SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI Luzino oferta pracy 1. INVESTO Tomasz Muszkiewicz 2. TBM TOMASZ MUSZKIEWICZ (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ)

Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi, koordynacja obiegu dokumentów, współpraca z osobami zarządzającymi, obsługa programu sprzedażowo-magazynowego, prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, obsługa sekretariatu. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), znajomość zasad księgowości, znajomość pakietu MS OFFICE, samodzielność oraz dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, biegła znajomość języka angielskiego, nienaganna prezencja. Miejsce wykonywania pracy Luzino.

Data publikacji: 2017-02-27

Lokalizacja: Luzino (pomorskie)

Pracodawca: 1. INVESTO Tomasz Muszkiewicz 2. TBM TOMASZ MUSZKIEWICZ (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ)

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lęborska 13, 84-242 Luzino, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi, koordynacja obiegu dokumentów, współpraca z osobami zarządzającymi, obsługa programu sprzedażowo-magazynowego, prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, obsługa sekretariatu. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), znajomość zasad księgowości, znajomość pakietu MS OFFICE, samodzielność oraz dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, biegła znajomość języka angielskiego, nienaganna prezencja. Miejsce wykonywania pracy Luzino.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Luzino

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Luzino

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Nazwa pracodawcy:
1. INVESTO Tomasz Muszkiewicz 2. TBM TOMASZ MUSZKIEWICZ (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ)

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Adres pracodawcy:
Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach 9-15, przez e-mail.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 9-15

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Trzy Lipy

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

Data dodania oferty pracy: 27.02.2017

Oferta pracy ważna do: 26.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL PRACOWNI MUSICALI - 1 208,5 - 1 990 PLN

Prowadzenie zajęć w pracowni musicali.
Pałac Młodzieży im. Obrońców Poczty Polskiej - 2018-07-12 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - 3 000 - 3 500 PLN

1.Przygotowywanie, weryfikowanie, dekretowanie, dystrybucja i księgowanie dokumentów księgowych,2.Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych,3.Rozliczanie i kontrola gospodarki magazynowej,4.Rozliczanie i kontrola rejestru środków trwałych i wyposażenia,5.Kontrola prawidłowej i terminowej realizacji operacji księgowych, 6.Sporządzanie deklaracji dla instytucji zewnętrznych (w tym: podatkowych, GUS, NBP, PFRON),7.Praca w systemie ERP,
kontakt przez OHP - 2016-02-19 - Żarów (dolnośląskie)

SPECJALISTA D.S BIUROWYCH - od 1 850 PLN

ZAMÓWIENIA MATERIAŁÓW NA BUDOWY ZGODNIE ZE ZLECENIAMI. UZGADNIANIE Z NADZORUJĄCYMI BUDOWĘ HARMONOGRAMÓW DOSTAW MATERIAŁÓW. PROWADZENIE EWIDENCJI ZAMÓWIEŃ I KONTROLA OTRZYMYWANYCH FAKTUR. WYNAJEM SPRZĘTU NA BUDOWY I KONTROLA JEGO ZWROTU. PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI PODWYKONAWCZEJ. PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH PRACOWNIKÓW (NALICZANIE URLOPÓW, KIEROWANIE NA BADANIA LEKARSKIE, SZKOLENIA BHP ITP. OBSŁUGA KORESPONDENCJI E-MAIL FIRMOWEJ POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Skierniewice (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe; znajomość pakietu MS Office; Zakres obowiązków: organizacja bazy danych, organizacja i aktywna sprzedaż konferencji, obsługa biura oraz urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Szkolenie z zakresu bhp i ppoż; zapoznanie ze strukturą organizacyjną zakładu; kreatywne rozwiązywanie problemów, proponowanie i wdrażanie zmian, przygotowywanie planów marketingowych, realizacje strategi marketingowych,tworzenie strategi sprzedaży nowych asortymentów,monitorowanie i analiza rynku pracy pod katem potrzeb klientów,działań konkurencji,bierzących trendów marketingowych,przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych,wdrażanie narzędzi i programów wspierających sprzedaż,przygotowywanie materiałów promocyjnych,. Prowadzenie stron internetowych.Dbanie o efektywną komunikację projektów, koordynowanie informacji pomiędzy działaniami.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)

