SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Świętochłowice oferta pracy RACH-MET BIS Sp. z o.o. Sp.k.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa firm w zakresie płac, w szczególności: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę (w tym nadgodziny, nocne, premie itp.), umów zleceń, o dzieło, wynagrodzeń zarządu i innych; pełne rozliczanie zwolnień chorobowych (ustalanie podstawy zasiłku, okresu zasiłkowego, rozliczanie zasiłków, naliczanie świadczeń rehabilitacyjnych itp.); rozliczanie zajęć komorniczych; obsługa kontroli ZUS, US, PIP; przygotowanie oraz naliczenie deklaracji ZUS, podatku PIT4, PIT8A.Obsługa firm w zakresie kadr, w szczególności: przygotowanie umów o pracę, zleceń, o dzieło; prowadzenie ewidencji urlopowej oraz ustalanie wymiaru urlopu; zakładanie oraz prowadzenie akt osobowych; kontrola terminów ważności badań, szkoleń BHP, umów; przygotowanie zgłoszeń oraz wyrejestrowań do ZUS.
Data publikacji: 2017-05-05
Lokalizacja: Świętochłowice (śląskie)
Pracodawca: RACH-MET BIS Sp. z o.o. Sp.k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa firm w zakresie płac, w szczególności: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę (w tym nadgodziny, nocne, premie itp.), umów zleceń, o dzieło, wynagrodzeń zarządu i innych; pełne rozliczanie zwolnień chorobowych (ustalanie podstawy zasiłku, okresu zasiłkowego, rozliczanie zasiłków, naliczanie świadczeń rehabilitacyjnych itp.); rozliczanie zajęć komorniczych; obsługa kontroli ZUS, US, PIP; przygotowanie oraz naliczenie deklaracji ZUS, podatku PIT4, PIT8A.Obsługa firm w zakresie kadr, w szczególności: przygotowanie umów o pracę, zleceń, o dzieło; prowadzenie ewidencji urlopowej oraz ustalanie wymiaru urlopu; zakładanie oraz prowadzenie akt osobowych; kontrola terminów ważności badań, szkoleń BHP, umów; przygotowanie zgłoszeń oraz wyrejestrowań do ZUS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: atrakcyjne zarobki / do ustalenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętochłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świętochłowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świętochłowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.05.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość rozliczania osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, spółek osobowych i kapitałowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
s, Konieczne doświadczenie i praktyka zgodne z opisem stanowiska min. 2 lata. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym, pracę w renomowanej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, pracę w miłej, koleżeńskiej atmosferze
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: RACH-MET BIS Sp. z o.o. Sp.k.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Adres pracodawcy:
41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacje przesyłać na adres e-mail j.gajewska (at) rach-met.pl z dopiskiem CV kadrowa. oraz wskazanie źródła pozyskania wiadomości o ofercie pracy oraz dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Świętochłowice
Gmina pracodawcy: Świętochłowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świętochłowice
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 05.05.2017
Oferta pracy ważna do: 05.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, prowadzenie spraw w zakresie przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych, ubezpieczeń majątkowych i NNW, gospodarki materiałowej
kontakt przez OHP - 2016-04-08 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowane ofert sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedaży, porządkowanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
Budowanie długofalowej współpracy z aktualnymi, kluczowymi kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz ich kompleksowa obsługa,poszukiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, udział w targach branżowych (rowerowych i mleczarskich), budowanie strategii eksportowej firmy, realizacja planów sprzedaży.
