SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Kraków oferta pracy WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy.Opracowanie dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenia, zaproszenia SIWZ.Przeprowadzanie czynności związanych z publikacją ogłoszeń oraz informacji zgodnie z ustawą.Sporządzanie sprawozdań i zestawień z zakresu prowadzonych postępowań.Opracowanie i archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań.Zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy "Prawo zamówień publicznych" oraz przepisów wykonawczych do ustawy.Monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych.
Data publikacji: 2017-11-24
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prądnicka 76/pokój 12C, 31-202 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy.Opracowanie dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenia, zaproszenia SIWZ.Przeprowadzanie czynności związanych z publikacją ogłoszeń oraz informacji zgodnie z ustawą.Sporządzanie sprawozdań i zestawień z zakresu prowadzonych postępowań.Opracowanie i archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań.Zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy "Prawo zamówień publicznych" oraz przepisów wykonawczych do ustawy.Monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie 2500 zł do 2700 zł + premia + stażowe + premia uznaniowa.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Data rozpoczęcia pracy: 03.01.2018
Data zakończenia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu prawa, administracji, ekonomii lub pokrewne), min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, praktyczna znajomość Ms Office, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu, nastawienie na rozwój i stałe podnoszenie swoich kwalifikacji.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 24.11.2017
Oferta pracy ważna do: 24.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2017
Podobne oferty pracy
KOORDYNACJA SYSTEMÓW TELEFONICZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-
Firma MM Marcin Modrzejewski - 2019-07-08 - Kościerzyna (pomorskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór i kontrola jakości produkcji, współpraca z innymi działami w zakresie poprawy jakości. Rozwiązywanie aktualnych problemów jakościowych, sporządzanie raportów.
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
przygotowywanie i laminowanie form łodzi
"BALT-YACHT" K. A. i B. Kozłowscy spółka jawna - 2017-10-23 - Żarnowo Pierwsze (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowo-ubezpieczeniowej dla klientów biura
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Niepołomice (małopolskie)
analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, prowadzenie działań usprawniających sprzedaż - przygotowywanie materiałów promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów, kompletowanie dokumentów (wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek, baza danych), realizowanie planów sprzedażowych
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Piastów (mazowieckie)
ślusarstwoPraca w na terenie Warszawy. Możliwość zakwaterowania.
Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe Hydro-Bud Jan Tomaszewski - 2016-07-20 - Płońsk (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedażowych, pełna obsługa transakcji, sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo techniczne oraz prezentowanie oferty dostosowanej do potrzeb klienta, profesjonalna obsługa oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy. Praca w godz. 7:00-15:00, 8:00-16:00, 09:00-17:00Od m-ca kwietnia pracodawca przenosi miejsce pracy do Podrzecza gm. Podegrodzie (k. PSB"Mrówka")
Sufigs SP.zo.o. oddział Nowy Sacz - 2019-02-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język holenderski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-07-26 - Kornice (śląskie)
Wykształcenie zawodowe; min. 3 lata doświadczenia; umiejętność pracy w grupie; dokładność; zdolności matematyczne; Zakres obowiązków: przyjmowanie materiałów dostarczonych do magazynu, ustalanie ich ilości, czuwanie nad odbiorem technicznym; sporządzanie prawidłowej dokumentacji na podstawie sprawdzonych dowodów dostawy i podpisywanie dowodów przyjęcia; wydawanie materiałów na podstawie prawidłowych, sprawdzonych dokumentów rozchodowych; kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu zapasów ze stanem ewidencyjnym; umowa zlecenie; praca wg zleceń 24h na dobę; miejsce pracy: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Pyskowice (śląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B, kultura osobista i techniczna. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
Pohl & Pohl Sp. z o. o. - 2016-03-21 - Racibórz (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka nad zwierzętami i prace gospodarcze.Umiejętność pracy ze zwierzętami.Istenieje możliwość zamieszkania.
