SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Piekoszów oferta pracy KONEKT-BIS Sp. z o. o Sp. Komandytowa, ul. Ogrodowa 7D, Piekoszów
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż tkanin. Kontakt tel. 41 306 13 50
Data publikacji: 2016-09-07
Lokalizacja: Piekoszów (świętokrzyskie)
Pracodawca: KONEKT-BIS Sp. z o. o Sp. Komandytowa, ul. Ogrodowa 7D, Piekoszów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ogrodowa 7d, 26-065 Piekoszów, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Sprzedaż tkanin. Kontakt tel. 41 306 13 50
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piekoszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piekoszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
KONEKT-BIS Sp. z o. o Sp. Komandytowa, ul. Ogrodowa 7D, Piekoszów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Ogrodowa 7d, 26-065 Piekoszów, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: kielecki
Gmina pracodawcy: Piekoszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piekoszów
Ulica pracodawcy: Ogrodowa
Numer budynku pracodawcy: 7d
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.09.2016
Oferta pracy ważna do: 07.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
podstawowa obsługa maszyn szwalniczych
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Głowno (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne przygotowywanie projektów rekrutacyjnych.Przygotowywanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk.Zarządzanie relacjami z klientem zewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekuterami, managerami.Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami.Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskiwania kandydatów.Przeprowadzanie telefonicznychc rozmów rekrutacyjncych z uwzględnieniem określonych kryteriów.Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Opracowywanie nowoczesnych strategii sourcingowych oraz dobór odpowiednich narzędzi.
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Kraków (małopolskie)
obsługa posprzedażowa i administracja biura
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Czadrów (dolnośląskie)
jw
Szkoła Podstawowa Nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
- Kompleksowa obsługa oddziału firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym: sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej. Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc.). Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie. Administracyjne wsparcie działów firmy. Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu. Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp). Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy oddziałami firmy i ich komórkami organizacyjnymi.- Firma oferuje: możliwość dalszego rozwoju zawodowego, pracę w międzynarodowym środowisku, umowa o pracę, pełny etat.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość :a) języka angielskiegob) bardzo dobra znajomość: Excel, World wymóg koniecznyc) znajomość oprogramowania Adobe Reader Professionald) obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności:*Organizacja czasu pracy; Koordynacji powierzonych zadań, Kreatywnego i konstruktywnego myślenia, Szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy, Zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów, *Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi, *Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie*Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
realizacja celów sprzedażowych z zakresu produktów do systemów grzewczych, nawiązywanie nowych oraz podtrzymywanie obecnych relacji z klientami, doradztwo techniczne dla naszych klientów ( dobór urządzeń i rozwiązań systemowych w zakresie ogrzewania), budowanie pozytywnego wizerunku firmy, monitorowanie rynku i działań konkurencji, udział w targach branżowych, udział w procesach negocjacji handlowych, podpisywanie umów, oferowanie, sporządzanie raportów i rozliczeń związanych z wykonywaną pracą;2- letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań technicznych z branży HVAC ( najlepiej z branży grzewczej), znajomość branży grzewczej ( rynek krajowy oraz europejski), umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne ( zadawanie pytań, słuchanie, doradztwo).
TREXIM SP. ZO.O. - 2016-07-15 - Warka (mazowieckie)
Obsługa klienta, praca w j.angielskim i rosyjskim.
Shell Polska Sp.zo.o. Oddział w Krakowie - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie współpracy z krajowymi i zagranicznymi kontrahentami firmy w zakresie ofertowania, przyjmowania zamówień i nadzorowania nad ich realizacją.Pozyskiwanie nowychklientów i budowanie z nimi trwałych relacji, aktywnych udział w targach branżowych w kraju i za granicą, realizacja założonej polityki sprzedażowej firmy.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Wysyłanie towaru transportem firmowym,przyjmowanie zamówień, poszukiwanie ładunków, awizowanie dostaw, pilnowanie terminów dostaw współpraca z działem produkcji. Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-06-01 - Cmolas (podkarpackie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu.Przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, układanie kababu tureckiego, tworzenie kompozycji, receptury kebabu, obróbka mięsa opiekanego. obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Zduny (wielkopolskie)
Praca 6 godzin dziennie, polegająca na telefonicznym umawianiu spotkań handlowych, telefonicznym przeprowadzaniu badań klientów, pracy administracyjno-biurowej.Umowa zlecenie 6 godzin dziennie, 20 dni roboczych, 14 zł netto/h czyli około 19 zł brutto/hKontakt z pracodawcą: t.kostka (at) prestige.wroclaw.pl lub 603884844
Prestige Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa zamówień w sklepie internetowym
A&J Trade Justyna Ciurkowska - 2017-11-24 - Puławy (lubelskie)
Praca sezonowa 01.07.2018-31.08.2018. Zgodnie ze stanowiskiem.
