SPECJALISTA DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ AKUSTYCZNYCH I OŚWIETLENIOWYCH Chocianów oferta pracy Chocianowski Ośrodek Kultury


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ AKUSTYCZNYCH I OŚWIETLENIOWYCH

Wynagrodzenie: od 25 PLN

Zakres obowiązków: - Obsługa techniczna imprez (m.in. nagłośnienie, oświetlenie),- Współudział w organizacji imprez- Wykonywanie konserwacji i naprawy sprzętu

Data publikacji: 2016-10-24

Lokalizacja: Chocianów (dolnośląskie)

Pracodawca: Chocianowski Ośrodek Kultury

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kościuszki 5, 59-140 Chocianów, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Obsługa techniczna imprez (m.in. nagłośnienie, oświetlenie),- Współudział w organizacji imprez- Wykonywanie konserwacji i naprawy sprzętu

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 25 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 25PLN ZA GODZINE

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ AKUSTYCZNYCH I OŚWIETLENIOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chocianów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chocianów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: reżyser dźwięku

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 25 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.10.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Reżyser dźwięku (wymagany staż - lata: 1, miesiące: 10)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KURS PRAWA JAZDY B

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZNAJOMOŚĆ FUNKCJONOWANIA URZĄDZEŃ AKUSTYCZNYCH, AUDIOWIZUALNYCH I ŚWIATEŁ SCENICZNYCH. UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (PAKIET MICROSOFT OFFICE, PROGRAMY GRAFICZNE I MUZYCZNE),: DYSPOZYCYJNOŚĆ (PRACA W GODZINACH POPOŁUDNIOWYCH, WEEKENDY), UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE.

Nazwa pracodawcy: Chocianowski Ośrodek Kultury

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

Adres pracodawcy:
Kościuszki 5, 59-140 Chocianów, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, LIST MOTYWACYJNY, KSEROKOPIE ŚWIADECTW PRACY, KSEROKOPIE ŚWIADECTW I DYPLOMÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYKSZTAŁCENIE, KSEROKOPIE ZAŚWIADCZEŃ O UKOŃCZONYCH KURSACH, SZKOLENIACH, OŚWIADCZENIE KANDYDATA O BRAKU PRZECIWWSKAZAŃ ZDROWOTNYCH DO ZATRUDNIENIA, OŚWIADCZENIE O WYRAŻENIU ZGODY NA PRZETWARZANIE SWOICH DANYCH OSOBOWYCH ZAWARTYCH W OFERCIE PRACY DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI (ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 29 SIERPNIA 1997 R. O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, DZ. U. Z 2002 R., NR 101, POZ. 926 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: polkowicki

Gmina pracodawcy: Chocianów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chocianów

Ulica pracodawcy: Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: reżyser dźwięku

Data dodania oferty pracy: 25.10.2016

Oferta pracy ważna do: 25.11.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 850 PLN

Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń i list płac, deklaracje ZUS. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość/finanse), staż pracy min. 1 rok, znajomość rozliczeń z ZUS oraz Kodeksu Pracy. FOrma kontaktu z Pracodawcą: e-mail justyna (at) taxinfo.eu
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-01-21 - Wejherowo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 1 850 PLN

prowadzenie dokumentacji transportowej. Znajomość systemów informatycznych wspomagajacych logistykę. Zdolność analitycznego myślenia. Obsługa zleceń transportowychm
FIRMA HANDLOWA ML - 2016-08-25 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRODUKCJI (NR 0886) - od 2 500 PLN

Przygotowanie zestawień materiałóów, wprowadzanie i analiza danych, współpraca z działami projektowym i zaopatrzenia, sporządzanie raportów i analiz
TRIBO sp. z o.o. - 2017-03-21 - Nowa Wieś Wielka (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

Prowadzenie sekretariatu, prowadzenie kadr.
Fabryka Mebli Sękowski Bogdan Sękowski - 2017-11-06 - Czersk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 3 000 - 3 700 PLN

Obsługa bezpośrednia klienta, wystawianie faktur.Obsługa programu magazynowo - sprzedażowego ,,Subiekt", obsługa Ms Office.
HURTOWNIA CHEM-BUD S.J. JOLANTA DĄBROWSKA-NIEKOWAL - 2016-06-02 - Gdańsk (pomorskie)

MANAGER RESTAURACJI - do 4 000 PLN

Koordynacja pracy chińskiej restauracji szybkiej obsługi; bieżący kontakt z chińskojęzycznymi kontrahentami restauracji i klientami w języku chińskim; kontakt pomiędzy wspólnikami w Chinach i kadrą chińską w lokalu w Polsce; przekazywanie chińskich obyczajów, kultury oraz tradycji klientom niechińskojęzycznym.
XINGUI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Gdańsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - od 470 PLN

opieka nad dziećmi, prowadzenie zajęć (również jęz. angielskiego), prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. UX/UI - od 8 400 PLN

zarządzanie i rozwój aplikacji, w tym opracowywanie usprawnień i utrzymanie działania aplikacji, zarządzanie pojemnością, wykorzystaniem zasobów i wydajnością aplikacji, podejmowanie działań na rzecz stałego rozwoju aplikacji
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ŻYWIENIA - od 2 200 PLN

