SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ I GOSPODARKI ZŁOMEM Gliwice oferta pracy COGNOR SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W GLIWICACH


Największy wybór odzieży

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na bidety

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ I GOSPODARKI ZŁOMEM

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie ekonomiczne, 5 lat doświadczenia; znajomość zasad rachunkowości; dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel; zakres obowiązków: ewidencja przychodów złomu, wystawianie dokumentacji magazynowej, raportowanie dostaw złomu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;

Data publikacji: 2017-06-21

Lokalizacja: Gliwice (śląskie)

Pracodawca: COGNOR SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W GLIWICACH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
-, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie ekonomiczne, 5 lat doświadczenia; znajomość zasad rachunkowości; dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel; zakres obowiązków: ewidencja przychodów złomu, wystawianie dokumentacji magazynowej, raportowanie dostaw złomu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ I GOSPODARKI ZŁOMEM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.06.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rachunkowości (wymagany staż - lata: 5)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i programów MS Office

Nazwa pracodawcy:
COGNOR SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W GLIWICACH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
Zawadzkiego 47, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8.00 do 14.00

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Gliwice

Gmina pracodawcy: Gliwice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gliwice

Ulica pracodawcy: Zawadzkiego

Numer budynku pracodawcy: 47

Profil działalności pracodawcy:
Produkcja surówki, żelazostopów, żeliwa i stali oraz wyrobów hutniczych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.06.2017

Data dodania oferty pracy: 19.06.2017

Oferta pracy ważna do: 18.07.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 3 000 PLN

zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-11-07 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS.ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM - od 5 500 PLN

Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze ofert.Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds. prawnych.Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacjiDopilnowanie, aby zawieranie i przechowywanie kontraktów odbywało się zgodnie z krajowymi przepisamiOcena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 3 000 PLN

zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-03-27 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 5 000 PLN

POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, MONITOROWANIE RYNKU, DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU KLIENTÓW RYNKU KOREAŃSKIEGO, KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY ITP.
OLIMP LABORATORIES SP. Z O.O. - 2017-12-01 - Nagawczyna (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH - 2 000 - 2 500 PLN

Profesjonalna obsługa klientów w salonie. Analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów. Aktywna sprzedaż produktów. Realizacja celów sprzedażowych. Budowanie długofalowych relacji z klientem.
MANPOWERGROUP Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI - od 1 850 PLN

PROGRAMOWANIE STRON INTERNETOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTOW GRAFICZNYCH
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Jarosław (podkarpackie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY (STAŻ) - 1 017,4 PLN

Ocena ryzyka zawodowego, szkolenia BHP, sporządzanie zaświadczeń
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Rawicz (wielkopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

stworzenie i prowadzenie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS.INFORMATYCZNYCH-ADMINISTRATOR SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH W REFERACIE INFORMATYCZNYM WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizowanie zadań merytorycznych polegających na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:- pełnienie obowiązków Administratora Systemów Informatycznych użytkowanych w Urzędzie Miejskim w Słupsku;- wsparcie użytkowników sieci lokalnej i obsługa zgłoszeń o wsparcie dla użytkowników (Help Desk);- administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu;- zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku;- zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku;- pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania;- konfigurowanie serwerów i stacji roboczych oraz urządzeń i programów niezbędnych do realizowania usług sieciowych;- administrowanie siecią teleinformatyczną Urzędu Miejskiego w Słupsku;- analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku;- nadzorowanie wykonania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi;- współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; - zarządzanie, monitorowanie oraz rozwój sieci teleinformatycznej;- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku;- dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne;- prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;- prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji;- zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji;- nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;- współpraca z jednostkami zależnymi i spółkami w zakresie rozwoju systemu IT i elementów koncepcji Smart City.Wynagrodzenie " od 2400,00 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji"
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-10 - Słupsk (pomorskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Sanok (podkarpackie)

OPIEKUN W ŻŁOBKU - od 2 000 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - 2 500 - 4 000 PLN

Obsługa klientów branżowych zagranicznych, przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie zamówień wewnętrznych, koordynacja procesu realizacji zamówień, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-02-10 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 2 700 PLN

