SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Wodzisław Śląski oferta pracy Kuhn Biuro Rachunkowe Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Rozliczanie bieżące firm pod kątem kadr, płac, ZUS.Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 8:00-16:00.

Data publikacji: 2020-05-27

Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)

Pracodawca: Kuhn Biuro Rachunkowe Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rynek 1, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Rozliczanie bieżące firm pod kątem kadr, płac, ZUS.Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 8:00-16:00.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2415

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu PŁATNIK ZUS

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w biurze rachunkowym, mile widziana umiejętność wykonywania rozliczeń PFRON.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Kuhn Biuro Rachunkowe Sp. z o.o.

danePracodawcy_nip: 6472568107

danePracodawcy_regon: 24343905800000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

Adres pracodawcy:
Rynek 1, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: wodzisławski

danePracodawcy_kodPowiatu: 2415

Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0944853

Ulica pracodawcy: Rynek

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: Biuro Rachunkowe

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 27.05.2020

Oferta pracy ważna do: 30.06.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d2d492a3849696dd28350e5a98f9282f

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW OPERACYJNYCH - od 2 700 PLN

Rozwiązanie problemów operacyjnych, wparcie pracy pracowników operacyjnych. Zgłaszanie problemów technicznych.Wymagania: wykształcenie o kierunku/specjalności - logistyka, magazyn, produkcja
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-01 - Głuchów (łódzkie)

SPECJALISTA DS. BUDOWLANYCH - 3 500 - 4 800 PLN

prowadzenie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad przebiegiem robót inwestycyjnych i remontowych zgodnie z prawem budowlanym, organizacja odbiorów końcowych nadzorowanych robót
MERCUS Logistyka Sp. z o.o. - 2019-09-26 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

aktywna sprzedaż i obsługa klientów biznesowych B2B, aktywne doradztwo w obszarze należności, badanie potrzeb klientów, doradztwo i wdrażanie odpowiednich rozwiązań, budowanie długofalowych relacji z klientami
PPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 3 500 PLN

Ustalanie metod kontroli i pomiarów wytwarzanego towaru; wybór odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych, opracowanie dokumentów - na podstawie wymagań klienta, norm i warunków technicznych-służących do oceny wyrobu gotowego, opracowywanie i przekazywanie tych informacji kierownikowi produkcji oraz zarządowi; śledzenie jakości powstającego produktu w całym ciągu produkcyjnym; zbieranie informacji wtórnych od klienta o wadach, brakach gotowego wyrobu; współpraca z kierownikiem działu produkcji; prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych kontroli urządzeń kontrolno-pomiarowych.
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 900 PLN

Opracowywanie propozycji strategi i planów marketingowych; wsparcie w działaniach marketingowych placówki firmy; promocja marki w sieci internet
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 600 PLN

zamawianie towaru, organizacja transportu towaru, kontrola terminowości dostaw, negocjacje cenowe
HYDRO-MARKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-30 - Jarocin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I PUBLIC RELATIONS - od 2 300 PLN

refundacja 30art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Białogard (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - od 2 730 PLN

obsługa gości, przygotowanie produktów, prace porządkowe w restauracji i na terenie zewtnętrznym, prace magazynowe
Resto Rafał Grzesiuk - McDonalds - 2018-11-26 - Chociszewo (lubuskie)

HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

obsługa klientów, kontakty z kontrahentami m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZATRUDNIANIA I LEGALIZACJI POBYTU CUDZOZIEMCÓW - od 3 000 PLN

Udzielanie informacji z zakresu legalizacji pobytu cudzoziemcom, sporządzanie dokumentów, wniosków do Urzędów. Reprezentacja cudzoziemców w urzędach. Prowadzenie baz danych klientów. Praca w godz.8-16
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Opole (opolskie)

CIEŚLA SZALUNKOWY - 19 - 22 PLN

w/g stanowiska
CITO WORK MARTA WÓJTOWICZ - 2018-03-14 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH(NR 0997) - od 3 200 PLN

Kompletowanie dokumentów dostaw. Korespondecja z kontrahentami. Uzgadnianie terminów dostaw. Prowadzenie dziennika poczty wychodzącej i przychodzącej.
MBA - SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-09 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

wykładanie towaru, pomoc klientom w doborze towaru, dbanie o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

obsługa biura i klientów, obsługa terminalu i drukarki do karnetów oraz oprogramowania
kontakt przez PUP - 2019-10-16 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 2 700 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: kompleksową obsługę stałych klientów oraz pozyskiwanie nowych klientów budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami opracowywanie zapytań ofertowych tworzenie planów sprzedaży i ich realizacja raportowanie wyników sprzedażowych
"JAGRAM-PRO" S.A. - 2017-05-22 - Susz (warmińsko-mazurskie)

