SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA SIECIĄ INFORMATYCZNĄ (0,5 ETATU) Warszawa oferta pracy Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA SIECIĄ INFORMATYCZNĄ (0,5 ETATU)
Wynagrodzenie: od 1 450 PLN
Zakres obowiązków: nadzór i opieka nad sprzętem komputerowym, sieciowym i oprogramowaniem, administracja Windows Serwer 2003-2012, usługami katalogowymi Active Directory oraz programami zarządzającymi szkołą
Data publikacji: 2017-09-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kazimierzowska 60, 02-543 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór i opieka nad sprzętem komputerowym, sieciowym i oprogramowaniem, administracja Windows Serwer 2003-2012, usługami katalogowymi Active Directory oraz programami zarządzającymi szkołą
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 450 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA SIECIĄ INFORMATYCZNĄ (0,5 ETATU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator systemów komputerowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OFERTA PRACY DLA OSOBY PEŁNOSPRAWNEJ LUB OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄLokalizacja miejsca pracy: Warszawa-Mokotów. Wymagania: wykształcenie wyższe informatyczne, umiejętności administrowania siecią komputerową, co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego. Obowiązki: nadzór i opieka nad sprzętem komputerowym, sieciowym i oprogramowaniem, administracja Windows Serwer 2003-2012, usługami katalogowymi Active Directory oraz programami zarządzającymi szkołą.[CV na e-mail: kadry (at) zso.edu.pl, telefonicznie: 22 849 62 18 wew. 7]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Kazimierzowska 60, 02-543 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv, telefonicznie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Kazimierzowska
Numer budynku pracodawcy: 60
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator systemów komputerowych
Data dodania oferty pracy: 06.11.2017
Oferta pracy ważna do: 03.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 9-21; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Wziątek - 2017-04-14 - Słupsk (pomorskie)
- Identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie; tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży; analiza skuteczności działań sprzedażowych; weryfikacja działań konkurencji; dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi kontrahentami głównie z krajów wschodnich (m. in. Rosji i Ukrainy); budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych tj. konferencje, targi itp.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o dzieło od 15.06.2016 r. do 14.06.2019 r. Praca minimum 100 godzin miesięcznie. Stawka godzinowa rozliczenie miesięczne, 70 godzin / miesięcznie.- Wymagane wykształcenie wyższe dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane zaangażowanie w pracę. Wymagana obsługa komputera. Wymagana biegła znajomość języka rosyjskiego oraz białoruskiego w mowie i piśmie. Wymagana średnia znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Katowice (śląskie)
opracowywanie kolekcji zbiorów BWA; autorska realizacja wystaw; oprowadzanie po wystawach; dzialalność edukacyjna; organizacja spotkań autorskich; wykładów itd.; współpraca z artystami; ośrodkami wystawienniczymi; nadzór nad magazynem dział sztuki; utrzymywanie kontaktów z nauczycielami i ośrodkami kształcenia
Biuro Wystaw Artystycznych - 2018-03-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
przewóz pasażerów na trasie Hajnówka i okolice
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Białymstoku S.A. - 2016-10-10 - Hajnówka (podlaskie)
realizacja planu sprzedaży, działania podnoszące efektywność sprzedaży
Sosnowieckie Przedsiębiorstwo Handlowe "SURTEX" Sp. z o.o. - 2016-07-25 - Sosnowiec (śląskie)
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków.
