SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI W ZAKRESIE PŁAC Opole oferta pracy Opolski Teatr Lalki I Aktora im. Alojzego Smolki


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI W ZAKRESIE PŁAC

Wynagrodzenie: 3 390 - 3 900 PLN

Zakres obowiązków: Naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń osobowych pracowników teatru,Rozliczanie i wypłacanie wynagrodzeń bezosobowych na podstawie umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło, honoraria autorskie),Rozliczanie i wypłacanie należnych zasiłków ZUS,Rozliczanie i odprowadzanie należnych składek ZUS, w tym obsługa dokumentów ubezpieczeniowych w programie Płatnik,; Rozliczanie i odprowadzanie należnych zaliczek na podatek dochodowy PIT, w tym sporządzanie elektronicznych deklaracji i informacji podatkowych m.in. PIT-11, PIT-4R, PIT-8AR, IFT-1R,; Rozliczanie i odprowadzanie potrąceń z wynagrodzeń z tytułu zajęć komorniczych, wkładów i pożyczek PKZP, składek na PZU, składek związkowych,; Ewidencja księgowa list płac,; nne pomocnicze czynności związane z rozliczaniem wynagrodzeń pracowników, wystawianie dokumentów Rp-7, zaświadczeń o zarobkach, pism z objaśnieniami itp.Wypełnianie sprawozdań statystycznych GUS z zakresu wynagrodzeń,; Okresowe zastępowanie innych pracowników z działu księgowości (w czasie ich nieobecności związanej z chorobą lub urlopem).praca w godz. 7-15

Data publikacji: 2018-11-15

Lokalizacja: Opole (opolskie)

Pracodawca: Opolski Teatr Lalki I Aktora im. Alojzego Smolki

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kośnego 2a, 45-056 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń osobowych pracowników teatru,Rozliczanie i wypłacanie wynagrodzeń bezosobowych na podstawie umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło, honoraria autorskie),Rozliczanie i wypłacanie należnych zasiłków ZUS,Rozliczanie i odprowadzanie należnych składek ZUS, w tym obsługa dokumentów ubezpieczeniowych w programie Płatnik,; Rozliczanie i odprowadzanie należnych zaliczek na podatek dochodowy PIT, w tym sporządzanie elektronicznych deklaracji i informacji podatkowych m.in. PIT-11, PIT-4R, PIT-8AR, IFT-1R,; Rozliczanie i odprowadzanie potrąceń z wynagrodzeń z tytułu zajęć komorniczych, wkładów i pożyczek PKZP, składek na PZU, składek związkowych,; Ewidencja księgowa list płac,; nne pomocnicze czynności związane z rozliczaniem wynagrodzeń pracowników, wystawianie dokumentów Rp-7, zaświadczeń o zarobkach, pism z objaśnieniami itp.Wypełnianie sprawozdań statystycznych GUS z zakresu wynagrodzeń,; Okresowe zastępowanie innych pracowników z działu księgowości (w czasie ich nieobecności związanej z chorobą lub urlopem).praca w godz. 7-15

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 390 - 3 900 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI W ZAKRESIE PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 390 - 3 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne. Znajomości zagadnień i problematyki związanej z funkcjonowaniem rachunkowości przedsiębiorstwa/instytucji, ustawy o rachunkowości, przepisów kodeksu pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych, płacowych. podstawowej orientacji w sferze działalności finansowo - księgowej jednostek sektora finansów publicznych. Doświadczenia w obsłudze programów płacowych, biegłość w obsłudze programu Płatnik, Umiejętności pracy z komputerem, pakietem Office, urządzeniami biurowymi. Wyższego wykształcenia, najchętniej z zakresu: rachunkowości i finansów, ekonomii. Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętności organizacyjnych, w szczególności samodzielności w organizacji pracy własnej, określania poszczególnych zadań oraz konsekwentnego przestrzegania terminów ich realizacji. Rzetelności, dokładności, odpowiedzialności, dyspozycyjności, umiejętności komunikacji interpersonalnej, zdolności analitycznego myślenia, gotowości do podnoszenia kwalifikacji.2 lata doswiadczenia na podobnym stanowisku.