Przygotowuwanie dań zgodnie z zaleceniami dietetyka oraz wykonywanie czynności związanych z pracą na kuchni
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "POWRÓCISZ TU" - 2018-03-05 - Turek (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI - od 1 850 PLN

Praca na linii produkcyjnej okien PCV
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 000 PLN

Oferta zgłoszona jest w ramach realizacji projektu pt. Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 30+ (2018), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 obejmującego aktywizację osób bezrobotnych, spełniających kryteria dostępu - są to osoby w wieku 30 lat i więcej znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy:- osoby starsze po 50 roku życia,- kobiety,- osoby z niepełnosprawnościami,- osoby długotrwale bezrobotne,- osoby o niskich kwalifikacjach.
HBCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Sulęcin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMACJI - od 2 800 PLN

rozmowy telefoniczne z kontrahentami w Niemczech, umawianie reklamacji
A.Z.IWANICCY Spółka Jawna Meble Tapicerowane - 2016-07-06 - Gubin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

kontakt z klientami, sporządzanie dokumentów sprzedaży, wydawanie pieczywa
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Sztum (pomorskie)

SEKRETARKA - od 1 000 PLN

Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej do firmy oraz poczty elektronicznej. Redagowanie pism. Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów. Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego. Odbieranie telefonów. Zaopatrywanie biura w materiały biurowe i inne artykuły. Dbałość o porządek w miejscu pracy. Serwowanie poczęstunku dla klientów interesantów. Umowa na czas usprwiedliwionej nieobecności pracownika.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU - od 3 000 PLN

rozliczanie czasu pracy kierowców, ustalanie tras przejazdów, prowadzenie ewidencji zużycia paliwa, nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw okresowych pojazdów, legalizacji urządzeń rejestrujących czas aktywności kierowców
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AGRO-TERS" EDWARD SOLAK I STANISŁAW SOLAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-28 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PODATKÓW - od 8 000 PLN

Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)

INSTRUKTOR NAUKI JAZDY KAT. B - od 2 500 PLN

szkolenie praktyczne kandydatów na kierowców kat. B
SZKOŁA NAUKI JAZDY KRZYŚ KRZYSZTOF ZALEJSKI - 2018-02-05 - Błotnica Strzelecka (opolskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 2 100 PLN

Sprzątanie zleconego mienia: na oddziałach szpitalnych,sale,hale,toalety. Praca w systemie równoważnym 7-19
DGP Clean Partner Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNEGO WSPARCIA SPRZEDAŻY/ OBSŁUGI TECHNICZNEJ - od 2 000 PLN

Oferujemy:praca stacjonarna, stałe wynagrodzenie + system premiowy (motywacyjny system wynagrodzeń), możliwość zdobywania doświadczenia i poszerzania kompetencji, dobra atmosfera w pracy, dostosowanie godzin pracy do indywidualnych potrzebOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: pracaplonsk24 (at) wp.pl lub kontakt telefoniczny 508 449 531
B & E Group Sp. Cywilna Łukasz Polit Adam Chojnacki - 2017-01-04 - Płońsk (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY-ZAKUPU - od 3 500 PLN

sprzedaż towarów firmy i pozyskiwanie nowych klientów
WIREX sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej - 2017-03-23 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. BHP - 3 000 - 4 000 PLN

bieżące przeprowadzanie kontroli w zakresie warunków pracy, przestrzegania zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przez pracowników. zgłaszanie wniosków w celu poprawy warunków bhp i środowiska pracy.udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz monitorowanie zagrożeń zawodowych.przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy.udział w opracowywaniu procedur awaryjnych.przeprowadzanie szkoleń wstępnych (instruktaży ogólnych) w zakresie bhp i p.poż.przeprowadzanie czynności związanych z ustalaniem okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, opracowywanie wniosków wynikających z badania okoliczności i przyczyn wypadków oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy.udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju w zakresie rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy.doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru środków ochrony zbiorowej lub indywidualnej. nadzór nad realizacją nakazów i zaleceń organów kontrolnych z zakresu bhp.prowadzenie dokumentacji dotyczącej bhp.
KGHM "METRACO" S.A. - 2017-01-30 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

szkolenie z zakresu BHP i PPOŻ, zapoznanie ze struktura organizacyjną zakładu, prowadzenie prac związanych ze sprzedażą wytrworzonych produktów i usług zgodnie z wytycznymi dyrekcji, oferowanie produktów frmy, doradztwo klientom, kontakty z potencjalnymi klientami, przygotowywanie ofert, , planowanie i przeprowadzanie działań marketingowych, planowanie ilościowo-wartościowe sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Łuków (lubelskie)


Wybierz powiat