SPECJALISTA DS. PŁAC Bielsko-Biała oferta pracy REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM' W BIELSKU-BIAŁEJ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń dla pracowników, sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych, naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej i innych, prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym, sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotyczących spraw pracowniczych. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Data publikacji: 2017-06-06
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM' W BIELSKU-BIAŁEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Legionów 25, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń dla pracowników, sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych, naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej i innych, prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym, sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotyczących spraw pracowniczych. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: " obsługa finansowo-handlowa,kadry,płace,ZUS"
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie z dwuletnim doświadczeniem zawodowym, wymagana biegła znajomość obsługi komputera, znajomość obsługi programu "Płatnik", przepisów podatkowych, znajomość regulacji prawnych w zakresie administracji samorządowej, karty nauczyciela Kodeksu Pracy, znajomość przepisów ZUS. Konieczna dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność, umiejętność współpracy. Mile widziana znajomość programu "Vulcan"'
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM' W BIELSKU-BIAŁEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Legionów 25, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Nabór w drodze konkursu. Wykaz ddokumentów niezbędnych do złożenia aplikacji dostępny na stronie www.bip-slaskie.pl/wombiel w zakładce "ogłoszenia o naborach". Wymagane dokumenty należy przesłać w zamkniętych kopertach z podaniem adresu zwrotnego i dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko "specjalista ds. płac" na adres: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli "WOM" w Bielsku-Białej albo składać osobiście w sekretariacie Ośrodka w terminie do 30 czerwca 2017r. Można również przesyłać oferty zawierające CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny w terminie podanym wyżej na adres e-mail.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Legionów
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 06.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Świlcza (podkarpackie)
PRACE TECHNICZNE
"ROKA" ZBIGNIEW JACEK SATORA - 2017-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
1.Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych w ramach działań ustawowych OHP; 2. Inicjowanie i opracowywanie wniosków na realizację projektów społecznych inwestycyjnych ,dofinansowanych ze środków unijnych; 3. Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych;4.Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów; 5.Współpraca z komórkami merytorycznymi WK OHP i podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania wniosków i projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych i funduszy unijnych; 6.Nawiązywanie współpracy z organizacjami międzynarodowymi, fundacjami oraz stowarzyszeniami w zakresie realizacji przedsięwzięć OHP; 7. Opracowywanie i realizacja projektów w zakresie współpracy międzynarodowej;8. Sporządzanie sprawozdań ,druków sprawozdawczych oraz okresowych analiz z powierzonych zadań.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż perfum i kosmetyków.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Gdańsk (pomorskie)
promowanie firmy na rynku lokalnym i ogólnopolskim, zagranicznym, koordynowanie akcji marketingowychm przygotoywywanie materiałów reklamowych, organizowanie eventów
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Załęcze Małe (łódzkie)
Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie leczenia uzależnień, w szczególności realizacja zadań w zakresie terapii uzależnień od alkoholu, udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom Przychodni Terapii Uzależnień od Alkoholu i Współuzależnienia i Dziennego Oddziału Terapii Uzależnień od Alkoholu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami wyznaczonymi dla Jednostek organizacyjnych OLU SP ZOZ w Lublinie.Planowanie procesu terapii. Przez planowanie procesu terapii rozumie się sporządzenie dla każdego rozpoczynającego terapię pacjenta indywidualnego planu terapii. Indywidualny plan terapii sporządza się niezwłocznie po zakończeniu etapu diagnozy i ustaleniu rozpoznania. indywidualny plan terapii stanowi część dokumentacji indywidualnej pacjenta.Prowadzenie i dokumentowanie przebiegu procesu terapii zgodnie z indywidualnym planem terapii pacjenta, obowiązującą wiedzą i przyjętymi standardami.Formułowanie właściwej dla pacjenta oferty terapeutycznej, zapoznanawanie pacjenta z ofertą i dokumentowanie zgody pacjenta lub jego opiekunów na proponowane leczenie lub odmowę. Prowadzenie dokumentacji indywidualnej i zbiorczej pacjentów Przychodni zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami obowiązującymi w OLU oraz przestrzeganie zasad jej przechowywania i udostępniania. Przestrzeganie obowiązujących praw pacjentów i norm etycznych. Uczestnictwo w zebraniach zespołu terapeutycznego. Współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznego. Współpraca z kuratorami sądowymi i pracownikami socjalnymi w zakresie wyznaczonym przez Kierownika Przychodni. Wykonywanie innych czynności związanych z pracą wyznaczonych przez przełożonych.
OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język niemiecki na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-29 - Kornice (śląskie)
wykonywanie manicure, pedicure, zabiegów pielęgnacyjnych
Studio Pielęgnacji Dłoni i Stóp Magdalena Nietyksza - 2016-04-13 - Wschowa (lubuskie)
Sprzedaż tkanin. Kontakt tel. 41 306 13 50
KONEKT-BIS Sp. z o. o Sp. Komandytowa, ul. Ogrodowa 7D, Piekoszów - 2016-09-07 - Piekoszów (świętokrzyskie)
- zadania należące do działu księgowości oraz kadr i płac
EXPOM SA - 2016-09-02 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie pojazdów trakcyjnych,świadczenie usług manewrowych na terenie wewnętrznej bocznicy kolejowej,świadczenie usług kolejowych w ramach przewozów licencjonowanych po li liniach PKP PL
CIECH Cargo Sp. zo.o. - 2018-05-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa zagadnień technicznych, nadzór nad robotami konserwatorskimi, przeglądy.
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-01-18 - Sopot (pomorskie)
Prowadzenie samochodu do 3,5 tony na trasach krajowych i międzynarodowych.
USŁUGI TRANSPORTOWE ZOFIA LEWICKA - 2018-06-20 - Mroczno (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta na w/w dziale
MARKET BUDOWLANY PSB MRÓWKA F.W. "KLUSEK " S.J. BOGDAN KLUSEK, KRYSTYNA KLUSEK - 2016-03-07 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
rozwój sprzedaży produktów i usług na rynki państw zachodnich (analiza rynku, doradztwo techniczne)
"TP GLOBAL-TECHNOLOGIES" Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Sosnowiec (śląskie)
realizacja planu sprzedaży, działania podnoszące efektywność sprzedaży
Sosnowieckie Przedsiębiorstwo Handlowe "SURTEX" Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Sosnowiec (śląskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska, czyli prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, testów psychologicznych, w tym także wszelkie działania organizacyjne związane z tworzeniem centrum oceny. Zamieszczanie ogłoszenń rekrutacyjnych w internecie i prasie, prowadzenie baz danych CV, odpowiedzialność za administrowanie zewnętrzną stroną internetową i wewnętrzną bazą rekrutacyjną. Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, agencjami pracy tymczasowej, uczelniami wyższymi i Urzędami Pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Namysłów (opolskie)
dbanie o relacje z klientami uzbeckimi, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
AK-POL Paweł Kiełczewski Export-Import - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitczycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
praca przy komputerze
DALC I OCHOCKI-DORADCY SP. Z O.O. Sp. K. - 2017-01-24 - Poznań (wielkopolskie)
- planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, - przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów,- negocjacje z kontrahentami, - zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów,- tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
Ośrodek Medyczny DMP Sp z o.o. - 2017-05-10 - Lublin (lubelskie)
jw
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Piaseczno (mazowieckie)
PRACE PRZY BUDOWIE SIECI ENERGETYCZNYCH
ELBROX HENRYKA BOBIŃSKA OPERATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Polkowice (dolnośląskie)
Specjalista do spraw rozliczeń
BUDIZOL SP.Z O.O. PROPERTY S.K.A. - 2015-10-26 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie, 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej), komunikatywna znajomość języka angielskiego, doświadczenie z zakresu współpracy z dostawcami w kwestii negocjacji handlowych, bardzo dobra obsługa programów MS Office, umiejętność analitycznego myślenia, dokładność i systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność, asertywność i komunikatywność. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mail: monika.huk (at) adanex.pl
ADANEX SP. Z O.O. - 2016-04-27 - Radlin (śląskie)
wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, tworzenie opisów oraz kontrola treści wprowadzonych produktów
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Biała Podlaska (lubelskie)
wypiek ciast
GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA W DOBREJ - 2016-05-05 - Dobra (wielkopolskie)
Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz ofert handlowych: umów budowlanych, umów o świadczenie usług, umów dostawy. Sporządzanie zleceń, kompletowanie dokumentów rejestrowych kontrahentów. Przygotowywanie zabezpieczeń umów. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją kontraktów, w tym dok. rozliczeniowych. Prowadzenie rejestru zawartych umów. Bieżący kontakt z partnerami biznesowymi oraz negocjowanie warunków współpracy w toku realizowanych projektów.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2017-10-10 - Gdańsk (pomorskie)