Nazwa pracodawcy: Opolski Teatr Lalki I Aktora im. Alojzego Smolki

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Adres pracodawcy:
Kośnego 2a, 45-056 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje (kopie dyplomów, świadectw pracy, zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, inne). Oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (DZ. Ustaw z 2018 r., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), na potrzeby związane z ogłoszonym naborem na stanowisko SPECJALISTY DS. KSIĘGOWOŚCI W ZAKRESIE PŁAC Opolskiego Teatru Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki w Opolu Rekomendacje (opcjonalnie).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: m. Opole

Gmina pracodawcy: Opole

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Opole

Ulica pracodawcy: Kośnego

Numer budynku pracodawcy: 2a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 15.11.2018

Oferta pracy ważna do: 15.12.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 15.11.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ - od 2 450 PLN

-tworzenie nowych dokumentacji technicznych,-wdrażanie zmian i modyfikacja istniejacych dokumentacji technicznych,-weryfikacja wagi detali, podawanie widełek wagowych, generowanie zamówień z New Maint dla działu technicznego,-5S-szkolenia audyty,-Leyaut-organizacja stanowisk pracy,-wspomaganie działu handlowego-opracowywanie pakowania detali na podstawie rysunków technicznych i informacji z działu handlowego
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 96 D - od 1 900 PLN

tworzenie ofert, realizacja planu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (STAŻ) - 997,4 PLN

osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS.TURYSTYKI (DO 30R.Ż.) - od 2 200 PLN

Obsługa biura, przygotowywanie i sprzedaż ofert turystycznych i ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2018-03-10 - Wołomin (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-KSIĘGOWYCH - od 2 000 PLN

OBSŁUGA KADROWA, EWIDENCJA DOWODÓW KSIEGOWYCH, SPORZADZANIE DEKLARACJI VAT, PROWADZENIE REJESTRÓW EWIDENCJI SRODKÓW TRWAŁYCH, SPRAWOZDAWCZOŚĆL
Biuro Rachunkowe "PRESTIGE" Wioletta Bojar Ostróda - 2017-01-27 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności, Samodzielność na powierzonym stanowisku, Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych, Otwartość na wiedzę i nowe umiejętności, Dyspozycyjność oraz umiejętność efektywnej pracy wzespole.specjalista do spraw sprzedaży
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-09-24 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 050 PLN

Tworzenie bazy klientów, wysyłanie ofert do klientów, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, uzyskiwanie pozwolenia na wywóz towaru za granice, udział w oficjalnych spotkaniach. Kontakt z kontrahentami z Mołdawii, Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - do 2 900 PLN

Aktywna sprzedaż kaw i herbat w oparciu o zdobytą wiedzę. Umowa zlecenie (około 160 godzin mięsiecznie) - docelowo umowa o pracę od 6 do 8 tygodni od podjęcia współpracy. Godziny pracy: wg grafiku - w godz.: 9-21. Miesjce pracy: Galeria Wroclavia lub Galeria Dominikańska. Oferta dostepna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) fiveoclock.com.pl, tel.: 76 844 27 02.
Brzezicki & Siess s.c. - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW HURTOWYCH - od 1 850 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
PHUB AND-BUD Banaszak Andrzej - 2016-05-20 - Pleszew (wielkopolskie)

KASJERKKA/DĘBICA - od 15 PLN

obsługa kasy fiskalnej, wymagana aktualna książeczka SANEPID-u
kontakt przez OHP - 2018-10-10 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Zbieranie informacji o potencjalnych rynkach.Pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie i utrzymanie więzi z istniejącycmi klientami firmy.Przygotowanie ofert handlowych dla klientów.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "CERPLAST" Sp.z o.o - 2016-02-24 - Ropczyce (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. TECHNOLOGII WODY - od 2 500 PLN

