SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI. Gdańsk oferta pracy Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI.

Wynagrodzenie: 3 200 - 4 550 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki to m.in.: księgowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych,uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,przygotowywanie danych dotyczących kosztów i wydatków,prowadzenie ewidencji środków trwałych i niskocennych składników majątku (wyposażenia),wycena i rozliczenie inwentaryzacji, ustalanie różnic inwentaryzacyjnych składników majątku,kompletowanie i przechowywanie dokumentów,oraz w zastępstwie za specjalistę ds. płac: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych,sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników, np. Rp7,współpraca z ZUS, US, GUS, PFRON, w tym sporządzanie deklaracji oraz korekt,monitorowanie wykonania funduszu płac i uzgadnianie kont księgowych,a także okazjonalnie: sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań, przygotowywanie przelewów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.

Data publikacji: 2018-10-10

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Targ Rakowy 5/6, 80-806 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki to m.in.: księgowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych,uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,przygotowywanie danych dotyczących kosztów i wydatków,prowadzenie ewidencji środków trwałych i niskocennych składników majątku (wyposażenia),wycena i rozliczenie inwentaryzacji, ustalanie różnic inwentaryzacyjnych składników majątku,kompletowanie i przechowywanie dokumentów,oraz w zastępstwie za specjalistę ds. płac: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych,sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników, np. Rp7,współpraca z ZUS, US, GUS, PFRON, w tym sporządzanie deklaracji oraz korekt,monitorowanie wykonania funduszu płac i uzgadnianie kont księgowych,a także okazjonalnie: sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań, przygotowywanie przelewów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 4 550 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI.

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 4 550 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2018

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum średnie (mile widzien wyższe), najchętniej ekonomiczne, 3 lata doświadczenia, znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku od towarów i usług; mile widziana znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej; znajomość zasad rachunkowości i ewidencji księgowej; umiejętność swobodnego poruszania się po systemach finansowo-księgowych; znajomość pakietu MS Office, w tym w szczególności Excel; zaangażowanie, terminowość, systematyczność i dokładność; komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; zdolność analitycznego, logicznego myślenia;ponadto, w celach zastępstwa za specjalistę ds. płac: znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; znajomość pakietu programu Płatnik; mile widziana znajomość programu Streamsoft Kadry i płace.Praca w godz. 7.30-15.30.Miejsce pracy: Gdańsk Śródmieście.Kontakt: 58 320 28 74 lub michalina_kwiatkowska (at) wbpg.org.pl

Nazwa pracodawcy: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Targ Rakowy 5/6, 80-806 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: .

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Targ Rakowy

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 10.10.2018

Oferta pracy ważna do: 09.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. KADR - 997,4 PLN

sporządzanie umów, aneksów, świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Kwidzyn (pomorskie)

POMOCNIK MAGAZYNIERA - od 2 000 PLN

Prace pomocnicze na magazynie,załadunek i rozładunek towaru,przygotowanie towaru do wysyłki
Soter Sp.z o.o. ZPChr. - 2017-01-11 - Przemyśl (podkarpackie)

KIEROWCA KAT. B - od 2 100 PLN

zgodny z charakterystyką pracy
EURO AS S.C - 2018-07-09 - Zielona Łąka (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - 2 500 - 3 500 PLN

Praca w dziale sprzedaży: obsługa zamówień klientów.Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami firmy. Wystawianie dokumentów sprzedaży. Awizowanie dostaw do klientów.
MEBLARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "DĄB" - 2017-10-13 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO ZARZĄDZANIA BAZĄ TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWĄ R123/4021-1497/16 - 3 500 - 4 000 PLN

koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-10-25 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. KLIENTA BIZNESOWEGO - od 2 300 PLN

Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-06-01 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU (BRANŻA ENERGETYCZNA) - 2 000 - 2 500 PLN

Sprzedaż wyrobów i usług firmy Zmer, pozyskiwanie klientów, obsługa obecnych klientów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH ZMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH - od 2 500 PLN

obsługa klienta, sprzedaż części zamiennych i narzędzi, wizyty u klientów, zamawianie / zwroty części, logistyka.
ELUMATEC Polska Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Września (wielkopolskie)

SPEDYTOR - 2 300 - 3 000 PLN

Obsługa spedycji krajowej, planowanie i ustalanie warunków transportu, przygotowywanie wyceny transportu dla klienta, przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej, koordynowanie zleceń transportu związanych z dostawą towaru, pozyskiwanie klientów do stałej współpracy w zakresie zleceń transportowych, sprzedaż usług spedycyjnych; skuteczne nawiązywanie oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami, dbanie o wysoką jakość usług spedycyjnych oferowanych klientom, kreowanie w środowisku spedycyjnym marki firmy.
OTMUCHÓW LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-25 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DS. E-COMMERCE (SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ) - 3 000 - 4 200 PLN

Bieżące zarządzanie i rozwijanie sklepu internetowego;Realizacja zamówień, wymian, zwrotów oraz reklamacji;Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej;Telefoniczna i mailowa obsługa zapytań klientów e-sklepu;Wprowadzanie nowych i/lub udoskonalanie wprowadzonych funkcjonalności w sklepie internetowym;Kreowanie strategii sprzedaży oraz strategii marketingowej sklepu internetowego w oparciu o analizę sprzedaży i obserwacje rynkowe;Promocja sklepu w Internecie przy wykorzystaniu aktualnych technologii;Działania w obszarze SEO lub zlecanie działania firmom zewnętrznym;
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-14 - Chorzów (śląskie)

*SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (STAŻ) - 997,4 PLN

pozyskiwanie klientów, obsługa klientów, sporządzanie raportów kasowych
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Lubin (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

obsługa klienta telefoniczna, obsługa programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Biała Podlaska (lubelskie)

KELNER/KA - do 2 300 PLN

obsługa gości hotelowych i restauracji
PPHU Grinex Justyna Hołubowska - 2017-09-08 - Sarnów (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 300 PLN

sporządzanie list płac, sprawozdań miesięcznych, do starostwa Powiatowego, SIO oraz kwartalnych do GUS. Wprowadzanie danych do programu Vulcan Płace, Płatnik, SIO. Wystawianie PIT-11, sporządzanie PIT-4R, PIT-8AR. Sporządzanie dokumentacji do ZUS. Ewidencjonowanie faktur, delegacji. Koordynowanie działań w zakresie kontroli zarządczej oraz archiwizacja dokumentów księgowych.
POWIATOWE CENTRUM PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W GŁOGOWIE - 2015-12-11 - Głogów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRODUKCJI KEBABU - od 2 000 PLN

Produkcja kebabu.Kontakt z klientem w języku tureckim.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Duszniki (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Kompleksowa obsługa Klienta (doradztwo, ofertowanie, sporządzanie zamówień), sprzedaż produktów z oferty, prowadzenie magazynu oraz inne prace dodatkowe. Praca jednzomianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
"MARION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-09 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KONTRAKTÓW - od 3 300 PLN

Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-29 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/DORADCA TECHNICZNY- PRACA W ZAJEZIERZU K. GNIEWKOWA (NR 3121) - od 3 500 PLN

praca biurowa;przygotowywanie rozwiązań technicznych i odpowiedzi na zapytania ofertowe;obsługa zamówień
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNIKI POMPOWEJ IMPELLER LASKOWSKI ROBERT - 2017-08-10 - Zajezierze (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - 2 450 - 3 500 PLN

sporządzanie list wypłat wynagrodzeń, naliczanie podatku dochodowego oraz składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, oblicznie zasiłków chorobowych, przygotowanie zaświadczeń dotyczączych zarobków pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo w Policach - 2018-08-16 - Police (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

SPRZEDAŻ OKULARÓW KOREKCYJNYCH ORAZ PRZECIWSŁONECZNYCH W SALONIE OPTYCZNYM
Agencja Pośrednictwa Handlowego i Usług "KWAŚNIAK" Kwaśniak Wiesław - 2016-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. REJESTRACJI ŚRODKÓW OCHRONY ROŚLIN - od 1 850 PLN

Przygotowywanie wniosków rejestracyjnych, przygotowywanie dokumentacji rejestracyjnej, zlecanie, nadzór i koordynacja badań.
ESTICON Sobczyk&Tabor Spółka Jawna - 2016-09-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)

SPECJALISTA W DZIALE LOGISTYKI - od 5 000 PLN

- bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami turecko- i anglojęzycznymi- zapewnianie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie- organizowanie, planowanie i kontrola prac
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

promocja firmy, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingow
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

przyjmowanie zamówień, fakturowanie, obsługa klientów, sprzedaż produktów firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RAK-BUD Raczkowski i Wspólnicy Spółka Jawna - 2018-03-26 - Księżyno (podlaskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG TURYSTYCZNYCH - STAŻYSTA - 997,4 PLN

obsługa klienta - telefoniczna, mailowa, bezpośrednia; sporządzanie ofert; obsługa programów do sprzedaży usług turystycznych; aktualizacja ofert na witrynie; dbałość o wizerunek biura
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Mikołów (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO-KADROWYCH - od 3 500 PLN

obsługa biura (sprawy księgowo-kadrowe)
"TRUCK-SERVICE TRANS" Sp. z o.o. - 2017-07-25 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA I ROZLICZANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - od 2 768,58 PLN

Organizacja spotkań, szkoleń i konferencji dla mieszkańców obszaru Stowarzyszenia "Między Wisłą a Kampinosem". Prowadzenie ewidencji kart doradczych i list obecności na szkoleniach. Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania. Ewaluacja i monitoring LSR. Obsługa działalności Rady Stowarzyszenia w zakresie oceny i wyboru wniosków, w tym organizacji posiedzeń Rady i obsługa archiwizacyjna. Przygotowanie dokumentacji do ogłoszenia naboru przez Zarząd w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramch strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW 2014-2020: realizowane przez podmioty inne niż LGD, operacji własnych LGD oraz projektów grantowych.Pomoc beneficjentom w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej. Pomoc beneficjentom w rozliczaniu projektów. Przygotowanie raportów dotycvzących realizacji poszczególnych działań objętych Lokalną Strategią Rozwoju. Uczestnictwo w organizowanych przez Stowarzyszenie targach, konferencjach, wystawach oraz szkoleniach. Prowadzenie animacji lokalnej oraz współpraca z partnerami Stowarzyszenia. Weryfikacja kart wstępnych wniosków zgodnie z procedurami. Inne zadania zlecone przez Dyrektora Biura lub Prezesa Zarządu.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Czosnów (mazowieckie)