SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH (0,5 ETATU) K/M Warszawa oferta pracy Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH (0,5 ETATU) K/M

Wynagrodzenie: 1 800 - 2 000 PLN

Zakres obowiązków: - Przygotowywanie przelewów bankowych,- Monitorowanie płatności i faktur,- Bieżąca kontrola stanu zobowiązań i należności,- Współudział w księgowaniu pełnej dokumentacji finansowo- księgowej,- Kontrola zgodności operacji z planem finansowym (klasyfikacja budżetowa),- Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,- Bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych,- Współudział w przygotowywaniu sprawozdań: budżetowych, statystycznych i finansowych,- Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,- Naliczanie rocznej amortyzacji,- Wystawianie dokumentów dotyczących ruchów środków trwałych,- Zastępowanie głównego księgowego podczas jego nieobecności.

Data publikacji: 2019-08-02

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie przelewów bankowych,- Monitorowanie płatności i faktur,- Bieżąca kontrola stanu zobowiązań i należności,- Współudział w księgowaniu pełnej dokumentacji finansowo- księgowej,- Kontrola zgodności operacji z planem finansowym (klasyfikacja budżetowa),- Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,- Bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych,- Współudział w przygotowywaniu sprawozdań: budżetowych, statystycznych i finansowych,- Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,- Naliczanie rocznej amortyzacji,- Wystawianie dokumentów dotyczących ruchów środków trwałych,- Zastępowanie głównego księgowego podczas jego nieobecności.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 800 - 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH (0,5 ETATU) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 800 - 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości (wymagany staż - lata: 3)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie: wyższe ( w tym licencjat), kierunek/specjalność: finanse, rachunkowość, ekonomia, bankowość, dokładność, rzetelność i bardzo dobra organizacja czasu pracy, doświadczenie zawodowe: min. 3 lata, umiejętność organizacji pracy, umiejętność analizy i syntezy informacji, samodzielność i komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.Obowiązki:- Przygotowywanie przelewów bankowych,- Monitorowanie płatności i faktur,- Bieżąca kontrola stanu zobowiązań i należności,- Współudział w księgowaniu pełnej dokumentacji finansowo- księgowej,- Kontrola zgodności operacji z planem finansowym (klasyfikacja budżetowa),- Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,- Bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych,- Współudział w przygotowywaniu sprawozdań: budżetowych, statystycznych i finansowych,- Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,- Naliczanie rocznej amortyzacji,- Wystawianie dokumentów dotyczących ruchów środków trwałych,- Zastępowanie głównego księgowego podczas jego nieobecności.Wymagane dokumenty: - List motywacyjny. - CV. - Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji. - Kopie innych dokumentów i oświadczenia: Kopie świadectw pracy, odbytych szkoleń i innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.Powyższe dokumenty w języku polskim należy dostarczyć/przesłać w formie papierowej w terminie do 31 sierpnia 2019 r.: do godz. 15. (liczy się data wpływu). Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.Miejsce składania dokumentów: Sekretariat Głównej Biblioteki Pracy i Zabezpieczenia Społecznego, ul. Limanowskiego 23 02-943 WarszawaAplikacje można również przesyłać elektronicznie na adres: rekrutacja (at) gbpizs.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i przesłane w formie skanu). Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami oraz, że nie zwracamy nadesłanych dokumentów, które ulegną komisyjnemu zniszczeniu.Informacja dla kandydatów dot. ochrony ich danych osobowych. Dane osobowe Pani/Pana są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Głównej Bibliotece Pracy i Zabezpieczenia Społecznego na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Jednakże podstawą prze-twarzania danych osobowych dla wykonania prawnego obowiązku z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego jest: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, gdy osoba, której dane dotyczą udzieliła zgody na przetwarzanie jej danych; w oparciu o obowiązek prawny wynikający z Art. 22 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108);Jednocześnie informujemy, że: aby Pani/Pana CV zostało wykorzystane podczas kolejnych rekrutacji prowadzonych prze Główną Bibliotekę Pracy i Zabezpieczenia Społecznego, prosimy o umieszczenie w CV następującej zgody: Zgadzam się na przetwarzanie przez Główną Bibliotekę Pracy i Zabezpieczenia Społecznego z siedzibą w Warszawie przy ul. Limanowskiego 23 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyj-nym dla celów przyszłych rekrutacji, udzielenie zgody jest dobrowolne, w każdym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody, przysługuje Pani/Panu żądanie dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich zmiany, usunięcia lub przenoszenia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego informuje, że nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Spo-łecznego z siedzibą przy ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa. Z Inspektorem Ochrony Danych, można skontaktować się wysyłając wiadomość mailową na ad-res: iod (at) gbpizs.gov.pl, nr. telefonu: 22 380 51 23

Nazwa pracodawcy:
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w uwagach do oferty

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Limanowskiego

Numer budynku pracodawcy: 23

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.08.2019

Data dodania oferty pracy: 02.08.2019

Oferta pracy ważna do: 31.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?956066cc9b8af37df168d0eb0c034b9e

