SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW Z FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH Brzeszcze oferta pracy OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH
niebezpieczne związki donalda tuska
Stanowisko: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW Z FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych.2. Przygotowywanie wniosków / aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskiwania środków.4. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania..5. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6. Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno - informacyjnych realizowanych projektów.7. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.
Data publikacji: 2016-09-12
Lokalizacja: Brzeszcze (małopolskie)
Pracodawca: OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Narutowicza 1, 32-620 Brzeszcze, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych.2. Przygotowywanie wniosków / aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskiwania środków.4. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania..5. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6. Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno - informacyjnych realizowanych projektów.7. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW Z FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzeszcze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzeszcze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obsługa komputera. Praktyczna i teoretyczna wiedza z obszaru przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE innych.Umiejętność konstruowania wniosków i ich rozliczania, samodzielność, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność łatwego komunikowania się, wykształcenie wyższe, doświadczenie min. 3 lataWynagrodzenie zasadnicze 2000,00 zł + dodatek stażowy + premia uznaniowa.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Narutowicza 1, 32-620 Brzeszcze, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Brzeszcze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzeszcze
Adres strony pracodawcy: www.ok.brzeszcze.pl
Ulica pracodawcy: Narutowicza
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: działalność obiektów kulturalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.09.2016
Data dodania oferty pracy: 12.09.2016
Oferta pracy ważna do: 26.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zapoznanie się z programem komputerowym subjekt, wycena towaru, sporządzanie zamówień, kontakt z oferentami
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Mława (mazowieckie)
• Rozliczanie projektów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi odpowiednich programów operacyjnych (POIiŚ, RPO WD, PROW) w bieżącym okresie finansowania 2014-2020;• Współpraca z zespołem JRP odpowiedzialnym za realizacj projektów;• Przygotowywanie wniosków o płatność;• Ocena kwalifikowalności wydatków według obowiązujących wytycznych dla programu, z którego pochodzi dofinansowanie;• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramu płatności;• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów;•Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów;• Udział w opracowywaniu oraz nadzór nad dokumentacją formalno-prawną (umowy o dofinansowanie, aneksy, postępowania o udzielenie zamówień publicznych) i finansową (harmonogramy) realizowanych projektów;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-02-03 - Strzeszów (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, znajomość rynku azjatyckiego (artykuły spożywcze), prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na w/w stanowisku, znajomość j. wietnamskiego biegle, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: współpraca z kontrahentami z Wietnamu, sprzedaż, kupno artykułów spożywczych z rynku Azji(Wietnam).
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Lublin (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, rozliczanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie deklaracji
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-19 - Darłowo (zachodniopomorskie)
obsługa programu komputerowego wspomagającego pracę specjalisty, poznanie i obsługa wniosków, uzgodnień, umów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Zamość (lubelskie)
Kontrola jakości surowców i wyrobów gotowych, prowadzenie wewnętrznych prób jakościowych, przestrzeganie certyfikatów jakościowych GGAP, BRC, Sedex, Tesco Nature. Miejsce wykonywania pracy Wąsosz.
Blue River Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Tulce (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2017-05-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie: średnie ekonomiczne, 5 lat doświadczenia; znajomość zasad rachunkowości; dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel; zakres obowiązków: ewidencja przychodów złomu, wystawianie dokumentacji magazynowej, raportowanie dostaw złomu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
COGNOR SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W GLIWICACH - 2017-06-21 - Gliwice (śląskie)
Zakres obowiązków:1. Aktualizacja dokumentacji technicznej statków powietrznych.2. Nadzór nad zawartością bazy danych biuletynów technicznych.3. Zapewnienie użytkownikom sprzętu lotniczego stałego dostępu do dokumentacji technicznej.4. Opracowywanie i wdrażanie systemów zarządzania dokumentacją statków powietrznych.5. Posługiwanie się aplikacjami z dokumentacją zabezpieczenia statków powietrznych6. Znajomość klasyfikacji dokumentacji technicznej, umiejętność jej kodyfikowania przy pomocy dokumentacji źródłowej.Wynagrodzenie brutto: od 2.853 zł + premia regulaminowa 25%.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów kluczowych z Pakistanu, a także ich pozyskiwanie,odpowiedż na zapytania ofertowe, negocjacjawarunków oferowanych usług, podpisanie umów i utrzymanie stałego kontaktu z najważniejszymi dla firmy klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Kraśnik (lubelskie)
sprzedaz produktów bankowych (kredyty, katy kredytowe, konta, lokaty, debety), bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce, kompletowanie dokumentacji klientów