PPH Simpla s.c. A. Murawski, R. Polak - 2016-01-04 - Nysa (opolskie)
sporządzanie raportów, wprowadzanie dokumentów zakupowych do systemu, obsługa klientów hurtowni
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem, zatrudnianiem, zwalnianiem pracowników, naliczanie wynagrodzeń
LIBRO S PAWEŁ LIBERACKI - 2018-07-12 - Nielbark (warmińsko-mazurskie)
utrzymanie dotychczasowych relacji z Klientami, analiza rynku i ofert konkurencji – prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy, promowanie działań usprawniających sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy
Kinga Hauer HAUERPOWER - 2016-09-23 - Tarnów (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów do współpracy, kontakt i opieka nad nowo pozyskanymi klientami, obsługa pozyskanych kontraktów. Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w systemie prowizyjnym, pracę w miłej atmosferze w młodym zespole, pełną elastyczność czasu pracy, możliwość uczestnictwa w rozwojowej branży medialnej, możliwość stałej współpracy, pracę na umowę o DZIEŁO/ZLECENIE w pierwszym szkoleniowo-próbnym okresie pracy(około 3 miesięcy, potem umowa o pracę), telefon, tablet, samochód służbowy po okresie próbnym.
PIEG Gerard Piekart - 2016-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Żywiec (śląskie)
j.w
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
- Współpraca z przedstawicielami biznesu oraz kadrą zarządzającą IT w celu ustalenia I doprecyzowania zakresu testów; - Zapewnienie, że wymagania będące przedmiotem testów zostały zweryfikowane, są przejrzyste i zrozumiałe oraz możliwe do przetestowania; - Opracowywanie/tworzenie przypadków testowych i scenariuszy testowych; - Gromadzenie danych testowych i zarządzanie nimi; - Wykonywanie testów pod kątem przyjętych kryteriów i utrzymywanie rezultatów testów; - Zapewnienie, że wszystkie wady i błędy oprogramowania zostały poprawnie zaraportowane, przeanalizowane, przypisane i w razie potrzeby wyeskalowane- Wsparcie podczas testowania przez użytkowników.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
refundacja 30 art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
Gromadzenie wiedzy o rynku pracy z dostępnych źródeł oraz analiza danych statystycznych, opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji na potrzeby urzędu, przygotowywanie informacji dla potrzeb analizy rynku pracy oraz przygotowywanie raportów z danych zapisanych w systemie Syriusz STD, sporządzanie prezentacji multimedialnych dla potrzeb sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczących rynku pracy i działalności urzędu, realizacja zadań związanych z prowadzeniem monitoringu zawodów deficytowych i nadwyżkowych, realizacja zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i wykorzystaniem sprzętu komputerowego oraz rozwojem i eksploatacją oprogramowania, obsługa techniczna witryn internetowych m. in. Biuletyn Informacji Publicznej, strona internetowa, poczta elektroniczna, realizacja zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych na zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz innych niezbędnych urządzeń, przygotowywanie materiałów niezbędnych na sesje Rady Powiatu, posiedzenia Zarządu Powiatu , dla Starostwa oraz posiedzenia PRRP, a także inne spotkania oraz ich techniczna obsługa, pełnienie zastępstwa według ustalonego planu zastępstw w Wydziale, udział w zaplanowanej kontroli zewnętrznej
POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU - 2016-05-02 - Turek (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert, sprzedaż, obsługa klienta biznesowego, praca w salonie handlowym, przed komputerem, przez telefon, przez e-mail.Jeden raz na dzień pomoc w przyjęciu CIĘŻKICH dostaw - szafy chłodnicze.
F.P.H.U. PROBOX Krzysztof Kuć - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-04-28 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
wyszukiwanie dostawców, analiza cen, negocjowanie warunków z kontrahentem
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kontakt z klientami, pozyskiwanie klientów, rozszerzanie działalności firmy o nowe branże, spotkania, udział w konferencjach
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Chrzanów (małopolskie)
Zakres obowiązków: analiza specyfikacji nowych funkcjonalności stacji bazowej, układanie planów testów, budowa środowiska testowego, wykonywanie testów funkcjonalnych oprogramowania, przygotowanie raportów z testów, automatyzacja testów oprogramowania, utrzymanie testów regresywnych.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie i przestrzeganie harmonogramów wydatków, sporządzanie wniosków o płatność, prowadzenie finansowej dokumentacji projektów, sporządzanie umów cywilnoprawnych, umów finansowych i ich rozliczanie
4system Polska Sp. z o.o. - 2018-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Administracja i obsługa strony internetowej, analiza rynku w zakresie marketingu internetowego i mobilnego, znajomość narzędzi marketingowych. Praca na cały etat od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16. Wynagrodzenie 3200 + premia.
