SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH Koszalin oferta pracy Kancelaria-Pośrednictwo Finansowe i Ubezpieczeniowe Roman Szymańczuk


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa klienta, obsługa komputera

Data publikacji: 2017-12-20

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Kancelaria-Pośrednictwo Finansowe i Ubezpieczeniowe Roman Szymańczuk

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
75-052 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Obsługa klienta, obsługa komputera

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018

Data zakończenia pracy: 01.04.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prowadzenie samochodu (prawo jazdy kategorii B)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe, doświadczenie zawodowe w pracy w ubezpieczeniach, leasingu

Nazwa pracodawcy:
Kancelaria-Pośrednictwo Finansowe i Ubezpieczeniowe Roman Szymańczuk

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
75-052 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą: e- mailowo ( rszymanczuk72 (at) gmail.com)Dodatkowe informacje: praca w godz. 9:00 - 17:00, pierwsza umowa na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony, przy okresie próbnym wynagrodzenie 2100zł brutto,

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

Profil działalności pracodawcy: pośrednictwo finansowe i ubezpieczeniowe

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych

Data dodania oferty pracy: 20.12.2017

Oferta pracy ważna do: 03.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 997,4 PLN

komunikacja telefoniczna oraz e-mailowa z potencjalnymi klientami, zamieszczanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, wywiady telefoniczne z kandydatami
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Czempiń (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 600 PLN

Zbieranie zamówień na dostawy towarów, współpraca ze spółkami cukrowymi i cukrowniami, organizacja pokazów i pól doświadczalnych związanych z uprawą buraków cukrowych, prowadzenie działalności reklamowej
KUTNOWSKA HODOWLA BURAKA CUKROWEGO W STRASZKOWIE - 2017-05-26 - Straszków (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 2 500 PLN

* OBSŁUGA EKSPORTU/IMPORTU NA UKRAINĘ (TOWARY RECYKLINGOWE)* UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z PARTNERAMI Z UKRAINY* WSPARCIE W ZAKRESIE PROWADZENIA DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z RECYKLINGIEM TWORZYW SZTUCZNYCH
POL-SERVICE Majcher Jacek - 2017-01-31 - Rzeszów (podkarpackie)

KSIĘGOWY - od 2 000 PLN

księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Dzwola (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW AUTOMATYKI I ELEKTRYKI - od 2 100 PLN

Sprzedaż detaliczna i hurtowa, doradztwo handlowe, ofertowanie, zamawianie i przyjmowanie towarów. Wymagania: wykształcenie średnie (handlowiec lub elektryk), prawo jazdy kat. B, mile widziane uprawnienia SEP.
HURTOWNIA ELEKTRYK RAFAŁ ROSTKOWSKI - 2017-02-27 - Wejherowo (pomorskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - od 2 042 PLN

Prowadzenie zajęć z dziećmi z oddziału przedszkolnego
PUBLICZNA SZKOŁA POSTAWOWA W GOŁOSZACH - 2016-02-25 - Gołosze (mazowieckie)

PROGRAMISTA APLIKACJI - od 10 000 PLN

- Tworzenie i rozwój aplikacji z wykorzystaniem technologii .Net. Wsparcie istniejących aplikacji i projektów. Analiza istniejących i przyszłych wymagań funkcjonalnych. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w zakresie realizacji wymagań projektowych.- Wynagrodzenie: 10000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku programista.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS PLANOWANIA PRODUKCJI ORAZ OBSŁUGI MAGAZYNU KONCENTRATÓW - od 3 000 PLN

Przygotowywanie receptór mieszania wyrobów gotowych według sciśle podanych parametrów, zarządzanie ruchami magazynowymi, koordynacja i ustalenie planów pracy , tworzenie i rozliczanie zleceń produkcyjnych
ALPEX SP. Z O.O. - 2017-12-14 - Łęczeszyce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

zarządzanie gospodarką materiałową, zamawianie towarów w kraju i zagranicą, pilnowanie terminowości dostaw, pozyskanie nowych dostawców, negocjacje cenowe
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Oborniki (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZ. NIEMIECKIM - do 3 400 PLN

Wykształcenie min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; biegła znajomość j. niemieckiego; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych agencji reklamowych do współpracy oraz obsługa dotychczasowych klientów, przygotowywanie mailowych ofert handlowych, przedstawianie warunków współpracy, koordynowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-06 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I SZKOLEŃ -1086 - 1 850 - 2 500 PLN

Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, załatwianie bieżących spraw kadrowych
Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI I TRANSPORTU - od 1 850 PLN

prowadzenie spraw biurowych firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z J.NIEMIECKIM - od 2 100 PLN

Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA PSYCHOTERAPII UZALEŻNIEŃ - od 3 200 PLN