Zabezpieczenie produkcji w niezbędne materiały i surowce; monitorowanie realizacji procesu produkcji; kontrola nad stanem magazynowym oraz wydawanie surowców; bieżąca kontrola produkcji; wykonywanie na bieżąco operacji w aplikacjach komputerowych; praca w systemie ERP; godz. pracy 7-19; 19-7 - system równoważny, umowa o pracę na okres próbny (3 miesiące), następnie na czas określony; płaca zasadnicza plus premia
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-04 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ - 2 100 - 4 000 PLN

w/g potrzeb
APR SYSTEM Piotr Such - 2018-08-29 - Nowiny (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI - od 3 700 PLN

OBSŁUGA KORESPONDENCJI, KONTAKT TELEFONICZNY Z PARTNERAMI HANDLOWYMI
LIQUID TRANS Sp z o.o - 2017-09-15 - Słubice (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKONOMICZNO - PRACOWNICZYCH - od 2 000 PLN

Obsługa biurowa i administracyjna działu, obieg dokumentacji i korespondencji
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

obsługa klientów, wyceny
ORBIT ONE SP Z O.O. PRABUTY - 2016-10-13 - Prabuty (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

przygotowywanie ofert dla klienta, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
PPHU ROLETEX Dominik Majka - 2018-07-06 - Dobczyce (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UTRZYMANIA RUCHU - TECHNOLOG OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW - 2 500 - 3 000 PLN

Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków, proponowane wynagrodzenie: 2500 zł - 3000 zł w okresie próbnym
Hydro Tech Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Nowogrodziec (dolnośląskie)

SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU (NR 0786) - od 2 000 PLN

zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży AKP oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowanych /praca Janikowo/Inowrocław
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-03-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. NADAWANIA DOSTĘPÓW - do 3 000 PLN

Nadawanie i administrowanie dostępami do apikacji bankowych dla pracowników banku. Obsługa telefoniczna i mailowa zapytań użytkowników. Przygotowywanie raportów kontrolnych związanych z wykonywanym procesem, udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych.
PEOPLE Sp. z o.o. Agencja Zatrudnienia - 2017-08-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. BUDOWLANYCH - 2 500 - 2 800 PLN

Planowanie wydatków na utrzymanie i remonty budynków i budowli, ocenianie stanu technicznego budynków i budowli na podstawie analizy wyników protokołów przeglądów okresowych, prowadzenie dokumentacji technicznej budynków i budowli oraz książki obiektu budowlanego, kontrolowanie i organizowanie przeglądów okresowych obiektów zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa budowlanego, monitorowanie usterek ujętych w protokołach przeglądów technicznych, uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji remontów i inwestycji obiektów, branie udziału w pracachkomisji oceniających stan techniczny obiektów i przekazywanie pomieszczeń pod wynajem.
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 2 000 PLN

Obsługa klienta: pomaganie w wyborze optymalnych ofert, realizacja zleceń klientów, tworzenie, sprzedaż, realizacja i rozliczanie produktów turystycznych.Gromadzenie i systematyzacja informacji przydatnych w programowaniu sprzedaży i świadczeniu usług turystycznych.Stała współpraca z usługodawcami, nadzór nad ich świadczeniem i rozliczanie.
Biuro Turystyczne QUAND - 2017-05-18 - Zamość (lubelskie)

POMOCNIK CUKIERNIKA - od 2 000 PLN

Produkcja wyrobów piekarniczych zgodnie z zatwierdzonymi recepturami. Pomoc w pakowaniu dostaw do klientów. Dbałość o najwyższą jakość produktów oraz ich powtarzalność. Praca trzyzmianowa (4-12, 12-20, 20-4) na pełen etat, umowa o pracę na czas określony, wynagrodzenie 2000 zł brutto miesięcznie. Wymagania pracodawcy: wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie (ok. 1 rok), zdolność pieczenia ciast, punktualność, sumienność i odpowiedzialność, umiejętność współpracy w zespole, badania sanitarno-epidemiologiczne. Kontakt z pracodawcą: Katarzyna Bartosińska tel. 501 168 223 e-mail: biuro (at) manufakturamojejmamy.pl
MANUFAKTURA MOJEJ MAMY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-03 - Kolbudy (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - do 2 100 PLN

Wykształcenie: wyższe; doświadczenie: 1 rok; biegła znajomość jęz. ukraińskiego i rosyjskiego; zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, obsługa umów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 2 200 - 2 800 PLN

Organizacja wysyłek krajowych i zagranicznych, bieżący monitoring stanu zapasów, prognozowanie planów produkcji na kolejny miesiąc, bieżący kontakt z klientami w sprawach związanych z realizacją wysyłek.
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej - 2017-09-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)