SPECJALISTA DS. KADR Wrocław oferta pracy Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR

Wynagrodzenie: do 2 500 PLN

Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie akt osobowych pracowników. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników. 3. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualności badań lekarskich pracowników. 5. Dokonywanie stałych przeglądów teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokumentów i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracowników. 8. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 9. Współdziałanie z księgowością w zakresie przekazywania informacji niezbędnych do właściwego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród. 11. Opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę. 14. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży. 15. Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w OSChR. 18. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych. 19. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie oraz wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w OSChR. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dostępna w sali E.

Data publikacji: 2016-03-15

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Św. Macieja 5, 50-244 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników. 3. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualności badań lekarskich pracowników. 5. Dokonywanie stałych przeglądów teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokumentów i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracowników. 8. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 9. Współdziałanie z księgowością w zakresie przekazywania informacji niezbędnych do właściwego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród. 11. Opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę. 14. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży. 15. Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w OSChR. 18. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych. 19. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie oraz wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w OSChR. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dostępna w sali E.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze, ekonomiczne, zarządzanie, administracja, staż pracy - co najmniej 3 lata, praktyczna znajomość Kodeksu Pracy, Prawa Pracy, prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, umiejętność korzystania z przepisów prawa, biegła znajomość obsługi komputera z zakresu pakietu MS Office oraz nowowczesnych środków lączności, znajomość programu kadry płace, umiejętność organizowania pracy, umiejętności analityczne i interpersonalne

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Św. Macieja 5, 50-244 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- List motywacyjny- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Św. Macieja

Numer budynku pracodawcy: 5

Profil działalności pracodawcy: RP.411-494/08

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 16.03.2016

Oferta pracy ważna do: 08.04.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - 1 850 - 2 000 PLN

kontrola i nadzór nad wyrobem gotowym
SUWARY S.A. - 2016-02-16 - Pabianice (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 4 000 PLN

Obsługa klientów w punkcie handlowym w Opolu Przygotowywanie ofert dlaklientów Pozyskiwanie klientów Bieżąca organizacja pracy punktuhandlowego, praca w godz. 9-17
DK Okna Sp. zo.o - 2016-06-07 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 000 PLN

1). Rozmowy telefoniczne z klientami.2). Rejestracja zamówień w systemie.3). Obsługa zgłoszeń i reklamacji klienta.4). Przygotowanie raportów i zestawień.5). Postępowanie zgodnie z procedurami Spółki.Praca w systemie trzyzmianowym w godzinach: 8-16/9-17/10-18.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Sokołów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Świadczenie wsparcia technicznego sprzedaży, zajmowanie się zaawansowanyminaukowo i technologicznie produktami - doradztwo klientom w jaki sposóbnajlepiej wykorzystać produkt lub usługę oraz pozyskiwanie nowych klientów,budowanie długotrwałych relacji z klientami, rozwijanie rynku odbiorców napodległym obszarze, przygotowywanie ofert i rozwiązań techniczno - cenowychoraz prowadzenie negocjacji handlowych i doradztwo techniczne, praca w godz.8-16
Abra Tomasz Czekaj - 2016-03-09 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 3 000 PLN

Przyjmowanie i ewidencja zamówień, sporządzanie potwierdzeń zamówień, fakturowanie sprzedaży, wystawianie dokumentów dostawy, obsługa klientów indywidualnych, monitowanie stanów magazynowych, prowadzenie bazy danych klientów, utrzymywanie stałych kontaktów z kontrahentami, tworzenie ofert handlowych, przygotowanie zestawień do księgowości (faktury, dokumenty wydania z magazynu), sporządzanie zleceń produkcyjnych. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2017-07-21 - Strzelinko (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW I SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

poszukiwanie nowych dostawców, nawiązywanie nowych kontaktów, dbanie o terminowość i jakość dostaw, koordynacja współpracy z dostawcami i klientami
POLPRO sp. z o. o. - 2016-07-29 - Milicz (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 2 000 - 3 000 PLN

Obsługa maszyn i urządzeń do produkcji granulatów z tworzyw sztucznych Kontakt telefoniczny 694017638
PROGRESS Julia Trzebuniak - 2017-10-16 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UEEFS - 3 300 - 3 500 PLN

prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środkówunijnych, przygotowywanie raportów końcowych, okresowych, rocznychoraz innych informacji wymaganych zgodnie z zawartymi umowami odofinansowanie, bieżąca obsługa administracyjna (monitoring) projektów, bieżąca współpraca z Instytucjami (jednostkami finansującymi), współpraca za podwykonawcami projektów unijnych. rekrutacja UP iorganizacja realizacji zadań merytorycznych w terenie bieżącaadministracja biurowa przygotowywanie wniosków o dofinansowanieprojektów RPO, praca w godz. 8-16
J&C GROUP KAROLINA CHADZYPANAGIOTIS-JURKIEWICZ - 2017-06-29 - Gdynia (pomorskie)