- Prowadzenie analiz mających na celu zwiększenie efektywności funkcjonowania systemu wodociągowego Spółki w zakresie uzdatniania i dystrybucji wody. Prowadzenie analiz w zakresie kontroli produktu we wszystkich etapach procesu uzdatniania wody. Dokonywanie analiz wyników badań jakościowych wody wykonywanych przez laboratoria technologiczne oraz laboratoria Wydziału Badania Wody. Współpracowanie przy opracowaniu , wdrożeniu i walidacji Systemu Bezpieczeństwa Wody oraz normy PN-EN 15975 "Bezpieczeństwo zaopatrzenia w wodę pitną - Wytyczne zarządzania kryzysowego i ryzyka - Część 2: Zarządzaniem ryzykiem". Bieżące raportowanie z postępu prac do bezpośredniego przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe techniczne, pożadane po kierunku inżyniera środowiska. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 letnie w branży chemicznej lub instytucjach naukowo-badawczych, bądź związanej z produkcją i dystrybucją wody. Wymagana znajomość rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków , zasad funkcjonowania systemu zaopatrzenia w wodę, biegła znajomość pakietu MF Office. Znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-06 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 2 500 - 3 000 PLN

Praca przy produkcji stolarki PCV i ALU, praca przy okuwaniu, szkleniu itp. Praca przy maszynach np. frezarce. Preferowana forma kontaktu: CV na e-mail: pb.rybak (at) wp.pl.
Przedsiębiorstwo Budowlane "Rybak" - 2015-12-30 - Luzino (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC I KADR - od 3 500 PLN

PROWADZENIe PEŁNEJ ADMINISTRACJI PERSONALNEJ, SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC, ROZLICZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH, DEKLARACJI ZUS, PDOF, GUS, PFRON, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW, ANALIZ KADROWO-PŁACOWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENI MIN ŚREDNIE-PREFEROWANE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMUTERA, DOŚWIADCZENIE
KANCELARIA PODATKOWA IKG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU (O) - do 5 500 PLN

współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-24 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Pajęczno (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ARCHIWIZACJI - do 1 200 PLN

Dbanie o obieg dokumentacji klientów polsko i rosyjskojęzycznych, archiwizacja dokumentów, zamawianie kurierów, realizacja zadań związanych z obiegiem dokumentacji operacyjnej w firmie.
Twój StartUp - 2018-01-22 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI - 3 000 - 6 000 PLN

analiza danych produkcyjnych, opracowywanie i wdrażanie usprawnień optymalizujących procesy produkcyjne, prowadzenie szkoleń w obszarze produkcji
Constantia Teich Poland Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Rogowiec (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI I ROZWOJU PRZEMYSŁU - od 3 200 PLN

weryfikacja i nadzór nad dokumentacją działu jakościsporządzanie raportów
SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o. - 2017-02-24 - Ustroń (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 1 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S KONTROLI JAKOŚCI - od 3 700 PLN

bieżąca kontrola jakości wyrobów w cyklu produkcyjnym, kontrola dostaw surowców i wysyłek wyrobów gotowych, prowadzenie raportów z przeprowadzonych działań wykrytych niezgodności, współpraca z odpowiednimi komórkami zakładu, prowadzenie dokumentacji i zapisów jakościowych
DUO-PLAST K.Dudek Strzegom - 2018-07-25 - Strzegom (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I REKLAMY - od 3 000 PLN

wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI. - 3 200 - 4 550 PLN

Główne obowiązki to m.in.: księgowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych,uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,przygotowywanie danych dotyczących kosztów i wydatków,prowadzenie ewidencji środków trwałych i niskocennych składników majątku (wyposażenia),wycena i rozliczenie inwentaryzacji, ustalanie różnic inwentaryzacyjnych składników majątku,kompletowanie i przechowywanie dokumentów,oraz w zastępstwie za specjalistę ds. płac: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych,sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników, np. Rp7,współpraca z ZUS, US, GUS, PFRON, w tym sporządzanie deklaracji oraz korekt,monitorowanie wykonania funduszu płac i uzgadnianie kont księgowych,a także okazjonalnie: sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań, przygotowywanie przelewów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna - 2018-10-10 - Gdańsk (pomorskie)