MECHANIK -SERWISANT - 3 000 - 4 000 PLN

Naprawy urzadzeń spalinowych,pilarek kosiarek,naprawy urządzeń elektrycznych,narzędzi,elektronarzędzi,weryfikację uszkodzeń w maszynach.
CAR-HUS Spółka Jawna Piotr,Irena,Michał,Agnieszka Hus - 2016-04-07 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 070 PLN

Sprzedaż produktów, prowadzenie biura, delegacje do klientów, udział w targach krajowych i zagraniczych
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Bytów (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 000 PLN

Analiza rynku pod kątem potrzeb zakładu pracy i uzyskiwanie potencjalnych dostawców.Analizowanie cen, warunków i terminów dostaw.Czuwanie nad terminową realizacją złożonych zamówień.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "CERPLAST" Sp. z o.o - 2017-10-13 - Ropczyce (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Darżkowo (pomorskie)

SPECJALISTA W DZIALE TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNYM - 2 800 - 3 500 PLN

Obsługa infrastruktury budynku w zakresie koordynowania przeglądów technicznych, obsługi usterek, planowania prac remontowych.Kontakty z administratorem budynku oraz zewnętrznymi wykonawcami.Przygotowanie i opracowanie niezbędnych dokumentów oraz prowadzenie korespondencji związanej z funkcjonowaniem Działu.Kontrola zasobów magazynowych oraz części zamiennych.Nadzór nad zakupami przeprowadzanymi w celu poprawnego funkcjonowania wystawy i budynku.Wyszukiwanie ofert oraz dokonywanie zamówień.Rozwiązywanie bieżących spraw i podejmowanie decyzji dot. organizacji pracy w warsztacie.Ścisła współpraca z pozostałymi działami.Obsługa wystaw interaktywnych w zakresie koordynowania przeglądów technicznych, obsługi usterek, planowania prac remontowych.Wsparcie współpracowników w obsłudze systemów/usług teleinformatycznych oraz kontakt i nadzór nad dostawcami tych usług/systemów.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2017-06-07 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KANCELARII - od 2 000 PLN

kompleksowa organizacja pracy kancelarii, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie zbioru i rejestru korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, współpraca z pozostałymi pracownikami firmy
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-02-06 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TEKSTYLIÓW - do 1 850 PLN

organizacja sieci sprzedaży, utrzymywanie kontaktów handlowych, dbałość o dostępność wyrobów na rynku
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Stargard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I PR 131 A - od 4 000 PLN

przygotowywanie materiałów promocyjnych, wspierających proces sprzedaży i komunikacje z klientem, opracowanie tresci materiałów reklamowych, współpraca z mediami, Kształtowanie wizerunku firmy na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych,budowanie świadomości marki, monitorowanie i ocena efektywności prowadzonych działań marketingowych i PR, tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy,budowanie wizerunku w mediach społecznościowych, współpraca z zespołem sprzedaży i innymi działaniami spółki
"LAUBER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2018-09-12 - Żyrardów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. POMOCY TECHNICZNEJ - od 2 500 PLN

udzielanie pomocy technicznej do oprogramowania bedącego w ofercie firmy Infolab ( udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia serwisowe: telefonicznie , mailowo, oraz on-line,
INFOLAB NARLOCH Sp. jawna - 2017-05-30 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS.UTRZYMANIA RUCHU - od 3 000 PLN

Wykonywanie prac konserwacyjnych i instalacyjnych,regulacja urządzeń orazbieżące naprawy maszyn, prowadzenie gospodarki narzędziami i częściamizamiennymi. analiza i usuwanie awarii urządzeń automatyki,diagnozowanie iusuwanie usterek w zakresie procesu sterowania linią,udział w budowienowych maszyn i urządzeń, udział we wdrażaniu nowychtechnologii,współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi. Obsługakomputera:MSOFFICE AUTOCAD, praca w godz. 6-14/14-22.
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. ALOKACJI - od 3 300 PLN

Analiza sprzedaży i zatowarowania salonów w celu optymalizacji ilości i struktury towarów bieżący kontakt z magazynami i działem handlowym, wysyłki i przesuwanie pomiędzy magazyny i salony towaru.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PLANOWANIA - od 2 700 PLN

