SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH, K/M Warszawa oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy WILANÓW m.st. Warszawy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH, K/M
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-02-02
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy WILANÓW m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przyczółkowa 27a, 02-958 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH, K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Ekonomia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa finansowo-księgowa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia; minimum 5-letni staż pracy; minimum 2-letni staż pracy w dziale księgowości w jednostce budżetowej, w tym praca przy sporządzaniu sprawozdań; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: znajomość oprogramowania dla jednostek budżetowych FK; dobra obsługa komputera w zakresie MS Office; znajomość regulacji prawnych z zakresu: Ustawa o rachunkowości, Ustawa o finansach publicznych i rozporządzenia wykonawcze, Ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Ustawa o ustroju m. st. Warszawy, Ustawa o ochronie danych osobowych; umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dokładność, cierpliwość, rzetelność. Ogólny zakres obowiązków: sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; rejestracja, dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo- księgowych w systemie komputerowym zgodnie z wymogami zakładowego planu kont; ewidencja księgowa budżetu zadaniowego; ewidencja zaangażowania wydatków budżetowych; bieżące uzgadnianie i weryfikowanie sald syntetycznych kont księgowych z ewidencją analityczną; wprowadzanie do sprawozdań Rb-28S i Rb-50 zmian w planie finansowym na podstawie Zarządzeń prezydenta m. st. Warszawy i Uchwał Rady m. st. Warszawy oraz nanoszenie poniesionych wydatków narastająco od początku roku do 31 grudnia danego roku; sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów: (Rb-28S; Rb-27S; Rb-50; Rb-N; Rb-Z; Rb- ZN; Rb-27ZZ); ewidencja pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych zgodnie z zarządzeniem Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej; ewidencja i rozliczanie środków ZFŚS; udział w przygotowywaniu wniosków dotyczących zmian w planie finansowym; udział w opracowywaniu projektu budżetu na kolejny rok budżetowy w uzgodnieniu z kierownikami komórek organizacyjnych; udział w analizach z wykonania planu finansowego jednostki; bieżący monitoring realizowanych umów; przygotowywanie danych do sprawozdań na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej; sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe na wydatki bieżące do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego za pośrednictwem aplikacji sprawozdawczej CAS; obsługa przesyłu dokumentów księgowych za pośrednictwem poczty e-mail i aplikacji sprawozdawczej CAS; dekretowanie i ewidencja księgowa sprzedaży i zakupu dla potrzeb podatku od towarów i usług w podziale na miesiące z uwzględnieniem prawidłowego określenia momentu powstania obowiązku podatkowego; wprowadzanie cząstkowych rejestrów sprzedaży i zakupu do aplikacji KIKUM VAT; sporządzanie cząstkowej deklaracji VAT 7 lub (korekty deklaracji) za dany okres rozliczeniowy oraz składania deklaracji podatku VAT; comiesięczne rozliczanie podatku VAT; przekazywanie środków finansowych na zapłatę podatku VAT; współpraca z Urzędem Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy w zakresie rozliczeń podatku VAT. Zgłoszenia: ul. Przyczółkowa 27A Warszawa-Wilanów/Powsin, CV na adres: wilanow (at) ops.waw.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy WILANÓW m.st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Przyczółkowa 27a, 02-958 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Przyczółkowa
Numer budynku pracodawcy: 27a
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 02.02.2018
Oferta pracy ważna do: 19.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Odpowiedzialność za opracowywanie i realizację strategii w zakresie wizerunku rynkowego spółki. - Planowanie działań z zakresu media relations, tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy, budowanie i utrzymywanie stałychrelacji z klientami, itd. - Nadzór i prowadzenie komunikacji w Internecie: strona www, media społecznościowe i blog. - Odpowiedzialność za organizację konferencji prasowych, przygotowaniemateriałów prasowych i raportów na temat bieżącego funkcjonowania firmy,organizację imprez dla pracowników. - Odpowiedzialność za organizację działania z zakresu komunikacji marketingowej, poza tym przygotowywanie odpowiednich materiałów dla zarządu firmy w zakresie strategii rozwoju firmy w w dziedzinie Public Relation
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-07 - Białystok (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
wdrażanie strategi globalnych, współtworzenie strategi komunikacji. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Aged Sp. z o.o. - 2017-09-10 - Pruszków (mazowieckie)
zarządzanie zasobami ludzkimi
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2016-12-09 - Augustów (podlaskie)
przygotowywanie oferty turystycznej krajowej i zagranicznej
PRZEMYSŁAW SCHABOWSKI ZŁOTY WIEK - 2017-11-08 - Poraj (śląskie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, organizowanie szkoleń zawodowych zgodnie z potrzebami Rynku Pracy, rekrutacja uczestników na szkolenia. Znajomość zasad organizacji szkoleń.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-03-10 - Kępno (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie listy płac, obsługa programu kadrowo-płacowego, prowadzenie akt pracowników, sporządzanie deklaracji do instytucji zewnętrznych ZUS, PFRON, GUS, US. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach 9:00-18:00.
