SPECJALISTA DS. PROCESU Katowice oferta pracy PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROCESU
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: -wykonywanie zleconych prac-weryfikacja sprawozdań finansowych-analiza danych finansowych-przygotowywanie analiz finansowych-przygotowywanie deklaracji podatkowych.
Data publikacji: 2017-11-21
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chorzowska 152, 40-101 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-wykonywanie zleconych prac-weryfikacja sprawozdań finansowych-analiza danych finansowych-przygotowywanie analiz finansowych-przygotowywanie deklaracji podatkowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROCESU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Data zakończenia pracy: 30.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: FILOLOGIA ANGIELSKA, FRANCUSKA, NIEMIECKA
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejetności analityczne, organizacyjne pracy w zespole
Nazwa pracodawcy:
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Aleja Armii Ludowej 14, 00-638 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Aleja Armii Ludowej
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
działalność rachunkowo-księgowa, doradztwo podatkowe.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 15
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 23.11.2017
Oferta pracy ważna do: 28.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Konradowa (opolskie)
WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIEI WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANE
J WITKOWSKI, P WITKOWSKI P.H LODIMEX SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
budowanie wizerunku firmy, wsparcie sprzedaży, projektowanie kampanii promocyjnych, praca w Limanowej. Obszar działania - powiat limanowski i nowosądecki
Firma Handlowo-Usługowa "Intersieć" Urszula Kołodziej Kamionka Mała 254 - 2016-04-27 - Kamionka Mała (małopolskie)
- projektowanie i utrzymywanie narzędzi raportowych- raportowanie i zarządzanie bazami danych w środowisku SQL oraz PL/SQL- przygotowywanie raportów przy użyciu Business Objects Web Intelligence oraz Tableau- rozwój narzędzi wspomagających w oparciu o MS Excel oraz MS Access z użyciem VBA- wsparcie procesu ETL
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Zabierzów (małopolskie)
- Obsługa komputera z oprogramowaniem do tworzenia i zarządzania backupem. Obsługa programów komputerowych.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, osoba do przeszkolenia.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Katowice (śląskie)
doradztwo na rzecz beneficjentów zgodnie z przyjętą procedurą w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz prowadzenie ewidencji udzielonego doradztwa w formie rejestru, rozliczanie wniosków o przyznanie pomocy, w szczególności w ramach poddziałania 19.2 (granty), prowadzenie szkoleń i spotkań na rzecz beneficjentów poddziałania 19.2 zgodnie z przyjętą procedurą, prowadzenie czynności organizacyjno-administracyjnych w związku z ogłaszanymi przez LGD konkursami, zgodnie zawartą umową o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez Społeczność oraz zasadami wymiany informacji - ogłaszania naborów wniosków, realizacja bieżących zadań wynikających z wdrażania LSR w tym czynności kontrolnych w związku z realizowanymi projektami grantowymi, wykonywanie czynności organizacyjnych w związku ze spotkaniami, wydarzeniami i imprezami LGD realizowanymi na rzecz członków oraz włączenia społecznego i aktywizacji mieszkańców, monitorowanie stanu i jakości realizacji powierzonych zadań zgodnie z przyjętymi zasadami monitoringu i ewaluacji w tym udzielonego przez LGD wsparcia
TURKOWSKA UNIA ROZWOJU - T.U.R. - 2018-03-23 - Turek (wielkopolskie)
- kontakt z potencjalnymi klientami oraz partnerami biznesowymi,- pozyskiwanie klientów,- tworzenie ofert handlowych,- wyceny.