Awizacja dostaw do klientów, planowanie tras, wykonanie raportów
FABRYKI MEBLI "FORTE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-26 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.BIUROWYCH I MARKETINGU - od 1 900 PLN

Biegła znajomość obsługi komputera, samodzielnośc, praca przy komputerze,prowadzenie korespondencji, kontakt z pracodawcami i klientami.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

Kompleksowa obsługa w zakresie kadr i płacwsparcie w zakresie prowadzenia pełnej księgowościprowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży i zakupów prowadzenie rozrachunków z kontrahentami utrzymywanie dokumentacji finansowej w zgodzie z przyjętymi procedurami księgowymi terminowe tworzenie wymaganych raportów księgowych, kontakty i współpraca z zewnętrznymi instytucjami US, ZUS i innym; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
Firma Bajcar Bronisław Bajcar - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU - do 2 000 PLN

wykonywanie działań związanych z bieżącą obsługą administracyjną klientów(umowy handlowe,umowy marketingowe,archiwizacja dokumentówipd. współtworzenie strategii,wybór narzędzi,planowanie budżetu oraz nadzór naad realizacją działań związanych z działalnością marketingową firmy.bieżąca współpraca z pracownikami terenowymi oraz wsparcie w czynnościach operacyjnych,pomoc w organizacji biura i pracy dyrektora handlowego,aktywny udział w budowaniu silnego,zmotywowanego zespołu sprzedażowego,analiza i współpraca w doskonaleniu procesów i narzędzi mających na celu usprawnienie działania działu handlowego firmy.
SANHA Polska Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA W SEKCJI OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH - od 2 300 PLN

1.Retrokonwersja,2.Wykonywanie prac pomocniczych przy porządkowaniu ewidencji Archiwum,3.Prowadzenie wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w Archiwum albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto,4.Udział i prowadzenie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, 5.Udział w prowadzeniu postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych,6.Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Archiwum,7.Prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,8.Udział w realizacji przedsięwzięć zmierzających do określenia aktualnej klauzuli tajności niejawnych materiałów archiwalnych przechowywanych w zasobie Archiwum,9.Nadzorowanie w zakresie wykonywania przez przedsiębiorców, z którymi Archiwum zawarło umowę, obowiązku ochrony informacji niejawnych wytworzonych lub przekazanych przedsiębiorcy w związku z realizacją umowy,10.Udział w sporządzaniu okresowych analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych.
ARCHIWUM WOJSKOWE 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 4 200 PLN

-kreowanie wizerunku firmy -planowanie i realizacja akcji promocyjnych oraz kampanii online -tworzenie materiałów i treści marketingowych, -opracowywanie prostych materiałów graficznych, -współpraca z partnerami (drukarnie, graficy, agencje reklamowe), -administrowanie, aktualizacja oraz modernizacja strony internetowej, -prowadzenie profili społecznościowych firmy (FB) -koordynacja pozycjonowania strony, -udział w targach i innych wydarzeniach branżowych.
AUTOPROCES BOGDAN MAZUR, MARCIN SZOSTAK SPÓŁKA CYWILNA - 2018-10-04 - Góra Motyczna (podkarpackie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM - od 5 000 PLN

NADZOROWANIE, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW DLA CZŁONKÓW ZARZĄDU, NADZOROWANIE WYPŁAT PRACOWNIKÓW, BEZPOŚREDNI KONTAKT Z KLIENTEM PORTUGALSKOJĘZYCZNYM.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI FLOTY - od 2 000 PLN

wyksz. min. zawodowe, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, umiejętność obsługi komputera;obsługa programu do floty paliwowej, kart flotowych, kontakt z klientem, praca biurowamiejsce pracy; Ligota
PRZEDSIĘBIORSTWO "OCHMAN" ADAM OCHMANN - 2016-02-03 - Ligota (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI - od 3 000 PLN

nadzór i koordynacja realizacji projektów inwestycyjnych, współpraca z wykonawcami, przygotowywanie dokumentacji inwestycyjnych i przetargowych
Zakład Remontowo Budowlany Stanisław Romaniuk - 2017-11-17 - Biała Podlaska (lubelskie)

LISTONOSZ K/M - od 2 300 PLN

jw.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ - od 2 345 PLN

Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)