DONE Deliveries Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K - 2018-06-14 - Andrychów (małopolskie)
prace związane zrealizacja programów RPO i POWER
POWIATOWY URZĄD PRACY w Opolu Lubelskim - 2016-08-10 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Realizacja spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.ZADANIA PODSTAWOWE1)prowadzenie gospodarki finansowej związanej z: gospodarką nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie jednostki oraz gospodarką mediami;2)inicjowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawę oleju opałowego;3)inicjowanie i prowadzanie dokumentacji związanej z: opłacaniem podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości oraz ponoszonymi opłatami za trwały zarząd;4)prowadzenie dokumentacji związanej z ponoszonymi opłatami za korzystanie ze środowiska;5)inicjowanie i realizowanie zadań mających na celu zapewnienie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu wody oraz odprowadzania ścieków.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-09-07 - Legionowo (mazowieckie)
przygotowywanie ofert dla klientów krajowych i zagranicznych, wystawianie faktur, obsługa klienta
RAWECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-23 - Rudna Mała (podkarpackie)
- planowanie i weryfikacja tras- optymalizacja tras- realizacja dostaw w ustalonych godzinach awizacji- weryfikacja pracy przewoźników- weryfikacja kart drogowych- weryfikacja FV transportowych- monitoring dostaw towaru- monitoring temperatur- sumienne, dokładne i terminowe wykonywanie zadań- organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłową realizację zadań
MADEJ WRÓBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa klienta dokonywanie wyceny ładunku
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Mysłowice (śląskie)
przyjmowanie ofert telefonicznych w języku francuskim, rozmowy telefoniczne, mailowe z klientami francuskimi
Transport Spedycja BAZYLEWICZ Sp. z o.o. - 2017-12-12 - Zielona Góra (lubuskie)
Monitorowanie nalezności, windykacja należności krajowych i zagranicznych, potwierdzanie sald
DROP Spółka Akcyjna - 2017-12-15 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
sprzedawca na stacji paliw w Damasławku
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Turza (wielkopolskie)
rekrutacja ze strony podmiotu zatrudniającego, identyfikacja rynku pracy, uregulowań prawnych
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja zadań związanych z projektem stażowych EFS- naliczanie wysokości stypendiów stażowych (wypłata stypendium dla stażystów)- zgłoszenia, wyrejestrowania z ZUS, deklaracje ZUS- naliczanie stypendiów szkoleniowych- rozliczanie zwrotów kosztów dojazdu- weryfikacja faktur projektowych i ich opis- wprowadzenie faktur projektowych do uproszczonej ewidencji w Excel- przygotowanie postępu finansowego do wniosku o płatnośćRealizacja zdań związanych z działalnością szkoleniową:- przygotowanie dokumentacji dla klientów związanej z pozyskaniem dofinansowania na szkolenia - wystawianie faktur sprzedażowych- rozliczenia z trenerami (umowy zlecenia, faktury) i weryfikacja faktur kosztowych- prowadzenie i aktualizacja rejestrów i ewidencji - inne prace biurowe
Competence - Training & Coaching Barbara Jaśkiewicz - 2018-09-12 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Jagodnik (dolnośląskie)
nadzór nad procesem produkcyjnym (mięsnym), planowanie produkcji, zamawianie mięsa i dodatków
LAMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-28 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jw.
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta anglojezycznego w sklepie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Poznań (wielkopolskie)
kalkulacja ofert ubezpieczenbiowych, obsługa klienta, wystawianie polis oraz prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Oława (dolnośląskie)
Pozyskiwanie i obsługa sieci dystrybucji poza granicami kraju, przygotowywanie ofert handlowych, współpraca z pozostałymi działami firmy
FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Gwizdaj (podkarpackie)
Sprzedaż na rynkach zagranicznych przez portale Amazoni Ebay.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie min. średnie; min. rok doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą międzynarodowego przewozu towarów; biegła znajomość j. angielskiego oraz arabskiego; prawo jazdy kat. B; biegła obsługa pakietu MS Office; Zakres obowiązków: współpraca z dostawcami i klientami zagranicznymi (w szczególności z rynków bliskowschodnich) w zakresie związanym z logistyką dostaw, załatwianie spraw związanych z transportem międzynarodowym i krajowym oraz procedurami celnymi, przygotowywanie dokumentacji przewozowej i celnej, planowanie dostaw i wysyłek; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Gliwice (śląskie)
- aktywna współpraca z klientami firmy,- przepakowywanie aplikacji, dostosowywanie pakietów instalacyjnych, przygotowywanie skryptów dla klientów GSS zgodnie z wytycznymi, - rozwiązywanie problemów z przepakowywanymi aplikacjami, - dostarczanie propozycji i rozwiązań biznesowych. Praca w godz.: 8:00-16:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚĆ STATUTOWĄ JEDNOSTKI; REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE; PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH; UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ; ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTÓW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO REALIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH. KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WOJEWÓDZKIEJ KOMENDY ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH.WYMAGANIA: POZIOM WYKSZTAŁCENIA: WYŻSZE, EKONOMIA LUB LOGISTYKA, UMIEJĘTNOŚCI: KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETUWYNAGRODZENIE 2.700,00 BRUTTO+DODATEK STAŻOWYGODZINY PRACY 7:45-15:45CV+LM WRAZ KSEROKOPIAMI DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH KWALIFIKACJE (DYPLOM UKOŃCZENIA UCZELNI, KURSÓW) ORAZ STAŻ (ŚWIADECTWA PRACY) WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI NALEŻY PRZESŁAĆ POCZTĄ TRADYCYJNĄ LUB DOSTARCZYĆ OSOBIŚCIE DO ZWK OHP PRZY UL. DWORCOWEJ 19 W SZCZECINIE, W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z TYTUŁEM "SPECJALISTA DS. LOGISTYKI"- POKÓJ 313; SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE APLIKOWANIA ORAZ WYKAZ OBOWIĄZKOWYCH DOKUMENTÓW DOSTĘPNE SĄ NA STRONIE: http://www.zachodniopomorska.ohp.pl/komunikaty/?c=mdTrese-cmPokaz-141
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2018-03-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 9-17.00, od pn do pt. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZEĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-25 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)