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU (RYNEK CHIŃSKI) - od 1 250 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyzsze, łatwość nawiązywania kontaktu z klientem obsługa komputera, pakiet MS Office, doswiadczenie zawodowe: 1 rok , znajomość j. chińskiego w stopniu biegłym, angielskiego w stopniu komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: obsługa klientów sklepów internetowych w j. chińskim, chaty sklepowe. Wykorzystanie komunikatorów internetowych: VIBER, WHATSAPP, SKYPE, MESSENGER. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO (NA CZAS OKREŚLONY W CELU ZASTĘPSTWA NIEOBECNEGO CZŁONKA KORPUSU SŁUŻBY CYWILNEJ) - od 2 000 PLN

prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej zakupu towarów, usług, robót budowlanych. Koordynowanie realizacji zadania jakim jest przeprowadzenie postępowania od początku do końca,- kierowanie i koordynowanie pracą członków komisji przetargowej celem prawidłowego przebiegu procedury oraz wyłonienia oferentów. Sprawowanie nadzoru nad pracą innych członków komisji w zależności od złożoności zamówienia od 3 do 7 osób. Dokonywanie sprawdzenia wnoszonych przez wykonawców wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów wnoszonych w innych formach niż w pieniądzu np. gwarancjach ubezpieczeniowych, bankowych, poręczeniach itp., - upublicznianie ogłoszenia wymaganego ustawą Prawo zamówień publicznych w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych, portalu Urzędu Publikacji Unii Europejskiej, na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej oraz w siedzibie urzędu oraz innych informacji związanych z prowadzonymi postępowaniami,- każdorazowe, po zakończeniu postępowania sprawdzanie zgodności treści umów przed ich zawarciem z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzonego postępowania lub z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji oraz ofertą Wykonawcy. Dokonywanie rejestracji umów przedstawianych przez służby innych komórek organizacyjnych,- bieżące archiwizowanie dokumentacji przetargowej oraz innej związanej z zamówieniami publicznymi,- współuczestniczenie w analizowaniu wnoszonych przez wykonawców odwołań lub informacji o niezgodnej z przepisami czynności podjętej przez zamawiającego lub zaniechanej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-01-18 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. WYSTAWIENNICZYCH I EDUKACJI KULTURALNEJ - do 2 500 PLN

Realizacja wystaw zagranicznych (koordynacja) realizacja autorskich lub zleconych przez dyrektora wystaw artystów z Polski (koordynacja), autorska realizacja programu edukacyjnego PGS (dzieci, młodzież, dorosli), nawiązywanie kontaktów artystycznych,współpraca przy realizacji wydawnictw PGS, stałła współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS w zakresie zadań statutowych, bieżąca współpraca z gł. specjalistą ds. technicznych w zakresie realizacji wystaw oraz programu edukacyjnego, prowadzenie rejestru wydatków bieżących w zakresie udzielanych zamówień, konsultowanych każdorazowo z bezpośrednim przełozonym,systematyczne prowadzenie rozliczeń z zakupów gotówkowych i pobranych na ten cel zaliczek.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2017-01-09 - Sopot (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Kompleksowa realizacja tematów kadrowych i płacowych, prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy (m.in. badania lekarskie, umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu), rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, sporządzanie listy płac: rozliczanie nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich, premii, świadczeń dodatkowych, współpraca z ZUS, US, GUS, PEFRON (sporządzanie deklaracji), prowadzenie sraw Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, przygotowywanie zestawień i statystyk dla Zarządu.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Jasło (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 250 PLN

sprzedaż w sklepie stacjonarnym, obsługa sklepu internetowego, wprowadzanie danych do komputera, opracowywanie nowych kampanii i strategii marketingowej, promocja produktu lub producenta, przygotowywanie wysyłek
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Żory (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 1 850 PLN

wspólpraca z aktualnymi partnerami handlowymi: rynek zachodni oraz wschodni-prowadzenie korespondencji dotyczącej cen, pozyskanie zamówień, kontrola i nadzór realizacji zamówień, wysyłki, sporządzanie wszystkich niezbędnych dokumentów, profesjonalna i szybka obsługa. Eksport - wspólpraca z agencjami celnymi, ustalanie kodów, podpisywanie umów,pozyskanie dokumentów niezbędnych do odprawy celnej, pozyskanie dokumentów potwierdzających wywóz towarów za granicę oraz zakończenie odprawy celnej w przypadkupartnerów będących członkami UE$ i poza UE. Organizacja wspólpracy z partnerami - utrzymanie wszelakich dokumentów,cenników i umów, wspópraca z firmami transportowymi w celu pozyskania najlepszej oferty cenowej,. Pozyskanie nowych partnerów handlowych - przekaz informacji, negjocowanie umów, zarządzanie kaltalogami, umieszczanie informacji w Internecie, przegląd ofert targowych w celu promocji produktów własnych. Pomoc wspólpracownikom działu w razie potrzeby w obsłudze rynku krajowego - wspólpraca i wymiana informacji na rnku eksportowych, analiza i rozwój działu eksportu.
"DOMEX" Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

KIEROWCA- MECHANIK - od 2 100 PLN

Kierowanie ciągnikiem siodłowym, bieżąca obsługa pojazdu.
PPUH TRAMEX Mirosław Kaczorowski - 2018-02-15 - Sochaczew (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.ROZLICZEŃ I UMÓW - od 2 200 PLN

- PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ FINANSOWYCH- PROWADZENIE BIURA- PRZYGOTOWYWANIE UMÓW, PROTOKOŁÓW, PISM- PRZYGOTOWANIE ANALIZ I RAPORTÓW- PROWADZENIE ROZLICZEŃ- WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH ZADAŃ Z OBSZARU KSIĘGOWOŚCI
TMS AUDIT - 2017-06-02 - Trzebownisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH - od 2 100 PLN

wsparcie procesów rekrutacji i selekcji pracowników narodowości ukraińskiej i rosyjskiej, prowadzenie dokumentacji w języku rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA - od 3 900 PLN

kontakt z klientem w języku niemieckim (telefon, e-mail), obsługa programów magazynowo-handlowych
A.C.D. CARS s.c. Remigiusz Dagil, Tomasz Dagil - 2016-12-06 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ - 3 000 - 4 000 PLN

praca w dziale płace
"FERREX" SP. Z O.O. - 2019-03-06 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 250 PLN

rozliczanie ewidencji syntetycznej i analitycznej, prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej, rozliczanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 850 PLN

prac przy produkcji peletu
TECH-UP Robert Matczak - 2016-10-31 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Sprzedaż stolarki okiennej, praca w godz.8-16
Jan Gebauer Zakład Stolarski " Gebauer" - 2016-05-19 - Tarnów Opolski (opolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OCHRONY MIENIA - od 3 000 PLN

Instalowanie, programowanie i serwis systemów technicznej ochrony mienia:SSWN, CCTV, SSP na terenie całego kraju
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO PROJEKTOWE "ALPREX"C.C. - 2018-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (CUSTOMER SERVICE PROFESSIONAL) K/M (J. ANGIELSKI) - od 21 PLN

Wymagania; wykształcenie średnie ogólnokształcące; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka angielskiego na poziomie C1. Obowiazki: telefoniczna i mailowa obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Warszawa (mazowieckie)

OPERATOR PRODUKCJI - do 2 800 PLN

obsługa maszyn produkcyjnych, obsługa komputera, obsługa paneli dotykowych, transport i załadunek materiałów produkcyjnych
kontakt przez OHP - 2018-07-20 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI - od 2 774,96 PLN

wykształcenie wyższedobra znajomość j. angielskiegoobsługa pakietu MS Officebardzo dobra znajomość narzędzi marketingowychkomunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-01-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 13,7 PLN

Wizualna kontrola komponentów, praca stojąca, siedząca i w ruchu (branża automotive). Praca w ramach umowy zlecenie (ok. 25 godzin tygodniowo, zależnie od ilości zamówień) w Bielsku-Białej i na terenie województwa śląskiego zgodnie z umowami. Proponowane wynagrodzenie 13,70 zł brutto na godzinę.
Business Service Urszula Nowak - 2017-12-28 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

1. Prowadzenie dokumentacji bieżącej w formie elektronicznej i papierowej (zestawień, raportów, bazy danych, korespondencja mailowa, tworzenie pism itp.)2. Bieżąca obsługa klientów3. Nadzór nad płatnościami klientów4. Nadzór nad umowami, listami obecności, harmonogramami zajęć5. Nadzór nad pracą trenerów w tym monitorowanie ich czasu pracy, tworzenie zestawień miesięcznych6. Pomoc przy realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych merytoryczna i finansowa7. Pomoc przy pracach administracyjno-biurowych realizowanych projektów 8. Pomoc przy pisaniu projektów unijnych i finansowanych z budżetu miasta/gminy9. Archiwizacja dokumentacji fundacji
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH - do 1 850 PLN

nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi klientami firmy, zawieranie kontraków handlowych, obsługa klientów kluczowych
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS. HOWU I HODOWLI BYDŁA - od 2 300 PLN

Prowadzenie dokumentacji zootechnicznej, wdrażanie nowoczesnych zasad żywienia bydła
Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli - 2019-02-08 - Końskowola (lubelskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 1 850 PLN

obsługa kontrahentów krajowych i zagranicznych, wystawianie faktur sprzedaży,prtaca w godz. 7-15 lub 8-16
WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. REKLAMY I PROMOCJI - 1595 - od 2 800 PLN

-przygotowanie i realizacja strategii działań marketingowych;- planowanie i wdrażanie internetowych i stacjonarnych kampanii marketingowych wspierających sprzedaż i analiza ich efektywności;- prowadzenie kampanii informacyjnych;-dbałość o jakość i terminowość emitowanych materiałów informacyjnych;-analiza i raportowanie wyników kampanii;-kontakt z kontrahentami i firmami zewnętrznymi;-stały monitoring potrzeb i trendów rynkowych;-efektywne zarządzanie budżetem reklamowym poprzez kreowanie, prowadzenie i optymalizację działań reklamowych w internecie;-współpraca z portalami internetowymi, społecznościowymi;-dbanie o wizerunek marki;- nadzór i aktualizacja strony www.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-26 - Świdnica (dolnośląskie)


Wybierz powiat