Przygotowanie i realizacja programu terapii, terapia grupowa, psychoedukacja pacjentów. Praca na dwie zmiany w godz.: 07:00-14:35, 14:00-21:35. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony. Praca na oddziale Terapii Uzależnienia od Alkoholu. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym lub CV wysłać na adres e-mail: szpital (at) szpital.info.pl
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Andrychowie - 2017-10-06 - Andrychów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTAMI ZAGRANICZNYMI - od 80,5 PLN

zarządzanie systemem CRM oraz koordynowanie zespołu sprzedaży, kontaktowanie się z różnymi firmami z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, badania marketingowe oraz identyfikacja nowych szans dla firmy
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 000 PLN

Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Miejsce zatrudnienia: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy Gdańsk, ul.Uphagena 27 Wymagania wobec kandydatów:- wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,- znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych oraz znajomość przepisów prawa w tym zakresie, - samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- niezbędne czynne prawo jazdy kategorii B; Główne obowiązki:- prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- realizacja zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi; Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- ciekawą i rozwijającą pracę; Wymagane dokumenty:- CV,- list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz przebieg pracy zawodowej; Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.05.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45 albo za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres.Na kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Proces rekrutacji na wskazane stanowisko będzie etapowy. W pierwszym etapie odbędzie się weryfikacja nadesłanych dokumentów pod względem formalnym, dokumenty zawierające braki formalne zostaną odrzucone, a osoby, które przejdą pozytywnie wstępną weryfikację zostaną zaproszone na test sprawdzający ich wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną.W kolejnym etapie z kandydatami, którzy uzyskali najwyższe wyniki w teście oraz najlepiej zaprezentowali się podczas rozmowy przeprowadzona zostanie ostateczna rozmowa kwalifikacyjna z udziałem Wojewódzkiego Komendanta OHP oraz komisji doradczej. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 118, z póżn. zm.2) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. logistyki i zamówień publicznych przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji.Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Z J. LITEWSKIM - WARSZAWA - od 4 000 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU - od 18 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Bangladeszu, kontakt z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 3 200 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem; praca w god\. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Konmet sp. z o.o. - 2016-06-21 - Redzikowo (pomorskie)

SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTA (ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO) - od 2 100 PLN

-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami, oraz prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę-ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku-możliwość rozwoju zawodowego- stałe, terminowe wynagrodzenie(płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji)- atrakcyjny system premiowy: premie miesięczne + kwartalne + roczne - dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,- uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,- bogaty pakiet socjalny - bilety do kina, siłowni, na basen- bony świąteczneOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie oferty ze zdjęciem na adres:kadry (at) metrixmetal.plProsimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2018-01-17 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS LIKWIDACJI SZKÓD KOMUNIKACYJNYCH - do 1 850 PLN

obsługa klienta,kosztorysowanie napraw,wykonywanie oględzin,przeprowadzanie likwidacji szkód z towarzystwami ubezpieczeniowymi
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. PODATKOWO-KSIĘGOWYCH - od 2 400 PLN

1. Kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, 3. Znajomość przepisów podatkowych polskich i zagranicznych, nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,4. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych,5. Analiza i uzgadnianie kont księgowych,6. Kontrolowanie prawidłowości transakcji i sald rozrachunkowych,7. Przygotowanie raportów i zestawień księgowych na potrzeby Zarządu oraz bieżącej działalności,8. Współpraca z działem kontraktów zagranicznych,9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji - Olsztyn.- Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek - rachunkowość i finanse (wymagane). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości. Praktyczna wiedza z zakresu stosowania przepisów podatkowych, umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office, umiejętność obsługi programów ERP. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA - do 2 700 PLN

-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-03-07 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ I LOGISTYKI - od 3 000 PLN

koordynacja stanów magazynowych i dostępności materiałów do produkcji, składanie zamówień u dostawców, przygotowywanie zapytań ofertowych , prowadzenie dokumentacji magazynowej, organizacja transportów; godz. pracy 8-16, możliwość nadgodzin i premie; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15
EUROLEDLIGHTING SP. Z O.O. - 2017-04-24 - Redzikowo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Koordynacja procesu sprzedazy, przyjmowanie zleceń, utrzymanie porządku na magazynier, wprowadzanie danych do systemu sprzedażowego, wysyłki pocztowe.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Rumia (pomorskie)

SPECJALISTA W ZESPOLE ORGANIZACYJNYM - od 2 300 PLN

Zakres obowiązków zamieszczony jest na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w SŁUPSKU - 2017-03-24 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS KLIENTA - do 1 850 PLN

sprzedaż biletow wstępu do sali zabaw,obsługa około sprzedażowa,sprzedaż drobnej gastronomii-wyrobów gotowych,przygotowywanie przyjęć okolicznościowych-urodziny dla dzieci,gromadzenie i dystrybucja wśród klientów sali zabaw informacji na temat obecnie prowadzonych działań sprzedażowych,promocyjnych,warunków prowadzenia usług,ich cen itd,właściwa realizacja procedur obsługi klienta(gromadzenie odpowiednich dokumentow,wystawianie kart stałego klienta itd)dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Będzin (śląskie)