SMB Consulting - 2016-05-18 - Lublin (lubelskie)
kontrola jakości produktu, kontrola pracowników, księga Haccp, obsługa kontroli zewnętrznych, kontrola procesu produkcji, prowadzenie szkoleń
PPH KROS sp. z o.o. - 2018-02-12 - Iłownica (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Białystok (podlaskie)
Wsparcie w okresie przejścia obsługa biura / obsługa biura na odległość / Zarządzanie kontem użytkownika; Zarządzanie Operacyjne zarządzanie incydentami oraz zarządzanie prośbami o świadczenie usług
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zabierzów (małopolskie)
- utrzymywanie trwałych relacji z klientami,- bieżąca obsługa zleceń,- dbanie o wizerunek produktów i Firmy na rynku;
PPHU "ARKA-DRUK" Artur Bach - 2018-03-08 - Łapy (podlaskie)
biegła obsługa komputera z obsługa internetu, bardzo wysoka kultura osobista
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych w firmie znajdującej się na terenie dawnej Huty Sendzimira w Krakowie (branża mechaniczna)
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
TWORZENIE STANDARDÓW ZATRUDNIENIA ORAZ OCENY KANDYDATÓW ZGODNYCH Z MIĘDZYNARODOWYMI WYMAGANIAMI KLIENTÓW FIRMY; WERYFIKACJA JAKOŚCI PROCESU ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM. TWORZENIE PROGRAMU TALENTÓW ORAZ NADZOROWANIE PROCESU REKRUTACYJNEGO DLA WYSOKO WYKWALIFIKOWANYCH SPECJALISTÓW.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Kraków (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Brzeg (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
księgowanie faktur, wyciągów, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, zestawień
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Nowa Dęba (podkarpackie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), nadzorowanie wykonania wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, szkoleń BHP
IGD Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn produkcyjnych, prace manualne, wstępna kontrola jakości. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej, Czechowicach-Dziedzicach i okolicach. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia w ramach umowy o pracę tymczasową.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania firmy; poszukiwanie sponsorów; poszukiwanie dotacji samorządowych; przygotowanie ofert i wniosków; kontakt mailowy i telefoniczny.
Fundacja Football Academy Group - 2016-11-09 - Opole (opolskie)
Obsługa klientów w salonie wyposażenia łazienek, współpraca z projektantem wnętrz, obsługa komputera (MS Office, internet).Początkowo umowa na czas określony, potem możliwa umowa na czas nieokreślony
BK BUSINESS Krzysztof Białkowski - 2016-04-13 - Łask (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.30-15.30
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania - 2018-01-15 - Ustka (pomorskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego i pomoc w problemach technicznych podczas obsługi kart klienta Shella.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Zabierzów (małopolskie)
- Prowadzenie projektów rekrutacyjnych- Wdrażanie nowych pracowników do organizacji- Tworzenie kanałów wewnętrznej komunikacji - Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz firmy- Współtworzenie programów szkoleniowo-rozwojowych- Zarządzanie kompetencjami i talentami w organizacji- Współudział w tworzeniu systemów motywacyjnych- HR biznes partner dla obszarów produkcyjnych i handlowo-marketingowych
CYFROWA FOTO Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Świlcza (podkarpackie)
Rachunkowa i podatkowa ewidencja środków trwałych i WNiP (prowadzenie rejestru środków trwałych). Ewidencja księgowa i analiza kont księgowych związanych z przejęciem zakończonych zadań inwestycyjnych. Uzgadnianie ewidencji środków trwałych. Przygotowywanie raportów z zakresu środków trwałych na potrzeby GUS, banków i innych instytucji.
SuperDrob Zakłady Drobiarsko Mięsne s a - 2016-04-19 - Karczew (mazowieckie)
do uzgodnienia
I. International Marketing Jan Kula II. Gastronomia Jan Kula - 2018-06-20 - Rzeszów (podkarpackie)
rekrutacja i selekcja
GS REGENTIS SP. Z O.O. - 2016-03-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
sprzedaż usług w zakresie odpowiedzialności działu zgodnie z założonym planem sprzedaży oraz udział w działaniach promocyjnych,sprządzanie raportów,przekazywanie wytycznych zleceń do działu realizacji, kontakt z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami, motywacja do pracy, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Miękinia (dolnośląskie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
Dostawa i odbiór towarów od Klientów. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku na terenie województwa śląskiego (wyjazdy z Czechowic-Dziedzc).
Tadeusz Talik Konicek Usługi Transportowe - 2016-07-25 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)