SPECJALISTA DS. JAKOŚCI Brzezie k. Sulechowa oferta pracy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Kontrola jakości wyrobów gotowych i półproduktów na podstawie dokumentacji technicznej.

Data publikacji: 2016-06-09

Lokalizacja: Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rozwojowa 3, 66-100 Brzezie k. Sulechowa, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Kontrola jakości wyrobów gotowych i półproduktów na podstawie dokumentacji technicznej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzezie k. Sulechowa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulechów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista kontroli jakości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość rysunku technicznego

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obsługa urządzeń pomiarowych, znajomość Auto Cad. Mile widziana znajomość języka obcego, doświadczenie zawodowe.

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Adres pracodawcy:
Rozwojowa 3, 66-100 Brzezie k. Sulechowa, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: zielonogórski

Gmina pracodawcy: Sulechów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Brzezie k. Sulechowa

Ulica pracodawcy: Rozwojowa

Numer budynku pracodawcy: 3

Profil działalności pracodawcy: branża elelmentów metalowych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości

Data dodania oferty pracy: 09.06.2016

Oferta pracy ważna do: 31.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 400 PLN

Wykonywanie obowiązków na stanowisku kadrowa/kadrowy.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-02-02 - Chojnice (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 280 PLN

opracowywanie propozycji, nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, przygotowywanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych, przygotowywanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 200 PLN

- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy), prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznym, zdrowotnymi, obsługa programów: PŁATNIK, SYMFONIA KADRI I PŁACE, terminowe i prawidłowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, prowadzenie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, sporządzanie sprawozdań do GUS, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na takim samym stanowisku. Umiejętność obsługi programów komputerowych: SYMFONIA, PŁATNIK. Umiejętność redagowania pism urzędowych.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2016-12-02 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DZIAŁU KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

- współpraca w tworzeniu procedur związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, - zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, - prowadzenie całości spraw związanych z zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami, - prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innych form zatrudnienia, - tworzenie i prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej, zgodnie z wymogami prawa, - przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowych, - kontrola i rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie do systemu urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, - przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie
TELEKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-12 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 2 400 PLN

SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH, PERSONALNA NASTAWIONA NA RELACJE OBSŁUGA KLIENTA, ROZLICZENIA SPRZEDAŻY, RAPORTOWANIE, PRZYGOTOWANIE KORESPONDENCJI,WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚRDNIE, OTWARTOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, POZYTYWNE NASTAWIENIE, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU MILE WIDZIANECV WYSYLAC NA E-MAIL; nlopinska (at) lopinski.com.pl
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ I OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2018-03-15 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY - od 2 000 PLN

Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-10-03 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Częstochowa (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

praca na stanoiwsku przedstawiciela handlowego w branży meblarskiej, praca w delegacji
ODNOWA Spółdzielnia Produkcyjno Usługowo Handlowa - 2017-07-03 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 3 500 PLN

prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych); sporządzanie umów o pracę, pism rozwiązujących umowy o pracę, pism zmieniających warunki pracy i płacy, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego (w zakresie dotyczącym rozliczeń płacowych); rozliczanie delegacji pracowniczych; ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich, rozliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Kancelaria Doradcy Podatkowego Ewa Piątak - 2016-06-08 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTÓW I ADMINISTRACJI - od 14 PLN

- przygotowywanie elementów i materiałów do spawania zgodnie z dokumentacją techniczną,- wykonywanie operacji spawania różnymi technikami, za pomocą urządzeń spawalniczych,- wykonywanie operacji lutowania miękkiego i twardego, lutospawania i lutowania twardych metali kolorowych za pomocą kolby lutowniczej lub palnika acetylenowo - tlenowego. 20 godzin tygodniowo. Prace na wg zleceń spółki.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Wyszków (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S WYCEN - od 2 500 PLN

sporządzanie kosztorysów i ofert, wysyłanie zapytań ofertowych, analiza ofert i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych, analiza dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, optymalizacja kosztów w ramach przygotowanych ofert, sporządzanie zapytań ofertowych, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami, aktualizacjia cen materiałów i usług budowlanych
Jacek Jaksa - 2016-01-25 - Piątkowisko (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 000 PLN