Drewutnia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-01 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw administracyjnych i kadrowych firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SAMEX STANISŁAW GULANICZ - 2017-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Siemkowice (łódzkie)
wg stanowiska pracy
Usługi Rolnicze i Transport i Wywóz Ścieków Jerzy Fliśnik - 2016-06-20 - Zielonki (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
zamawianie transportów, przygotowywanie dokumentacji ważenia towaru, przyjmowanie i wydawanie towaru, sprawdzanie jakości towaruStanowisko dla bezrobotnego powyżej 30 roku życia spełniającego co najmniej jedno z niżej wymienionych kryteriów:1/ bezrobotny długotrwale,2/ bezrobotny powyżej 50 roku życia,3/ bezrobotny korzystający ze świadczeń z pomocy społecznej,4/ bezrobotny posiadający co najmniej jedno dziecko do 6 roku życia lub co najmniej jedno dziecko niepełnosprawne do 18 roku życia,5/ bezrobotny niepełnosprawny.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Kiełpiny (wielkopolskie)
- zapewnianie poprawnego obiegu dok. księgowych oraz ich weryfikacja,- pomoc przy prowadzeniu ksiąg handlowych,- analiza poprawności dokonywanych zapisów na kontach księgowych,- pomoc przy sporządzaniu zeznań podatkowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Łódź (łódzkie)
- Realizacja zadań i prac związanych z wprowadzaniem nowych produktów na rynek, - Współkreowanie strategii rozwoju portfela produktowego firmy, - Koordynowanie prac przy wdrażaniu nowoczesnych systemów ogrzewania bazując na rurach oraz elementach złącznych, - Analizowanie rynku pod kątem oferty asortymentowej, wdrożeń konkurencji benchmarketingu cenowego i asortymentowego, - Współpraca z działem inżynieryjnym w zakresie informacji o nowych uruchomieniach, - Przygotowanie rysunków, schematów i dokumentacji uruchomienia, - Prowadzeni szkoleń i doradztwa technicznego w zakresie ofert produktowych firmy
VALVEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Zabierzów (małopolskie)
Weryfikowanie zamówień, pomoc klientom podczas procesu składania zamówienia oraz po zakupie, kontakt z klientami za pomocą e- maili oraz chata, wdrażanie nowych procedur oraz usprawnień, dbanie o najwyższy poziom obsługi klienta
KINGUIN POLAND Sp.z o.o. - 2017-07-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp, przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanychdo pracy/służby, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej, sporządzanie analiz stanu bhp, udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-02-13 - Chełm (lubelskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera
Kancelaria-Pośrednictwo Finansowe i Ubezpieczeniowe Roman Szymańczuk - 2017-12-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kontrahentów zagranicznych, kontrola dokumentacji IKEA, nadzór badań i wzorów IKEA, wprowadzanie danych do systemu IKEA, nadzór nad specyfikacją IKEA.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-01 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami indyjskimi, obsługa mailingu z klientami z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Bieżąca kontrola i analiza przebiegu realizacji kontraktu pod kątem ekonomiczno-finansowym, raportowanie i analizowanie wykonania budżetów oraz preliminarzy kosztowych, nadzór i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesu obiegu dokumentów kontraktowych,nadzór nad harmonogramami realizacji kontraktu oraz raportowanie i ocena zagrożeń.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-10-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-Administrowanie pod kątem merytorycznym systemami finansowo-księgowymi wykorzystywanymi w pracy CUWO-Nadzorowanie jakości wprowadzanych danych oraz wsparcie merytoryczne dla użytkowników systemów finansowo-księgowych- Monitorowanie procesu zbierania, przetwarzania danych wprowadzanych do systemów finansowo-księgowych w celu dokonywania usprawnień procedur rozliczeń finansowo-księgowych-Aktywowanie kont, nadawanie uprawnień użytkowników systemów finansowo-księgowych (m. in. dla pracownicy działu księgowości i plac);-Konfiguracja systemów finansowo-księgowychzgodnie z aktualnymi potrzebami-Planowanie rozwoju systemów finansowo księgowych związanych z realizacją zadań statutowych CUWO;-Pomoc przy wdrażaniu oprogramowania wybranego, i zakupionego dla potrzeb CUWO w zakresie realizowanych zadań statutowych;-Pomoc i szkolenie pracowników w zakresie obsługi systemów finansowo-księgowych i programów komputerowych zakupionych do realizacji zadań statutowych CUWO;-Aktualizowanie zbioru przepisów, instrukcji i innych aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem systemów finansowo-księgowych w celu uzyskania pełnej sprawności i aktualności funkcjonalnej użytkowanych systemów;- Przygotowanie dokumentacji związanej z zakupami sprzętu komputerowego i oprogramowania przeznaczonego do realizacji zadań statutowych CUWO;-Planowanie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania we współpracy z Wydziałem Informatyki w Departamencie Obsługi Administracji Urzędu Miasta Lodzi;-Koordynacja prac wdrożeniowych i instalacyjnych prowadzonych przez firmy obce na rzecz CUWO;- Rozwiązywanie bieżących problemów merytorycznych zgłoszonych przez użytkowników systemów finansowo-księgowych.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Sulechów (małopolskie)
Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników, wystawianie deklaracji służbowych, ustalanie uprawnień związanychz przejściem na emeryturę, kierowanie na szkolenia oraz badania, nadzór nad dokumentacją kadrową zgodnie z najnowszymi przepisami.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2018-05-17 - Żary (lubuskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; min. roczne doświadczenie zawodowe; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość j. angielskiego; obsługa MS Office, doba organizacja pracy; zakres obowiązków: przygotowywanie ofert handlowych, kontakt telefoniczny i mailowy z klientem, zamawianie materiałów biurowych, obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gliwice (śląskie)
Przygotowanie posiłków, śniadań, surówek, utrzymywanie w czystości pomieszczeń kuchennych.
Hotel Gniecki Gdańsk Kazimierz Gniecki - 2016-06-16 - Przejazdowo (pomorskie)
obsługa kadrowo - płacowa pracowników, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych
SKALTEX-KACZMAREK,BŁASZCZYK SP.J. Nowe Skalmierzyce ul.Podko - 2017-06-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert w języku uzbeckim dla klientów, kontakt z kontrahentami i klientami z Uzbekistanu
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)