Stadnina Koni Białogóra Tartak W. Piaśnica Bogusław Pietraszek - 2018-06-22 - Białogóra (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy i indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich firm, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie materiałów marketingowych, w tym tworzenie broszur, biuletynów, e-maili i treści internetowych. Prowadzenie badań rynku.Ocena potrzeb klientów, trendów rynkowych, konkurencyjności. Generowanie pomysłów
MAR-MILAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10,-Kontakt e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2018-01-16 - Tczew (pomorskie)
Rozwijanie sprzedaży w kanale internetowej (obsługa sklepu Allegro), przygotowywanie, wystawianie i weryfikacja poprawności aukcji internetowej, obsługa zamówień i zarządzanie stanami magazynowymi, monitorowanie i analiza działań konkurencji oraz rynku klienta, formowanie wniosków w oparciu o dokonaną analizę i proponowanie działań e-marketingowych, telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientem, współpraca z partnerami innych działów firmy.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2015-11-25 - Kielce (świętokrzyskie)
pomoc personelowi pielęgniarskiemu, pomoc przy zabiegach higienicznych, transporcie chorych itp.
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Żyrardów (mazowieckie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi klientami firmy na rynku krajowym i zagranicznym, reklamy, organizacja eksportu i importu wyrobów i materiałów, nadzór nad procesami produkcyjnymi
DAREKCO PHUP Klaudia Paszkiewicz - 2016-09-07 - Augustów (podlaskie)
...
DOORMAX SC KALECKI DARIUSZ MIŁECKI ROBERT - 2016-04-01 - Szpetal Górny (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż przez drukarkę fiskalna, obsługa komputera, przyjmowanie i metkowanie towaru, układanie towaru, obsługa terminala płatniczego
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Andrychów (małopolskie)
Praca z systemami CRM, sprzedaż i kontakt z klientami ukraińsko i rosyjsko języcznymi.
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Kraków (małopolskie)
- Opracowywanie rocznego planu wynagrodzeń pracowników WUP oraz raportów i sprawozdań z jego realizacji - Nadzór nad realizacją planu wynagrodzeń oraz dokonywanie jego okresowej weryfikacji - przygotowanie danych do wniosków o płatność w ramach Pomocy Technicznej wdrażanych przez WUP Programów Operacyjnych - prowadzenie sprawozdawczości i analiz z zakresu funduszu płac i zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kraków (małopolskie)
Opis stanowiska:- kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalnym i rachunkowym, - dekretacja i księgowanie dokumentów (zakupowych, kasowych, bankowych i innych), - rozliczanie i kontrola kont rozrachunkowych z dostawcami i odbiorcami, - comiesięczna weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych, - sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS, - sporządzanie comiesięcznie deklaracji PFRON, - sporządzanie sprawozdań Rb-N, Rb-Z, Rb-UN, Rb-UZ, - rozliczanie delegacji służbowych, - współudział w procesach przygotowawczych do sporządzania sprawozdań okresowych, - wsparcie w procesie kalkulacji kosztów spektakli, - współpraca z innymi działami instytucji. Oferujemy:- interesującą pracę w renomowanej instytucji artystycznej, - możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji zawodowych, - pakiet socjalny, - zatrudnienie w ramach umowy o pracę. Proponowana stawka wynagrodzenia zasadniczego minimum 2.800 zł. plus maksymalnie 20% dodatku za wysługę lat.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca zdalna gdzie można ją wykonywać w swoim domu. Zakres obowiązków: redagowanie tekstów na stronę internetową, wysyłanie e-mail z ofertą sprzedażową, prowadzenie firmowego fun page'a
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA MAXIMUS - 2017-12-01 - Dzierzgów (świętokrzyskie)
prace wykończeniowe, murowanie, szpachlowanie
Marcin Wojciechowski Firma Ogólnobudowlana "WOJCIECHOWSKI" - 2017-04-12 - Morownica (wielkopolskie)
sprzedaz specjalistyczna - narzędzia; prace biurowe, fakturowanie, kontakt osobisty i telefoniczny z klientem
PROCENT s.c. Klimczak&Klimczak - 2018-02-08 - Trzebinia (małopolskie)
Praca na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży (telemarketer).
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Kraków (małopolskie)
Obróbka wykonanych zdjęć produkowanych przedmiotów, umieszczenie zdjęć i opis na stronie sklepu internetowego, obsługa programów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wawrochy (warmińsko-mazurskie)