SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-MUZEALNYCH Zielonki oferta pracy Biblioteka Publiczna w Zielonkach

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-MUZEALNYCH

Wynagrodzenie: od 1 950 PLN

Zakres obowiązków: kompletowanie, segregowanie oraz rejestrowanie pism i korespondencji, uczestniczenie w przygotowywaniu umów, pism i aktów, archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, pomoc przy konserwacji eksponatów Izby Regionalnej, w szczególności zabytkowych tkanin oraz strojów krakowskich w postaci uzupełnienia haftów oraz brakujących elementów pasmanteryjnych, opisie kartotek eksponatów , umów darowizn itp. przygotowanie ekspozycji zabytków kultury materialnej, bieżące prowadzenie magazynu archiwaliów Izby, gromadzenie i archiwizacja materiałów archiwalnych zgromadzonych w toku etnograficznych badań terenowych, kwerend muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych,- opracowywanie materiałów edukacyjnych, tekstów na stronę internetową, organizacja konkursów na obrzędy i pamiętnikimieszkańców wsi dotyczące wiedzy ludowej w zakresie obrzędów corocznych, rodzinnych, itp., będące podstawą opracowywania scenariuszy wystaw, lekcji Izby Regionalnej i imprez folklorystycznych organizowanych przez Izbę, przeprowadzanie kontroli stanu zachowania zabytkowych obiektów będących własnością Izby i sporządza raporty na potrzeby dyrektora,- pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków na działalność Izby,-prowadzenie działań mających na celu promocję Izby na terenie powiatu krakowskiego oraz prowadzenie działań oświatowych,- wyszukiwanie ofert konkursowych projektów w ramach programów ministerialnych i unijnych, pomoc w pozyskiwaniu sponsorów na konkretne działania Izby wydawnictwa, imprezy, wystawy, itp., współpraca z lokalnymi mediami, prasą i radiem,- pomoc w opracowaniu scenariuszy oraz konspektów żywych lekcji historii Gminy Zielonki związanych z wykorzystaniem eksponatów Izby, opracowywanie na polecenie dyrektora projektów, planów i sprawozdania Izby.

Data publikacji: 2016-08-17

Lokalizacja: Zielonki (małopolskie)

Pracodawca: Biblioteka Publiczna w Zielonkach

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Galicyjska 17a, 32-087 Zielonki, powiat: krakowski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
kompletowanie, segregowanie oraz rejestrowanie pism i korespondencji, uczestniczenie w przygotowywaniu umów, pism i aktów, archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, pomoc przy konserwacji eksponatów Izby Regionalnej, w szczególności zabytkowych tkanin oraz strojów krakowskich w postaci uzupełnienia haftów oraz brakujących elementów pasmanteryjnych, opisie kartotek eksponatów , umów darowizn itp. przygotowanie ekspozycji zabytków kultury materialnej, bieżące prowadzenie magazynu archiwaliów Izby, gromadzenie i archiwizacja materiałów archiwalnych zgromadzonych w toku etnograficznych badań terenowych, kwerend muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych,- opracowywanie materiałów edukacyjnych, tekstów na stronę internetową, organizacja konkursów na obrzędy i pamiętnikimieszkańców wsi dotyczące wiedzy ludowej w zakresie obrzędów corocznych, rodzinnych, itp., będące podstawą opracowywania scenariuszy wystaw, lekcji Izby Regionalnej i imprez folklorystycznych organizowanych przez Izbę, przeprowadzanie kontroli stanu zachowania zabytkowych obiektów będących własnością Izby i sporządza raporty na potrzeby dyrektora,- pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków na działalność Izby,-prowadzenie działań mających na celu promocję Izby na terenie powiatu krakowskiego oraz prowadzenie działań oświatowych,- wyszukiwanie ofert konkursowych projektów w ramach programów ministerialnych i unijnych, pomoc w pozyskiwaniu sponsorów na konkretne działania Izby wydawnictwa, imprezy, wystawy, itp., współpraca z lokalnymi mediami, prasą i radiem,- pomoc w opracowaniu scenariuszy oraz konspektów żywych lekcji historii Gminy Zielonki związanych z wykorzystaniem eksponatów Izby, opracowywanie na polecenie dyrektora projektów, planów i sprawozdania Izby.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 950 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-MUZEALNYCH

