SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KADROWEJ URZĘDU K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KADROWEJ URZĘDU K/M

Wynagrodzenie: od 3 185 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2017-08-28

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 185 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KADROWEJ URZĘDU K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 185 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2017

Data zakończenia pracy: 14.09.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kodeks Pracy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca dla pełno i niepełnosprawnychWykształcenie: wyższe (w tym licencjat), praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, skaner, ksero, fax, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi, miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: w budynku brak wind, podjazdów i toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu, obowiązki: przygotowywanie projektów dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników Urzędu, a także dokumentów dotyczących zmian w tym zakresie oraz rozwiązania stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz ustalanie uprawnień pracowników Urzędu wynikających ze stosunku pracy, w szczególności do urlopów wypoczynkowych, dodatków za wieloletnią pracę (dodatków stażowych), nagród jubileuszowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, odpraw emerytalnych i rentowych, udział w przeprowadzaniu naborów do korpusu służby cywilnej, zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu, a także prowadzenie komputerowej bazy danych pracowników Urzędu, dokonywanie zgłoszeń pracowników i członków ich rodzin do ZUS, oraz zgłoszeń zmian w danych ubezpieczonych oraz ich wyrejestrowywanie, udział w prowadzeniu sprawozdawczości dotyczącej zatrudnienia w Urzędzie, monitorowanie przeprowadzania pierwszych ocen w służbie cywilnej nowo zatrudnionych członków korpusu służby cywilnej oraz ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych na czas nieokreślony wraz z ustalaniem ich indywidualnych programów rozwoju zawodowego, udzielanie pracownikom Urzędu informacji i wyjaśnień w celu zapoznania ich z uprawnieniami i obowiązkami wynikającymi ze stosunku pracy, wymagania niezbędne: wyższe prawnicze lub administracyjne albo wyższe (nieprofilowe) i studia podyplomowe z zakresu prawa pracy albo wyższe (nieprofilowe) i większe doświadczenie zawodowe, doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w pracy związanej z obsługą kadrową lub w pracy związanej ze stosowaniem przepisów prawa w praktyce w przypadku wykształcenia wyższego profilowego oraz w przypadku wykształcenia wyższego (nieprofilowego) i ukończonych studiów podyplomowych z zakresu prawa pracy albo 2 lata doświadczenia w pracy związanej z obsługą kadrową lub w pracy związanej ze stosowaniem przepisów prawa w praktyce w przypadku wykształcenia wyższego nieprofilowego, znajomość przepisów: Kodeksu pracy wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, w szczególności: rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków i sposobu dokonywania pierwszej oceny w służbie cywilnej, rozporządzenia w sprawie warunków i sposobu przeprowadzania ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej, rozporządzenia w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych, rozporządzenia w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych (w zakresie dotyczącym stosunku pracy), ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (w zakresie nabywania prawa do świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia emerytalnego i rentowego), dotyczących podstaw ustrojowych państwa, w szczególności funkcjonowania administracji rządowej (Konstytucja RP, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o Radzie Ministrów) oraz działania organów nadzoru budowlanego i administracji architektoniczno-budowlanej, umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność, kultura osobista, posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo, w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego, kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej, - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167 ze zm.). Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność ,w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 06.09.2017 r. Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy BOR nr ogłoszenia 14290. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce Praca w GUNB. Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Osoby, które spełnią ww. wymagania zostaną poinformowane o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze na to stanowisko. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78; praca jednozmianowa, w godzinach 8:15-16:15. Zgłoszenie: ul. Krucza 38/42

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 28.08.2017

Oferta pracy ważna do: 06.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 3 100 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA DOKUMENTACJI PRODUKCYJNEJ - od 2 300 PLN

Przygotowanie dokumentacji do wykonania płytek w programach UCAM, CAM 350, tj. programów sterujących wiertarkami i frezerkami numerycznymi, fotoploterem oraz dokumentacji rysunkowej i danych do testowania elektrycznego i optycznego płytek. Wynagrodzenie: 2300 zł brutto - w okresie próbnym. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą: p. Sylwia Herka - sylwia.herka (at) eldos.com.pl, tel.: 71 370 51 60.
ELDOS Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU - od 3 500 PLN

Serwisowanie maszyn, doradztwo techniczne w zakresie maszyn dla wyposażenia krojowni (cuttery jedno i wielowarstwowe, lagowarki, maszyny do cięcia na pasy znanych marek niemieckich i hiszpańskich), prace instalacyjne oraz montażowe na rzecz klientów firmy, przeprowadzanie szkoleń z obsługi maszyn, reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej i w terenie (możliwe nadgodziny w trakcie wyjazdów do Klienta).
CUT Service Gibas Mariusz - 2016-10-04 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY MIESZKAŃ - 2 500 - 3 500 PLN

Koordynowanie i nadzorowanie sprzedaży, kreowanie strategii marketingowej. Praca na umowę o pracę w godz. 8.30-16.30 w Kołobrzegu, praca w soboty.
Firma Handlowo-Usługowa Adam Prajwocki (EURO GIPS) - 2017-07-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA - od 1 500 PLN

Zadania na stanowisku:- Przygotowywanie ofert handlowych na podstawie danych przekazanych przez klienta- Współpraca z zespołem technicznym- Wsparcie działu techniczno-handlowego- Koordynacja realizacji złożonych zapytań ofertowych- Budowanie satysfakcji Klienta
2 Handle Polen Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Kurza Góra (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH - 2 000 - 2 500 PLN

Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, poszukiwanie i wdrażanie nowości technicznych, znajomość systemów CAD i CAM, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, udział w pracach projektowo - rozwojowych, doradztwo techniczne.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-02-28 - Głuchołazy (opolskie)

PALACZ CENTRALNEGO OGRZEWANIA - od 1 850 PLN

Wykształcenie zawodowe, świadectwo kwalifikacji uprawniające do pracy na stanowisko palacza.
GIMNAZJUM NR 12 IM. GÓRNICZEGO STANU W RYBNIKU - 2016-09-09 - Rybnik (śląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Strzegom (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 1 850 PLN

Zaopatrywanie w częcsi samochodowe, pomoc w prowadzeniu warsztatu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

wykształcenie wyższe, doświadczenie nie jest wymagane, prawo jazdy kat B, komunikatywność, zarządzanie czasem pracy, umiejętności negocjacyjne, znajomość języków obcych mile widziana.
LEGE OPAKOWANIA Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami, doradztwo handlowe, przygotowywanie ofert.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Dobrodzień (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

nawiązywanie kontaktów biznesowych, przedstawianie oferty nowym klientom, kształtowanie pozytywnego wizerunku formy, opieka nad pozyskanymi klientami, tworzenie bazy klientów, obsługa urządzeń biurowych, przygotowanie ofert i dokumentów dotyczących współpracy
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA D/S KREDYTÓW I NIERUCHOMOŚCI - 997,4 PLN

Przeprowadzanie rozmów handlowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i w terenie, aktualizacja strony internetowej, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji fotograficznej
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Oława (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 500 PLN

Zdobywanie klientów dla ośrodka, opracowywanie ofert oraz pakietów pobytu.
OŚRODEK WCZASÓW RODZINNYCH UNIVERSAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Łazy (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REKLAMY - od 2 100 PLN

tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-05-02 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTĘ/ASYSTENTKĘ DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 600 PLN

-obsługa administracyjna placówki: odbieranie telefonów,rejestracja,korenspondencja,umowy,sprawozdania-koordynacja obiegu dokumentów i przepływu informacji-wykonywanie bieżących poleceń
Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska lek. med. Igor Gusarski - 2018-06-01 - Kościerzyna (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 1 300 PLN

Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych w tym wyliczanie wynagrodzeń umów o pracę i umów zleceń,rejestracja umów w programie Płatnik, wystawianie zaświadczeń ZUS i US, wystawianie zaświadczeń RP7, księgowanie list płac w programie OPTIMA, wystawianie not księgowych podległym jednostkom.Praca na 1/2 etatu Miejsce pracy: Wrocław, ul. NowaKontakt kandydatów z pracodawcą: dolnoslaska (at) zhp.pl, 717360102Oferta skierowana również do osób niepełnosprawnych sala E, A
ZHP Chorągiew Dolnośląska - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)

LEKTOR JĘZYKÓW OBCYCH - od 55 PLN

prowadzenie zajęć językowych z dorosłymi
Blue Education Krystian Żak w Wołowie - 2018-06-27 - Hajnówka (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 5 500 PLN

Analizowanie wyników sprzedaży. Negocjowanie umów. Tworzenie ofert handlowych. Analizowanie rynku oraz ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Odbywanie podróży służbowych (Uzbekistan, Rosja, Kazachstan).
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Podkowa Leśna (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 5 000 PLN

Sprzdaż usług hotelowych zgodnie z założonym planem sprzedaży, udział w promocji usług, kontakt z aktualnymi oraz pontcjalnymi klientami
Pałac Brzezina Sp.z o.o - 2018-03-06 - Brzezina (dolnośląskie)

Specjalista ds. księgowości - -

Media Expert Księgowanie faktur kosztowych w programie finansowo – księgowym
Miesięczne zamykanie ksiąg rachunkowych
Sporządzanie wg potrzeb cyklicznych sprawozdań finansowych i statystycznych
Zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy
Media Expert - 2016-12-20 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 000 PLN

Organizacja transportu, kontakt z kontrahentami.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AGSOL" Sp. J. - 2016-11-10 - Pacanów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - HANDLOWIEC - od 2 780 PLN

promowanie nowych produktów, poszukiwanie klientów, obsługa systemu zamówień, dostarczanie towarów do klientów
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI - ELEKTRYK - 2 800 - 3 200 PLN

- serwisowanie: urządzeń klimatyzacji i chłodniczych, instalacji elektrycznych, kurtyn powietrznych, central wentylacyjnych;- prace konserwacyjne na instalacji elektrycznej, osprzęcie i urządzeniach elektrycznych;- ocena sprawności instalacji elektrycznych;- wykonywanie przeglądu i ocena stanu wyposażenia technicznego budynku.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 3 000 PLN

zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-19 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI - do 2 750 PLN

tworzenie planów produkcyjnych długo i krótkoterminowych; monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego oraz surowców; planowanie zakupów surowców w oparciu o plany produkcyjne; zapewnianie terminowości realizacji zamówień; współpraca z działem kontraktacji, produkcji, technologii, logistyki i działem handlu; opracowywanie prognoz, raportów i zestawień
Animex Foods Spółka z o.o. Spółka Komandytowa Oddział w Iławie - 2017-08-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat