SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA NA RYNKI WSCHODNIE I ZCHODNIE Bolesławiec oferta pracy Nail Center Paweł Kulesza
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA NA RYNKI WSCHODNIE I ZCHODNIE
Wynagrodzenie: od 20 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, wstępne ustalenia handlowe; wyszukiwanie odbiorców ze wschodu, składanie ofert na produkty zleceniodawcy (masy żelowe i hybrydowe do profesjonalnego manicure i pedicure); nawiązywanie kontaktów z dostawcami oraz urzędami,składanie ofert i zapytań; nawiązywanie współpracy z blogerkami, kosmetyczkami z działu profesjonalnego manicure i pedicure; wyszukiwanie dostawców akcesoriów kosmetycznych ze wschodu, porównywanie ofert, wyszukiwanie najbardziej korzystnych ofert dla zleceniodawcy; tłumaczenie dokumentów i pomoc w komunikacji z pracownikami ze wschodu; potwierdzanie cen wyrobów oraz udzielania innych informacji dotyczących produktów i warunków współpracy; przygotowywanie i dystrybucja próbek produktów, pozyskiwanie nowych klientów i nawiązywanie z nimi długofalowej współpracy.
Data publikacji: 2017-09-28
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Nail Center Paweł Kulesza
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wróblewskiego 7, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert handlowych, wstępne ustalenia handlowe; wyszukiwanie odbiorców ze wschodu, składanie ofert na produkty zleceniodawcy (masy żelowe i hybrydowe do profesjonalnego manicure i pedicure); nawiązywanie kontaktów z dostawcami oraz urzędami,składanie ofert i zapytań; nawiązywanie współpracy z blogerkami, kosmetyczkami z działu profesjonalnego manicure i pedicure; wyszukiwanie dostawców akcesoriów kosmetycznych ze wschodu, porównywanie ofert, wyszukiwanie najbardziej korzystnych ofert dla zleceniodawcy; tłumaczenie dokumentów i pomoc w komunikacji z pracownikami ze wschodu; potwierdzanie cen wyrobów oraz udzielania innych informacji dotyczących produktów i warunków współpracy; przygotowywanie i dystrybucja próbek produktów, pozyskiwanie nowych klientów i nawiązywanie z nimi długofalowej współpracy.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 20 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto za godzinę
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA NA RYNKI WSCHODNIE I ZCHODNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 20 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.10.2017
Data zakończenia pracy: 30.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe magisterskie, mile widziany rok lub 2 lata doświadczenia, biegła znajomość języka angielskiego, rosyjskiego, ukraińskiego, umiejętność organizacji podróży służbowych zagranicznych (Ukraina, Rosja, Białoruś), znajomość procedur wizowych (Europa Wschodnia i Zachodnia, Azja), doświadczenie w przygotowywaniu kontraktów w języku rosyjskim, znajomość pakietu Office, umiejętność raportowania działań i wyników sprzedażowych, gotowość do częstych podróży służbowych oraz wyjazdów na targi, umiejętność pracy w zespole, bezkonfliktowość, dynamika i spryt w działaniu.
Nazwa pracodawcy: Nail Center Paweł Kulesza
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Wróblewskiego 7, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach 8-15, tel: 732897330
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Wróblewskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 29.09.2017
Oferta pracy ważna do: 11.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami bhp i p.poż.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Dekretacja i konfrontacja. Sporządzanie sprawozdań finansowych, umiejętność sporządzania analiz. Praca w godzinach: 07.00-15.00.
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Opole (opolskie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres:tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST sp. z o.o. - 2017-02-14 - Tczew (pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
Staż w firmie MEGATREM.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Sporządzanie kalkulacji, nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, rozliczanie wykonywanych inwestycji, sporządzanie sprawozdań z działalności firmy
Zakład Gospodarki Komunalnej w Tryńczy Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Tryńcza (podkarpackie)
Odnoszenie wyrobów szklanych od warsztatu hutnika i układanie do odprężarki
Huta Szkła Gospodarczego Tadeusz Wrześniak Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Parczew (lubelskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
obsługa klienta anglojezycznego w sklepie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalistka ds. administracji jest odpowiedzialna za planowanie, organizowanie i kontrolowanie procesów wokół działań podejmowanych przez Zarząd;Główne kompetencje, które są niezbędne w wykonywaniu obowiązków to umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, asertywność, elastyczność, dokładność, zarządzanie czasem, umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem.Specjalista ds.administracji to ważne ogniwo komunikacji z zewnętrznymi podmiotami i realizacji projektów biznesowych podejmowanych przez Spółkę.Zakres obowiązków: -Profesjonalna obsługa sekretariatu;-Odpowiedzialność za sprawne działanie biura firmy;-Koordynacja bieżących spraw administracyjno -biurowych;-Ścisła współpraca z prawnikiem, księgową i innymi konsultatami;-Udział w projektach biznesowych spółki w roli koordynatora;-Redagowanie pism oraz prowadzenie i rejestracja korespondencji;-Przygotowanie prezentacji, zestawień, sprawozdań, raportów okresowych i rozliczeń;-Kontakt z kontrahentami firmy;-Organizacja wydarzeń firmowych, obsługa spotkań biznesowych i podróży służbowych;-Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dokumentacji oraz korespondencji;Koordynacja programu stażów;Zarządzanie kalendarzem spotkań;Miejsce pracy: Wrocław ul. Piłsudskiego.Kontakt kandydatów z pracodawcą wyłącznie e-mail. Oferta pracy znajduje się w sali: E, C.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozwój sprzedaży na wyznaczonym terenie, aktywne zdobywanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie realizacji zleceń od klientów.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ELKABEL" S.J. - 2016-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych;• Realizowanie założonych planów sprzedażowych;• Pozyskiwanie nowych członków Kasy;• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.Pracodawca oferuje:• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;• Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje;• Samodzielne i odpowiedzialne zadania.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-11-14 - Racibórz (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; biegła znajomość języka francuskiego biegle w mowie i piśmie; obsługa komputera; prawo jazdy kat.B; kontakt z firmami francuskojęzycznymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MANDAM" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie ofert w oparciu o dostępne narzędzia i produkty, koordynacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zamówienia, obsługa posprzedażowa klientów.
MÓWISZ I MASZ Paweł Orzyłowski - 2016-02-01 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
praca przy komputerze, wprowadzanie danych, wyszukiwanie klientówfirmy
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Białystok (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie ogłoszeń, kontakt z kandydatami, weryfikacja nadesłanych aplikacji, rekrutacja pracowników z zagranicy dla firm- klientów. Głównie działania firmy polegają na wyszukiwaniu najleprzych miejsc kandydatów na rynku i polecaniu ich partnerom biznesowym- pracodawca nie świadczy usług agencji pracy. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub elektroniczny.Miejsce pracy: Wrocław ul. Podwale 36A/8 Oferta w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace budowlane - murowanie, szalowanie.
Tomasz Krawczyk Usługi remontowo-budowalane TOMKO-BUD - 2016-04-18 - Tomaszkowice (małopolskie)
Zapewnienie wsparcia dla klientów firmy: telefoniczne, e-mailowe, w formie czatu internetowego i poprzez media socjalne /social media/, odpowiadanie na zapytania płynące z międzynarodowej bazy klientów na wszystkich firmowych produktach i platformach, rozwiązywanie sporów handlowe, zapewnienie wsparcia technicznego Klientom poprzez firmowe /początkowe i końcowe/ platformy i schematy pakietów, aktywne prowadzenie rozmów z klientami na temat rynków finansowych i najnowszych innowacji, działania audytorskie i i obsługa administracyjna Klienta.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Kraków (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa biura, organizacja szkoleń,pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktow z klientami na obszarze Wschodnioeuropejskim, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, przygotowywanie ofert handlowych oraz ich prezentacja, aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Firmę, prowadzenie negocjacji handlowych, dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Chobienia (dolnośląskie)
Prowadzenie sekretariatu firmy, obsługa klientów, spotkań biznesowych, obsługa centrali telefonicznej, tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego, nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Łomża (podlaskie)
Kelner
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi;- wsparcie analizy rozrachunków z kontrahentami;- współpraca z osobami zarządzającymi oraz wsparcie ich pracy wiedzą finansową i księgową- współpraca z pozostałymi działami firmy;- monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi;- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- prowadzenie kadr i ksiąg rachunkowych.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.Miejsce pracy dla osoby sprawnej lub niepełnosprawnej.Przewidziane premie do wynagrodzenia zasadniczego.Zapraszamy do wysyłania CV.
Instytut Rozwiązań Biznesowych - 2017-05-18 - Zamość (lubelskie)
Obsługa klientów sklepu, sprzedaż towarów, generowanie dokumentów sprzedażowych, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o wystrój salonu sprzedaży, nawiązywanie stałych kontaktów z klientami.
KRYSIAK JERZY "JUREX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWO-DETALICZNEGO - 2017-11-02 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie środków
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Świdnik (lubelskie)