SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU Kutno oferta pracy Adecco Poland sp.z o.o

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU
Wynagrodzenie: 2聽000 - 4聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Praca w Kutnie-rozw贸j sprzeda偶y na rynkach zagranicznych-pozyskiwanie nowych klient贸w,obs艂uga obecnych oraz zdobywanie nowych rynk贸w.Budowanie i utrzymywanie trwa艂ych relacji z klientami,kompleksowa obs艂uga procesu sprzeda偶y,realizowanie ustalonych plan贸w sprzeda偶y,organizowanie oraz udzia艂 w projektach zwi膮zanych z targami i wystawami,kszta艂towanie polityki cenowej,przygotowywanie kontrakt贸w handlowych,analiza podleg艂ych rynk贸w oraz panuj膮cych trend贸w,ceni asortymentu.
Data publikacji: 2016-03-04
Lokalizacja: Kutno (艂贸dzkie)
Pracodawca: Adecco Poland sp.z o.o
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: 99-300 Kutno, powiat: kutnowski, woj: 艂贸dzkieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Praca w Kutnie-rozw贸j sprzeda偶y na rynkach zagranicznych-pozyskiwanie nowych klient贸w,obs艂uga obecnych oraz zdobywanie nowych rynk贸w.Budowanie i utrzymywanie trwa艂ych relacji z klientami,kompleksowa obs艂uga procesu sprzeda偶y,realizowanie ustalonych plan贸w sprzeda偶y,organizowanie oraz udzia艂 w projektach zwi膮zanych z targami i wystawami,kszta艂towanie polityki cenowej,przygotowywanie kontrakt贸w handlowych,analiza podleg艂ych rynk贸w oraz panuj膮cych trend贸w,ceni asortymentu.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽000 - 4聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Kutno
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艂贸dzkie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kutnowski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Kutno
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 2聽000 - 4聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 07.03.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany sta偶 - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
ksi膮偶eczka zdrowia dla cel贸w sanitarno-epidemiologicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomo艣膰 technik negocjacyjnych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomo艣膰 zasad rachunkowo艣ci
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomo艣膰 systemu TETA
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: znajomo艣膰 bran偶y drobiarskiej
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Adecco Poland sp.z o.o
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kutnie
Adres pracodawcy:
Grodzka 15/1, 09-402 P艂ock, powiat: m. P艂ock, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV-wysy艂a膰 wy艂膮cznie na wskazany adres email lub kontakt telefoniczny.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. P艂ock
Gmina pracodawcy: P艂ock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: P艂ock
Ulica pracodawcy: Grodzka
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kutnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 04.03.2016
Oferta pracy wa偶na do: 31.03.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 04.03.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 04.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1.Sporz膮dzanie plan贸w zam贸wie艅 publicznych, sprawozda艅 z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestr贸w zam贸wie艅 publicznych oraz um贸w. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zam贸wie艅 publicznych. 4. Udzia艂 w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakup贸w materia艂贸w biurowych, itp. zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami ustawy "Prawo zam贸wie艅 publicznych". 6. Prowadzenie rozlicze艅 miesi臋cznych kart drogowych, wydawanych dla transportu w艂asnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa. 7. Zast臋pstwo pod nieobecno艣膰 pracownika na stanowisku: Specjalista ds administracyjnych. 8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownikow MP艢; praca w godz. 7.30-15.30; szczeg贸艂y oferty na stronie internetowej BIP Muzeum Pomorza 艢rodkowego w S艂upsku
Muzeum Pomorza 艢rodkowego w S艂upsku - 2016-09-06 - S艂upsk (pomorskie)
Rekrutacja os贸b do pracy w charakterze opiekunek os贸b starszych.
Perfekton LTD S.K. - 2016-10-13 - Sopot (pomorskie)
specjalista ds kadrowo-handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - 艢rem (wielkopolskie)
prowadzenie sekretariatu, kadr, obs艂uga interesant贸w
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wilk贸w (dolno艣l膮skie)
pozyskiwanie klient贸w, sprzeda偶, reklama produktu
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
Brak danych
Firma Us艂ugowo-Szkoleniowa "ABC-BHP" Kornelia Ko艣ciecha - 2017-01-30 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)
- przyjmowanie i weryfikacja zg艂osze艅 reklamacyjnych- kontrolowanie i wyja艣nianie niezgodno艣ci zam贸wie艅- rozliczanie zako艅czonych zam贸wie艅 produkcyjnych- archiwizacja dokumentacji- sprawdzanie poprawno艣ci faktur
FLEXPAK SP. Z O.O. - 2016-05-13 - Z艂ot贸w (wielkopolskie)
Obs艂uga proces贸w kadrowo-p艂acowych zgodnie z wymogami prawa pracy, prowadzenie spraw pracowniczych, przygotowywanie, gromadzenie i w艂a艣ciwe przechowywanie dokumentacji w aktach pracowniczych, wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu kadrowo-p艂acowego, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracownik贸w, naliczania p艂ac, sporz膮dzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, podatkowych, GUS, Raport贸w Pfron, udzia艂 w procesie selekcji i rekrutacji pracownik贸w.