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016

Data zakończenia pracy: 01.01.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, kierunek : humanistyczne, mile widziane etnografia, muzealnictwo, historia (sztuki), archiwistyka, administracja, kulturoznawstwo, (np. kierunki pedagogiczne, itp.), możliwość dokończenia studiów podyplomowych do końca 2017 roku). Doświadczenie zawodowe: mile widziane, umiejętności: praktyczna znajomość obsługi komputera i podstawowych programów pakietu MS Office (w tym biegle Word, Excel) oraz programów graficznych (podstawowych), aktywne realizowanie powierzonych działań oraz własnych pomysłów, zaangażowanie w rozwój muzeum oraz godne jej reprezentowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, punktualność, skrupulatność, sumienność, zaangażowanie w pracy, terminowość i odpowiedzialność za powierzone zadania, kreatywność, dobra organizacja pracy, gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji, dodatkowy atut kandydata to: umiejętność pisania projektów Ministerstwa Kulturyi Dziedzictwa Narodowego lub unijnych, Umiejętność wykorzystywania narzędzi cyfrowych w pracy edukacyjnej. Umiejętność pracy z dziećmi i młodzieżą. Zdolności animacyjne. Umiejętność dobrej organizacji pracy samodzielnej i w zespole. Uprawnienia: mile widziane prawo jazdy,znajomość języków obcych: j. angielskiego poziom znajomości: komunikatywna

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.08.2016

Data dodania oferty pracy: 16.08.2016

Oferta pracy ważna do: 16.09.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2016

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 200 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY KRAJOWEJ - od 2 000 PLN

- pozyskiwanie nowych klientów,- prowadzenie bazy klientów,- sporządzanie ofert handlowych,- sporządzanie dokumentacji spedycyjnej i transportowej,- współpraca z Dyrektorem,
Noris Chłodnia w Jastrowiu - 2016-11-22 - Jastrowie (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - do 1 850 PLN

Obsługa klienta, praca z personelem, zapewnienie atmosfery w pracy, kontrola zamówiń, prawidłowa transakcja, okresowa inwentaryzacja ( branża gastronomiczna). Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydató telefonicznyOferta znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZAGRANICZNEGO (J. FRANCUSKI) - od 3 900 PLN

Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-03-10 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - do 2 200 PLN

Obsługa klienta biura podróży w biurze, przez telefon, przez pocztę elektroniczną. Praca w godz.: pn-pt: 10-18, sb: 10-14. Oferta dostępna w sali H, E, C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 349 12 24, anna.zimna (at) byledowakacji.pl
ANNA ZIMNA BIURO PODRÓŻY TRAVELEIRO - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - 3 500 - 4 000 PLN

Negocjacje warunków współpracy z dostawcami, analiza i zatwierdzanie ofert od dostawców, zarządzanie działem zakupu, utrzymywanie relacji z dostawcami.
Custo Pol S.A. - 2015-11-25 - Wykroty (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA SRL (O) - 2 100 - 2 150 PLN

przygotowanie wniosków o pomoc finansową na realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie wniosków o płatność, przygotowywanie odpowiednich sprawozdań, poszukiwanie możliwości dofinansowania dlaprojektów LGD Dunajec-Biała, realizacja projektów LGD Dunajec-Biała, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków oraz możliwości otrzymania dofinansowania i animacji lokalnej i współpracy o których mowa w par. 3 ust 8 i ust 9., przygotowanie i wdrażanie projektów w ramach LSR, prowadzenie monitoringu realizowanych operacji, współorganizacja imprez okolicznościowych, monitorowanie wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniuterroryzmu ewaluacja wskaźników oraz monitoring wdrażania LSR obsługa posiedzeń Rady Decyzyjnej LGD Dunajec-Biała, uczestnictwo w organizowanych przezLGD targach, konferencjach, wystawach, szkoleniach, badanie stopnia zadowolenia z udzielonego doradztwa
Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała - 2017-11-17 - Zakliczyn (małopolskie)