KASJER- SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

- Obsługa klienta,- Obsługa kasy fiskalnej,- Przyjmowanie towaru,- Robienie cen,- Sprzątanie,- Układanie towaru.Staż w godzinach 6.00-22.0045+
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Płock (mazowieckie)

OPIEKUN - od 2 250 PLN

Planowany ramowy zakres czynności opiekuna obejmuje realizację usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w dziennym domu pomocy, w tym w szczególności:1. wykonywanie czynności higienicznych, 2. realizowanie opieki pielęgnacyjnej dla klientów ( w szczególności zaleconej przez lekarza ),3. tworzenie indywidualnego programu opiekuńczego klienta obejmującego pomoc w czynnościach dnia codziennego, mobilizowanie i podtrzymywanie aktywności, zapewnienie bezpieczeństwa i wsparcia emocjonalnego oraz edukacja i rozwijanie do samodzielnego życia,4. pomoc i wsparcie opiekuńcze, realizowane poprzez dobieranie odpowiednich metod, technik i narzędzi zapewniających kompleksową opiekę dostosowaną do potrzeb i możliwości osoby starszej będącej klientem,5. wykonywanie czynności w ramach procesu opiekuńczego realizowanego we współpracy z innymi specjalistami w Dziennym Domu Pomocy z wykorzystaniem zasobów środowiska lokalnego i rodzinnego,6. towarzyszenie i wsparcie klientów w ich codziennych czynnościach i wypoczynku,7. opieka podczas przewozu klientów do codziennego domu pomocy i z powrotem do miejsca zamieszkania w ramach wsparcia towarzyszącego,8. prowadzenie dokumentacji, dotyczącej realizacji usług.Wymagane dokumenty: 1. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,2. Kserokopie świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy ( w przypadku pozostawania w zatrudnieniu), potwierdzające wymagany staż pracy,3. Oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według załączonego wzoru,4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty: 1. Szczegółowe CV - opatrzone własnoręcznym podpisem,2. List motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem,3. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,4. Kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej,5. Kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia z zakresu realizowanej usługi opiekuńczej w wymiarze minimum 80 godzin,6. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych (np. zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego)Dodatkowe dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacj, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, realizowanej w ramach projektu pn.: Mój drugi dom - zapewnienie wsparcia dla osób niesamodzielnych w dziennych domach pomocy we Wrocławiu dofinansowanego z Funduszy Europejskich. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679) z dnia 27 kwietnia 2016 r."Termin i miejsce składania ofert:dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej do dnia 20.06.2019 r. w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3, p. 160 (sekretariat) w zaklejonej kopercie z dopiskiem :"Oferta zatrudnienia - MCUS.DK.110-40/19", od poniedziałku do piątku w godzinach : 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Inne informacje: Prosimy o podanie w ofercie adresu elektronicznego (e-mail) lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne ( w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia), drogą elektroniczną lub telefonicznie. Prosimy o sprawdzanie podanej skrzynki elektronicznej.Oferty niekompletne i dostarczone po treminie nie będą rozpatrywane.Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu : https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu : https://mcus.pl/praca.html https:// www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01 oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Umowa o pracę na czas określony (na czas trwania projektu, tj. do dnia 31 października 2021r.) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Praca w systemie na dwie zmiany. Równoważny system czasu pracy. Miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy ul. Karmelkowa 25, 52-437 Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71) 376 99 36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - 2019-05-24 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. INFOLINII - od 1 850 PLN

Telefoniczna obsługa klientów.
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki - 2016-06-29 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. BADANIA OPINII PUBLICZNEJ - od 2 000 PLN

Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-01-02 - Łódź (łódzkie)

UBOJOWY - od 14,7 PLN

ubój zwierząt rzeżnych i obróbka poubojowa tusz
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - 2 000 - 4 000 PLN

Obsługa klientów w obszarze kadrowo-płacowym sporządzanie dokumentów kadrowych naliczanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS (program Płatnik) realizacja zadań wyznaczonych przez przełożonego.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Tax - 2016-02-11 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI - od 2 500 PLN

Kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi, koordynacja obiegu dokumentów, współpraca z osobami zarządzającymi, obsługa programu sprzedażowo-magazynowego, prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, obsługa sekretariatu. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), znajomość zasad księgowości, znajomość pakietu MS OFFICE, samodzielność oraz dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, biegła znajomość języka angielskiego, nienaganna prezencja. Miejsce wykonywania pracy Luzino.
1. INVESTO Tomasz Muszkiewicz 2. TBM TOMASZ MUSZKIEWICZ (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) - 2017-02-27 - Luzino (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY (STAŻ) - 997,4 PLN

osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Gliwice (śląskie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ DO PRODUKCJI I PRZETWÓRSTWA METALI - od 1 850 PLN

Frezowanie słupków do produkcji okien aluminiowych, wykształcenie min. zawodowe, prawo jazdy kat.B,
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)