Eurokey Recycling Limited Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Zielona G贸ra (lubuskie)
- kompleksowa obs艂uga klienta indywidualnego- sprzeda偶 wyjazd贸w turystycznych, bilet贸w autokarowych i lotniczych, ubezpiecze艅 turystycznych- prowadzenie ewidencji sprzeda偶y- prowadzenie obs艂ugi posprzeda偶owej- dbanie o wizerunek biura
Biuro Podr贸偶y KRYSTAD - 2016-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzeda偶 towarow handlowych kontrahentom zagranicznym, wystawianie faktur, korespondencja handlowa.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie czynno艣ci obr贸bki szk艂a, wykonywanie przeszkle艅 zespolonych i zabezpiecze艅 antyw艂amaniowych zwi膮zanych ze szk艂em, kontrolowanie jako艣ci wykonanych okien
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Zdu艅ska Wola (艂贸dzkie)
prowadzenie rekrutacji pracownik贸w z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu
USPI SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie proces贸w rekrutacyjnych pracownik贸w tymczasowych, g艂ownie z Ukrainy i Federacji Rosyjskiej; prowadzenie i budowanei bazsy danych kanddyat贸w do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kanddyatom do pracy tymczasowej warunk贸w oferty, podpisywanie z nimi um贸w oraz koordynowanie przep艂ywu dokument贸w niezb臋dnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obs艂ugi administracyjno-kadrowej pracownik贸w tymczasowych, w tym. min: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowi膮zuj膮cych przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikajacych z ustawy o zatrudnianiu pracownik贸w tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracownik贸w tymczasowych; wprowadzanie pracownik贸w tymczasowych do realizacji zada艅 oraz zapoznawanie ich z obowi膮zuj膮cymi regulacjami wewn臋trznuymiw firmie w zakresie organizacji pracy, nadzorowanie i kontrolowanie pracownik贸w tymczasowych z wykorzytsaniem system贸w mierz膮cych kluczowe wska藕niki jako艣ci, efektywno艣ci, produktywno艣ci i bezpiecze艅stwa pracy oraz przestrzegania obowi膮zuj膮cych procedur; zapewnianie odpowiedniego przep艂ywuinformacji oraz zarz膮dzanie relacjami pomi臋dzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporz膮dzanie raport贸w zgodnie z wytycznymi klienta; obejmuj膮cych min. analiz臋 danych na poziomie jako艣ciowym i ilo艣ciowymw kategoriach: terminowo艣膰, ilo艣c oraz jako艣膰 realizowanych zada艅 w stosunku do za艂o偶onego planuoraz produktywno艣膰 pracownik贸w tymczasowych; nawi膮zaywanie i utrzymywanie sta艂ych relacji z klientami zlecaj膮cymi prowadzenie rekrutacji pracownik贸w tymczasowych min. poprzez reprezentowanie interes贸w klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standard贸w 艣wiadczonych us艂ug, reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach bran偶owych maj膮ce na celu pozyskanie klient贸w; poszukiwanie mieszka艅 dla zatrudnionych pracownik贸w tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Cek贸w-Kolonia (wielkopolskie)
wyksz. 艣rednie lub wy偶sze,konieczne do艣wiadczenie w bran偶y metalowej,obs艂uga komputera
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO US艁UGOWO HANDLOWE METAL-ZAP SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-07-17 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWI膭ZK脫W: przygotowanie ofert, kontakt z klientem, wysy艂anie zam贸wie艅, obs艂uga programu magazynowego, fakturowanie; WYMAGANIA: wykszta艂cenie min.艣rednie, ch臋膰 pracy, znajomo艣膰 podstaw techniki
SCHWER FITTINGS Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Lubliniec (艣l膮skie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Rokicie (mazowieckie)
Monta偶 i demonta偶 linii produkcyjnej (m.in. wlewy do oleju). Miejsce pracy: Niemcy i W艂ochy (wyjazd min. 3-miesi臋czny, tygodniowy powr贸t do Polski). Pracodawca zapewnia dow贸z, wy偶ywienie i zakwaterowanie.
