SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC Czerwieńsk oferta pracy LFC Spółka z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: - dekretowanie i księgowanie dokumentów,- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, - przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, - przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych, - analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce,- pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF, - prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się:* ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, * ewidencja wyposażenia, * ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT,* karty przychodów pracowników, zwana dalej " Ewidencjami",- bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo-kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft.- obliczenie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac, - prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne)oraz sporzadzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych, - obliczanie oraz sporządzanie miesiecznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, - wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań.

Data publikacji: 2017-06-21

Lokalizacja: Czerwieńsk (lubuskie)

Pracodawca: LFC Spółka z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Składowa 5B, 66-016 Czerwieńsk, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, - przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, - przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych, - analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce,- pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF, - prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się:* ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, * ewidencja wyposażenia, * ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT,* karty przychodów pracowników, zwana dalej " Ewidencjami",- bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo-kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft.- obliczenie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac, - prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne)oraz sporzadzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych, - obliczanie oraz sporządzanie miesiecznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, - wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czerwieńsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czerwieńsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne o specjalności ekonomia, finanse i rachunkowość, minimum 1 rok doświadczenia zawodowego, dobra znajomość programu EXCEL, kreatywność, terminowość, dokładność, skrupulatność.

Nazwa pracodawcy: LFC Spółka z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Adres pracodawcy:
Kożuchowska 41, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra

Gmina pracodawcy: Zielona Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra

Ulica pracodawcy: Kożuchowska

Numer budynku pracodawcy: 41

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.06.2017

Data dodania oferty pracy: 19.06.2017

Oferta pracy ważna do: 31.07.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU I BUDŻETOWANIA - od 3 400 PLN

Sporządzanie sprawozdań z realizacji planów, raportów o wynikach ekonomicznych, opracowanie analiz ekonomicznych itp.
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-13 - Białka (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I PLANOWANIA PRODUKCJI - 2 000 - 3 000 PLN

Praca w Kutnie-kontakty z dostawcami międzynarodowymi, planowanie produkcji,nadzorowanie dostaw,kontrola magazynu,zamawianie części, wprowadzanie i aktualizowanie danych, nadzór nad wprowadzaniem zmian,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,mile widziane osoby niepełnosprawne
Idea Sp. z o.o. Łódź Oddział w Kutnie - 2016-03-16 - Kutno (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - OFERTA STAŻU DLA BEZROBOTNYCH - 1 017,4 PLN

Realizacja planu sprzedażowego poprzez pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Legionowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI RYNKU WYROBÓW W WYDZIALE NADZORU RYNKU W DELEGATURZE W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH - od 3 185,53 PLN

- Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie. Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. kontroli rynku wyrobów w Wydziale Nadzoru Rynku w Delegaturze w Siemianowicach Śląskich. Wymiar etatu: 1,00. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: ul. Wróblewskiego 75, 41-106 Siemianowice Śląskie.- Główne obowiązki: Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie wymagań kompatybilności elektromagnetycznej, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie kontroli produktów wykorzystujących energię, w odniesieniu do etykiet efektywności energetycznej dla telewizorów oraz w zakresie realizacji programu znakowania urządzeń biurowych, w tym w wydawaniu decyzji i zaleceń pokontrolnych w tym zakresie; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie wymagań dla telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie przestrzegania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach.- Warunki pracy. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; Praca w terenie; Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury); Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach; Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych; Praca na parterze, w klimatyzowanym pokoju; Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy; Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.- Wynagrodzenie: 3185,53 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:15-16:15.
URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ - 2016-09-13 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 14 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S PLANOWANÓW PRODUKCJI NA TARTAKU - od 1 850 PLN

Planowanie produkcji, wykonywanie wyrobów z drewna zgodnie z rysunkiem technicznym, nadzór nad urządzeniami.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Krzyżowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISSTA DS. FINANSOWYCH - od 1 312,5 PLN

Wprowadzanie i sporzadzanie dokumentacji finansowo-księgowej
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 1 800 PLN

WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, PISANIE OFERT, ORGANIZACJA POKAZÓW, ORGANIZOWANIE TRANSPORTU, PAKOWANIE TOWARU;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY KAT.B, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO;
BIURO TECHNICZNO PROJEKTOWE VISKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)

DORADCA UBEZPIECZENIOWY - 1 017,4 PLN

zdobywanie wiedzy merytorycznej z zakresu ubezpieczeń, obsługa klienta, sprzedaz ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)

