SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: Odbieranie telefonów od klientów w jęz. azerskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz azerskim

Data publikacji: 2016-01-26

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. azerskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz azerskim

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: turecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
perfekcyjne słownictwo, gramatyka, akcent, lokalne zwroty, słownictwo biznesowe - język azerski

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: Milionowa

Numer budynku pracodawcy: 91

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.01.2016

Data dodania oferty pracy: 26.01.2016

Oferta pracy ważna do: 09.02.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - 2 200 - 3 000 PLN

naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników. rozliczanie czasu pracy. przygotowywanie umów oraz zaświadczeń. prowadzenie ewidencji kadrowej.
ILPEA Sp. z o. o. - 2016-02-15 - Chełstówek (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL FIZYKI - 945,33 - 1 474,21 PLN

Nauczanie fizyki klasy VII-VIII
Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Armii Krajowej w Prusach - 2018-07-16 - Prusy (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM NIDERLANDZKIM - do 4 250 PLN

Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 1 750 PLN

- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. WĘGIERSKIM - WARSZAWA/ZDALNIE - od 4 000 PLN

Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-04 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - 1 017,4 PLN

Obsługa klienta, zamawianie towaru, wysłka towaru. Prowadzenie dokumentacji firmy. Robienie zestawień sprzedaży.Miele widziana zanjość branży rolniczej
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

SPECJALISTADO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH 1/2 ETATU - od 1 050 PLN

Specjalistado spraw administracyjnych 1/2 etatu
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Armii Krajowej w Bolesławcu - 2016-05-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR/ STARSZY REFERENT ( W SEKCJI PERSONALNEJ) - od 2 200 PLN

sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę, prowadzenie dokumentacji osobowej pracowaników, prowadzenie ewidencji czasu pracy
2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej - 2016-08-25 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (NR 0382) - od 2 400 PLN

rekrutacja pracowników na terenie Rosji, Ukrainy, Białorusi i Polski
PLATON.EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - do 3 000 PLN

sprzedaż produktów firmy na rynek krajowy i zagraniczny, obsługa klienta, obrót dokumentami handlowymi, dbanie o utrzymanie porządku w miejscu pracy
Meblotechnika Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Kleszczewo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 13 - 15 PLN

AKTYWNE POSZUKIWANIE PRACOWNIKÓW NA RYNKACH WSCHODNICHTŁUMACZENIE UMÓW - JĘZYKI: ROSYJSKI, UKRAIŃSKI, TWORZENIE DOKUMENTACJI DOT. ZATRUDNIENIA OBCOKRAJOWCÓW WYSTAWIANIE I OBSŁUGA DOKUMENTÓW A1LEGALIZACJA POBYTU OBCOKRAJOWCÓW
Prolease sp. z o.o. - 2017-09-15 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 1 850 - 2 500 PLN

Specjalista do spraw sprzedażyWymagania:- Wykształcenie wyższe (preferowane informatyka, bądź kierunki związane z multimediami). -Doświadczenie w sprzedaży usług - Znajomość branży IT, bądź branży reklamowej - Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - Wysokie kompetencje komunikacyjne - Umiejętność szybkiej analizy danych Zapał do pracy i wytrwałość - Optymizm i wiarę w siebieZakres zadań:- Sprzedaż usługi w branżach produkcji gier, produkcji filmowej, oraz szeroko rozumianej branży IT -Organizacja spotkania z klientami- Kreowanie marki i aktywne uczestnictwo w pracach działu marketingu -Współpraca z działami wewnętrznymi - Organizacja i czynny udział w targach i eventach z klientamZainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania proszone są o przesyłanie CV do dnia 16.12.2016r koniecznie z zaznaczeniem w temacie wiadomości numeru referencyjnego: Nr. Ref.MMC/sp/1 na adres email: rekrutacja (at) miasteczkomultimedialne.pl
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

przestrzeganie ustalonego harmonogramu pracy, rzetelne wykonywanie wszelkich powierzonych czynności, realizacja poleceń pracodawcy, dbanie o wystrój sklepu, obsługa klienta w punkcie sprzedaży spółki, zapoznanie z zasadą obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Blizne Łaszczyńskiego (mazowieckie)

SPECJALISTA DS EKSPORTU - od 3 500 PLN

wystawianie faktur, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia uznaniowa
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2017-05-05 - Karpicko (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 3 100 PLN

wypełnianie obowiązków służby bhp zgodnie z zakresem wynikającym z rozporządzenia w sprawie służby bhp., przeprowadzanie szkoleń bhp
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "BE-HA-PE" Sp. z o. o. - 2017-03-08 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW - od 4 300 PLN

- dokonywanie zakupów w imieniu klienta- konsultacja dokonanych transakcji- poszukiwanie nowych producentów- bezpośredni kontakt z klientami ukraińskojęzycznymi i anglojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY EURUPEJSKICH - od 3 500 PLN

prowadzenie spotkań, szkoleń o tematyce funduszy europejskich, konsultacje nt. FE, świadczenie usług inmformacyjnych,
Lokalna Grupa Działania Małe Morze Punkt Informacyjny FE w Malborku - 2016-07-19 - Malbork (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZE WSCHODEM - od 2 000 PLN

Rozwój kontaktów hadlowych z dotychczasowymi kontrahentami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji, koordynacja realizacji kontraktów exportowych i importowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Stare Olesno (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 1 100 PLN

Sprzedaż usług zakładu, poszukiwanie nowych klientów. Obsługa klientów zagranicznych w języku rosyjskim i ukraińskim. Znajomość branży kosmetycznej. Wykształcenie średnie handlowe, doświadczenie zawodowe 2 lata na w/w stanowisku. Dobta znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego. Umiejętność obsługi programu MS OFFICE.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Ząbki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU NA RYNKU AZJATYCKIM - od 18 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów w języku wietnamskim, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

Przyjmowanie zamówień, obsługa komputera oraz programów do fakturowania. Wymagane: wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat . B, umiejętność pracy z ludźmi, obsługa komputera, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel. 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: biuro (at) m-blach.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2017-09-20 - Krzeszyce (lubuskie)

SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 2 293,58 PLN

Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 2 520 PLN

Prace budowlane na sprzęcie kop-ładowarki.
FAB-MEH Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Siedlisko (lubuskie)

SPECJALISTA DS. HR I ADMINISTRACJI - do 3 500 PLN

- współpraca z wewnętrznymi działami i kierownikami w zakresie rekrutacji i szkoleń - koordynacja procesu rekrutacji dla pracowników produkcyjnych i administracyjnych (weryfikacja aplikacji, rozmowy rekrutacyjne, zamieszczanie ogłoszeń o pracę) - organizowanie procesu przyjęcia nowych pracowników (onboarding) - współudział w projektach HR - e-mailing, dbanie o prawidłowy proces komunikacji w firmie, przyjmowanie korespondencji pocztowej - zamawianie art. biurowych dla firmy - współpraca w zakresie administracji z innymi działami - organizacja eventów oraz podróży służbowych
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-16 - Radomsko (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ - od 2 000 PLN

Specjalista ds. systemów zabezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 500 - 2 700 PLN

Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy.Opracowanie dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenia, zaproszenia SIWZ.Przeprowadzanie czynności związanych z publikacją ogłoszeń oraz informacji zgodnie z ustawą.Sporządzanie sprawozdań i zestawień z zakresu prowadzonych postępowań.Opracowanie i archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań.Zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy "Prawo zamówień publicznych" oraz przepisów wykonawczych do ustawy.Monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych.
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)