FIRMA US艁UGOWA WOLDOR DOROTA G脰HL - 2015-12-22 - Kalisz (wielkopolskie)
Rozliczanie i sporz膮dzenie list p艂ac wed艂ug obowi膮zuj膮cych decyzji w celu prawid艂owej polityki p艂acowej; Rozliczanie podatku dochodowego i sk艂adki ZUS w programie "P艂atnik" w celu prawid艂owej polityki finansowej sekcji; Kontrola terminowo艣ci faktur, przygotowywanie faktur i sporz膮dzanie przelew贸w bankowych w celu terminowej ich realizacji; Pe艂nienie funkcji kasjera w komendzie w celu prawid艂owej polityki kasowej; Pobieranie got贸wki i jej rozliczanie; Sporz膮dzanie list p艂ac w programie w p艂acowym; Sporz膮dzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy. Przygotowywanie odpowiednich druk贸w PIT dla pracownik贸w oraz sporz膮dzanie odpowiednich dekaracji w celu rozliczania podatku dochodowego komendy; Sporz膮dzanie sprawozda艅 finansowych do GUS i Komendy Wojew贸dzkiej PSP w Poznaniu; Przygotowywanie dokumentacji wytworzonej w Sekcji ds. finans贸w i przekazanie jej do Archiwum Zak艂adowego Komendy Miejskiej PSP w Lesznie
Komenda Miejska Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej w Lesznie - 2017-08-23 - Leszno (wielkopolskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kalin贸wka (lubelskie)
- Opracowanie oraz aktualizacja metodologii rozliczania koszt贸w Sp贸艂ki. Sporz膮dzanie analiz ekonomicznych. Analiza koszt贸w. Wsp贸艂praca przy rozliczaniu koszt贸w na o艣rodki zadaniowe i us艂ugowe przy 艣cis艂ej wsp贸艂pracy z dzia艂em ksi臋gowo艣ci i z pozosta艂ymi dzia艂ami Sp贸艂ki.- Wynagrodzenie: 3000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze ekonomiczne. Bardzo dobra znajomo艣d Excel'a. Znajomo艣膰 analizy bud偶etowej. Umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia. Znajomo艣膰 zasad rachunkowo艣ci i controllingu. Minimum 2 lata do艣wiadczenia w pracy w dziale ksi臋gowo艣ci/controllingu. Rzetelno艣膰 i dok艂adno艣膰 w wykonywaniu powierzonych obowi膮zk贸w. Umiej臋tno艣膰 organizowania w艂asnej pracy.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATR脫W W KATOWICACH SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-07-13 - Katowice (艣l膮skie)
Nauka: proces贸w legislacyjnych dotycz膮cych handlu w internecie, projektowania aukcji internetowych, wdra偶ania proces贸w dotycz膮cych prowadzenia kampani reklamowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Konin (wielkopolskie)
sprzeda偶 produkt贸w bankowych i ubezpieczeniowych, realizacja plan贸w sprzeda偶owych, aktywne poszukiwanie klient贸w
Adamczuk-Serwis Finansowy Grzegorz Adamczuk - 2017-03-07 - Bia艂ystok (podlaskie)
Integracja z katalogiem 藕r贸d艂owym oraz baza danych, konfiguracja ADDM, automatyzowanie procesu skanowania, analiza wymaga艅 klienta w ww. obszarze. Miejsce pracy: Wroc艂aw, ul. Piotra Skargi 1.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
profesjonalna obs艂uga klient贸w w salonie, analizowanie potrzeb klient贸w w celu dostosowania produkt贸w, aktywna sprzeda偶 produkt贸w, realizacja cel贸w sprzeda偶owych, budowanie d艂ugofalowych relacji z klientem
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2016-02-02 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
realziacjan i koordynacja projekt贸w rekrutacyjnych, przeprowadzanie rozm贸w kwalifikacyjnych, budowanie i zarz膮dzanie baz膮 kandydat贸w
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Kamienna G贸ra (dolno艣l膮skie)
Bie偶膮ca obs艂uga biura
FUNDACJA JEST OK! - 2018-04-03 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
Rachunkowa i podatkowa ewidencja 艣rodk贸w trwa艂ych i WNiP (prowadzenie rejestru 艣rodk贸w trwa艂ych). Ewidencja ksi臋gowa i analiza kont ksi臋gowych zwi膮zanych z przej臋ciem zako艅czonych zada艅 inwestycyjnych. Uzgadnianie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych. Przygotowywanie raport贸w z zakresu 艣rodk贸w trwa艂ych na potrzeby GUS, bank贸w i innych instytucji.
SuperDrob Zak艂ady Drobiarsko Mi臋sne s a - 2016-04-19 - Karczew (mazowieckie)
Praca w j臋zykach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klient贸w, administrowanie zam贸wie艅 oraz us艂ug serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesy艂anie zapyta艅dotycz膮cych p艂atno艣ci, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozosta艂ej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysok膮 jako艣膰 obs艂ugi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-12-09 - Krak贸w (ma艂opolskie)
- naliczanie wynagrodzenia- znajomo艣膰 Kodeksu Pracy
RZE殴NICTWO-W臉DLINIARSTWO J. S. i J. MARYNIAK Sp贸艂ka Jawna - 2017-02-06 - Namys艂贸w (opolskie)