SPRZĄTACZ/KA - od 1 000 PLN

jw.
JRM TRADE Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH - od 2 832 PLN

- Obsługa SIO-Obsługa ubezpieczenia grupowego- obsługa programów księgowych firmy (VULCAN)-kasa, inwentarz, rejestr VAT, faktury VAT, zamówienia publiczne, magazyn-rozliczanie podatku VAT, wystawianie faktur zakupów-obsługa programu JPK portal FB)- dotyczącego skonsolidowanej deklaracji Vat-7 generowany przez Gminę Świnoujście-Obsługa kasy fiskalnej-Ewidencja osób żywionych w Ośrodku-prowadzenie ksiąg inwentarzowych-rozliczanie paliwa-szczegółowy zakres obowiązków pracownik otrzyma w momencie zatrudnienia w Ośrodku.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2017-09-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 2 800 PLN

nadzór nad dostawcami surowca, ocena surowca, przeprowadzanie badań wytrzymałościowych , dokumentacja, kontakt z kontrahentami
"DOMINO POLSKA" Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 15 PLN

Specjalista ds. księgowości
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-28 - Poznań (wielkopolskie)

POMOC DO OPIEKI NAD OSOBAMI STARSZYMI - od 1 750 PLN

Pomoc w opiece nad ludźmi starszymi
SPZOZ Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy - 2015-12-18 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS KEBABU - od 2 100 PLN

wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Zduny (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

Aktywne poszukiwanie klientów oraz nawiązywanie bezpośrednich kontaktów, rozpowszechnianie informacji oraz oferty handlowej, reklamowanie Studia Mody w Internecie, planowanie i organizowanie procesu sprzedazy
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Jawor (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS OBSUGI KLIENTÓW - od 19 PLN

Praca 6 godzin dziennie, polegająca na telefonicznym umawianiu spotkań handlowych, telefonicznym przeprowadzaniu badań klientów, pracy administracyjno-biurowej.Umowa zlecenie 6 godzin dziennie, 20 dni roboczych, 14 zł netto/h czyli około 19 zł brutto/hKontakt z pracodawcą: t.kostka (at) prestige.wroclaw.pl lub 603884844
Prestige Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

profesjonalna obsługa klienta wg standardów, aktywna sprzedaż specjalistycznych produktów w oparciu o zdobytą wiedzę, budowalnie pozytywnego wizerunku marki, realizacja założónych planów sprzedaży
Brzezicki&Siess S.C. właściciel marki FIVE O'CLOCK - 2016-01-11 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII (OGŁOSZENIE O.KDR. 110-1102-5/18) - od 3 200 PLN

- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach IV Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów. Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godz.: 7:30. - Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-06 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TURYSTYKI - 997,4 PLN

rezerwacja i sprzedaż usług turystycznych, wspołpraca z przedstawicielami biur podróży,obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

przygotowywanie szczegółowych ofert dla klienta, doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań, analizowanie potrzeb klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI ZARZĄDCZEJ FUNDUSZY WEWNĘTRZNYCH SEKCJI ANALIZ WYDZIAŁU ANALIZ, INFORMACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ - od 2 280,46 PLN

-koordynowanie na poziomie Oddziału działań podejmowanych w ramach kontroli zarządzczej i dokonywanie analizy stanu tej kontroli w celu przedstawienia Komendantowi Oddziału zapewnia o funkcjonowaniu adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.- koordynowanie na poziomie Odziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych,-opracowanie zbiorczej informacji na temat stanu realizacji budzetu Oddziału w układzie zadaniowym wraz z wnioskamidot. dlaszej jego realizacji w celu zapewnieniaprawidłowej realizacji budżetu w układzie zadaniowym,-organizaowanie i koordynowanie szkoleń dla funkcjonariuszy i pracowników NoOSG z zakresu budżetu zadaniowego i kontroli zarządczej w celu zapoznania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i procedurami.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-02-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

Specjalista ds. zaopatrzenia - -

Lars Laj Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za: -         przyjmowanie i ewidencję zamówień, -         prowadzenie bieżącej współpracy z dostawcami, -         egzekwowanie dotrzymywania warunków umów i zamówień, -         realizację zapotrzebowań materiałowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa utrzymania produkcji, -         optymalne planowanie zaopatrzenia, -         rozpoznawanie rynków zaopatrzenia, -         p
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)