SPECJALISTA DS. BHP Pruszcz Gdański oferta pracy Zespół Szkół nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: przeprowadzanie kontroli w zakresie warunków pracy, informowanie pracodawcę o zagrożeniach, prowadzenie rejestrów, dokonywanie ocen i analiz ryzykaza zawodowego, współdziałanie ze społeczna inspekcją pracy, przeprowadzanie szkoleń wstępnych o okresowych w dziedzinie BHP, przygotowywanie i wydawanie skierowań ( wg list zbiorczych otrzymywanych od specjalisty ds.Kadr), współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, przeprowadzanie okresowej kontroli obiektów.
Data publikacji: 2017-06-24
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Zespół Szkół nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Kasprowicza 16, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przeprowadzanie kontroli w zakresie warunków pracy, informowanie pracodawcę o zagrożeniach, prowadzenie rejestrów, dokonywanie ocen i analiz ryzykaza zawodowego, współdziałanie ze społeczna inspekcją pracy, przeprowadzanie szkoleń wstępnych o okresowych w dziedzinie BHP, przygotowywanie i wydawanie skierowań ( wg list zbiorczych otrzymywanych od specjalisty ds.Kadr), współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, przeprowadzanie okresowej kontroli obiektów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.3
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 12
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach: 7-11
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, min. rok doświadczenia, pełna zdolność do czynności prawnych, uprawnienia PPOŻ, wysoka kultura osobista. Miejsce pracy: Pruszcz Gdański. Kontakt telefoniczny: 58 682-20-24 lub osobisty: Pruszcz Gdański, ul. Kasprowicza 16. Praca na 1/3 etatu.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Jana Kasprowicza 16, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Jana Kasprowicza
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.06.2017
Data dodania oferty pracy: 23.06.2017
Oferta pracy ważna do: 21.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-03-29 - Białobrzegi (mazowieckie)
•obsługa i nadzorowanie zamówień od ich złożenia aż po weryfikację jakości dostarczonego towaru oraz ewentualne składanie reklamacji•poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia na rynku, negocjowanie warunków zakupowych z dostawcami•przyjmowanie, wydawanie i kontrola dostaw•prace związane z logistyką wysyłek, zamawianie, organizacja transportu•inwentaryzowanie oraz aktualizowanie stanu magazynowego w programie magazynowo-księgowym•ewidencja elektronarzędzi, kontrola kompletności i stanu technicznego urządzeń, kontrola terminu zwrotu i wymiany urządzeń w ramach umowy flotowej oraz zamawianie nowych w systemie•organizacja zaplecza budowlanego (kontenery socjalne, kontenery na śmieci) oraz sprzętu budowlanego (podnośniki, zgrzewarki)•przygotowywanie dok. odbiorowej inwestycji;godz. pracy 7-15; praca na czas określony: 12 M-CY - przedłużenie na czas nieokreślony
IGNACZAK TECHNIKA GRZEWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-10 - Słupsk (pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, doradztwo produktowe, budowanie trwałej relacji handlowej (CV na adres e-mail: praca (at) gluc.com.pl)
Głuc Andrzej F.P.H.U. "GŁUC" - 2016-08-17 - Wadowice (małopolskie)
organizacja wycieczek zagranicznych dla grup i klientów indywidualnych, przygotowywanie ofert dla klientów i grup, przygotowywanie programów wycieczek miejsce pracy: Tychy
Dorota Jacyniak Biuro Podróży GOOD LUCK NZOZ Centrum Stomatologiczne CERAMIX Centrum Kosmetyczne LIMONKA - 2017-02-01 - Tychy (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2017-05-18 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
prace związane z przygotowywaniem ofert
Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane ROMBUD Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż artykułów będących w ofercie spółki, sprzedaż internetowa.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Częstochowa (śląskie)
Opis stanowiska:- penetrowanie rynku pod kątem potrzeb danego zakładu i wyszukiwanie potencjalnych dostawców;- analizowanie cen, warunków i terminów dostaw;- negocjowanie ogólnych warunków dostaw z wybranymi kontrahentami;- zamawianie potrzebnej ilości artykułów;- czuwanie nad terminową realizacją złożonych zamówień do dostawców;- załatwianie spraw związanych z ewentualnymi reklamacjami w zakresie jakości i ilości dostarczonego towaru;- dokonywanie zakupów gotówkowych mniejszych partii towarów i ew. dostarczanie ich do zakładu;- dokonywanie zakupu artykułów związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy (odzież ochronna, środki czystości), biurowych oraz artykułów żywnościowych dla stołówki.
AFPRO FILTERS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa wypożyczalni samochodów
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Łagów (dolnośląskie)
Bieżąca analiza rynku i konkurencji, przygotowywanie ofert dla sklepu internetowego, Allegro,OLX, udział w działaniach marketingowych, doradztwo klientowi detalicznemu.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Siedlce (mazowieckie)
kontakt z klientem, propozycje ofert ubezpieczeniowych, negocjacje cen, zawieranie umów
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Zabrze (śląskie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2016-08-18 - Łubiana (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-02-21 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
rekrutacja kandydatów, przygotowywanie dokumentacji związanych z zawieraniem stosunkow pracy, obsluga administracyjna biura
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Błonie (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków, godz. pracy 12.00-20.00
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa sklepu internetowego- branża motoryzacyjna, poszerzanie bazy klientów.
MOTO-DYNAMIC MACIEJ ŁACH - 2018-02-23 - Luborzyca (małopolskie)
Obsługa biura, przygotowywanie i sprzedaż ofert turystycznych i ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2018-03-10 - Wołomin (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych, sprawdzanie ewidencji czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń, rozliczanie z ZUS, PFRON, sporządzanie deklaracji PIT
Biuro Rachunkowe Monika Kaca - 2016-04-13 - Białystok (podlaskie)
sporządzanie planów finansowych, prowadzenie gospodarki finansowej, sporządzanie druków orzeczeń WKL, ścisła współpraca z instytucjami nadrzędnymi, znajomość zagadnień RODO, pomoc w obsłudze kancelariiWymiar etatu: 4/5Godziny pracy: 7:30 -14:00
Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska w Bydgoszczy - 2018-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zadania związane z zakupem towarów na giełdach zagranicznych-wewnątrzwspólnotowym
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Świebodzice (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie i realizowanie zamówień, nawiązywanie relacji z kilentami.
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Mielec (podkarpackie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Dobrzyca (wielkopolskie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-11-07 - Katowice (śląskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów z dziedziny HR zgodnie z wewnętrznymi standardami komunikacji. Sporządzanie świadectw pracy oraz zaświadczeń o zatrudnieniu dla pracowników Credit Suisse w Szwajcarii. Postępowanie zgodnie z polityką firmy oraz przestrzeganie wszelkich przepisów i regulacji. Osiąganie ustalonych celów jakościowych oraz ilościowych. Ciągły rozwój i optymalizacja obszarów procesowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapoznanie z procesami występującymi w dziale (transport krajowy, międzynarodowy, transfery międzymagazynowe), zapoznanie z procesem komunikacji i obiegiem dokumentów, zapoznanie z wymogami dotyczącymi rozliczania faktur transportowych, zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu realiacji dostaw towarów i surowców, weryfikacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Leszcze (świętokrzyskie)