SPECJALISTA DS.EKSPORTU - 3 100 - 3 700 PLN

kontakt, obsługa i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporządzanie wycen w programie komputerowym, prowadzenie dokumantacji sprzedażowej
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-07-13 - Zawadzkie (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta, zachowanie czystości w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Sosnowiec (śląskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 1 200 PLN

Obsługa maszyn szwalniczych, indywidualne szycie gotowego wyrobu.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

promocja firmy,
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Soblówka (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 1 850 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych; Przyjmowanie zamówień odKlienta i kompleksową oraz terminową realizację sprzedaży;Samodzielne prowadzenie obsługi procesu wysyłek towarów doKlientów; Tworzenie i ewidencjonowanie dokumentów magazynowychi finansowych w systemie COMARCH; Nawiązywanie i utrzymywaniepozytywnych relacji z Klientami; Pozyskiwanie nowych klientówhurtowych w środowisku Internet. Wspieranie działu zakupów wbieżących działaniach, praca w godz.9-17
CERPOL A. BUBA S.K. - 2016-02-17 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNEK NIEMIECKI (143J) - od 3 500 PLN

Kontakt z klientem w języku niemieckim (telefon, e-mail, spotkania biznesowe), kontrola wysyłek/zamówień zagranicznych.
BAKS Wytwarzanie Osprzętu Instalacyjno-Elektrotech Kazimierz Sielski - 2017-03-02 - Karczew (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Gniezno (wielkopolskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU - nieodpłatny

•przyjmowanie korespondencji, jej ewidencja i rozdział zgodnie z dekretacją•analiza i współudział w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•sporządzanie i obsługa listy obecności pracowników Biura•współpraca z Działem Spraw Osobowych w zakresie spraw kadrowych pracowników OT
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 100 PLN

Prowadzenie akt osobowych, formalności związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sprawozdawczość GUS, PFRON
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-03-31 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. BHP - 3 000 - 4 000 PLN

bieżące przeprowadzanie kontroli w zakresie warunków pracy, przestrzegania zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przez pracowników. zgłaszanie wniosków w celu poprawy warunków bhp i środowiska pracy.udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz monitorowanie zagrożeń zawodowych.przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy.udział w opracowywaniu procedur awaryjnych.przeprowadzanie szkoleń wstępnych (instruktaży ogólnych) w zakresie bhp i p.poż.przeprowadzanie czynności związanych z ustalaniem okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, opracowywanie wniosków wynikających z badania okoliczności i przyczyn wypadków oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy.udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju w zakresie rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy.doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru środków ochrony zbiorowej lub indywidualnej. nadzór nad realizacją nakazów i zaleceń organów kontrolnych z zakresu bhp.prowadzenie dokumentacji dotyczącej bhp.
KGHM "METRACO" S.A. - 2017-01-30 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI MAGAZYNU - od 2 000 PLN

przyjmowanie dostaw towarów, wydawanie towarów z magazynu, kontakt i sprzedaż towarów, obsługa klientów
POLGAZ AUTO GAZ SYSTEM SEBASTIAN DROBEK SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-27 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA W DZIALE "MIĘSO/WĘDLINY/SERY" - do 2 300 PLN

Obsługa klienta. Wykładanie towaru na półki.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 1 850 - 3 000 PLN

obsługa zamówień od momentu wpłynięcia zamówienia do wysyłki; koordynowanie pracy magazynu; ścisła współpraca z magazynem; terminowe kompletowanie i przekazywanie dokumentów sprzedaży; współpraca z firmami spedycyjnymi
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO DZIAŁU FINANSOWEGO - od 2 500 PLN

Bieżąca analiza wskażników finansowych dotyczących sprzedaży, produkcji, rentowności i płynności oraz formuowanie wniosków, sporządzanie wycen produktów.
Fabryka Narzędzi Skrawających "FENES" S.A. - 2017-09-01 - Siedlce (mazowieckie)


Wybierz powiat