SPECJALISTA DS. IKEA Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. IKEA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji kontrahentów zagranicznych, kontrola dokumentacji IKEA, nadzór badań i wzorów IKEA, wprowadzanie danych do systemu IKEA, nadzór nad specyfikacją IKEA.
Data publikacji: 2018-08-01
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji kontrahentów zagranicznych, kontrola dokumentacji IKEA, nadzór badań i wzorów IKEA, wprowadzanie danych do systemu IKEA, nadzór nad specyfikacją IKEA.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. IKEA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Zajomość pakietu MS Office, sumienność, odpowiedzialność.
Nazwa pracodawcy:
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 7:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 01.08.2018
Oferta pracy ważna do: 30.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista -Wydział Prawno-Organizacyjny i Gospodarczy, Sekcja postępowań administracyjnych.- rozpatrywanie wniosków o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenie prawado świadczeń na podstawie art. 109 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r.,1793 ze zm.);- opracowywanie projektów indywidualnych decyzji administracyjnych oraz postanowieńz zakresu objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenia prawa do świadczeń;- rozpatrywanie spraw z zakresu prawa do bezpłatnego zaopatrzenia w leki i wyroby medyczne osób, o których mowa w art. 46 ust. 1 ustawy, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- współpraca z ZUS, KRUS, a także organami administracji samorządowej z zakresu spraw związanych z objęciem ubezpieczeniem zdrowotnym i ustaleniem prawa do świadczeń;Inne zadania:- prowadzenie rejestrów, o których mowa w regulaminie organizacyjnym ŁOW NFZ;- sporządzanie okresowych sprawozdań;- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 27 września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy SPECJALISTAWYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY i GOSPODARCZYSEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-40-20 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)
- organizacja pracy na terenie zieleni,- nadzór pracowników przy pracach z zakresu urządzania i pielęgnacji zieleni,- przygotowywanie ofert przetargowych
Zieleń Miejska Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Białystok (podlaskie)
Prace biurowe, przygotowanie dokumentacji
WOJCIECH BŁASZKOWSKI, BIURO PROJEKTOWO DORADCZE WB-EKO - 2016-01-20 - Parchowo (pomorskie)
Głównym zadaniem kandydata będzie sprzedaż specjalistycznych maszyn i pojazdów dla firm z branży budowlanej, pozyskiwanie nowych odbiorców, opieka nad gronem dotychczasowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Fasty (podlaskie)
utrzymanie ruchu linii produkcyjnych; przeglądy okresowe, naprawy, wymiana części; analiza historii awarii; konserwacja i naprawa elementów elektrycznych
MARBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-14 - Zielona Góra (lubuskie)
- montaż sieci światłowodowej i kabli - pomiary optyczne w pełnym zakresie (wymagana umiejętność interpretacji wyników)
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-01 - Gdynia (pomorskie)
telefoniczna obsługa klientów firmy, przyjmowanie, rejestracja i realizacja zamówień, nadzór nad procesem realizacji zamówień klientów
" MEDIVET "S.A. - 2018-02-06 - Ostrołęka (mazowieckie)
Pozyskiwanie kandydatów do pracy, zgłaszanie pracowników do ubezpieczenia społecznego, nadzór nad ewidencją czasu pracy pracowników, nadzór nad zameldowaniami pracowników, prowadzenie teczek pracowniczych, nadzór nad ewidencją przebiegu pojazdów itp.
