SPECJALISTA DS GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ Białobrzegi oferta pracy FREIGHTLINER PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Codzienna kontrola stanu materiałów eksploatacyjnych-Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych, analiza i przedstawianie propozycji do bezpośredniego przełożonego- Ewidencja ważności certyfikatów wyposażenia technicznego w magazynie, na lokomotywach, na samochodach- Bieżąca kontrola minimalnego stanu zapasów materiałów w magazynieRealizacja zadań związanych z organizacją i dystrybucją środków ochrony indywidualnej- Dbałość o właściwą terminowość wysyłek i jakość działań magazynowych
Data publikacji: 2020-04-09
Lokalizacja: Białobrzegi (mazowieckie)
Pracodawca: FREIGHTLINER PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SKŁADOWA 16 2, 26-800 Białobrzegi, powiat: białobrzeski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Codzienna kontrola stanu materiałów eksploatacyjnych-Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych, analiza i przedstawianie propozycji do bezpośredniego przełożonego- Ewidencja ważności certyfikatów wyposażenia technicznego w magazynie, na lokomotywach, na samochodach- Bieżąca kontrola minimalnego stanu zapasów materiałów w magazynieRealizacja zadań związanych z organizacją i dystrybucją środków ochrony indywidualnej- Dbałość o właściwą terminowość wysyłek i jakość działań magazynowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białobrzegi
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1401
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białobrzegi
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: magazynier
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Magazynier (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
FREIGHTLINER PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9512158418
danePracodawcy_regon: 140264294
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białobrzegach
Adres pracodawcy:
SKŁADOWA 16 2, 26-800 Białobrzegi, powiat: białobrzeski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: białobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1401
Gmina pracodawcy: Białobrzegi
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Białobrzegi
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0973286
Ulica pracodawcy: SKŁADOWA 16
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białobrzegach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|432103
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 09.04.2020
Oferta pracy ważna do: 03.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?98a3b8c44beecfa4c6a70cc1a558d5b5
Podobne oferty pracy
•Aktywna sprzedaż, przyjmowanie zamówień, rozpatrywanie reklamacji;•Doradztwo produktowe (znajomość kosmetyki mile widziana);•Współpraca z firmą kurierską.
Grehen sp. z o.o. - 2019-04-18 - Celestynów (mazowieckie)
1. Przygotowywanie projektów i aranżacji wnętrz 2. Inwentaryzacja projektowanych obiektów 3. Przygotowywanie wizualizacji dla wybranych projektów 4. Przygotowywanie wytycznych branżowych dla biur projektowych
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2017-06-13 - Linowiec (pomorskie)
•prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);•sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych •sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;•rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;•sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;•pełna obsługa programu Płatnik;•rozliczanie delegacji pracowniczych;•ustalanie uprawnień urlopowych, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;•ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
FROST Barbara Wegenke - 2018-01-22 - Jarogniewice (wielkopolskie)
SPORZĄDZANIE OFERT. ANALIZOWANIE POTRZEB KLIENTA. UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI. POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MATEO" STANISŁAW CABAJ - 2019-04-03 - Dębica (podkarpackie)
SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU ODPOWIEDZIALNY BĘDZIE ZA ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI INSTALACJI I URZĄDZEŃ KONIECZNYCH DLA NIEZAKŁÓCONEGO FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA BATEKO W POLKOWICACH. W SZCZEGÓLNOŚCI OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU REALIZOWAĆ BĘDZIE WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH NAPRAW I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ORAZ INSTALACJI -WENTYLACYJNYCH, ELEKTRYCZNYCH, PRZEMYSŁOWYCH ORAZ TRANSPORTOWYCH. STANOWISKO PODLEGA BEZPOŚREDNIO KIEROWNIKOWI ZAKŁADU.
BatEko Sp. z o.o. - 2018-01-15 - Polkowice (dolnośląskie)
- przygotowywanie ofert opisowo-graficznych dla produktów, - zarządzanie ofertami w kanałach sprzedaży internetowej- dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży, - tworzenie promocji, wyprzedaży i materiałów reklamowych- prowadzenie profili social media
ZOLTA Maciej Żółty - 2019-11-15 - Mielec (podkarpackie)
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych pod nadzorem głównej księgowej,- uzgadnianie sald rozrachunków,- sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT,VAT, PIT i innych)- sporządzanie sprawozdań finansowych,- prowadzenie rejestrów i kalkulacji dla potrzeb sporządzania deklaracji podatkowej.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zakres obowiązków:- opracowanie oraz opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów cywilnoprawnych, w tym głównie umów o świadczenie usług,- bieżące udzielanie odpowiedzi na pytania w zakresie interpretacji przepisów prawnych, - obsługa baz danych, m.in. KRD, dlugi.info,- współpraca z kancelarią prawną w zakresie prowadzenia spraw Pracodawcy przed sądami powszechnymi oraz innymi organami,- przygotowywanie projektów pism procesowych i innej korespondencji.