SALEMAX Maciej Makowski - 2015-11-20 - Myślenice (małopolskie)
Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie; 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale Obsługi Klienta, sprzedaży/handlu/serwisu w branży przemysłowej; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; biegła obsługa komputera, w tym MS Office; wiedza z zakresu mechaniki i budowy maszyn lub sprzedaży i dystrybucji oprogramowania, czynne prawo jazdy kat. B; umiejętność sprawnego pozyskiwania wiedzy, dyspozycyjność; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie zamówień w określonym obszarze działalności, budowa strategicznych i długoterminowych relacji z klientami, zarządzanie sprzedażą, doradztwo techniczno-handlowe, budowanie oferty handlowej wraz z wyceną, monitorowanie procesu składania ofert i doprowadzenie do ich realizacji, kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku oraz budowanie nowej oferty w oparciu o pojawiające się nowe potrzeby rynku, wiedza z zakresu PZP; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-26 - Gliwice (śląskie)
rozliczanie pracowników pod względem kadr i płac, obsługa programów kadrowo-płacowych
Firma AMAK Michał Kasprzycki - 2017-08-07 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: wspieranie zespołu specjalistów IS ds. Zarządzania Projektami, w zakresie wykonywania projektów/ usług. Nadzór nad stosowaną w zarządzaniu projektami metodyką, w momencie ich prowadzenia. Wsparcie doradcze Menadżera Projektów na wszystkich etapach przygotowywania projektów, jak również aktywne planowanie, szacowanie kosztów i prognozowanie. Prowadzenie regularnych tzw. Przeglądów Ryzyka &Możliwości (śledzenie i tworzenie ocen ryzyka,proponowanie sposobów łagodzenia zagrożeń biznesowych). Wsparcie i asysta w trakcie planowania projektów, ich zarządzanie i nadzór (w razie konieczności opracowywanie odpowiednich planów awaryjnych).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 24.04.2017 do 22.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (Kierunek wykształcenia: Informatyka, Biznes, Inżynieria Danych - Big Data). Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze Zarządzania Projektami IT. Wymagane umiejętności: posiadanie co najmniej jednego z ogólnodostępnych certyfikatów w dziedzinie zarządzania projektami (m. in. PMI, PMP, Prince 2, Scrum Master ) będzie warunkiem koniecznym. Posiadanie dowolnych certyfikatów w zakresie efektywnego zarządzania IT będzie mile widziane. Umiejętność efektywnego zarządzania czasem, priorytetyzacji zadań, umiejętność pracy wielozadaniowej, wiedza z zakresu rozwiązań IT (Infrastruktura, Rozwój, Testowanie). Bardzo dobre zdolności komunikacyjne. Doświadczenie w prowadzeniu projektów. Wymagana płynna znajomość języka angielskiego zarówno w formie ustnej, pisemnej ze względu na współpracę z zagranicą.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
dokonywanie zakupów materiałów i wyrobów u wietnamskich dostawców, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z wietnamskimi produktami, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przepisów ochrony środowiska w chowie świń.Wynagrodzenie w okresie próbnym 2500 zł do 3000zł.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Lipniki (mazowieckie)
Przygotowywanie, uzgadnianie, sporządzanie pod względem formalno-prawnym, umów zawieranych przez spółkę z osobami trzecimi (umowy o roboty budowlane, umowy zlecenia, umowy najmu, umowy kupna sprzedaży i inne)Obsługa prawna wszystkich działówsporządzanie pism do klientów, urzędów, organów i sądów itp.uzgadnianie draftów ubezpieczeń, gwarancji ubezpieczeniowych i bankowych z GW oraz Brokerem,Kompleksowe przygotowywanie dokumentacji przetargowejMonitorowanie zamówień publicznychWeryfikacja i analiza dokumentacji przetargowejAnalizowanie SIWZ pod kątem formalno-prawnymProwadzenie analiz i przygotowywanie raportów przetargowychPrzygotowywanie ofert i postępowań przetargowychProwadzenie analiz złożonych ofert i przygotowywanie protokołówAdministrowanie dokumentami przetargowymiArchiwizacja dokumentów przetargowych
ML SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-26 - Zaczernie (podkarpackie)
-przygotowywanie i realizacja nowych projektów biznesowych spółki,-pozyskiwanie nowych dostawców i odbiorców spółki,-negocjowanie kontaktów,-sprzedaż hurtowa nowych grup towarowych
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Kraków (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych usługami HR, budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami, stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potzreb, realizacja założonych celów.
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością numer ewidencyjny 14844 - 2017-11-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Skuteczne usuwanie awarii oraz podejmowanie działań zapobiegających nieplanowanym przestojom. Dozór prawidłowego użytkowania maszyn oraz ich poprawne serwisowanie. Prace związane z modernizacją i konserwacją maszyn i urządzeń. Nadzorowanie sprzętu kontrolno - pomiarowego.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2017-11-06 - Wodzisław Śląski (śląskie)
prowadzenie spraw biurowych, logistyka, branża budowlana
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie ofert cenowych, składanie zamówień, przygotowanie specyfikacji projektu, obsługa klienta telefoniczna oraz bezpośrednia w siedzibie klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Malbork (pomorskie)
Obsługa projektów elektrycznych, teleinformatycznych i automatyki (w tym sieciowej i budynkowej), pomiary i badania elektryczne, audyty energetyczne, obsługa biura, OZE ekspertyzy, drobne prace montażowe
Biuro Inżynieryjno-Wdrożeniowe INTELLIGENT SYSTEMS Wiesław Jędrzejczyk - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta konsutlacja i dokonywanie transakcji. Kontak z klientem obcojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Łódź (łódzkie)
operator VAVmarketingfotografowaniefilmowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Buk (wielkopolskie)
Tworzenie kart katalogowych, ulotek, katalogów produktów, projektowanie nowych produktów, reklam internetowych, sprzedaży gotowych wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Malbork (pomorskie)