SPECJALISTA DS MAGAZYNU Konstancin-Jeziorna oferta pracy Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS MAGAZYNU
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa magazynu z żywnością, przyjmowanie i wydawanie towaru, prowadzenie dokumentacji magazynu, zamawianie towaru, współpraca z personelem i dietetykiem
Data publikacji: 2019-04-08
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Pracodawca: Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gąsiorowskiego 12/14, 05-510 Konstancin-Jeziorna, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa magazynu z żywnością, przyjmowanie i wydawanie towaru, prowadzenie dokumentacji magazynu, zamawianie towaru, współpraca z personelem i dietetykiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS MAGAZYNU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konstancin-Jeziorna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konstancin-Jeziorna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: magazynier
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Gąsiorowskiego 12/14, 05-510 Konstancin-Jeziorna, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kadry (at) ckr.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Konstancin-Jeziorna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Konstancin-Jeziorna
Ulica pracodawcy: Gąsiorowskiego
Numer budynku pracodawcy: 12/14
Profil działalności pracodawcy:
Placówka zajmująca się leczeniem i rehabilitacją osób.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data dodania oferty pracy: 10.04.2019
Oferta pracy ważna do: 08.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
selekcja i rekrutacja kandydatów, weryfikacja języka angielskiego kandydata
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja metodyk eksperymentalnych, tworzenie zajęć projektowych dla dzieci i łodzieży metodą eksperymentu, realizacja warsztatów dla nauczycieli, realizacja zajęć z rodzicami, ewaluacja procesu nauczania
BLUEFORM Marcin Kozłowski - 2016-12-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Opis stanowiska pracy:•Sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-7UE;•Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego;•Dekretacja i księgowanie faktur zakupu towarów i usług;•Współpraca w zakresie rozliczeń i danych finansowych z jednostkami powiązanymi;•Ewidencja i rozliczanie wydatków kosztowych rozłożonych w czasie (RMK);•Prowadzenie i kontrola ewidencji środków trwałych;•Obsługa kasy fiskalnej zgodnie z obowiązującym prawem;•Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym;•Kontrola, uzgadnianie poprawności zaksięgowanych dokumentów;•Czynny udział w kontroli podatkowej Urzędów Skarbowych. Wymagania: •Praktyczna umiejętność obsługi oprogramowania księgowo-finansowego;•Znajomość języka angielskiego (mile widziana);•Chęci stałej nauki.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-22 - Racibórz (śląskie)
rozliczanie płatności z dostawcami i odbiorcami, analiza rozrachunków, sporządzanie kompensat, not korygujących, pism zewnętrznych, naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat, zastępowanie pracowników działu w tym obsługa kasy, windykacja należności i prowadzenie korespondencji w tym zakresie (bieżąca współpraca z Radcą prawnym), analiza sald rozrachunkowych, rozliczanie płatności z odbiorcami i dostawcami,sporządzanie potwierdzeń sald, sporządzanie informacji i analiz związanych z windykacją należności, kontrola opłat związanych z postępowaniem sądowym oraz egzekucyjnym.Godziny pracy: 7-15
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Organizowanie sposobów transportu, kontrola nad rozładunkiem i przyjmowaniem towarów, organizowanie wstępnej współpracy z firmami transportowymi w ramach tychże kierowcami i magazynierami, negocjonowanie cen i warunków dostaw
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Grójec (mazowieckie)
sporządzanie dokumentów sprzedażowych, logistycznych, magazynowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, rozliczanie róznic gazu LPG, przygotowanie raportów i zestawień,archwizacja dokumentów; min.rok doświadczenia na podobnym stanowisku; wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2017-06-13 - Zawadzkie (opolskie)
jw.
