SPECJALISTA DS. EKSPORTU Grodzisk Wielkopolski oferta pracy DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: 2 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów branżowych zagranicznych, przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie zamówień wewnętrznych, koordynacja procesu realizacji zamówień, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
Data publikacji: 2016-04-22
Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mikołajczyka 6, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów branżowych zagranicznych, przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie zamówień wewnętrznych, koordynacja procesu realizacji zamówień, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grodzisk Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grodzisk Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali przedstawiciele handlowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), handlowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy: DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
Mikołajczyka 6, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, świadectwa pracy. Preferowana forma kontaktu: kontakt osobisty, telefoniczny 61 44 44 060 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: dabex (at) parkietydabex.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: grodziski
Gmina pracodawcy: Grodzisk Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grodzisk Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Mikołajczyka
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: Produkcja gotowych parkietów podłogowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali przedstawiciele handlowi
Data dodania oferty pracy: 22.04.2016
Oferta pracy ważna do: 23.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zawieranie umów kompleksowych na dostawy energii, przepisywanie liczników , rabatowanie i ofertowanie firm oraz klientów indywidualnych, sprzedaż produktów z portfela energa-obrót (liczniki na kartę, rozliczenia żeczywiste).
Enpolis Radosław Radziejewski - 2017-07-13 - Jarocin (podkarpackie)
prowdzenie kadr
AMIR Ciastkarnia-Cukiernia Adam Majchrzak - 2017-07-21 - Ryki (lubelskie)
NADZÓR NAD PROCESAMI KONTROLI, KONTROLOWANIE JAKOŚCI DOSTAW MATERIAŁÓW, PÓŁWYROBÓW ORAZ KONTROLA W PROCESIE PRODUKCYJNYM, DOKONYWANIE ODBIORU JAKOŚCIOWEGO WYROBÓW, ICH SKŁADOWANIA ORAZ PRZYGOTOWANIA DO EKSPLOATACJI, INICJOWANIE REKLAMACJI U DOSTAWCÓW, PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW DOT.NARZĘDZI I PRZYRZĄDÓW KONTROLNO-POMIAROWYCH.PRACA JEDNOZMIANOWA W GODZ. 7-15.
KOFAMA Koźle S.A. - 2015-11-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prace biurowe.
Polska Grupa Farmaceutyczna Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Łomża (podlaskie)
ustawianie zbieżności kół
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Mława (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
NAUKA: OBSŁUGI KLIENTA W ZAKRESIE SPRZEDAŻY DETALICZNEJ I HURTOWEJ; OBSŁUGI PROGRAMU OPTIMA; KASY FISKALNEJ; WYPISYWANIA DOKUMENTÓW KASOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH; PROWADZENIA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Stare Miasto (wielkopolskie)
realizacja przeglądów konserwacyjnych oraz serwisów, sporządzanie dokumentacji po wykonawczych, nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami firmy
Z.S.A. SYSTEMY ALARMOWE - 2017-02-22 - Głogów (dolnośląskie)
bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Piaseczno (mazowieckie)
Raportowanie wyników w języku angielskim, koreańskim i polskim.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
- PRZYGOTOWYWANIE SPRZĘTU TOURGUIDE DLA BIUR PODRÓŻY- WSPÓŁPRACA Z BIURAMI PODRÓŻY I ORGANIZATORAMI PIELGRZYMEK- PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH - PRZYGOTOWYWANIE ROZLICZEŃ I ZESTAWIEŃ
TRANS - COM Tomasz Stec - 2017-04-07 - Trzebownisko (podkarpackie)
• prowadzenie dokumentacji organizacyjnej Spółki,• przygotowywanie umów cywilno-prawnych i porozumień, przygotowywanie imiennych upoważnień i pełnomocnictw,• aktualizacja dokumentów rejestrowych spółki – odpis KRS i KW,• obsługa organizacyjno – techniczna władz Spółki i okresowych narad i posiedzeń, • prowadzenie rejestru aktów normatywnych Spółki tj. Zarządzenia, Uchwały – ich ewidencjonowanie, przechowywanie, aktualizacja, • udzielanie współpracownikom porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa związanych z realizowanymi zadaniami.
BUSZREM S.A. - 2017-01-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Precyzyjne toczenie detali jednostkowych w metalu.Obsługa tokarki manualnej.Obsluga tokarki CNC.Tocznie zgodne z rysunkiem technicznym.
FORMIPLAST Sp. z o.o. - 2016-01-07 - Choszczówka Stojecka (mazowieckie)
obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku chińskim, współpraca z fabrykami w Chinach
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktu, tworzenie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie ofert handlowych do klientów, przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej.
Amma Udzielak & Udzielak s.c. - 2017-02-08 - Bolesławiec (dolnośląskie)
PROCESOWANIE ZAMÓWIEŃ W SYSTEMIE SAP; KONTAKT Z PRACOWNIKAMI ORAZ ZEWNĘTRZNYMI DOSTAWCAMI; KOORDYNOWANIE PROCESU DOSTARCZENIA TOWARU DO JEDNOSTKI ABB; WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM FINANSOWYM I BIUREM FIRMY W INDIACH.- praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Łódź (łódzkie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-06-01 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-10-11 - Racibórz (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 7.25-15.00
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Słupsk (pomorskie)
układanie jadłospisów, prowadzenie szkoleń dot. żywienia, analiza wyników badań pacjentów
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych firm w branży stolarki okiennej. W związku z rozwojem działu aluminium poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. sprzedażyMiejsce pracy: Nowy Sącz Opis stanowiska:sporządzenie ofert dla klientów;utrzymywanie dobrych relacji z klientami;opracowywanie wpływających zamówień;prowadzenie negocjacji z dostawcami;Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe; komunikatywność; odporność na stres; sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole;mile widziana znajomość programów MB - CAD / AUTO CAD; Oferujemy:ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju; szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki; wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji pocztą elektroniczną na adres: praca (at) tradycja.biz Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Zapewniamy dyskrecję. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
zabezpieczanie potrzeb stowarzyszenia w zakresie dostaw sprzętu medycznego, środków farmaceutycznych, współpraca z dostawcami zaoptarzenia medycznego oraz zawiązywanie kontaktów o charakterze handlowym z przedstawicielami reprezentującymi dostawców; pomoc w doborze sprzętu ortopedycznego, pomocniczego niezbędnego podopiecznym stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wołów (dolnośląskie)
Rozliczanie bieżącej sprzedaży.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2017-01-27 - Siedlce (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kalinówka (lubelskie)
sprzedaz wycieczek, organizacja pracy biura
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Będzin (śląskie)
prowadzenie rozliczeń podatkowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie ksiąg podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Lipsko (mazowieckie)
zarządzanie zespołem, współpraca z business partnerem, planowanie budżetu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa umów kredytowych i leasingowych dla klientów Santander Consumer Bamque we Francji, analiza wniosków kredytowych, umów, obsługa wniosków o modyfikację oraz renegocjację, praca wykonywana głównie w języku francuskim i jezyku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Kraków (małopolskie)