M&J BUD DE Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
- wsparcie IT w celu zapewnienia przejrzystości w zakresie raportowania kosztów- proaktywne zarządzanie przepływem zamówień ( zakupu ) w tym tworzenie zamówień zakupu i sprawdzanie poprawności korzystania z finansowych danych podstawowych ( np. księga głowna i centrum kosztów )- wsparcie Project i Service Managerów w razie pytań dot. procesu zamawiania i sprawozdawczości finansowej- utrzymanie globalnych danych podstawowych dla zarządzania kosztami na poziomie usługi/projektu- monitoring miesięcznych opłat ( lista rozliczeń międzyokresowych i przedpłaconych ) i w razie potrzeby inicjacja działań naprawczych
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie w/g rozporządzenia RM z 2.IX.1997 w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, doświadczenie mile widziane, znajomość przepisów, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespoleZakres obowiązków: kontrola warunków pracy oraz przestrzegania zasad bhp, szkolenia wstępne pracowników w zakresie bhp i p/poż., prowadzenie ewidencji przydziału odzieży i obuwia roboczego, prowadzenie dokumentacji powypadkowej, rejestrów, opracowań oceny ryzyka zawodowego
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-03-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)
obsługa frezarek CNC,uruchomienie programu,znajomośc metrologii
ESEM Sławomir Bąk Marzena Wojtasik s. c. - 2016-07-28 - Wola Rębkowska (mazowieckie)
praca fizyczna przy kanapkach i warzywach
kontakt przez OHP - 2016-07-18 - Boksyce (świętokrzyskie)
Prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Kraków (małopolskie)
- obsługa Klientów Indywidualnych w zakresie ubezpieczeń na życie- rozpoznawanie potrzeb Klientów, profesjonalne doradztwo w wyborze ubezpieczeń na życie- pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Usługi Finansowe Wojciech Kaczmarzyk - 2017-07-03 - Gdynia (pomorskie)
uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia, rehabilitacja izyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmuw zakresie nie objętnym przepisami ustawy o świadczeniu zdrowotnym, pomoc mieszkaniowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-01-12 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW ZAKUPOWYCH WNT, DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z WDT, DOTYCZĄCYCH IMPORTU I EXPORTU TOWARÓW, EXPORTU USŁUG,WSTĘPNA WERYFIKACJA REJESTRÓW VAT SPRZEDAŻY I ZAKUPU W CELU PRZYGOTOWANIA DEKLARACJI VAT I VAT UE,DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW KOSZTOWYCH,PRZYGOTOWYWANIE WYCEN WALUTOWYCH (ZREALIZOWANYCH I BILANSOWYCH) NALEŻNOŚCI, ZOBOWIĄZAŃ, RACHUNKÓW WALUTOWYCH I ICH KSIĘGOWANIE,PRZYGOTOWYWANIE WYCEN WALUTOWYCH (ZREALIZOWANYCH I BILANSOWYCH) NALEŻNOŚCI, ZOBOWIĄZAŃ, RACHUNKÓW WALUTOWYCH I ICH KSIĘGOWANIE,PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WARTOŚCI NIEMATERIALNYCH I PRAWNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA OKREŚLONEGO W POLITYCE RACHUNKOWOŚCI.
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2018-04-04 - Rogoźnica (podkarpackie)
j.w
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSW - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- praca biurowa przy sporządzaniu kosztorysów - wymagana umiejętność wykonywania kosztorysów budowlanych( budownictwo ogólne )
P.R.B. Budomal Artur Leśniak - 2018-07-04 - Łódź (łódzkie)
Wystawianie faktur, wystawianie dokumentów kasowych, współpraca z pozostałymi pracownikami firmy; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
KING - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)
Zakres obowiązków: - obsługa klienta (m.in. wysyłanie ofert, rejestracja zamówień oraz ich obsługa, kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi)- prowadzenie dokumentacji wysyłkowej, reklamacyjnej- poszukiwanie nowych klientów zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym
PIWEK Centrum Obróbki Numerycznej Krzysztof Piwek - 2017-08-08 - Rososzyca (wielkopolskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie kalkulacji i wycen w programie Excel w oparciu o cost breakdown (podział kosztów), sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporzadzanie kalkulacji roboczych, analiza komunetacji oraz przygotowanie ofert, współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacji
KAMET S.A. - 2017-11-10 - Reńska Wieś (opolskie)
- koordynacja zadań jakościowych dotyczących produktu i linii produkcyjnej- opracowywanie i kontrola wskaźników jakosci- prowadzenie ewidencji statusów reklamacji
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OFERTA PRACY Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z BHP itp, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, utrzymywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządzanie dokumentacji. Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła znajomośc j. angielskiego, prawo jazdy kat. B.
MARZENA RZEPIŃSKA, F.H. 'AS BHP' - 2016-09-15 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa telefoniczna klientów, raportowanie swoich działań, w systemie CRM oraz umawianie spotkań.
KTC Robert Konieczny Trade Center - 2016-06-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)