KIEROWCA / ULOTKARZ - od 2 080 PLN

praca na terenie Krakowa: - roznoszenie ulotek, - rozwieszanie plakatów, -przygotowywanie materiałów do kolportażu, - zaopatrywanie oddziału firmy w środki czystości i artykuły biurowe
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2017-10-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ - od 5 000 PLN

Specjalista do spraw rozliczeń
ASTALDI S.P.A. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-12-11 - Masłowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ - od 2 500 PLN

rozliczenie dokumentacji, sprzedaż ubezpieczeń
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2016-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PROCESU - od 3 300 PLN

- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3300 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Wymagane minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz/lub dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

prace biurowe, oferta stażu dla osób bezrobotnych po 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Ostaszewo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI BUDOWLANYCH - od 2 000 PLN

Prowadzenie procesu uzyskiwania pozwoleń na budowę, warunków zagospodarowania i zabudowy. Wykonywanie innych prac administracyjnych, zestawień i raportów.
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-07-13 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 500 - 6 500 PLN

Wykształcenie: min. średnie; staż pracy: min. 1 rok; doświadczenie w obsłudze Klienta i/ lub sprzedaży, czynne prawo jazdy, łatwość nawiązywania i budowania relacji biznesowych, zorientowanie na cel, bardzo dobra organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności komunikacji; zakres obowiązków: sprzedaż i obsługa Klienta, pozyskiwanie i docieranie do nowych Klientów, przeprowadzanie spotkań w oparciu o precyzyjne standardy: analiza potrzeb, projektowanie rozwiązań, prezentacja usług, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży; pracodawca oferuje: prace w stabilnej instytucji finansowej w Oddziale w Gliwicach, profesjonalne szkolenie wdrażające do pracy, wsparcie trenera w pierwszym okresie pracy, refinansowanie zakupu laptopa (benefit na własność), pakiet socjalny: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, itp.; możliwość rozwoju wewnątrz organizacji; miejsce pracy: Gliwice;
NATIONALE-NEDERLANDEN TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-23 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Legnica (dolnośląskie)

MŁODSZY REFERENT - 997,4 PLN

Sporządzanie analiz urbanistycznych zagospodarowania terenów dla potrzeb Działu Planowania i Architektury; udział w postepowaniu administracyjnym dotyczącym wydania decyzji o warunkach zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Głogów (dolnośląskie)

PRACOWNIK MAŁEJ GASTRONOMII - od 1 850 PLN

do uzgodnienia
FALA ANNA GŁĄB - 2015-12-14 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. NAPRAW FLOTY - 4 000 - 5 000 PLN

nadzór nad naprawą samochodów osobowych, nadzor i kontrola nad zleconymi naprawami, likwidacja sprzetu, rejestracja pojazdów w ydziale komunikcji we Wrocławiu
BMTI Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Komorniki (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

kontakt z kontrahentami firmy
DIPARO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Klaudyn Pierwszy (mazowieckie)

FREZER - 910 - 3 000 - 4 000 PLN

frezowanie
P.H.U. "ENERGO-METAL" SP. Z O.O. - 2017-06-14 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA SIECIĄ INFORMATYCZNĄ (0,5 ETATU) - od 1 450 PLN

nadzór i opieka nad sprzętem komputerowym, sieciowym i oprogramowaniem, administracja Windows Server 2003-2012, usługami katalogowymi Active Directory oraz programami zarządzającymi szkołą
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-08-04 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Praca w salonie PLAY.
F.H.U."PLAYMAX" MARIUSZ TYLUTKI - 2016-01-21 - Kolbuszowa (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM DROGOWYM - od 2 100 PLN

Znajomość zagadnień związanych z inżynierią ruchu, znajomość zagadnień związanych z systemami ITS.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2018-02-07 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI- STAŻ FP - 997,4 PLN

Specjalista do spraw logistyki- staż FP
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA W DZIALE TECHNICZNYM - do 3 000 PLN

1.Kierowanie pracą w Dziale Technicznym2.Zarządzanie nieruchomościami pod kątem zagadnień technicznych oraz wymogów prawnych eksplatacji3.Koordynowanie i zarządzanie flotą pojazdów4.Wdrażanie i nadzorowane zagadnień związanych z ochrona środowiska 5.Zarządzanie i nadzór nad parkiem maszyn w przedsiębiorstwie6.Koordynacja procesów logistycznych w firmie7.Nadzór nad procesami zamówień oraz zakupów artykułów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przedsiębiorstwa 8.Utrzymywanie i nawiązywanie nowych relacji z dostawcami, hurtowniami niezbędnymi do realizacji kontraktów przedsiębiorstwa9.Nadzór nad dokumentacja techniczna10.Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa oraz oddziałami na terenie kraju
Przedsiębiorstwo Usługowe Jarexs Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

telefoniczna obsługa klienta, przyjmowanie zamówień
HURTAP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-29 - Łęczyca (łódzkie)


Wybierz powiat