacja oprogramowania na komputerach w spółce,Likwidacja awarii sprzętu komputerowego, serwisowanie,Sporządzanie rocznego planu działań informatycznych obejmującego: zakupy sprzętu i oprogramowania, modernizację lub aktualizację posiadanego oprogramowania, szkolenia pracowników Wspieranie innych komórek organizacyjnych w poszerzaniu stopnia wykorzystania technik informatycznych,Przechowywanie umów licencyjnych zakupionych przez spółkę programów,Administrowanie firmową domeną Windows, systemem poczty elektronicznej (Exchange),Wykonywanie kopii bezpieczeństwa danych i zabezpieczenia nośników
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tworzenie i realizacja strategii SEO/SEM, tworzenie i realizacja strategi Social, projektowanie modułów funkcjonalnych stro www, prezentacja w siedzibie danych klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Zgierz (łódzkie)
kontakt telefoniczny z dłużnikami jak i z klientami firmy, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa programów graficznych,umiejętność tworzenia projektów graficznych
Puls-Art Jolanta Buzanowska - 2016-07-21 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
prowadzenie handlu międzynarodowego, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, pozyskiwanie nowych klientów
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-07-27 - Rogoźno (wielkopolskie)
zgodnie z programem stazu.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie przecisków pod drogami i chodnikami w celu realizacji wszelkiego rodzaju przyłączy związanych z instalacjami elektrycznymi, telekomunikacyjnymi, budowlanymi, wodno-kanalizacyjnymi itp., miejsce wykonywania pracy: Niemcy
Gowtel2 Radosław Foliński - 2016-02-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
według stanowiska
CONCEPT MUSIC ART - 2015-11-18 - Balice (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa najważniejszych klientów firmy utrzymywanie relacji biznesowych, zapewnianie najwyższej jakości obsaługi, prezentowanie oferty kontrahentom, prowadzenie negocjacji handlowych, koordynowanie realizacji umów, dobór kandydatów i kontrahentów do wykonywania usług, identyfikacja wymaganej dla pracowników dokumentacji, prowadzenie procedury rekrutacji, nadzorowanie pracy podległego zespołu, komunikacjai przygotowywanie dokumentów w jęz. angielskim, rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Zambrów (podlaskie)
Obsługa i administrowanie systemami i sieciami informatycznymi.
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2017-10-27 - Jarocin (wielkopolskie)
szycie odzieży wierzchniej
GRAŻYNA WALCZAK PRODUKCJA I USŁUGI - 2016-07-01 - Radomsko (łódzkie)
Dociekliwość, wytrwałość, samodzielność i pro aktywność Umiejętność logicznego myślenia i analizy danych.Optymizm i zaangażowanie, Gotowość do częstych wyjazdów służbowych Umiejętność współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi z zastosowaniem różnych kanałów komunikacji, w tym kontakty przez telefon. Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
Vive Textile Recycling Sp.z o.o. - Kielce - 2016-11-09 - Kielce (świętokrzyskie)
prace administarcyjno- biurowem , bieżąca obsługa zamówień i kontrola prawidłowej realizacji zamówień, prowadzenie i tworzenie bazy Klintów, przygotowywanie ofert handlowych, akcji promocyjnych, współpraca z innymi działami firmy
INTEGART Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Błonie (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa kadrowa pracowników, wspłlpraca z instytucjami administracji państwowej. Praca w systemie jednozmianowym.Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec.
Ensila Group Spółka z o.o. Sp.K. - 2018-07-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)