Gospodarstwo Rolno-Hodowlane Tadeusz-Adam Ropiak - 2018-03-20 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad procesem logistycznym w przedsiębiorstwie, współpraca miedzy działami
LMG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Włoszakowice (wielkopolskie)
Nadzór nad sprzętem zw z informatyką, tj. drukarki, sprzęt sieciowy, kasy i drukarki fiskalne itp., współpraca przy wdrażaniu nowych oraz modyfikacji istniejących programów informatycznych, współpraca we wdrożeniu i rozwiązaniu problemów z użytkownikami sprzętu i programów informatycznych w Spółce, dokumentacja wdrażanych i stosowanych rozwiązań w podwyższonym zakresie oraz ich bieżąca aktualizacja, analiza danych zawartych w programach obsługujących gospodarkę Spółki (Apollo, ERP BIORACLE, inne), prowadzenie cyklicznych raportów w zakresie sprzedaży na potrzeby Zarządu i Regionalnych szefów sprzedaży, wprowadzenie systemów raportowania dla poszczególnych działów i pracowników, analiza wykorzystania majątku Spółki: zbiorniki, samochody itp., doraźne analizy na potrzeby Zarządu zw z prowadzonymi zamierzeniami i działaniami, współpraca w zakresie przygotowania i wdrażania rozwiązań informatycznych i ewidencyjnych w zakresie ewidencji obrotu gospodarczego i organizacji działalności Spółki, wspomaganie i przygotowywanie danych dla działów centrali i oddziałów Spółki, inne sprawy zw z ww zakresem obowiązków. Wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomia, finanse i rachunkowość, informatyka, informatyka i ekonometria, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, pakietu Ms Office.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Rumia (pomorskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowwanie posiłków.
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)
obsługa serwisu aukcyjnego Allegro, nadzorowanie sprzedaży internetowej, doradzanie klientowi w procesie zakupu przez internet
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
-kontrola jakosci części i zespołów na podstawie dokumentacji technicznej-pomiar detali-przygotowanie dokumentacji-współpraca z innymi działami
Gorzowska Fabryka Maszyn CADWIT Sp. z o.o. - 2018-07-03 - Stanowice (lubuskie)
aktualizowanie bazy danych w języku litewskim rozbudowa bazy danych w języku litewskim
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-01-20 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. techniczno - energetycznych: nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem budynków mieszkalnych, prowadzenie dokumentacji.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KROWODRZA" - 2017-02-27 - Kraków (małopolskie)
rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych w kraju i zagranicą, rezerwacja samochodów, korzystanie z zsystemów rezerwacyjnych, sprawdzanie biletów podróży
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Poznań (wielkopolskie)
•Realizacja, rozliczanie, dokumentacja i monitoring projektów unijnych realizowanych przez Fundację.•Pisanie samodzielne lub w zespole projektów i wniosków o dotacje do różnych Instytucji Zarządzających, z różnych obszarów zainteresowania Fundacji. •samodzielne tworzenie lub modyfikowanie programów szkoleń, przygotowywanie i realizacja ofert przetargowych na szkolenia oraz sprzedaż i oferowanie tak przygotowywanych szkoleń•Przygotowanie kalkulacji i rozliczeń finansowych szkoleń •Budowanie relacji z uczestnikami szkoleń i projektów oraz dbałość o wizerunek Fundacji w oczach uczestników szkoleń i klientów •Samokształcenie w zakresie zadań opisanych powyżej
Fundacja Gospodarcza PRO EUROPA - 2019-01-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z Vice-Prezesem Zarządu KK w zakresie bieżąco zlecanym, a w razie nieobecności w/w- przejęcie podstawowych, terminowych obowiązków; kontrola prawidłowości wystawianych faktur; monitorowanie płatności klientów; przygotowywanie dokumentacji dla zewnętrznego Biura Rachunkowego obsługującego Spółkę w zakresie faktur sprzedażowych, kosztowych; przygotowywanie Listy Płac i nadzór nad dokumentami kadrowymi (urlopy, zwolnienia lekarskie, rozliczenia wydatków itp.); wykonywanie pilnych przelewów płatniczych w uzgodnieniu z Prezesem Zarządu; kontakty z instytucjami zewnętrznymi- takimi jak banki, urzędy i administracja
TECHMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Leszno (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, 2 lata doświadczenia, komunikatywna znajomość j. angielskiego, znajomość obsługi komputera w zakresie programu Office, komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań, prawo jazdy kat. B. Kandydat będzie odpowiedzialny za zlecanie i koordynowanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, utrzymywanie kontaktu z agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów, organizację targów branżowych, umieszczanie ogłoszeń na portalach branżowych, obsługę call center, dbanie o bieżące zaopatrzenie biura, prace biurowe związane z wykonywanymi obowiązkami. CV prosimy przesyłać na adres e-mail: a.skiba (at) polcab.com.
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-05 - Rybnik (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Legnica (dolnośląskie)