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
poszukiwanie kontrahentów i klientów, realizacja planu sprzedażowego, obsługa zamówień, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Śrem (wielkopolskie)
Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości,Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych), bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z gościem terminu pobytu w hotelu, obsługa: centrali telefonicznej, faksu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, oraz innych urządzeń biurowych, utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Kraków (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
• Administrowanie zamówieniami i kontaktami z klientami• Zarządzanie planem załadunków• Współpraca z planistą produkcji• Kontakt z firmą transportową• Współpraca z magazynem wewnętrznym i zewnętrznym• Branie udziału w inwentaryzacjach
kontakt przez OHP - 2018-05-10 - Niepołomice (małopolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elemrntami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2017-08-16 - Mroczeń (wielkopolskie)
Obsługa maszyn rozlewających czekoladęObsługa pozostałych urządzeń wykorzystywanych w procesie produkcyjnym Przestrzeganie norm sanitarnych panujących w zakładzie Realizacja założonych celów produkcyjnych Raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy
Adikam Spółka z o.o. - 2018-05-07 - Borek Szlachecki (małopolskie)
Kontakt osobisty lub tel: 516 004 848(w celu umówienia się na spotkanie).Praca na 1 zmianę w godz. 8-16.Zamawianie części do przyczep oraz naczep.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-06-22 - Andrychów (małopolskie)
Wydawanie i przyjmowanie towaru, dbanie o porządek na magazynie, obsługa wózka widłowego.Miejsce pracy: Łódź, ul. Puszkina 78.
SIG SP. Z O.O. - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
sortowanie złomu
Ekoprod Sp. z o.o. - 2019-01-10 - Bytom (śląskie)
Analiza oraz raportowanie powierzonych zadań, aktualizacja, wprowadzanie danych dotyczących transportów, obsługa telefoniczna, uzupełnianie statystyk sprzedażowych, analiza dokumentów wpływających do działu sprzedaży, wycena zamówień
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2017-09-01 - Zambrów (podlaskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z firmami transportowymi, prowadzenie negocjacji cenowych, poszukiwanie nowych firm transportowych, bieząca obsługa transportów, obsługa przewozów kontenerowychpraca w godz. 8-16.Dodatkowo do wynagrodzenia premia. uznaniowa. Miejsce Pracy: Opole, Zielonogórska 3.
BTG SP.Z O.O - 2018-12-06 - Opole (opolskie)
profesjonalna obsługa klienta biznesowego,samodzielne koordynowanie zamówieńustalanie cen, możliwych terminów realizacji i wysyłekstały kontakt z Klientemwspółpraca z innymi działami firmyudział w targach branżowych
Lynka Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Kraków (małopolskie)
-Analiza pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania z dostępnych funduszy-Weryfikacja terminów i rodzajów naborów-Monitorowanie planowanych projektów-Samodzielne przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów zgodnie z wytycznymi i zasadami pisania projektów oraz ich składanie-Prowadzenie negocjacji oraz tworzenie dokumentacji/załączników niezbędnych do otrzymania dofinansowania-analiza projektów inwestycyjnych i zadań realizowanych przez dział pod kątem możliwości - wystąpienia o środki finansowe,-Wprowadzanie zmian merytorycznych do realizowanych projektów-Kompleksowy nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem projektów-Kontakt z instytucjami pośredniczącymi
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Dębica (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych klentów, obsługa istniejących klentów, aktywna sprzedaż produktów, budowanie międzynarodowej strategii marketingowejkontakt: Waldemar Wata 605 432 297
Z.P.H.U. WA - BIS Waldemar Wata - 2015-12-01 - Tarnawa (świętokrzyskie)
stolarka meblowa, możliwośc przyuczenia
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Balin (małopolskie)
Poszukiwanie nowych klientów,nowych rynków sprzedaży towaru,obsługa nowych kontraktów: przygotowywanie ofert, udział w spotkaniach z kontrahentami.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE Walerian Grzegorz Fabich - 2017-01-26 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)
obsluga turystycznych systemów rekreacyjnych, rezerwacja i sprzedaż ofert turystycznych
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Oleśnica (dolnośląskie)
sprzedaż w branży papierniczej, prezentacja towaru, prowadzenie sklepu
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Chorzów (śląskie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-02-15 - Pilzno (podkarpackie)