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- organizowanie, realizacja i rozwijanie procesu Cash & Collection dla określonych klientów oraz wykonywanie pozostałych czynności umożliwiających przeprowadzenie procedury Order to Cash ( np. noty kredytowe z otwartymi pozycjami )- organizowanie i wspieranie procesu regulowania należności, monitorowanie dostawców, którzy wykonują wszystkie czynności transakcyjne AR- wspieranie działania związanego ze zbieraniem i wyszukiwaniem informacji między firmami i dostawcami usług dla osób trzecich- prowadzenie efektywnych programów kontroli częstotliwości i monitorowania wszystkich kont klientów, którzy są spóźnieni, zalegli, potencjalnie zalegli lub są odpisani- zarządzanie wszystkimi zainteresowanymi stronami ( zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi ) i śledzenie odpowiedniego zapytania oraz rozwiązywanie problemów związanych z ich eskalacją- ekspertyza w rozwiązywaniu problemów, rozumieniu ich przyczyn, wdrażaniu środków zaradczych i osadzaniu nowego sposobu pracy, ciągłym poszukiwaniu ulepszeń- obsługa partnerów obszaru LATAM, hiszpańskojęzycznych i portugalskojęzycznych- komunikacja wewnątrz firmy odbywa się w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Złotów (wielkopolskie)
Efektywne oraz zgodne z terminami procesowanie transakcji, przygotowywanie płatności, księgowanie, korespondencja z klientami, współpraca z wewnętrznymi działami organizacji w celu zapewnienia optymalnej obsługi dla klientów.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów, sprzedaż materiałów hutniczych, sporządzanie wycen i ofert
P.U.H. Stal Alicja Onsowicz - 2017-05-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert zagranicznych kupna sprzedaży
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2016-08-19 - Hucisko (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
Budowanie długofalowych relacji oraz opieka nad klientami, przyjmowanie zamówień, przygotowanie ofert handlowych, przekazywanie klientom informacji dotyczących produktów wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy u klientów,przygotowywanie ofert handlowych na potrzeby klienta,utrzymanie trwałych relacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Tworki (mazowieckie)
koordynowanie pracy magazynów zewnętrznych w Polsce i za granicą: kontrola stanów magazynowych, koordynowanie dostaw, przyjmowanie towarów, organizacja i obsługa transportów LTL, FTL,FCL - krajowych oraz zagranicznych, zapewnienie, organizacja i nadzór nad środkami i procesem transportu w firmie, terminowe kompletowanie i przekazywanie dokumentów wysyłkowych, odpowiedzialność za kompleksową realizację procesu logistycznego, analiza i negocjacja warunków handlowych i umów logistycznych, prowadzenie bieżącej oceny dostawców oraz analiza rynku transportowego, przygotowywanie raportów logistycznych oraz z wykonanych zadań, przygotowywanie procedur wewnętrznych
"PURINOVA" Sp. z o.o. - 2019-10-28 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie profilu firmy w mediach społecznościowychprojektowanie reklamprzygotowywanie akcji promocyjnychwprowadzanie produktów do sklepu internetowego
MEGAT Dariusz Branny - 2016-09-06 - Goleszów (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
prace przy hodowli zwierząt
OŚRODEK HODOWLI ZARODOWEJ LUBIANA SP. Z O.O. - 2017-07-26 - Lubiana (zachodniopomorskie)
Sporządzanie projektów pism procesowych. Prowadzenie repertoriów spraw sądowych. Sporzadzanie opinii (projektów) prawnych. Udział w rozprawach cywilnych i gospodarczych. Czynności związane z bieżącą obsługą kancelarii.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Płock (mazowieckie)
Sporządzanie list płac i deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiemstosunku pracy, sporządzanie deklaracji podatkowych zwiazanych ze stosunkiem pracy, sporządzanie deklaracji PEFRON, kontrolowanie terminów szkoleń okresowych oraz badań lekarskich
Mycela S.A Nowa Wiśniewka - 2016-01-25 - Nowa Wiśniewka (wielkopolskie)
Obsługa komputera, aktualizacja strony internetowej, prowadzenie sklepu internetowego, wystawianie aukcji internetowych
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Jasło (podkarpackie)
Obsługa programu OPTIMA, wystawianie dokumentów księgowych, sprzedaż produktów, kontakty handlowe z klientami; jedna zmiana 7.30-15.30.
TARBONUS Sp. z o.o. - 2019-12-06 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-10-02 - Lipiny (łódzkie)
Ogłoszenie nr 5/NK/2017 r. z dnia 17.10.2017 r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w pełnym wymiarze czasu pracy.- Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, przepisów dot. naliczania i rozliczania wynagrodzeń, zasiłków ZUS, podatku dochodowego.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony od 6 miesięcy do 1 roku. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wymagania niezbędne :- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie średnie ekonomiczne,- doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata pracy przy naliczaniu wynagrodzeń,- obywatelsko polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów o naliczaniu wynagrodzeń i przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,- umiejętność obsługi oprogramowania biurowego Word, Excel, Symfonia FK, Plik JPK i poczty elektronicznej- dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.Wymagania dodatkowe:- co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy przy naliczaniu wynagrodzeń,- znajomość zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń oraz przepisów o ubezpieczeniach społecznych.
KATOWICKIE CMENTARZE KOMUNALNE - 2017-10-18 - Katowice (śląskie)
zarządzanie zamówieniami klientów, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami firmy, transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytanie ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji, praca w godzinach od 14 do 23
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)
wg zal
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
prace administracyjno biurowe dotyczące wprowadzania nowego produktu
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Kraków (małopolskie)