GERDA Sp. z o. o. - 2016-08-03 - Sokołów (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku zagranicznym. Realizacja celów sprzedażowych, analiza rynku i konkurencji. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów.
P and V spółka z o.o. - 2016-03-24 - Józefów (mazowieckie)
jw.
KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Otyń (lubuskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, wstępne ustalenia handlowe; wyszukiwanie odbiorców ze wschodu, składanie ofert na produkty zleceniodawcy (masy żelowe i hybrydowe do profesjonalnego manicure i pedicure); nawiązywanie kontaktów z dostawcami oraz urzędami,składanie ofert i zapytań; nawiązywanie współpracy z blogerkami, kosmetyczkami z działu profesjonalnego manicure i pedicure; wyszukiwanie dostawców akcesoriów kosmetycznych ze wschodu, porównywanie ofert, wyszukiwanie najbardziej korzystnych ofert dla zleceniodawcy; tłumaczenie dokumentów i pomoc w komunikacji z pracownikami ze wschodu; potwierdzanie cen wyrobów oraz udzielania innych informacji dotyczących produktów i warunków współpracy; przygotowywanie i dystrybucja próbek produktów, pozyskiwanie nowych klientów i nawiązywanie z nimi długofalowej współpracy.
Nail Center Paweł Kulesza - 2017-09-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klienta w biurze podróży
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Lubin (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
zakup i sprzedaż części zamiennych do samochodowych osobowych, prowadzenie ewidencji magazynowej części zamiennych.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Piła (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kuźnica Lechowa (śląskie)
Samodzielne pisanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz zarządzanie projektami; opracowywanie korespondencji projektów wespół z dyrektorem bądź wyznaczonymi pracownikami; opracowywanie wniosków, biznes planów, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozostałej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych programów operacyjnych; aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie, znajomości przepisów i specyfikacji realizacji projektów finansowych ze środków unijnych u innych; przygotowywanie pism związanych z koordynacją finansowo - rozliczeniową oraz zarządzaniem projektami; terminowe przygotowanie sprawozdań okresowych i końcowych, harmonogramów płatności i wniosków o płatność według wytycznych zawartych w umowach o dofinansowanie w konsultacji z Głównym księgowym; prowadzenie dokumentacji projektów; pozyskiwanie partnerów do projektów; korespondencja i współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi przy realizacji projektów, koordynowanie przepływu informacji i materiałów potrzebnych do prawidłowego rozliczenia projektów na wszystkich etapach realizacji, podejmowanie odpowiednich działań zapewniających osiąganie założonych wyników; staranne i sumienne wypełnianie obowiązków zawodowych i poleceń przełożonego; przestrzeganie przepisów BHP i p. poż.; realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora zawartych w planach pracy WCK. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym w szczególności pakietu oprogramowania MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów MS Word, Excel, Outlook), biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość innego języka obcego, min. 2 lata doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów operacyjnych związanych z kulturą, prawo jazdy kat. B, znajomość zasad pozyskiwania dotacji z funduszy w dziedzinie kultury, umiejętność koordynowania zadań związanych z realizacją projektów, zarządzania projektami oraz pracy z zespołem zaangażowanym w jego merytoryczną organizację, umiejętności analityczne, umiejętność kreatywnego myślenia, zdolność samoorganizacji, samodzielność, odpowiedzialność za etapy realizacji projektów oraz inicjatywa w działaniu, dyspozycyjność, umiejętność pozyskiwania partnerów do projektów, umiejętność pracy pod presją czasu. FORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV wraz z listem motywacyjnym i dokumentami potwierdzającymi posiadane wyksztalcenie prosimy składać na e-mail: kadry (at) wck.org.pl lub na adres WCK: ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo do dnia 10.01.2016 r.. Aplikacje, które wpłyną do WCK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 2 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182, z późniejszymi zmianami).
Wejherowskie Centrum Kultury - 2015-12-10 - Wejherowo (pomorskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi - 2018-02-01 - Poznań (wielkopolskie)