Zakres obowiązków:•aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów w firmach w Polsce•utrzymywanie realcji z Klientami•prowadzenie bloga/newslettera, prowadzenie stron social media, tworzenie i redagowanie nowych treści marketingowych•dbanie o pozytywny wizerunek firmy na rynkuPraca w dni robocze, pomiędzy godz. 8.00-16.00, wymiar etatu do uzgodnienia.
NAWRATRONIK EUGENIUSZ STOPA SP. Z O.O. - 2017-08-22 - Bielsko-Biała (śląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Brzuze (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami i procedurami obowiązującymi w firmie, prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń i kursów, prace biurowe, udzielanie informacji o ofercie, dbałość o estetykę przestrzeni biurowej oraz sal zajęciowych
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

praca w salonie meblowym
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: sprzedaż elementów techniki grzewczej, automatyki, kotłów grzewczych,pomp ciepła, obsługa sklepu internetowego; WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe, obsługa komputera, kasy fiskalnej, cv na e-maila praca (at) formako.pl
FORMAKO Spółka Cywilna - 2016-06-13 - Lubliniec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 460 PLN

Prowadzenie naboru do pracy pracowników pedagogicznych oraz niepedagogicznych. Sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i rozwiązywaniem stosunku pracy z nauczycielami, pracownikami administracji i obsługi (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, wymiarów wynagrodzenia, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, uprawnień do nagród jubileuszowych, ustalanie uprawnień urlopowych itp.). Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru pracowników aktualnie zatrudnionych, emerytów pozostających pod opieką szkoły. Sporządzenie rejestru pracowników, którym przysługują nagrody jubileuszowe. Opracowywanie i aktualizacja zakresów czynności pracowników. Prowadzenie rejestru nagród i kar. Prowadzenie list obecności pracowników i kartotek ewidencji czasu pracy. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, zasiłków chorobowych i zwolnień z pracy oraz przekazywanie jej w ustalonych terminie do księgowości. Kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne, okresowe, kontrolne i prowadzenie ewidencji w tym zakresie. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej doskonalenia nauczycieli i współpraca w tym zakresie z koordynatorem WDN i głównym księgowym. Sporządzanie planów urlopów dla pracowników administracji i obsługi prowadzenie rejestru urlopów. Sporządzanie sprawozdawczości GUS i innych resortowych, a w szczególności: miesięcznych informacji o stanie zatrudnienia, rocznego sprawozdania o stanie zatrudnienia. Opracowywanie regulaminów, instrukcji i innych przepisów normujących działania Gimnazjum nr 11 w Koszalinie zgodnymi z przekazanym zakresem czynności we współpracy z pracownikami odpowiedzialnymi za proces kierowania szkołą. Prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów kadrowych zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną szkoły. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw związanych z obowiązkami i kompetencjami. Prowadzenie ewidencji ocen pracowników administracji i obsługi. Koordynowanie prac związanych z Systemem Informacji Oświatowej, a w szczególności: zbieranie od pracowników danych niezbędnych do wprowadzenia do lokalnej bazy danych, terminowe wprowadzanie danych do lokalnej bazy danych, bieżące aktualizowanie bazy danych, bezpośrednie przekazywanie danych z prowadzonej lokalnej bazy danych do bazy danych SIO
Gimnazjum Nr 11/ Szkoła Podstawowa NR 23 - 2017-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS WSPÓŁPRACY Z INDIAMI - od 2 600 PLN

prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ I LOGISTYKI - 997,4 PLN

prace administracyjne w dziele logistyki, obsługa wewnetrzna zapytań, przygotowywanie zamówień, asysta logistyczna
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Tajęcina (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 3 000 PLN

przeprowadzanie rekrutacji, emisja ogłoszeń, monitorowanie pracy
FAST SERVICE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU(UE I RYNEK AZJATYCKI) - 2 200 - 4 000 PLN

Nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowych z rynku azjatyckiego oraz UE, w tym także negocjowanie warunków współpracy, koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży- na podobnym stanowisku, dobra znajomość jęz.: angielskiego i hindi.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lublin (lubelskie)